Dat is in Amsterdam. Lekker makkelijk voor jequote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, geen partijavond. Meer iets in de Balie ofzo.
Ik heb visitekaartjesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kom ik Nieuwspoort niet eens in. Of is een perskaart afdoende?
Nee zo'n feest is het niet.quote:
Je moet zo'n pasje hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kom ik Nieuwspoort niet eens in. Of is een perskaart afdoende?
Dezelfde die je nodig hebt als je bij je moeder langsgaat?quote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Hexagon het volgende:
Wat vind ik die Frits Huffnagel een verwaande blaaskaak, strontvervelend figuur
Pijnlijk voor je date.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee zo'n feest is het niet.
VS is datende, maar nog immer single, wellicht binnenkort die knoop maar doorhakken.
Een kruising tussen Boris Johnson en Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Hexagon het volgende:
Wat vind ik die Frits Huffnagel een verwaande blaaskaak, strontvervelend figuur
Die kun je beter niet laten zien als je wij aan dezelfde tafel zitten. Dan schaam je je waarschijnlijk.quote:
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dezelfde die je nodig hebt als je bij je moeder langsgaat?
quote:
Slechte grap ook.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee zo'n feest is het niet.
VS is datende, maar nog immer single, wellicht binnenkort die knoop maar doorhakken.
Je zou wensen dat ze hem op de plek van Leers neerzetten waar hij de komende jaren flink de beerput over zich heen krijgt.quote:
Ik heb geen schaamte.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kun je beter niet laten zien als je wij aan dezelfde tafel zitten. Dan schaam je je waarschijnlijk.
IaMauro.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zou wensen dat ze hem op de plek van Leers neerzetten waar hij de komende jaren flink de beerput over zich heen krijgt.
Hij beperkt zich wel tot schreeuwen van de zijlijnquote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zou wensen dat ze hem op de plek van Leers neerzetten waar hij de komende jaren flink de beerput over zich heen krijgt.
Het heet niks voor niks een plofkop, na een maand zal die live op Politiek24 exploderen door alle hoofdpijndossiersquote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Het begint nu wel echt te rommelen intern.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef remlof het volgende:
Erik, hoe lang denk jij dat dit gammele kabinet nog blijft zitten?
Ik vind het echt het schoolvoorbeeld van een meningloze windvaan die zich de man voelt omdat ie toevallig bij een machtige partij zit.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef eriksd het volgende:
Frits zit Dibi wel lekker dwars. Heerlijk
Frits
Ik zet er één bitterbal op dat ze nog voor het zomerreces struikelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Het begint nu wel echt te rommelen intern.
Ik denk dat ze het zomerreces nog wel overleven. Ik zou mijn geld op november zetten of vlak na de kerstvakantie, februari oid.
Zou de sfeer nog meer verziekt kunnen raken dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze 2013 nog wel halen en dat de sfeer dan zo verziekt is dat het met geen mogelijkheid meer bij elkaar te houden is.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:41 schreef remlof het volgende:
Jaja, kom er maar in zuurvoud.
Of zit je lul nog vast in de pomp?
Als de peilingen nog erger nieuws brengen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou de sfeer nog meer verziekt kunnen raken dan?
een nieuwe uitvoering van pompeuse lul ?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:41 schreef remlof het volgende:
Jaja, kom er maar in zuurvoud.
Of zit je lul nog vast in de pomp?
Ik denk dat ie nu zelfs een mangakussen heeftquote:Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Zie ik hem wel voor aan ja. Wedden dat hij ook een Bio-Stabiel heeft gekocht?
Je zit nog met een ander probleem: de fractie is rechtser dan het huidige CDA-electoraat. Ook de "nieuwe koers" wijkt af van de kamerleden. Ergo: men heeft veel over voor dit kabinet.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Balkenende IV lukte hetquote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
een nieuwe uitvoering van pompeuse lul ?
Ze zullen hun best wel doen. Net als stellen doe voor de kinderen bij elkaar blijven. Maar op een gegeven moment gaan ze met het servies gooien en vlucht er alsnog een naar moeder.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zit nog met een ander probleem: de fractie is rechtser dan het huidige CDA-electoraat. Ook de "nieuwe koers" wijkt af van de kamerleden. Ergo: men heeft veel over voor dit kabinet.
Aha, die hebben dit kabinet geïnstalleerdquote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef waht het volgende:
Ach, een simpele tactiek van de GL-types om die illegalen hier te houden.
Wat? Amsterdam gaat het over.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, die hebben dit kabinet geïnstalleerd?
Ik snap de klacht van Kamp enerzijds wel: onverzekerde mensen op werkplekken, dat is vragen om problemen. Bovendien gaan andere bedrijven dan ook morren.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef remlof het volgende:
Dit kabinet laat zich nu wel heel erg kennen
Verzeker ze dan, ze volgen ook onderwijs.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap de klacht van Kamp enerzijds wel: onverzekerde mensen op werkplekken, dat is vragen om problemen. Bovendien gaan andere bedrijven dan ook morren.
Anderzijds: hoe groot is het probleem nou. Laat ze het diploma halen, kunnen ze in hun thuisland wat opbouwen.
Of over achterlijk beleid waar Kamp mee bezig is?quote:
Kan niet, want illegaal. Zou wel erg dure collectiviteit worden. Nederland als internationaal opvang- en ziekenhuis.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Verzeker ze dan, ze volgen ook onderwijs.
Scholier zijn is niet de bepalende factor. Je snapt zelf ook wel hoe dit tegen het beleid van Kamp indruist.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of over achterlijk beleid waar Kamp mee bezig is?
Scholieren verbieden stage te lopen, hoe sneu kan je het krijgen?
Gaan die lieden vrijwillig terug naar hun moederland om de boel aldaar op te bouwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap de klacht van Kamp enerzijds wel: onverzekerde mensen op werkplekken, dat is vragen om problemen. Bovendien gaan andere bedrijven dan ook morren.
Anderzijds: hoe groot is het probleem nou. Laat ze het diploma halen, kunnen ze in hun thuisland wat opbouwen.
Nee, uiteraard moet je ze een handje helpen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gaan die lieden vrijwillig terug naar hun moederland om de boel aldaar op te bouwen?
Jullie niet , wij wel, met jullie geld.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef waht het volgende:
Ach ja, uiteindelijk draait het hierom: we kunnen niet iedereen helpen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag Henk Kamp wel. Harde taal en recht voor zijn raap. Schoothondje van Wilders.
Laat Kamp dan zijn beleid aanpassen in plaats van scholieren hier onder laten lijden.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef waht het volgende:
[..]
Scholier zijn is niet de bepalende factor. Je snapt zelf ook wel hoe dit tegen het beleid van Kamp indruist.
Boefje.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jullie niet , wij wel, met jullie geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |