Dat lijkt mij evident.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarmee mijn punt dus weer bewezen is, dat je niet altijd ruzie's kan ontwijken. Dank.
Nah, ik was meer die kerel geweest die zo'n kind stal van die plebejers en zich voordeed als enige ouder en daardoor van boord kwam.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij al slepend met je beautycase vast was komen te zitten tussen de 3e-klassers, die je nog snel even compleet in elkaar hadden geramd.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En zitten janken natuurlijk. Huilie.
Nog meer?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vond jij ook dat de rijken meer ruimte moesten hebben op de sloepen?
En vervolgens als je reddingsboot te water gelaten is het kind overboord mikken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik was meer die kerel geweest die zo'n kind stal van die plebejers en zich voordeed als enige ouder en daardoor van boord kwam.
Neu, gewoon laten zitten en bij aankomst zeggen dat je 'm niet kent.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens als je reddingsboot te water gelaten is het kind overboord mikken.
Ik ben altijd voor de bad guy en hoop dat elk verhaal slecht afloopt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef waht het volgende:
Ik ben ook wel eens voor de bad guy. Zo lang hij niet te bad is.
Overboord mikken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, gewoon laten zitten en bij aankomst zeggen dat je 'm niet kent.
Gordon Gekko.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef waht het volgende:
Ik ben ook wel eens voor de bad guy. Zo lang hij niet te bad is.
Why?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zou gewoon een kogel voor mijzelf bewaren net als die ene vent.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zou gewoon een kogel voor mijzelf bewaren net als die ene vent.
Meh boring.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Why?
Gewoon jezelf op zo'n bootje werpen.
Ik niet altijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de bad guy en hoop dat elk verhaal slecht afloopt.
Zijn gewoon m'n favoriete films dat, Wall Street, Lord of War, Margin Call, Godfather, etc.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef waht het volgende:
Oh Voorschrift: dan moet je There Will Be Blood kijken. Daar adopteert een oliebaron een kind puur om lokale gemeenschappen over te halen hem het recht tot exploiteren van olievelden te verkopen.
Heerlijke film al zeg ik het zelf.
Je hebt geen smaak.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de bad guy en hoop dat elk verhaal slecht afloopt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn gewoon m'n favoriete films dat, Wall Street, Lord of War, Margin Call, Godfather, etc.
Lekker wegdromen bij het over lijken gaan en vies rijk worden, iets wat slechts weggelegd is voor weinigen.
Heb al een leuke weg uitgestippeld om die kant op te gaan, alleen dan met steun vanuit de overheid.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker wegdromen bij het over lijken gaan en vies rijk worden, iets wat slechts weggelegd is voor weinigen.
Lord of War is wel fucking goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn gewoon m'n favoriete films dat, Wall Street, Lord of War, Margin Call, Godfather, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |