Alsof het in Mocroland gemiddeld veel warmer dan dat wordt.quote:
Alsof het Mocropak niet uit teenslippers, een strak T-shirtje en een korte broek bestaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof het in Mocroland gemiddeld veel warmer dan dat wordt.
Die gaat de kroeg in. Goedenavond allen.quote:
Over heel Mocroland niet nee, maar het wordt met enige regelmaat wel wat warmer dan dat op bepaalde plekken. En ik vind het persoonlijk heul niet extreem heet.. tuurlijk je moet er niet al te lang in lopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof het in Mocroland gemiddeld veel warmer dan dat wordt.
Enjoyquote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die gaat de kroeg in. Goedenavond allen.
Och het is gewoon gewenning.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over heel Mocroland niet nee, maar het wordt met enige regelmaat wel wat warmer dan dat op bepaalde plekken. En ik vind het persoonlijk heul niet extreem heet.. tuurlijk je moet er niet al te lang in lopen.
Dat ook, en de hitte is niet vergelijkbaar met de hitte in NL, waarbij je al snel gaat zweten.quote:
Feit, het is echt oerdegelijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Image doet me echt niks, legerkleding is built to last, daarom heb ik bij de schietoefening ook die desertcamo altijd aan. Kan liggen, rollen, bollen, hete hulzen ermee opvangen en het blijft gewoon in orde. Dat terwijl de burgerbroeken van m'n maten wel eens willen sneuvelen.
Precies, vond 't eigenlijk in Afrika wel lekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ook, en de hitte is niet vergelijkbaar met de hitte in NL, waarbij je al snel gaat zweten.
Dat is net iets minder dan 3 cent per blikquote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef betyar het volgende:
Voor de PaasPop camping Veltins bier van de Lidl gekocht 24 blikken voor maar 69 cent![]()
Fohn is een goede omschrijving idd!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, vond 't eigenlijk in Afrika wel lekker.
30 graden 's nachts, 45 overdag, de wind voelde aan als een föhn.
Idd.quote:
Nou goed, ik heb bij 53 graden in de dode vallei gelopen en ik vond het snel genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over heel Mocroland niet nee, maar het wordt met enige regelmaat wel wat warmer dan dat op bepaalde plekken. En ik vind het persoonlijk heul niet extreem heet.. tuurlijk je moet er niet al te lang in lopen.
Precies, deed vaak de airco uit en autoraam open, lekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fohn is een goede omschrijving idd!
Die domme koe slaat alleen het blikje aan wat op de band lag.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is net iets minder dan 3 cent per blik
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Die domme koe slaat alleen het blikje aan wat op de band lag.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die gaat de kroeg in. Goedenavond allen.
In NL wordt het benauwd, verder naar het zuiden is het van die droge hitte wat ik ook minder erg vind.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ook, en de hitte is niet vergelijkbaar met de hitte in NL, waarbij je al snel gaat zweten.
Whehe. Die heeft er van langs gekregen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zette laatst een krat Grolsch voor de neus van zo'n kassameid neer en ze sloeg 'm nog niet eens aanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
ik pak altijd zo'n scanapparaat en ben nog nooit die vijf of zes keer gecontroleerd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben zo'n pauper die bij de Jumbo net zo lang gaat wachten tot er 4 mensen staan.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef betyar het volgende:
[..]
ik pak altijd zo'n scanapparaat en ben nog nooit die vijf of zes keer gecontroleerd.
Bij de Sligro een grote parasol in een echt grote doos lag gewoon op de kar.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zette laatst een krat Grolsch voor de neus van zo'n kassameid neer en ze sloeg 'm nog niet eens aan
Handigquote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Australie hadden ze altijd van die medewerkers naast die dingen staan die controleerden of je betaalde, lang leve Coles Supermarket.
Heerlijk, zolang je maar geen leren bekleding hebt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, deed vaak de airco uit en autoraam open, lekker.
Hier staan van die hekjes waar je eerst je kassabon voor moet houden.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Australie hadden ze altijd van die medewerkers naast die dingen staan die controleerden of je betaalde, lang leve Coles Supermarket.
Naja waren iets van 20 self-checkouts, met 1 medewerker die controleerde of je betaalde.quote:
Kan je nagaan wat het doet als er een blackhawk boven je neus hangt en je een douche krijgt van hulzen en schakels van de M134quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd.
Het is trouwens een belevenis om een warme huls van je buurman op je huid te krijgen, doet lekker pijn. Pijn is fijn.
Liever de hulzen dan de kogelsquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het doet als er een blackhawk boven je neus hangt en je een douche krijgt van hulzen en schakels van de M134
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het doet als er een blackhawk boven je neus hangt en je een douche krijgt van hulzen en schakels van de M134
Hehe.quote:
Waarom gebruik jij iedere keer een zinsbouw dat suggereert dat jij ook onderwerp van je vraag bent.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie is er nog meer dakloos?
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij iedere keer een zinsbouw dat suggereert dat jij ook onderwerp van je vraag bent?
Je had een studie Nederlands moeten doen, had je Erik ook eens de les kunnen lezen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij iedere keer een zinsbouw dat suggereert dat jij ook onderwerp van je vraag bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |