quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh zo ja, ik snap 'mJa je weet het nooit.. je hoeft niet persé allerlei symptomen te hebben he
Welke testen heb je, die hele gevoelige van de kruidvat?
Oh oeps, even aanpassen, bedankt!quote:Op zondag 1 april 2012 12:02 schreef Chanty het volgende:
Nee van sensitest, ook heel gevoelig (althans volgens de site), maar ik probeer me te beheersen
Mijn NOD is trouwens de 5e
En die van Omentievlo de 13e
Haha ja dan is het wat tastbaarder allemaal he! En het is ook al zo snel, vind het helemaal spannend voor jequote:
Uhm wil je als barreltje of Barretje80 in de OP?quote:Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef Barretje80 het volgende:
mijn 14 dagen na eisprong is 12 april, maar zet mijn NOD maar op de 19e.. omdat ik DAN pas ga testenonregelmatige cyclus FTW
Overigens voor de dames met verschijnselen ook eens " leuk" om te doen.. een referentie post..
kijken aan welke verschijnselen je voldoet en dan afwachten of je zwanger bentzo niet.. dan weet je de volgende keer dat je die verschijnselen hebt dat je je een stuk minder druk hoeft te maken
Je staat erinquote:Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef sterrenmunt het volgende:
hoi hoi, mag mijn NOD op 23 april
volgens mij al 3 keer doorgegeven in het vorige topic maar das niet doorgekomen
Enniewee, dat er dit topic maar weer veel streepjes gepiest mogen worden!
Staat erinquote:Op zondag 1 april 2012 14:53 schreef jaeky het volgende:
Ik kom even ongenuanceerd binnen denderen. Ik heb onwijze zin in sappige biefstuk en patat (Heb veel hardgelopen van de week en vandaag.) Normaal gesproken denk ik 'Boeiend, eet maar wat anders.' maar maar...![]()
Kan toch wel nog?Ik zit 6 dpo... Ik bedoel waar hébben we het over? Bovendien is mijn ei zeer ws compleet gemist door iedereen. (Nou ja, voornamelijk door ons dus
) Dus kans op mogelijk zwangerschap is toch al zeer klein. En zelfs dan...
Wat denken jullie? ("Zekere voor het onzekere" snap ik wel, maar vind ik tegelijkertijd een beetje een dooddoener.) Is hier eigenlijk goede info over te vinden? Of heeft het ook te maken met incubatietijd oid?
Sjees... Ik verlies bijna mijn trek, met dit dood-analyseren van een gewenst biefstukje. Bijna...
Ow en NOD 6 april of 10 april als ik laat ben
Ja had bezoekquote:Op zondag 1 april 2012 19:32 schreef Fieder het volgende:
Ohh ik had juist begrepen dat het de eerste weken niks uitmaakt! Wel dus!!![]()
Hoop dat je toch lekker gegeten hebt Jaeky![]()
Hoera voor de duidelijke NOD lijst!![]()
Chanty heeft zich nog kunnen beheersen zie ik![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 1 april 2012 20:02 schreef Fieder het volgende:
Hmm Lot, jammer! Maar wel fijn dat je je cyclus nu doorhebtVolgende ronde heb je gewoon je ei te pakken!
Ja hopelijk volgende keer weer zo vroegquote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Chanty het volgende:
Balen lot maar als je inderdaad ongesteld gaat worden dan weet je wel dat je waarschijnlijk een ongeduldig ei had
Lekker eten hè.quote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef Marjolijntje het volgende:
De hamburger mag je welEn de schnitzel, en de sate. Ik heb daar gisteren gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door jaeky op 02-04-2012 08:12:31 ]fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:20 schreef Keshet het volgende:
Ik leer s hier veel te veel. Echt, sommige details zijn too much.
Van mij mag je best technisch zijn, kan ik er wellicht nog wat van opstekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef jaeky het volgende:
Maar ik bén technisch. Afkortingen probeer ik al te vermijden, maar ik vind ze zo lekker effectief.
En ik ben euh... we zijn...8 maanden bezig. En ik ben 35 geweest. En we lopen bij een gyn. Dan gaat het allemaal iets anders. En ja... ik ben niet zo 'romantisch' dus zwanger worden lijkt me harstikke leuk, maar het is geen eind ideaal ofzo. Ik ben gewoon geen meisje-meisje.
Maar ik snap je opmerking wel. Geloof me, er zijn genoeg emoties ook. Alleen uit ik die niet makkelijk, ook niet anoniem op een forum. Want ze zijn niet allemaal even lief en leuk.
Ik ben best een tobber, als ik daar aan toe geef, komt er niets meer van terecht.Door het hier wat 'technisch' te houden, houd ik mezelf ook wat in het gareel.
Ik zit ondertussen te wachten op de aankomende NOD's![]()
Ik zal het technische spul wel gaan spoileren...
Zei de HA ook al, dus ik ga afwachten of ik zwanger/ ongesteld wordt deze week en anders nog een ovutest doen. Als daar weer wat verschijnt mocht ik langskomen om de hormonen te laten checken. Maar aangezien ik eerder ook al eens een negatieve ovutest had en de dagen na de positieve ovutest het streepje lichter werd, heb ik goede hoop dat mijn lichaam nu tenminste iets gaat doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:45 schreef klumsy het volgende:
Een "hormoonstornis" kan zorgen voor vals positieve ovu testen, ik heb zelf PCOS wat er voor zorgt dat ik heel vaak postieve ovutesten had zonder dat ik een eisprong gehad had.
Tja... ik kan me ook voorstellen dat ik voor sommige een technische doos ben (pun intended) Op zich is me dat goed recht, aan de andere kant kan ik me ook wat conformeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef trui het volgende:
jaeki, die technische kant is toch ook heel interessant? het lijkt me onzin dat je daar hier niet (opelijk) over zou mogen uitwijden. het leuke is juist dat je hier allerlei aspecten van 't zwanger willen worden kunt bespreken, lijkt mij. maar goed, ik ben deze fase al voorbij dus schrijf niet meer actief in dit deel mee, dus misschien heb ik geen recht van spreken. toch was dat ook wat ik op internet aan type informatie zocht, toen ik daarmee bezig was.
Spannend spannend spannend!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:18 schreef nytar het volgende:
Ik ga btw wel morgen testen. Ik heb nu ruim een week zere borsten en er gebeurd wat betreft het broek loeren helemaal niks. Temperaturen was ik mee gestopt.... Wellicht op het verkeerde moment!
Ben je nog misselijk geweest?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef Chanty het volgende:
Oh Nytar ik hoop het zo voor je
Jeaky fijn dat ze nog een ronde meekijkenEn nee dat van geen eisprong wil ik nog ff niet horen
, ik hou nog even vast aan mijn ovutest
maar ik mijn achterhoofd houd ik wel dat er niks gaat gebeuren de komende dagen.
Ik vind dat technische op zich niet zo heel erg hoor maar wil je alsjeblieft nóóit meer het woord menses gebruiken? Dat zit nogal in mijn allergiezone.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef jaeky het volgende:
Van die grafiek kan ik ook geen chocola maken... of eigenlijk het lijkt op een cyclus zonder eisprong. Niet echt waar je op zit te wachten denk ik. Sorry?
Ik heb mijn gyn nog gesproken, ik 'mag' nog een cyclus bewaking (aka met de benen in de pretstand). En ik denk dat ik morgen/overmorgen al 'mag' bellen. Dat zou dus nog voor mijn NOD zijn. Maar goed álles is vreemd aan me momenteel, dus ik sta nergens meer van te kijken.
Ondertussen hoop ik vrolijk verder...
![]()
edit: Fieder, denk niet dat ik dat haal...
[..]
Tja... ik kan me ook voorstellen dat ik voor sommige een technische doos ben (pun intended) Op zich is me dat goed recht, aan de andere kant kan ik me ook wat conformeren.Dan blijft het voor iedereen leuk.
Ohhhh! Extra spannendquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef nytar het volgende:
geen idee wanneer mn nod is... Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds mn spiraal eruit is gegaan in januari.
Ik ga testen omdat mn borsten zeer doen, en dat heb ik 1 keer eerder gehad en toen was is hartstikke zwanger!
En met een negatieve uitslag weet ik iig hoe ik er voor sta. Ik ben erg nieuwsgierig
Misselijk tussen mijn oren jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben je nog misselijk geweest?Of andere symptomen?
Anders ik wel, ik vraag me af of ik nog wel slaap van woensdag op donderdagquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef Fieder het volgende:
Vind t gewoon zo spannend! Maar zal je verder niet gek maken
![]()
Duimen draaien hier voor alle NOD'ers
Ook alleen omdat een negatieve test voor de NOD minder betrouwbaar is en ik mezelf niet twee keer teleur wil stellenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:04 schreef Fieder het volgende:
Jaaa snap ikwel knap hoor dat je zoveel geduld hebt. En wachten is
Hahahquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misselijk tussen mijn oren ja
gedurende de dag korte periodes licht misselijk. Zo van dat je denkt "hmmm verbeeld ik het me of voel ik me een beetje misselijk?" waarna het gevoel nog even toeneemt en dan weer weggaat zodra je je weer elders op focust. Dus ik hou het op tussen-de-oren. Verder niks. Ja veel hoofdpijn de laatste weken maar ik ben een sowieso een grootafnemer in hoofdpijn dus ook dat zegt niks
Zie! Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef jaeky het volgende:
@ Kesnet... Menses! Menses! Menses!Okay, ik zal menstuatie gaan gebruiken, maar vind het een lang rotwoord.
Mehh jammer, maarja zo kort na een eventuele bevruchting zegt het ook niet echt iets eigenlijk hequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef jaeky het volgende:
@ Kesnet... Menses! Menses! Menses!Okay, ik zal menstuatie gaan gebruiken, maar vind het een lang rotwoord.
@Chanty, ik zei al zoiets, ik zit er de laatste tijd continu naast.
En ik hoef niet te wachten om te testen hoor.Ook echt heel zinnig met 8dpo.
![]()
En dan zo quasi neer leggen en doen alsof je er niet naar kijkt, terwijl het optrekt. En dan wel stiekum vanuit je ooghoek kijken, he.
![]()
Ook toen ik 'm, onder de driehonderdste hoek hield, bij daglicht, of kustlicht, met dichtgeknepen ogen, dichtbij en 5 minuten later het ritueel nog eens... ook toen maagdelijk wit... nou ja maagdelijk![]()
Haha serieus, zo goedkoop?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef jaeky het volgende:
Het was ook compleet kansloos... maar soms moét je gewoon even iet sufs doen.![]()
Weet je wat! Ik doe het morgen gewoon weer. (lang leve de 0.15¤ stripjes)
ohh dan hoef je alleen de slijmtest nog maar, die is helemaal hendig sjiek!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef jaeky het volgende:
Yup! Ik heb er 30 gekocht en met 100 ovutesten...
En mij dan rationeel noemen he
Jaaaaaaquote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
Ik krijg vanaf mn mobiel niets geupload dus die hebben jullie nog te goed.....
Maar het waren wel 2 streepjes! Ze knallen van het scherm af! Geen idee hoe lang ik zwanger ben alleen...
Ik ga er vanuit dat dit het begin was, dus morgen weer positief bericht ok?
En je nod is de 19e pas? Ga je dat nog wel zo lang volhouden dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:07 schreef Barretje80 het volgende:
misselijk..
en deze zit volgens mij echt niet tussen de oren..
maar dan nog kan het komen door een griepje, vermoeidheid of dat ene glaasje rode wijn van gister avond
we'll see!
m' NOD is de 12e .. ik ga de 19e testen ..quote:Op woensdag 4 april 2012 07:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
En je nod is de 19e pas? Ga je dat nog wel zo lang volhouden dan?
wiehoe!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
Maar het waren wel 2 streepjes! Ze knallen van het scherm af! Geen idee hoe lang ik zwanger ben alleen...
quote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
waarom zou je zo lang wachten? 12 of 13de is toch lang genoeg gewacht?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
m' NOD is de 12e .. ik ga de 19e testen ..
denk ik
He wat leuk!! De 2010 garde gaat echt goedquote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
omdat ik niet zo hysterische streepjes plasser ben EN mijn vorige cyclus 40 dagen duurdequote:Op woensdag 4 april 2012 07:45 schreef nytar het volgende:
[..]
waarom zou je zo lang wachten? 12 of 13de is toch lang genoeg gewacht?
Voel je al iets van symptomen?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Omentielvo het volgende:
Nytar, wat gaaf zeg.![]()
Barreltje, wat knap dat je tot de 19e kan wachten. Ik word nu al gek en moet nog 9 dagen wachten
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijnquote:
Dat maakt het wel lastig voor je dan... Hopelijk is het een plakker!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijn
Ohh lastig.. Nouja voor je het weet zijn die 9 dagen voorbijquote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijn
Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus dat moet één van de mods even doenquote:
Ik maak wel even een TR aanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus dat moet één van de mods even doen. Jullie gaan er weer helemaal voor dus
Oh, okee.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Een TR is voor dringende zaken waar een mod echt even naar móét kijken. Het aanpassen van een lijstje valt daar niet onder.
neuh, Ik heb over 3 weken een afspraak bij de verloskundige en dan kijken ze gelijk hoe ver ik ben. Ik denk zelf een week of 5 ...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef Fieder het volgende:
Ohhhh Nytar![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeee!!! Gefeliciteerd!
![]()
Ga je een Clearblue doen?
Ik weet het, ik kan aan niks anders denkenquote:
Haha ik vind het ook helemaal spannendquote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan aan niks anders denken
Maar goed, ik ga maar uit van een negatief resultaat dan kan het alleen maar meevallen...
Ik sta om 7 uur op en moet om 8 uur de deur uitquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha ik vind het ook helemaal spannendDat wordt F5'en morgenochtend
Maar dat is idd een goede instelling
Omentielvo, TR is een topic report, kun je de mods ergens op wijzen
Sjit...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Barreltje het volgende:
misselijkheid is over..
de 19e it is![]()
sorry nieuwsgierige aagjes![]()
In een bekertje gepiest en eerst de zwangerschapstest gedaan en toen die negatief was, een ovutest gedaan. Dat had de huisarts me aangeraden, omdat mogelijk mijn hormonen niet op orde zijn. Alleen weet ik niet of hij nu bedoelde dat we daar verder naar gaan kijken bij weer een positieve ovutest, of ook wanneer er gewoon (lichte) strepen op de ovutest komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Chanty, ik snap het niet, heb je wel ook over een ovulatie-test heengepiest?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Chanty het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wileigenlijk wil ik gewoon naar de huisarts en t na laten kijken en weten dat het gewoon goed zit en dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben omdat mijn lichaam wat langer erover doet om de draad weer op te pakken.
Maar ik ben ergens ook bang dat de boel niet op orde blijkt te zijn en ik weet niet wat er dan allemaal op me af komt. Dus zogezien heb ik zoiets van, misschien moet ik nog maar even wachten en het aankijken. Maar als het niet goed werkt is dat uitstel van executie (bij wijze van spreken) en als het wel goed zit dan heb ik tenminste weer even rust.
Geen idee of ik nu de info heb die hij wil want ik weet niet of hij echt positieve ovutesten bedoelde of dat een lichte streep op de ovutest ook goed is. Ik kijk de komende dagen sowieso nog of ik ongesteld ga worden en dan kan ik misschien eens bellen volgende week om dat na te vragen. Misschien dat ik ook nog even de derde maand temperatuur, dan heeft hij genoeg data.
Mweh lastig
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef L0t.. het volgende:
Waaah vergeet wat ik net getypt heb, m'n ovulatietest die ik net heb gedaan is gewoon knalpositief![]()
Nou ik kan niet ontkennen dat het door mn hoofd is gegaan maar het lijkt me zo sterk.. Want vanochtend was het streepje nog superlicht en nu ineens heel donker dus dat lijkt me zo vreemd voor een zwangerschap..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Fieder het volgende:
He maar Lot ben je dan misschien niet gewoon zwanger? Dan kan een ovulatietest ook positief zijn toch?
Omdat je vorige keer dacht dat je n ongeduldig ei had...
Heb je bij je ei vaker buikpijn en bruinverlies of weet je dat niet?
Niet om valse hoop te geven hoor maar gewoon een gedachte...
Nee snap ikquote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Fieder het volgende:
Hmm... Dat zou dan inderdaad eerder andersom zijn ja. Ivm concentratie van de urine. Of je moet vandaag niet goed gedronken hebben ofzo...
Nou ja, je komt er vanzelf achterZou wel n leuk verrassingsei zijn zo met de pasen
![]()
Ik zou sowieso flink gaan klussen, als dat nog niet gebeurd isvoor het geval het wel een ei is! Jammer voor je vent dan van dat bruinverlies
![]()
Nogmaals, echt niet om valse hoop te geven
Mja dat is misschien het beste plan, eerst informeren volgende week. Ik wil ook niet dat ze me een zeikerd vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef Fieder het volgende:
Awww jaaa!! Moederdag!! Nog niet aan gedacht. Op moederdag aan je moeder vertellen dat je moeder wordt, wow
Chanty, wat Lot zegt, je kunt er maar beter nu achterkomen. Hoe eng dat ook is. Anders ben je al die tijd kwijt. Zou idd minstens nog een week ovutesten en een maand tempen. Heb je dat iig klaar liggen voor je huisarts of eventuele doorverwijzing. En dan volgende week eens informeren wat het plan van aanpak is.![]()
Dat slijmverhaal werkt bij mij ook niet, misschien als ik graaf maar
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hallo dames,
Ik heb hier altijd meegelezen, maar durfde niet te posten.
Maar nu kan ik het toch echt niet laten, omdat, nou ja, kijk maar:
[ afbeelding ]
Haha, op mij hoef je deze keer niet te rekenen... Ik doe niet aan onbevlekte ontvangenissenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:58 schreef Elmo76 het volgende:
Oh ik dacht een Lijnloos post ------>>nieuws! maar helaas![]()
Maar wel goed nieuws voor Twentemeisjehoppa aan het werk jij!
Nytar gefeliciteerd!En Vulpenballetje ook!
![]()
En idd, die kloontjes, kunnen we weer gaan raden, zucht.
Jep!quote:Op vrijdag 6 april 2012 06:08 schreef covie het volgende:
ik dacht net eens kijken of frummel alweer bezig isen ja net weer begonnen met posten dus
hopen dat je snel 2 streepjes plast!
Begin juni is de trouwdag toch?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hallo dames,
Ik heb hier altijd meegelezen, maar durfde niet te posten.
Maar nu kan ik het toch echt niet laten, omdat, nou ja, kijk maar:
[ afbeelding ]
Haha, dat is best een goed idee!quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:47 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet een handschriftoverzicht gaan maken ofzo, zodat we alle data op de testen kunnen vergelijken![]()
Gefeliciteerd!
ik ook,quote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef Lijnloos het volgende:
Go Twentemeisje!!!
Oeh, weer een zwangere kloon!Ik kan daar echt zo niet tegen, ben ik veelste nieuwsgierig voor
Ik kom er nu pas achter dat er een dergelijk topic isquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:15 schreef Frummeltje86 het volgende:
Volgens mij is er niet echt een policy daarvoor, Shandaly. In principe worden alle updates, dus geboortes en tweede streepjes, ook daar gepost. Misschien schiet er soms eentje doorheen, geen idee eigenlijk... Maar in al die maanden heb ik ze volgens mij allemaal voorbij zien komen
Was mij ook nog nooit opgevallen iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat er een dergelijk topic is![]()
Ik sta er overigens niet tussen![]()
i know, maar ik had nog beloofd het bewijs te posten....wel 2 dagen later dan gepland, maar toch!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Die zijn heul mooi, Nytar! Jij stond al in de update
Ik heb het allebei de keren meteen vanaf de tweede streepjes aan ouders & goede vrienden verteld. En vrij snel aan directe collega's. Zelfs toen we begonnen, zeg maar, heb ik dat verteld aan ouders & goede vrienden. Heb het zelf altijd wel fijn gevondenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef jack4ya het volgende:
Vulpending! Gefeliciteerd, dat is een mooi paas ei geweest!Ga je al mensen vertellen?
Dat vraag ik me nou echt af he? Of mensen echt die drie maanden afwachten of niet... Ik zou het niet weten...
Yep, vorige week nog 2 vriendinnen die allebei vertelden dat hun (schoon)zus zwanger is. Sowieso overal zwangeren en baby's. Valt ook veel meer op met dit weer nu alle dikke jassen weer uit gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Chanty het volgende:
Nytar goede strepen
Hebben jullie dat ook, dat er elke dag op facebook wel een foto voorbij komt van een (pasgeboren) baby of zwangere vrouwIk heb echt het gevoel dat ze me achtervolgen
Hahaha, ik denk wel dat het aan ons ligt, we letten er gewoon veel meer opquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:35 schreef Chanty het volgende:
Ik vraag me dan af: is nou echt iedereen zwanger/ net bevallen of is het toch gewoon onze focus
Had t er vandaag met een collega over die een aantal jaren jonger is. Die heeft iets soortgelijks maar dan met allemaal mensen die continu op terrasjes zitten en andere leuke dingen doen (nog student, terwijl zij al werkt)
Hahaha dat is wat ik ook steeds roep: "Iedereen is zwanger en ik ben niet eens ongesteld!"quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk wel dat het aan ons ligt, we letten er gewoon veel meer opHeb afgelopen week al wel even tegen mijn vriend geklaagd 'jezus, de hele wereld is zwanger
'. Maarja, ik mag niks zeggen hoor, zijn pas 2 maanden bezig.
SSDDquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
SSDD
Zit weer aan het eind van de cyclus, nod is volgende week, voel weer vanalles en zal vast gewoon ongesteld worden....zoals iedere maand. Had gisteraaf een emo>ratio moment, vandaag is alweer beter.
@LB: volgende maand intake gesprek? Geen idee wat ik kan verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Spannendquote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Omentielvo het volgende:
@Sethiwe. Ik ben vandaag teruggekomen van een weekend in de Ardennen.
Ik voel overigens van alles. Ik ben bijna in staat om elke vijf minuten naar het toilet te gaan om te broekloeren. Nog vier dagen voordat ik mag testen
@Vulpenballetje, wat een mooie streepjes.
@ Nytar, volgens mij had ik je al gefeliciteerd. Maar anders nu
Zie je normaal niks op de ovutest? Heb je al een tweede zwangerschapstest gedaan?quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Spannend
Hier nog altijd niet ongesteld, wel elke dag een lichte streep op de ovutest en de temperatuur blijft voor mijn doen behoorlijk stabiel. Ik kijk het nog wel even allemaal aan.
Alleen de allereerste keer dat ik zo'n ding deed zag ik niks. De tweede keer dat ik m deed was ie positief en sindsdien dus altijd een lichte streep. Geen zwangerschapstest meer gedaan maar ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben. Volgens mij moet die ovutest dan ook gewoon positief uitslaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zie je normaal niks op de ovutest? Heb je al een tweede zwangerschapstest gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou.. ik ben benieuwd hoor
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik test pas weer zodra ik last krijg van het rijtje van Barreltjequote:Op dinsdag 10 april 2012 08:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat schijnt niet altijd te moeten hoor Chanty. Bij mijn zwangerschap had ik ook geen positieve ovulatietest maar ik was wel zwanger! Wel spannend hoor!
En weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:09 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend omentielvo en Barreltje.
Chanty je houdt het ook nog even spannend.
Hier weer iets bruine smurrie, zal wel weer net zo gaan als vorige keer met zo'n halfbakke menstruatie.
Positieve draai aan het geheel is dat het nu pas dag 32 is.
Ohh superspannend! Je kunt opzich al testen toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb nu wel een zwangerschapstest in huis. Nu kijken of het met lukt om tot vrijdag te wachten. Ik ben zoooo nerveus.
Dan heb ik weer een positief gevoel en dan vijf minuten later ben ik helemaal down omdat ik bang ben dat ik ongesteld word.
Ik weet nu wel dat geduld echt niet mijn beste eigenschap is. Sorry voor deze egopost
@Barreltje, spannend zeg al die symptomen. Ik ga duimen voor je
Ik ben ook benieuwd!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik zie trouwens een NOD van Lijnloos vandaag! Waar ben je?
Sja, das niet hendig natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ben ik![]()
Maar uhm, ik verwacht niks hoor... ik denk dat ik mijn NOD een beetje te vroeg heb gezet, maar morgen wel aan de beurt benIk ben geen maagd Maria die onbevlekt zwanger kan worden
Klopt...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Sja, das niet hendig natuurlijk
Nee ik heb vorige week donderdag en vrijdag een knalpositieve ovutest gehad en heb het ook echt wel gevoeld qua buikpijn dus die heb ik zaterdag gehad denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Sethiwe het volgende:
Voor mijn gevoel was eisprong vorige week, maar dat zal ik wel verkeerd hebben. Vorige 2 rondes waren 38 dagen. Dus wordt steeds korter.
Lot kan het nog je eisprong zijn of heb je die al gehad? Omdat je steekjes hebt.
Volgens mij is het sowieso wel normaal als het streepje links donkerder is dan de rest van het streepje zegmaar. Als het zo donker is als op die foto's is het zeker positief ja. De lichte streepjes die ik steeds kreeg waren echt duidelijk een stuk lichter dan het controlestreepje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb de huisarts nog niet gebeld en ga dat ook nog even niet doen. Weet niet wanneer wel, maar ik wil het nog even aankijken allemaal. Net een ietsiepietsie beetje bruinverlies dus kijken of dat maar weer 1 dag is of dat er meer gaat gebeuren.
Daarnaast word ik niet meer wijs uit die ovutesten. Had vandaag nieuwe ovutesten besteld bij sensitest en daar stond een voorbeeldfoto met positieve uitslag (http://www.sensitest.nl/i(...)t-dipstick-sensitive <-- middelste foto) die wel weer erg veel leek op de uitslagen van de afgelopen dagen (links dus donker maar meer naar rechts toe wordt het streepje wat lichter). Alleen heb ik dat streepje altijd geinterpreteerd als lichter dan het controlestreepje... Als ie morgen weer zo is zoals op dat voorbeeldplaatje zal ik eens een foto maken, kijken wat jullie ervan denken (wel of geen positieve ovutest)![]()
En dan nog mijn temperatuur die de laatste tijd toch wat minder op het alpengebergte lijkt. Voor mijn gevoel is mijn lichaam wel ergens mee bezig dus ik ga het nog maar even de tijd geven.
dat je nog even geduld hebt is niet erg, maar misschien is het handig om voor jezelf een datum te prikken dat als het dan niet op orde is (geen menstruatie) dat je dan wel naar de dokter gaat. Want anders blijf je denk ik ongemerkt de "datum" vooruitschuiven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb de huisarts nog niet gebeld en ga dat ook nog even niet doen. Weet niet wanneer wel, maar ik wil het nog even aankijken allemaal. Net een ietsiepietsie beetje bruinverlies dus kijken of dat maar weer 1 dag is of dat er meer gaat gebeuren.
Daarnaast word ik niet meer wijs uit die ovutesten. Had vandaag nieuwe ovutesten besteld bij sensitest en daar stond een voorbeeldfoto met positieve uitslag (http://www.sensitest.nl/i(...)t-dipstick-sensitive <-- middelste foto) die wel weer erg veel leek op de uitslagen van de afgelopen dagen (links dus donker maar meer naar rechts toe wordt het streepje wat lichter). Alleen heb ik dat streepje altijd geinterpreteerd als lichter dan het controlestreepje... Als ie morgen weer zo is zoals op dat voorbeeldplaatje zal ik eens een foto maken, kijken wat jullie ervan denken (wel of geen positieve ovutest)![]()
En dan nog mijn temperatuur die de laatste tijd toch wat minder op het alpengebergte lijkt. Voor mijn gevoel is mijn lichaam wel ergens mee bezig dus ik ga het nog maar even de tijd geven.
Chanty weet niet of je er iets aan heb maar zo zagen de testjes er bij mij uit. Zoals je ziet bijna onzichtbare streepjes steeds tot die positieve.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef Chanty het volgende:
@ Lot: dan heb ik denk ik een groot aantal keren wel een positieve ovutest gehad, dus dan zal dat wel een indicatie zijn dat mijn hormonen niet helemaal jovel zijn.
@Aurum: heb t er ook al met een vriendin over gehad die dit hele circus al is doorlopen (ze moest bijna IVF). Bij haar waren de hormonen ook niet op orde en ze zei dat ik wel heel zeker moest weten dat ik klaar ben voor al het gedoe dat erbij komt kijken. Want als ze ontdekken dat het mis is, dan wil je er ook mee aan de slag natuurlijk. Alleen spelen er nu nog wat andere medische issues en ik weet niet of ik deze stress erbij moet pakken. Dus zolang ik mij nog in geduld kan vatten en mijn vast kan klampen aan kleine signalen dat mijn lichaam functioneert, wil ik dat ook doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aurumshit!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Chanty weet niet of je er iets aan heb maar zo zagen de testjes er bij mij uit. Zoals je ziet bijna onzichtbare streepjes steeds tot die positieve.Oh dat verheldert wel ja. Die van mij zien er altijd zo uit zoals jouw positieveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aurumshit!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Oh hmm dat is toch ook niet helemaal de bedoeling.. Zo kun daar ook niet echt van op aan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat verheldert wel ja. Die van mij zien er altijd zo uit zoals jouw positieve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Hmm ik vind het wel apart hoor. Toen je die zwangerschapstest had gedaan had je ook een ovulatietest gedaan toch? Hoe zag die er toen uit, ook zoals op die foto?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Chanty het volgende:
Ik weet vrij zeker dat ik niet zwanger ben ja. Afgelopen donderdag was mijn NOD en de test was witter dan wit en voel me verder ook niet vreemd (vandaag alleen wat duizelig). Maar de laatste zes testen zagen er allemaal zo uit of zelfs nog een tikkeltje donkerder... Als ie morgen weer positief is dan doe ik wel een zwangerschapstest, dan kan ik dat uitsluiten en de huisarts iig even bellen om advies in te winnen. Kan ik dan besluiten of ik langs wil gaan of niet.
Dat dus! Ik had hetzelfde, met PCOS maak je meer LH aan en zijn de ovulatietesten zo goed als altijd positief. Bij mij bleek er nog meer aan de hand (endometriose) maar ondanks dat was ik met een lage dosis Clomid binnen 4 maanden zwanger.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef klumsy het volgende:
@ Chanty als je morgen gaat testen en hij is negatief ( ga heel hard duimen voor een positieve test! )dan zou ik je huisarts vragen om een doorverwijzing naar de Gyn. die zijn veel meer gespecialiseerd, zij kunnen dan ook gelijk testen op PCOS. Als dat het geval is kan je dan vaak ook vrij makkelijk verder met medicatie ( nouja dat klinkt wel heel simpel, maar dan hoef je niet nog eens een jaar of langer zelf te proberen )
Jup die was vergelijkbaar met deze. Sinds donderdag elke ochtend een ovutest gedaan en ze waren allemaal positief. Maar je zou dus verwachten dat als de ovutest die donderdag al positief was, dat er ook iets zichtbaar had moeten zijn op de zwangerschapstest als ik zwanger ben. Ach ja morgen weten we meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm ik vind het wel apart hoor. Toen je die zwangerschapstest had gedaan had je ook een ovulatietest gedaan toch? Hoe zag die er toen uit, ook zoals op die foto?
Snap ik heel goed, ik vond het ook vreselijk eng en spannend toen ik naar de gyn werd doorgestuurd (mijn menstruatie was enorm onregelmatig) maar het bleek simpel te 'verhelpen'. Hoe opgelucht wij naar buiten liepen is niet te beschrijven! Als je er nog niet helemaal klaar voor bent moet je nog geen verdere stappen ondernemen uiteraard, alles op z'n tijd. Alles bij elkaar heeft het bij mij ook lang geduurd hoor, was okt 2009 gestopt met de pil (niet om zwanger te raken maar wel alvast om te 'ontpillen' en ben uiteindelijk pas in juli 2011 bij de gyn geweest. Bedacht me wel achteraf dat ik dat beter eerder had kunnen doen, vooral voor mijn eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jup die was vergelijkbaar met deze. Sinds donderdag elke ochtend een ovutest gedaan en ze waren allemaal positief. Maar je zou dus verwachten dat als de ovutest die donderdag al positief was, dat er ook iets zichtbaar had moeten zijn op de zwangerschapstest als ik zwanger ben. Ach ja morgen weten we meer.
@ Klumsy en Tante_soesa: ik bel bij een negatieve zwangerschapstest morgen wel eerst even om te vragen of hij het nodig vindt om nu al langs te komen. Misschien wil hij nog wat meer gegevens (ovutesten). Ik kan natuurlijk laten nakijken of er dan meer aan de hand is en dan besluiten hoe actief ik ermee aan de slag wil. wel fijn dat het bij jou zo snel nog gelukt is Soesa. Vriendin van me heeft lange tijd hormonen moeten spuiten en is via inseminatie uiteindelijk zwanger geraakt. Daar zit ik nog niet op te wachten die stress...
Oh dat is wel een hele tijd ja, zo lang ga ik het niet volhouden daarvoor is de kinderwens veel te sterk. Maar t hangt er ook wel vanaf wat er aan de hand is. Als het eenvoudig te verhelpen is door wat medicatie in te nemen dan wil ik dat maar al te graag. Maar als ik zoals die vriendin op bepaalde tijden moet spuiten en mijn man in een potje met kwakken zodat ze het kunnen inspuiten... Heb gezien hoeveel stress dat opleverde bij haar en die stress kan ik absoluut niet gebruiken naast mijn andere behandeling. Dus dan wacht ik liever tot ik daarmee klaar ben. Stress is sowieso niet goed als je zwanger wilt worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Snap ik heel goed, ik vond het ook vreselijk eng en spannend toen ik naar de gyn werd doorgestuurd (mijn menstruatie was enorm onregelmatig) maar het bleek simpel te 'verhelpen'. Hoe opgelucht wij naar buiten liepen is niet te beschrijven! Als je er nog niet helemaal klaar voor bent moet je nog geen verdere stappen ondernemen uiteraard, alles op z'n tijd. Alles bij elkaar heeft het bij mij ook lang geduurd hoor, was okt 2009 gestopt met de pil (niet om zwanger te raken maar wel alvast om te 'ontpillen' en ben uiteindelijk pas in juli 2011 bij de gyn geweest. Bedacht me wel achteraf dat ik dat beter eerder had kunnen doen, vooral voor mijn eigen gemoedsrust.
Lang verhaal maar ik hoop gewoon dat je snel zwanger bent
En je bent inmiddels wel trotse mama neem ik aan?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:31 schreef klumsy het volgende:
Wat Tante_Soesa hierboven al zegt, laat je niet onder druk zetten als je er nog niet klaar voor bent om de medische molen in te stappen.
Zelf ben ik voordat ik uberhaupt een kinderwens had al wel naar de gyn geweest, "gewoon" omdat ik merkte dat er iets niet klopte bij me. Daar kwam eigenlijk al gelijk uit dat ik PCOS had, toen ben ik ook niet gelijk verder gegaan, maar het gaf wel een hoop rust.
Pas een paar jaar later toen ik wel zwanger wilde proberen te worden heb ik gelijk het ziekenhuis kunnen bellen en kon ik aan de slag! Het "voordeel" van een vroege diagnose is, dat als je er voor wilt gaan, je dan niet eerst nog allemaal ovu-testen, temp.grafieken en wat dan ook hoeft te overhandigen...
Maar vooralsnog hoop ik dat je morgen een mooie positieve zwangerschapstest in handen hebt
Dat begrijp ik zeker! Het punt is alleen dat je nooit weet hoe het bij jou zit als je niet eerst onderzocht bent. Je kunt altijd nog zelf kiezen of je direct aan de slag wil (met bijv. medicijnen zoals bij mij) of dat je nog wacht tot je er aan toe bent. Volg je gevoel en je lichaam! Je onderneemt pas stappen wanneer je er zelf klaar voor bent. Mijn verhaal is natuurlijk ook geen garantie dat het bij jou ook zo zal verlopen maar misschien denk je nu wat positiever over vervolgstappen. Het hoeft niet met prikken en andere nare dingen te zijn, gelukkig (want daar had ik zelf ook langer over na moeten denken). Heel veel succes in ieder geval, waar je ook voor kiestquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat is wel een hele tijd ja, zo lang ga ik het niet volhouden daarvoor is de kinderwens veel te sterk. Maar t hangt er ook wel vanaf wat er aan de hand is. Als het eenvoudig te verhelpen is door wat medicatie in te nemen dan wil ik dat maar al te graag. Maar als ik zoals die vriendin op bepaalde tijden moet spuiten en mijn man in een potje met kwakken zodat ze het kunnen inspuiten... Heb gezien hoeveel stress dat opleverde bij haar en die stress kan ik absoluut niet gebruiken naast mijn andere behandeling. Dus dan wacht ik liever tot ik daarmee klaar ben. Stress is sowieso niet goed als je zwanger wilt worden.
tnxquote:Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeker! Het punt is alleen dat je nooit weet hoe het bij jou zit als je niet eerst onderzocht bent. Je kunt altijd nog zelf kiezen of je direct aan de slag wil (met bijv. medicijnen zoals bij mij) of dat je nog wacht tot je er aan toe bent. Volg je gevoel en je lichaam! Je onderneemt pas stappen wanneer je er zelf klaar voor bent. Mijn verhaal is natuurlijk ook geen garantie dat het bij jou ook zo zal verlopen maar misschien denk je nu wat positiever over vervolgstappen. Het hoeft niet met prikken en andere nare dingen te zijn, gelukkig (want daar had ik zelf ook langer over na moeten denken). Heel veel succes in ieder geval, waar je ook voor kiest
Ik ben nog niet echt bezorgd gelukkig, meer geirriteerd omdat mijn lichaam niet doet wat een vrouwenlichaam hoort te doenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een mooie droom Chanty! Hoop dat het niet lang duurt voor die droom werkelijkheid voor je is!
Mag je langskomen bij de huisarts! Het uitblijven van de menstruatie en de langdurige positieve ovulatietesten zouden mij ook zorgen baren.. Rot hoor!
Ja idd, heb alle data inmiddels bij elkaar verzameld dus kan hem dat vrij overzichtelijk onder zijn neus schuiven en dan maar zien. Gisteravond ook met mijn man erover gehad dat als vast komt te staan dat het een hele toer gaat worden om zwanger te raken, we daarmee wachten tot mijn andere behandeling is afgerond. Maar ik ga er niet vanuit dat het zo'n vaart zal lopen, waarschijnlijk heeft mijn lichaam gewoon wat meer tijd nodig of een klein duwtje in de juiste richting.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Aurum spannend! Ik hoop voor je dat je twee streepjes gaat zien!
Chanty, toch naar de huisarts. Kan je iig een plan van aanpak opstellen.Benieuwd wat hij/ zij over de positieve ovutesten te zeggen heeft?
En wat al eerder is gezegd, je hoeft niet meteen de mmm in, maar dan weet je iig of er wat meer speelt of niet.
Hmm Lijnloos raar idd. Misschien heb je gezwommen?stond vroeger altijd in de tina, van die brieven dat meiden vroegen of ze van tampons en zwemmen zwanger konden worden hihi
Lot, ik zou ook niet weten wat dat dan zou moeten zijn. Even afwachten helaas.
Weer een hoop gewacht dusMaar er wordt geduimd!!!
![]()
Hier geen nieuws, nog steeds positieve zwangerschapstesten na curettage
Pfff 9 wekenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef Fieder het volgende:
Ik heb 2 merken test door elkaar gebruikt. Sensitest en Kv. Dus kan het niet heel goed vergelijken. Sensitest was heel licht maar Kv knalt eraf.
Ga nu met Kv verder, morgen weer testen, dan kan ik pas echt goed vergelijken.
9 weken schijnt niet uitzonderlijk te zijn
Ah neequote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Fieder!
Hier is het weer niet raak, heb bruinverlies dus denk dat het morgen raak zal zijn
Shit!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Fieder!
Hier is het weer niet raak, heb bruinverlies dus denk dat het morgen raak zal zijn
Ach ik kan nu zeggen dat mijn cyclus tussen de 27 en de 30 dagen is. Dus de volgende keer ga ik pas testen bij 31 dagenquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:14 schreef Phaidra het volgende:
Aurum. Het klonk zo hoopgevend, maar des te harder is de klap dan.
Is je lief al eens getest dan, dat je zeker weet dat het bij hem goed zit (if I may ask).
Ah, duidelijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ach ik kan nu zeggen dat mijn cyclus tussen de 27 en de 30 dagen is. Dus de volgende keer ga ik pas testen bij 31 dagen
Lief heeft via de huisarts een kwakkie in moeten leveren en alles is goed. Kans is dat als we in het zkh zijn dat hij het nog een keer zal moeten doen.
Wel weer "gedonder" gehad bij de huisarts, lief belt hoort dat alles ok is en de huisarts zegt doodleuk nou, dan hoef ik jullie tot na de zomer niet te zien he. SuccesLief had even een WTF moment en herinnert hem dat we een verwijzing zouden krijgen en herhaalt argumenten die we tijdens het gesprek hebben gegeven en toen was het ohja, ik ga wel een verwijzing schrijven. Je zal maar niet assertief zijn en voet bij stuk houden, dan zit je nog 5 maanden tot je weer terug mag naar je huisarts voor een verwijskaart. Wachttijd zkh is 2 maanden, dus dan ben je gewoon 7 maanden verder
![]()
En dit haal ik uit de folder van het ZKH: Voor paren onder de dertig jaar geldt een termijn van twaalf tot achttien maanden. Paren boven de dertig jaar kunnen beter eerder aan de bel trekken: na zes tot twaalf maanden proberen.
Dus de conclusie is dat mijn huisarts stom is![]()
En je mag het vragen hoor, als ik geen antwoord wil geven dan doe ik het niet. Maar misschien heeft iemand anders er ook wat aan als ze in hetzelfde schuitje zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |