Echte aanrader. Net als die film over Baader-Meinhof.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
Hmm.. die ik ga binnenkort eens kijken.
Ik wilde altijd Panzerkommandant worden, toen een aantal jaar op het bedrijfskundige pad gezeten, maar zit nu weer defensie te denken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ik had vroeger als klein kind altijd de ambitie om mafiosi te worden.
I.t.t. al die mongolen die agent of brandweer willen worden.
Dat mag.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Niet iedereen zwijmelt bij al die happy ends, sommigen van ons vonden 't deel waarin Bambi's moeder werd doodgeschoten 't beste aan de hele film, en terecht.
Zeker. Die Oscar was meer dan terecht.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooie film inderdaad en een briljante rol van Daniel Day-Lewis.
Volgend jaar blockbustermovie over hem.quote:
Kreeg net melding op FB van anderen dat 't daar ook niet werkte.quote:
Mischien zijn alle homo's afgesloten van Youtube?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kreeg net melding op FB van anderen dat 't daar ook niet werkte.
Vreemd.
Je hebt nog nooit in de auto door een plas gereden naast wat gemeentewerkers just for fun, of iets dergelijks?quote:
Mafia en Mafia 2.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef JoaC het volgende:
Bestaan er nog goede mafiagames voor PC of 360?
Nee, meteen erop ingereden, hoezo?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit in de auto door een plas gereden naast wat gemeentewerkers just for fun, of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, meteen erop ingereden, hoezo?
Denk aan je bloeddruk.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef eriksd het volgende:
Gerard Schouw.
Succesvolle troll. Erger mij kapot aan die man.
Kan je ook "carriere" maken?quote:
Het is een soort GTA, dus er zit wel verhaallijn in ja, en sandbox mogelijkheden.quote:
Thanks, heb ooit Godfather II geleend, was niet zo super. "Ik zie wel hoe ik deze verkrijg"quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een soort GTA, dus er zit wel verhaallijn in ja, en sandbox mogelijkheden.
Aandoenlijk hoe jij aandacht van mij probeert te krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben gewoon onderdeel van elke post die vP plaatst.
Op de passagierstoel met een biertje in de hand, voetjes op het dashboard en dan uit het raam "werk ze!" roepen...quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit in de auto door een plas gereden naast wat gemeentewerkers just for fun, of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef JoaC het volgende:
[..]
Thanks, heb ooit Godfather II geleend, was niet zo super. "Ik zie wel hoe ik deze verkrijg"
Nah, wij roepen enkel "Hurrbedurr".quote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Op de passagierstoel met een biertje in de hand, voetjes op het dashboard en dan uit het raam "werk ze!" roepen...
Bezuinigingen op psychiatrische hulp hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rkeer-amsterdam.html
Met 215 het raam omlaag doen en wat naar buiten roepen?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, wij roepen enkel "Hurrbedurr".
Gewoon aanpakken op z'n Amerikaans.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Bezuinigingen op psychiatrische hulp hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |