Tsja, jullie nemen Php mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.
De uitslag van je laatste tentamen.quote:
quote:
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.
Meat and greet?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Mijn charmes zijn onweerstaanbaar, nu nog even een meet & greet met Taylor regelen.
Was je weer high van de bitterballen?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.
Even better.quote:
Meat and grot.quote:
Het was sowieso niets dramatisch. Die man is gewoon niets gewend.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.
Feit.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:04 schreef waht het volgende:
[..]
Het was sowieso niets dramatisch. Die man is gewoon niets gewend.
Ach haters gonna hate, het is gewoon een van de knapste jongens op dit moment.quote:
Volgende keer is hij niet meer welkom?quote:
Op de meet was je anders ook erg lovend over Koos.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach haters gonna hate, het is gewoon een van de knapste jongens op dit moment.
Dat was hij de afgelopen keren ook niet, maar daar stoort 'ie zich niet aan.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgende keer is hij niet meer welkom?
Weet niet of hij meeleest, maar als je jezelf op zoiets uitnodigt dan is er waarschijnlijk iets goed mis met je eigen sociale leven.quote:
Evenals (stok)brood, kaasstengels en loempia's.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was je weer high van de bitterballen?
Ik zou niet weten hoe je iemand kan weren uit een voor iedereen toegankelijke locatie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgende keer is hij niet meer welkom?
Ik heb tegen hem gezegd dat hij de volgende keer weer gezellig kan komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was hij de afgelopen keren ook niet, maar daar stoort 'ie zich niet aan.
Iteejer bestelde brood.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals (stok)brood, kaasstengels en loempia's.
De bitterballen begonnen te vervelen.
Heimelijke organisatie van de volgende meet.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je iemand kan weren uit een voor iedereen toegankelijke locatie.
Door hem onderweg naar de locatie te onderscheppen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je iemand kan weren uit een voor iedereen toegankelijke locatie.
Dat zeker. En dat heeft ie ook wel bewezen door z'n gedrag.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of hij meeleest, maar als je jezelf op zoiets uitnodigt dan is er waarschijnlijk iets goed mis met je eigen sociale leven.
Terecht. Bitterballen zijn ook paupervoer.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals (stok)brood, kaasstengels en loempia's.
De bitterballen begonnen te vervelen.
Het viel wel mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeker. En dat heeft ie ook wel bewezen door z'n gedrag.
Je had er bij moeten zijn
Je hebt hem niet eens kapotgemaakt?quote:
Waarom, als ie tegen beter weten in weer wil komen en zichzelf belachelijk maken moet ie dat vooral doenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Heimelijke organisatie van de volgende meet.
Ik was de klassieke internetheld.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens kapotgemaakt?
Erik toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |