Het was vrij tragisch om te zien hoe je gisteren aan een ieder die het wilde horen meedeelde dat Nuance rechts wil verbieden.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:41 schreef eriksd het volgende:
Uiteraard. Zo'n mooie stok om te slaan, heerlijk.
Ik wil wel hoor, maar het is niet mijn probleem als de scholen sluiten en alles.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij gelooft niet en dus heb je geen recht op vrije dagen die met het geloof samenhangen.
Bij een ongeluk heb je een sloot, bij de inspectie tijd genoeg, die bellen twee weken van tevoren op dat ze op die datum rond x tijdstip langskomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal, maar niemand zit te springen op werknemers die niet erkend worden volgens de wet, bij een bedrijfsongeluk, of inspectie bijvoorbeeld zit je dan al zwaar in de penarie.
Like I said, dat is gewoon moderne slavernij.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij een ongeluk heb je een sloot, bij de inspectie tijd genoeg, die bellen twee weken van tevoren op dat ze op die datum rond x tijdstip langskomen.
Je kunt bankstellen gaan verkopen bij Seat's and Sofa's.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor, maar het is niet mijn probleem als de scholen sluiten en alles.
Ben toch afhankelijk van derden, als niemand de deuren opent tijdens paasdagen dan kan ik ook niks he.
Sinds wanneer heb jij problemen met slavernij en jij wil gewetenloos zakenman worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal, maar niemand zit te springen op werknemers die niet erkend worden volgens de wet, bij een bedrijfsongeluk, of inspectie bijvoorbeeld zit je dan al zwaar in de penarie. Bovendien lijkt een rechtenloos persoon die zwart werkt met laag inkomen meer op moderne slavernij dan werknemer.
Of ik ergens gewetensproblemen mee heb staat los van de vraag of het een duurzame oplossing is.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij problemen met slavernij en jij wil gewetenloos zakenman worden?
En bij een bedrijfsongeluk schop je hem gewoon op straat. Wat wil ie doen, z'n ontslag bij de kantonrechter aanvechten?
Wen er maar aan.quote:Het was vrij tragisch om te zien hoe je gisteren aan een ieder die het wilde horen meedeelde dat Nuance rechts wil verbieden.
Nah, dan verkies ik wel jullie lastig te vallen hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt bankstellen gaan verkopen bij Seat's and Sofa's.
Je hebt je verzoend met het trieste lot van POL?quote:
Nou, volgens mij heeft een illegale zwartwerker net zoveel recht als een andere werknemer, ik heb dat ergens gehoord, ik geloof radio1 over schoonmaaksters die zwart werken. Ze kunnen zelfs doorbetaalde vakanties eisen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij problemen met slavernij en jij wil gewetenloos zakenman worden?
En bij een bedrijfsongeluk schop je hem gewoon op straat. Wat wil ie doen, z'n ontslag bij de kantonrechter aanvechten?
Hahahahahaha, wat een fijne uitspraak ook weer.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
Rechts is als kanker. Je wilt het dolgraag uitbannen, maar het lukt simpelweg niet.
Dat is onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft een illegale zwartwerker net zoveel recht als een andere werknemer, ik heb dat ergens gehoord, ik geloof radio1 over schoonmaaksters die zwart werken. Ze kunnen zelfs doorbetaalde vakanties eisen.
Dadelijk weer naar mijn werk, ik heb pauze.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, dan verkies ik wel jullie lastig te vallen hier.
Ze kunnen zoveel eisen, maaar dan mik je ze er uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft een illegale zwartwerker net zoveel recht als een andere werknemer, ik heb dat ergens gehoord, ik geloof radio1 over schoonmaaksters die zwart werken. Ze kunnen zelfs doorbetaalde vakanties eisen.
Precies.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel eisen, maaar dan mik je ze er uit.
Je haalt nu dingen door elkaar. Je verplichtingen aan de fiscus staan los van de werkgever zijn verplichtingen aan de werknemer.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nuanceblablabla.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of ik ergens gewetensproblemen mee heb staat los van de vraag of het een duurzame oplossing is.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk.
Als een bedrijf dat toekent is dat niet hetzelfde als 'evenveel recht hebben'.
Zo simpel ligt dat niet, ik weet niet meer welk programma dat het was, op Radio1 was daar volop aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel eisen, maaar dan mik je ze er uit.
Och mij hoor je er niet over klagen, in Afrika vond ik ze wel handig die Zimbabwanen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nuanceblablabla.
Ga ergens anders de moraalridder uithangen.
Die verplichtingen kan de werknemer opeisen en zal dat winnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je haalt nu dingen door elkaar. Je verplichtingen aan de fiscus staan los van de werkgever zijn verplichtingen aan de werknemer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |