Het heeft nogal indruk op je gemaakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:28 schreef eriksd het volgende:
En rechts verbieden! De_nuance weet het!
Evenals mensen met een vlekje of andere psychische problemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
Het huidige beleid duwt illegalen de criminaliteit in juist.
Geen recht op werk, inkomen , verzekering. Toch moeten ze aan geld komen.
Prima, wie wil illegalen aannemen als werknemer?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
En heb jij een gratis verzekering ?
Hahahaha, ik lig meteen weer dubbel als ik eraan terug moet denken.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:28 schreef eriksd het volgende:
En rechts verbieden! De_nuance weet het!
Berlusconi had een betere oplossing, gewoon de marine er met scherp op laten schieten. Dan had je twee vliegen in 1 klap geslagen, de marine kon oefenen en het illegalenprobleem opgelost.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, Marokko doet het voortraject. Oftewel, de mensen die naar Europa willen gaan en middels bootjes de oversteek willen wagen - die worden gedeporteerd naar de Sahara met bussen. En ze krijgen daar geld voor.
Nee, ik heb Paasvrij.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:44 schreef betyar het volgende:
Moeten jullie niet leren? Of werken? Stelletje parasieten.
Die is kapot, ik mis hem trouwens wel een beetje.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef eriksd het volgende:
Ik ben een buitgemaakt telefoonhoesje aan het bestuderen.
Ze zijn een stuk goedkoper dan Polen, dat scheelt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, wie wil illegalen aannemen als werknemer?
Dat zal, maar niemand zit te springen op werknemers die niet erkend worden volgens de wet, bij een bedrijfsongeluk, of inspectie bijvoorbeeld zit je dan al zwaar in de penarie. Bovendien lijkt een rechtenloos persoon die zwart werkt met laag inkomen meer op moderne slavernij dan werknemer.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze zijn een stuk goedkoper dan Polen, dat scheelt natuurlijk.
Het was vrij tragisch om te zien hoe je gisteren aan een ieder die het wilde horen meedeelde dat Nuance rechts wil verbieden.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:41 schreef eriksd het volgende:
Uiteraard. Zo'n mooie stok om te slaan, heerlijk.
Ik wil wel hoor, maar het is niet mijn probleem als de scholen sluiten en alles.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij gelooft niet en dus heb je geen recht op vrije dagen die met het geloof samenhangen.
Bij een ongeluk heb je een sloot, bij de inspectie tijd genoeg, die bellen twee weken van tevoren op dat ze op die datum rond x tijdstip langskomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal, maar niemand zit te springen op werknemers die niet erkend worden volgens de wet, bij een bedrijfsongeluk, of inspectie bijvoorbeeld zit je dan al zwaar in de penarie.
Like I said, dat is gewoon moderne slavernij.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij een ongeluk heb je een sloot, bij de inspectie tijd genoeg, die bellen twee weken van tevoren op dat ze op die datum rond x tijdstip langskomen.
Je kunt bankstellen gaan verkopen bij Seat's and Sofa's.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor, maar het is niet mijn probleem als de scholen sluiten en alles.
Ben toch afhankelijk van derden, als niemand de deuren opent tijdens paasdagen dan kan ik ook niks he.
Sinds wanneer heb jij problemen met slavernij en jij wil gewetenloos zakenman worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal, maar niemand zit te springen op werknemers die niet erkend worden volgens de wet, bij een bedrijfsongeluk, of inspectie bijvoorbeeld zit je dan al zwaar in de penarie. Bovendien lijkt een rechtenloos persoon die zwart werkt met laag inkomen meer op moderne slavernij dan werknemer.
Of ik ergens gewetensproblemen mee heb staat los van de vraag of het een duurzame oplossing is.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij problemen met slavernij en jij wil gewetenloos zakenman worden?
En bij een bedrijfsongeluk schop je hem gewoon op straat. Wat wil ie doen, z'n ontslag bij de kantonrechter aanvechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |