Jullie ook niet, maar je chronische zelfoverschatting is tekenend.quote:
Het zou me niks verbazen als dergelijke scholen nu al verzekeringen hebben tegen dingen die scholieren overkomen tijdens hun stagesquote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan niet, want illegaal. Zou wel erg dure collectiviteit worden. Nederland als internationaal opvang- en ziekenhuis.
Wat moet Kamp aanpassen? Amsterdam werkt niet mee, dat moeten ze gewoon wel doen. Einde verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat Kamp dan zijn beleid aanpassen in plaats van scholieren hier onder laten lijden.
maar goed we hebben het over een kabinet dat agenten quota oplegt om maar zoveel mogelijk illegalen op te pakken ook al doen ze geen vlieg kwaad
Uitzetten lukt dit land vaak niet dus dat lijkt me niet zo heel belangrijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gaan die lieden vrijwillig terug naar hun moederland om de boel aldaar op te bouwen?
Ziet niemand dan hier het patroon? "Illegale jongeren hebben het recht een opleiding te volgen, maar het kabinet ziet het lopen van een stage als werk. Daarvoor is een tewerkstellingsvergunning nodig en illegalen kunnen die niet krijgen." Als ze illegaal zijn, mogen ze niet werken, dus moeten ze het land uit. Ookal proberen ze zich juist actief in te zetten. Als het zogenaamd oorlogsmisdadigers zijn moeten ze hun bek houden, en uiteindelijk het land uit. Hoe de feiten dan ook werkelijk zijn. Als het hardwerkende Nederlanders zijn die zich ooit in hun geboortedatum hebben vergist zijn ze leugenaars, en moeten ze oprotten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef remlof het volgende:
Dit kabinet laat zich nu wel heel erg kennen
Beetje dommige man om wat dommig publiek naar de VVD te lokken.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag Henk Kamp wel. Harde taal en recht voor zijn raap.
Het is ook tekenend dat jij nog steeds niet kan onderscheiden wanneer ik wel serieus ben en wanneer niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jullie ook niet, maar je chronische zelfoverschatting is tekenend.
Neuh, daar draait dit niet om. Dit is geldingsdrang om de PVV tevreden te houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef waht het volgende:
Ach ja, uiteindelijk draait het hierom: we kunnen niet iedereen helpen.
Als er een politicus opstaat met dergelijke ballen krijg ik weer enige hoop.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef eriksd het volgende:
Ik zou best de plaats van Leers over willen nemen. Dan gaan we in alle stilte geval voor geval bekijken, en zodra links weer moreel bezwaard iemand mediatechnisch adopteert gaat hij weg. Zijn we van dat hyperige gedoe ook af.
En ik zou dat ook exact zo in de kamer zeggen. Wegwezen met dat fact-free PR technisch geinstigeerde geneuzel.
Dat is in elke coalitie toch zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, daar draait dit niet om. Dit is geldingsdrang om de PVV tevreden te houden.
Dat is uiteindelijk wel degelijk waar het om draait. Jij blijft hangen in oppervlakkig geneuzel, hoe waar dat ook is.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, daar draait dit niet om. Dit is geldingsdrang om de PVV tevreden te houden.
Het blijkt dat het beleid schadelijke bij-effecten heeft. Dan kan je met oogkleppen door proberen te stomen of je denkt nog eens naquote:Op donderdag 5 april 2012 00:09 schreef waht het volgende:
[..]
Wat moet Kamp aanpassen? Amsterdam werkt niet mee, dat moeten ze gewoon wel doen. Einde verhaal.
Hij blaat wel eens wat onzin uit, maar het is wel een daadkrachtige politicus.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beetje dommige man om wat dommig publiek naar de VVD te lokken.
Welke effecten heb je het dan over?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het blijkt dat het beleid schadelijke bij-effecten heeft. Dan kan je met oogkleppen door proberen te stomen of je denkt nog eens na.
Allicht maar de maatregelen zijn wat dubieuzer in dit gevalquote:
Het is tekenend dat je trollpogingen onnavolgbaar zijn. En daarnaast ook gewoon niet grappig. Dit i.t.t. andere users.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is ook tekenend dat jij nog steeds niet kan onderscheiden wanneer ik wel serieus ben en wanneer niet.
Want mensen die stage lopen zonder Hollandsch paspoort verspreiden nare luchtjes ofzo? Waar ben je zo bang voor?quote:
Hoppa, serieuze kritiek.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is tekenend dat je trollpogingen onnavolgbaar zijn. En daarnaast ook gewoon niet grappig. Dit i.t.t. andere users.
Dat we niet iedereen kunnen helpen beseft iedereen. Maar als de uitwerking van beleid compleet stupide uit blijkt te pakken moet je daar niet aan vasthouden om een of andere achterlijke partij tevreden te houdenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel degelijk waar het om draait. Jij blijft hangen in oppervlakkig geneuzel, hoe waar dat ook is.
Krijgt niks voor elkaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij blaat wel eens wat onzin uit, maar het is wel een daadkrachtige politicus.
Dat een scholier wel aan een opleiding kan beginnen en bijna af kan maken maar door rigide regeltjes toe te passen die opleiding niet af kan maken.quote:
Ze stinken ja. Net als homo's.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Want mensen die stage lopen zonder Hollandsch paspoort verspreiden nare luchtjes ofzo? Waar ben je zo bang voor?
We zijn niet zo goed in uitzetten. Dan heb ik liever dat de mensen die we niet uitgezet krijgen naar school gaan dan de criminaliteit in.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Reya het volgende:
Afgezien van asielzoekers die nog in een procedure zitten, zie ik überhaupt niet in waarom illegalen in Nederland naar school zouden moeten gaan.
Door willekeurig te strooien met 'illegalen hebben recht op ..' is dat zo goedgepraat natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Reya het volgende:
Afgezien van asielzoekers die nog in een procedure zitten, zie ik überhaupt niet in waarom illegalen in Nederland naar school zouden moeten gaan.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:16 schreef waht het volgende:
[..]
Door willekeurig te strooien met 'illegalen hebben recht op ..' is dat zo goedgepraat natuurlijk.
Dat mogen jij en Erik vinden , hoor ik wel vaker van jullie en kan me niet zoveel schelen , maar so be it.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is tekenend dat je trollpogingen onnavolgbaar zijn. En daarnaast ook gewoon niet grappig. Dit i.t.t. andere users.
Ah. Ja dat is enigszins krom. Maar goed, door de wildgroei aan wetgeving zijn dit soort gevallen alles behalve verwonderlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat een scholier wel aan een opleiding kan beginnen en bijna af kan maken maar door rigide regeltjes toe te passen die opleiding niet af kan maken.
Je mag minderjarige kinderen niet uitzetten, en na x-jaar begint men te roepen dat ze hier te lang zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
We zijn niet zo goed in uitzetten. Dan heb ik liever dat de mensen die we niet uitgezet krijgen naar school gaan dan de criminaliteit in.
Maar wat daarna? Ze kunnen alsnog niet aan de slag, want ze hebben geen enkele reguliere status.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
We zijn niet zo goed in uitzetten. Dan heb ik liever dat de mensen die we niet uitgezet krijgen naar school gaan dan de criminaliteit in.
Precies.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Reya het volgende:
Omdat ze hier toch zitten en mochten ze wel worden toegelaten na een lange tijd zij een achterstand oplopen?quote:
Oh, maak je geen zorgen, de rest is het daarmee eens. Maar links-POL houdt wel vaker allochtoontjes de hand boven het hoofd, zeker als ze ook nog eens doen alsof ze oh zo ingeburgerd zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 00:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat mogen jij en Erik vinden , hoor ik wel vaker van jullie en kan me niet zoveel schelen , maar so be it.
Achterstand op wie? Afgaande op het niveau van hun geboorteland zitten ze prima.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat ze hier toch zitten en mochten ze wel worden toegelaten na een lange tijd zij een achterstand oplopen?
En dan doe je dat met zo'n "quote:
Eigenlijk vind ik het wel hip. Maarja, er moet ook gewerkt worden hé.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dan doe je dat met zo'n "" gezicht voor de spiegel ?
Behalve als ze rechts zijn en over robots praten.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, de rest is het daarmee eens. Maar links-POL houdt wel vaker allochtoontjes de hand boven het hoofd, zeker als ze ook nog eens doen alsof ze oh zo ingeburgerd zijn.
Valt wel mee. Het interesseert ons alleen niet zo of je allochtoon bent of autochtoon. Als je maar brood op de plank brengt. Verder zeuren wij niet zo over labeltjes, omdat het er verder niet zoveel toe doet.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, de rest is het daarmee eens. Maar links-POL houdt wel vaker allochtoontjes de hand boven het hoofd, zeker als ze ook nog eens doen alsof ze oh zo ingeburgerd zijn.
Het argument 'nu ze er toch zijn, kunnen we net zo goed doen alsof het normale burgers zijn' zorgt voor nog veel meer Sahar of Mauro-taferelen waar een ventje of meisje met een lief accent en goede resultaten op school gebruikt wordt om alsnog de PR-machine te laten rollen voor de zoveelste pardonregeling.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat ze hier toch zitten en mochten ze wel worden toegelaten na een lange tijd zij een achterstand oplopen?
Waar plaats je "de allerzwaksten" en "de rijken" in dit verhaal? Want dat zijn toch de linkse mantra's.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het interesseert ons alleen niet zo of je allochtoon bent of autochtoon. Als je maar brood op de plank brengt. Verder zeuren wij niet zo over labeltjes, omdat het er verder niet zoveel toe doet.
Oh ik heb niet zo ver teruggelezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef waht het volgende:
[..]
Achterstand op wie? Afgaande op het niveau van hun geboorteland zitten ze prima.
Ik ben eigenlijk voor open grenzen en geen sociale zekerheid. Dat voorkomt gelukszoekersquote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
Mits er wat hervormingen op gebied van sociale zekerheid komen ben ik voor minder strenge immigratiewetten.
Oh, en de eerste 6 jaar geen recht op sociale zekerheid.
Ik ook, maar dat is pragmatisch niet te doenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor open grenzen en geen sociale zekerheid. Dat voorkomt gelukszoekers.
Geen sociale zekerheid. Nee, dat is weer net een brug te ver.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor open grenzen en geen sociale zekerheid. Dat voorkomt gelukszoekers.
Dat doen alleen linksmenschen die geen verantwoordelijkheidsbesef hebben en de schuld graag bij anderen leggen. Ik heb het over mensen die wel graag aan de slag willen en dwars worden gezeten door mensen als de heer Kamp.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar plaats je "de allerzwaksten" en "de rijken" in dit verhaal? Want dat zijn toch de linkse mantra's.
Och, ik neem genoegen met een sobere vormquote:Op donderdag 5 april 2012 00:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen sociale zekerheid. Nee, dat is weer net een brug te ver.
Oke, fair enough.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat doen alleen linksmenschen die geen verantwoordelijkheidsbesef hebben en de schuld graag bij anderen leggen. Ik heb het over mensen die wel graag aan de slag willen en dwars worden gezeten door mensen als de heer Kamp.
Het is een drama, inderdaad. Illegalen buiten je land houden, vrij verkeer van personen of niet, is een volstrekte fictie. In ieder geval zou ik afraden al te aardig te gaan doen tegen illegalen, zelfs als een dergelijke strategie ten koste zou moeten gaan van kinderen. Mijn woonplaats is een voorbeeld van een stad die decennialang vrijwel zonder enige rem heeft gediend als trekpleister voor allerlei irreguliere types, en het resultaat is om te huilen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je mag minderjarige kinderen niet uitzetten, en na x-jaar begint men te roepen dat ze hier te lang zijn.
Zie je de onwerkbaarheid van het systeem. De roep om kortere procedures is ook gelul, want elke pro-deo advocaat gaat naar het Europees Hof waar de wachttijd nu enkele jaren is.
Kortom: het is allemaal zo vrijblijvend en niet constructief. En dan heb je ook nog een massa mensen die gewoon tegen elke buitenlander is, dat helpt al helemaal niet mee.
Eén van de langste posts van u die ik heb mogen lezen en meteen een hele goede.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is een drama, inderdaad. Illegalen buiten je land houden, vrij verkeer van personen of niet, is een volstrekte fictie. In ieder geval zou ik afraden al te aardig te gaan doen tegen illegalen, zelfs als een dergelijke strategie ten koste zou moeten gaan van kinderen. Mijn woonplaats is een voorbeeld van een stad die decennialang vrijwel zonder enige rem heeft gediend als trekpleister voor allerlei irreguliere types, en het resultaat is om te huilen.
Rechts vs links is zó achterhaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tofik Dibi is een aluhoedje, had ik dat al gezegd?quote:
Misschien, heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tofik Dibi is een aluhoedje, had ik dat al gezegd?
Exact.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is een drama, inderdaad. Illegalen buiten je land houden, vrij verkeer van personen of niet, is een volstrekte fictie. In ieder geval zou ik afraden al te aardig te gaan doen tegen illegalen, zelfs als een dergelijke strategie ten koste zou moeten gaan van kinderen. Mijn woonplaats is een voorbeeld van een stad die decennialang vrijwel zonder enige rem heeft gediend als trekpleister voor allerlei irreguliere types, en het resultaat is om te huilen.
P&W vanavond.quote:
Zijn optreden was niet al te bestquote:Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. Ik heb je vorige post trouwens wel gelezen maar heb er ook geen antwoord op.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helden hebben dat niet nodig, want held.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja. Je hebt het alleen nog niet onderbouwd. Iets wat ik altijd wel waardeer ik POL.
Kamp of jij? Tot nu toe vind ik beiden maar droeftoeters met slap geblaat. Zo heeft je moeder je niet opgevoed.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helden hebben dat niet nodig, want held.
Stel je niet aan, Nederland is dankzij de PVV al het minst gastvrije land van Europa.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan niet, want illegaal. Zou wel erg dure collectiviteit worden. Nederland als internationaal opvang- en ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |