Geen idee, maar goed autorijden moet nog duurder schijnbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee.
Waar men op doelt - denk ik - is dat werkgevers evenveel blijven vergoeden aan werknemers, en een groter gedeelte loon vormt. Maar als die vergoeding ook naar 12 cent gaat, valt dat voordeel weg.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Orkaknuffelaar!quote:
Opportunist is treffender, denk ik.quote:
Werkt alleen op de pagina waar je op zit.. dus als je F5 doet dan is hij weer flitsend.quote:
Die ken je wel.quote:
Haal hem godverdomme weg uit Oranje!quote:
Mischien moeten we een petitie maken om de lama uit POL-SC te weren.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal hem godverdomme weg uit Oranje!
Oogjes dicht, druk gebarend, Spotify button op zijn Corduroy-jasje, hand losjes in de broekzak en een ontwapenende Brabantse tongval zodat de SP niet langer het monopolie op de zachte G heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef eriksd het volgende:
Om de een of andere reden zie ik Friek al helemaal achter zo'n interruptiemicrofoon staan.
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien moeten we een petitie maken om de lama uit POL-SC te weren.
Heb 'm ff aangepast.quote:
Het klopt gewoon. Hij heeft ook precies de goede verhouding tussen verbaal en non-verbaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oogjes dicht, druk gebarend, Spotify button op zijn Corduroy-jasje, hand losjes in de broekzak en een ontwapenende Brabantse tongval zodat de SP niet langer het monopolie op de zachte G heeft.
Aaibaar genoeg, lijkt me.
Het is wél m'n moat, dus dat behoort niet tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.
Dat is een belediging.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het klopt gewoon. Hij heeft ook precies de goede verhouding tussen verbaal en non-verbaal.
Onmogelijk door die ontwapenende lach.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.
Een corrigerende tik mag ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wél m'n moat, dus dat behoort niet tot de mogelijkheden.
Precies.quote:
Jij bent een belediging.quote:
Ik kon hem ook wel waarderen tijdens de meet (de op 1-na-laatste). Kwam door dat koddige accent.quote:
Je moeder is een belediging voor haar professie.quote:
Matig. Een 5.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moeder is een belediging voor haar professie.
Hm, en nu?quote:
Je moeder?quote:
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kon hem ook wel waarderen tijdens de meet (de op 1-na-laatste). Kwam door dat koddige accent.
Tsja, jullie nemen Php mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.
De uitslag van je laatste tentamen.quote:
quote:
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.
Meat and greet?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Mijn charmes zijn onweerstaanbaar, nu nog even een meet & greet met Taylor regelen.
Was je weer high van de bitterballen?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.
Even better.quote:
Meat and grot.quote:
Het was sowieso niets dramatisch. Die man is gewoon niets gewend.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |