Of over achterlijk beleid waar Kamp mee bezig is?quote:
Kan niet, want illegaal. Zou wel erg dure collectiviteit worden. Nederland als internationaal opvang- en ziekenhuis.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Verzeker ze dan, ze volgen ook onderwijs.
Scholier zijn is niet de bepalende factor. Je snapt zelf ook wel hoe dit tegen het beleid van Kamp indruist.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of over achterlijk beleid waar Kamp mee bezig is?
Scholieren verbieden stage te lopen, hoe sneu kan je het krijgen?
Gaan die lieden vrijwillig terug naar hun moederland om de boel aldaar op te bouwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap de klacht van Kamp enerzijds wel: onverzekerde mensen op werkplekken, dat is vragen om problemen. Bovendien gaan andere bedrijven dan ook morren.
Anderzijds: hoe groot is het probleem nou. Laat ze het diploma halen, kunnen ze in hun thuisland wat opbouwen.
Nee, uiteraard moet je ze een handje helpen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gaan die lieden vrijwillig terug naar hun moederland om de boel aldaar op te bouwen?
Jullie niet , wij wel, met jullie geld.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef waht het volgende:
Ach ja, uiteindelijk draait het hierom: we kunnen niet iedereen helpen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag Henk Kamp wel. Harde taal en recht voor zijn raap. Schoothondje van Wilders.
Laat Kamp dan zijn beleid aanpassen in plaats van scholieren hier onder laten lijden.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef waht het volgende:
[..]
Scholier zijn is niet de bepalende factor. Je snapt zelf ook wel hoe dit tegen het beleid van Kamp indruist.
Boefje.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jullie niet , wij wel, met jullie geld.
Jullie ook niet, maar je chronische zelfoverschatting is tekenend.quote:
Het zou me niks verbazen als dergelijke scholen nu al verzekeringen hebben tegen dingen die scholieren overkomen tijdens hun stagesquote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan niet, want illegaal. Zou wel erg dure collectiviteit worden. Nederland als internationaal opvang- en ziekenhuis.
Wat moet Kamp aanpassen? Amsterdam werkt niet mee, dat moeten ze gewoon wel doen. Einde verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat Kamp dan zijn beleid aanpassen in plaats van scholieren hier onder laten lijden.
maar goed we hebben het over een kabinet dat agenten quota oplegt om maar zoveel mogelijk illegalen op te pakken ook al doen ze geen vlieg kwaad
Uitzetten lukt dit land vaak niet dus dat lijkt me niet zo heel belangrijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gaan die lieden vrijwillig terug naar hun moederland om de boel aldaar op te bouwen?
Ziet niemand dan hier het patroon? "Illegale jongeren hebben het recht een opleiding te volgen, maar het kabinet ziet het lopen van een stage als werk. Daarvoor is een tewerkstellingsvergunning nodig en illegalen kunnen die niet krijgen." Als ze illegaal zijn, mogen ze niet werken, dus moeten ze het land uit. Ookal proberen ze zich juist actief in te zetten. Als het zogenaamd oorlogsmisdadigers zijn moeten ze hun bek houden, en uiteindelijk het land uit. Hoe de feiten dan ook werkelijk zijn. Als het hardwerkende Nederlanders zijn die zich ooit in hun geboortedatum hebben vergist zijn ze leugenaars, en moeten ze oprotten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef remlof het volgende:
Dit kabinet laat zich nu wel heel erg kennen
Beetje dommige man om wat dommig publiek naar de VVD te lokken.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag Henk Kamp wel. Harde taal en recht voor zijn raap.
Het is ook tekenend dat jij nog steeds niet kan onderscheiden wanneer ik wel serieus ben en wanneer niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jullie ook niet, maar je chronische zelfoverschatting is tekenend.
Neuh, daar draait dit niet om. Dit is geldingsdrang om de PVV tevreden te houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef waht het volgende:
Ach ja, uiteindelijk draait het hierom: we kunnen niet iedereen helpen.
Als er een politicus opstaat met dergelijke ballen krijg ik weer enige hoop.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef eriksd het volgende:
Ik zou best de plaats van Leers over willen nemen. Dan gaan we in alle stilte geval voor geval bekijken, en zodra links weer moreel bezwaard iemand mediatechnisch adopteert gaat hij weg. Zijn we van dat hyperige gedoe ook af.
En ik zou dat ook exact zo in de kamer zeggen. Wegwezen met dat fact-free PR technisch geinstigeerde geneuzel.
Dat is in elke coalitie toch zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, daar draait dit niet om. Dit is geldingsdrang om de PVV tevreden te houden.
Dat is uiteindelijk wel degelijk waar het om draait. Jij blijft hangen in oppervlakkig geneuzel, hoe waar dat ook is.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, daar draait dit niet om. Dit is geldingsdrang om de PVV tevreden te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |