Oud geld is iets minder protserig.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, Prada brillen, dikke laag plamuur, dikke auto onder de kont.
Kon slechter.
Och, ik ken wel mensen die typisch oud geld zijn, die afgetrapte Volvo's en kleren met gaten is ook niet m'n ding.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oud geld is iets minder protserig.
En dat spul loopt bij de damesdisputen. Wat jij beschrijft is nouveau riche met verkopers-partners.
Oud geldquote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat spul loopt bij de damesdisputen. Wat jij beschrijft is nouveau riche met verkopers-partners.
Kleren met gaten?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik ken wel mensen die typisch oud geld zijn, die afgetrapte Volvo's en kleren met gaten is ook niet m'n ding.
Wij zijn het eens, merk ik wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is weer 'n ander uiterste.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kleren met gaten?
Misschien moet jij even C. Ronaldo kijken op TV.
quote:
Oud nieuws, levert 700 miljoen op naar het schijnt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
http://www.autoblog.nl/ka(...)rlagen-tot-1213-cent
Kutregering.
Ik kreeg ook spontaan oogkanker en dacht: "welke NWS-josti is er nu weer in de POL-SC terecht gekomen".quote:
Jouw reactie in het topic had ik gelezen, schaar me er ook helemaal achter.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oud nieuws, levert 700 miljoen op naar het schijnt.
Ik snap nog niet hoe.
Zo houden bedrijven meer geld over, is meer belastingafdrachten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oud nieuws, levert 700 miljoen op naar het schijnt.
Ik snap nog niet hoe.
Que?quote:
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo houden bedrijven meer geld over, is meer belastingafdrachten.
Ofzoiets?
Geen idee, maar goed autorijden moet nog duurder schijnbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee.
Waar men op doelt - denk ik - is dat werkgevers evenveel blijven vergoeden aan werknemers, en een groter gedeelte loon vormt. Maar als die vergoeding ook naar 12 cent gaat, valt dat voordeel weg.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Orkaknuffelaar!quote:
Opportunist is treffender, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |