Verkleed als een chocolade Paashaas.quote:
Klopt. Eigenlijk haat ik alle mensen met een kleurtje. Door mij te verbaal te verzetten tegen de uitzetting van Mauro, sus ik mijn geweten. Eigenlijk is solidair een woord dat helemaal niet in mijn vocabulair voorkomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef waht het volgende:
De linksen spelen een vuil spel met illegalen. Achter een masker van solidariteit.
Ik zie het al, jouw persoonlijke ervaringen zitten in de weg. Het 'grote plaatje', remlof. Daarvoor is beleid bedoeld. Niet voor die ene man wiens verdriet begrijpelijk is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Hmm, in de rij voor een verblijfsvergunning bij de vreemdelingenpolitie in Milaan heb ik verschillende illegalen gezien die te horen kregen dat ze werden uitgezet. Met vrouw en kinderen.
Dan zie je zo'n volwassen man breken, dat is geen vrolijk gezicht...
Mwah, je kan ze het moeilijk kwalijk nemen. Dat is namelijk dé strategie om je klanten te dienen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef Picchia het volgende:
Ze moeten die asieladvocaten die iemand negen jaar met valse hoop durven bezig te houden ook het land uit schoppen.
Dat lijkt mij sterk. Door in beroep te gaan bij een uitzichtloze zaak dien je enkel je eigen belang. En volgens mij zijn er al advocaten daarvoor op het matje geroepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, je kan ze het moeilijk kwalijk nemen. Dat is namelijk dé strategie om je klanten te dienen.
Maar je krijgt makkelijker het 'oh wat zijn ze zielig'-volk achter je naarmate ze langer hier zijn. Dat is de crux van de zaak. En door dat hele gezeik rond Mauro, Sahar en wie dan ook wordt dit gedrag verder aangemoedigd.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk. Door in beroep te gaan bij een uitzichtloze zaak dien je enkel je eigen belang. En volgens mij zijn er al advocaten daarvoor op het matje geroepen.
Dat helpt misschien in de politiek, maar niet in de rechtszaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef waht het volgende:
[..]
Maar je krijgt makkelijker het 'oh wat zijn ze zielig'-volk achter je naarmate ze langer hier zijn. Dat is de crux van de zaak. En door dat hele gezeik rond Mauro, Sahar en wie dan ook wordt dit gedrag verder aangemoedigd.
Was Mauro hier nog steeds zonder die media-aandacht?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat helpt misschien in de politiek, maar niet in de rechtszaal.
als het valse hoop is zeker...quote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef Picchia het volgende:
Ze moeten die asieladvocaten die iemand negen jaar met valse hoop durven bezig te houden ook het land uit schoppen.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Was Mauro hier nog steeds zonder die media-aandacht?
Misschien zit jou wel die koker je blikveld in de weg.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie het al, jouw persoonlijke ervaringen zitten in de weg. Het 'grote plaatje', remlof. Daarvoor is beleid bedoeld. Niet voor die ene man wiens verdriet begrijpelijk is.
Er is toch niets verandert in zijn situatie?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Was Mauro hier nog steeds zonder die media-aandacht?
Onmogelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zit jou wel die koker je blikveld in de weg.
Dat studievisum leek mij een verlenging van zijn verblijf alhier.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Er is toch niets verandert in zijn situatie?
Als het zoveel jaar duurt dan is het eerder de advocaat zijn schuld dan die van de IND. Het is vrij gangbaar dat sommige juridische procedures in Nederland zo lang duren. Een gewone burger laat zijn zaak daarom ook zelden tot de Hoge Raad komen, vooral als ze daarvoor negen jaar in een hondenhok moeten wonen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als het valse hoop is zeker...
als die advocaten echter zelfs een goede grond hebben en kunnen aantonen dat bv de IND al jarenlang er een zooitje van maakt en gewoon fikse fouten maakt en die fouten probeert te verhullen door procedure's te gaan schuiven net zo lang totdat inderdaad een rechter na vele jaren asielzoekers in het gelijk moet stellen; ben ik ervoor die IND-ambtenaren naar landen als Angola of Zimbabwe uit te zetten, in plaats van de asielzoekers die dan jarenlang aan het lijntje gehouden zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |