Gemeentewerkers staan meestal niet te schoffelen op de middenberm op een snelweg.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met 215 het raam omlaag doen en wat naar buiten roepen?
Dat wil ik je nog wel eens zien doen.
Welke?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef Picchia het volgende:
Ik heb een gigantische bril gekocht, waar wel twee brillen in passen.
Dat wordt bittere noodzaak als er meer van dit soort lui los komen te lopen. Schieten met de taser welteverstaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken op z'n Amerikaans.
Shoot first, ask questions later.
Hmmm, op zich heb je daar een punt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gemeentewerkers staan meestal niet te schoffelen op de middenberm op een snelweg.
Taser is voor mieten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dat wordt bittere noodzaak als er meer van dit soort lui los komen te lopen. Schieten met de taser welteverstaan.
Taser?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dat wordt bittere noodzaak als er meer van dit soort lui los komen te lopen. Schieten met de taser welteverstaan.
Jullie lijken mij echt een prima duo voor zo'n luidsprekersysteem met microfoon in de autoquote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, wij roepen enkel "Hurrbedurr".
Nee, gewoon schieten, we hebben niet voor niets de marechaussee met van die kekke kogelspuiters:quote:
Ze haten ons op de weg, behalve dispuuttrutjes.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Jullie lijken mij echt een prima duo voor zo'n luidsprekersysteem met microfoon in de auto
Hij heeft een brilletjequote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, gewoon schieten, we hebben niet voor niets de marechaussee met van die kekke kogelspuiters:
[ afbeelding ]
Dat waren geen dispuuttrutjes, dat kon ik aan hun gezichten wel zien, daarvoor waren ze te weinig sophisticated.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze haten ons op de weg, behalve dispuuttrutjes.
U moet het boek van Luttwak over strategie lezen. Elke actie krijgt een reactie.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, gewoon schieten, we hebben niet voor niets de marechaussee met van die kekke kogelspuiters:
[ afbeelding ]
Mwoah, Prada brillen, dikke laag plamuur, dikke auto onder de kont.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat waren geen dispuuttrutjes, dat kon ik aan hun gezichten wel zien, daarvoor waren ze te weinig sophisticated.
Affijn, ze waren wel lekker en hot, dus in zoverre mag dat natuurlijk ook.
Die linker raak je niet echt van onder de indruk nee.quote:
Ik denk niet dat Nederlanders in psychische nood opeens zich gaan organiseren om je terug te pakken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef waht het volgende:
[..]
U moet het boek van Luttwak over strategie lezen. Elke actie krijgt een reactie.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het was cheapig-rijk, niet klasse-rijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, Prada brillen, dikke laag plamuur, dikke auto onder de kont.
Kon slechter.
True true, maar een gegeven paard niet in de mond kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het was cheapig-rijk, niet klasse-rijk.
Maar de dames bevielen mijn hormonen evengoed, daar niet van.
Dat denk ik ook niet maar ze zullen zich (op hun manier) wapenen tegen schietgrage agenten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nederlanders in psychische nood opeens zich gaan organiseren om je terug te pakken.
Jezus VS, dat doet ik toch ook niet, ik zeg toch met niet zoveel woorden dat ik er geil van zou worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True true, maar een gegeven paard niet in de mond kijken.
Volgende keer zal ik maar niet meer hosselen dan.
Idd, met onderstaande wapens:quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef waht het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet maar ze zullen zich (op hun manier) wapenen tegen schietgrage agenten.
Nee, maar als iets niet de hemel in te prijzen is word ik er ook niet geil van.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus VS, dat doet ik toch ook niet, ik zeg toch met niet zoveel woorden dat ik er geil van zou worden.
Alleen als ik geil ben schakel ik niet automatisch m'n hersens uit, ook andere details blijf ik dan observeren.
Als jij ergens geil van wordt dan prijs je het zeker om elke prijs te hemel in?
Nrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 4 april 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar als iets niet de hemel in te prijzen is word ik er ook niet geil van.
Oud geld is iets minder protserig.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, Prada brillen, dikke laag plamuur, dikke auto onder de kont.
Kon slechter.
Och, ik ken wel mensen die typisch oud geld zijn, die afgetrapte Volvo's en kleren met gaten is ook niet m'n ding.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oud geld is iets minder protserig.
En dat spul loopt bij de damesdisputen. Wat jij beschrijft is nouveau riche met verkopers-partners.
Oud geldquote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat spul loopt bij de damesdisputen. Wat jij beschrijft is nouveau riche met verkopers-partners.
Kleren met gaten?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik ken wel mensen die typisch oud geld zijn, die afgetrapte Volvo's en kleren met gaten is ook niet m'n ding.
Wij zijn het eens, merk ik wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is weer 'n ander uiterste.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kleren met gaten?
Misschien moet jij even C. Ronaldo kijken op TV.
quote:
Oud nieuws, levert 700 miljoen op naar het schijnt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
http://www.autoblog.nl/ka(...)rlagen-tot-1213-cent
Kutregering.
Ik kreeg ook spontaan oogkanker en dacht: "welke NWS-josti is er nu weer in de POL-SC terecht gekomen".quote:
Jouw reactie in het topic had ik gelezen, schaar me er ook helemaal achter.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oud nieuws, levert 700 miljoen op naar het schijnt.
Ik snap nog niet hoe.
Zo houden bedrijven meer geld over, is meer belastingafdrachten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oud nieuws, levert 700 miljoen op naar het schijnt.
Ik snap nog niet hoe.
Que?quote:
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo houden bedrijven meer geld over, is meer belastingafdrachten.
Ofzoiets?
Geen idee, maar goed autorijden moet nog duurder schijnbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee.
Waar men op doelt - denk ik - is dat werkgevers evenveel blijven vergoeden aan werknemers, en een groter gedeelte loon vormt. Maar als die vergoeding ook naar 12 cent gaat, valt dat voordeel weg.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Orkaknuffelaar!quote:
Opportunist is treffender, denk ik.quote:
Werkt alleen op de pagina waar je op zit.. dus als je F5 doet dan is hij weer flitsend.quote:
Die ken je wel.quote:
Haal hem godverdomme weg uit Oranje!quote:
Mischien moeten we een petitie maken om de lama uit POL-SC te weren.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal hem godverdomme weg uit Oranje!
Oogjes dicht, druk gebarend, Spotify button op zijn Corduroy-jasje, hand losjes in de broekzak en een ontwapenende Brabantse tongval zodat de SP niet langer het monopolie op de zachte G heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef eriksd het volgende:
Om de een of andere reden zie ik Friek al helemaal achter zo'n interruptiemicrofoon staan.
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien moeten we een petitie maken om de lama uit POL-SC te weren.
Heb 'm ff aangepast.quote:
Het klopt gewoon. Hij heeft ook precies de goede verhouding tussen verbaal en non-verbaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oogjes dicht, druk gebarend, Spotify button op zijn Corduroy-jasje, hand losjes in de broekzak en een ontwapenende Brabantse tongval zodat de SP niet langer het monopolie op de zachte G heeft.
Aaibaar genoeg, lijkt me.
Het is wél m'n moat, dus dat behoort niet tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |