abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109757545
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
5 april Chanty(01-2012)
6 april jaeky
10 april Lijnloos (02-2011)
13 april Omentielvo
19 april barreltje (11-2011)
23 april sterrenmunt (09-2011)
26 april -TukTuk-

Aemelia (01-2012)
Ashina
aurum (08-2011)
designed
Fenne
frummeltje86 (12-2010)
Ladyblack (08-2010)
Lindala (10-2011)
L0t.. (02-2012)
Nytar (01-2012)
papillion
sethiwe (08-2011)
Spewey
Tuktuk (02-2012)
winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 04-04-2012 16:58:15 ]
pi_109757564
Laatste post:
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohh zo ja, ik snap 'm :P Ja je weet het nooit.. je hoeft niet persé allerlei symptomen te hebben he :) Welke testen heb je, die hele gevoelige van de kruidvat?
  zondag 1 april 2012 @ 12:02:35 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109757731
Nee van sensitest, ook heel gevoelig (althans volgens de site), maar ik probeer me te beheersen :')

Mijn NOD is trouwens de 5e :)
En die van Omentievlo de 13e
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109757812
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:02 schreef Chanty het volgende:
Nee van sensitest, ook heel gevoelig (althans volgens de site), maar ik probeer me te beheersen :')

Mijn NOD is trouwens de 5e :)
En die van Omentievlo de 13e
Oh oeps, even aanpassen, bedankt!
pi_109757835
Als er nog meer mensen in de OP willen dan moeten jullie het maar even zeggen :)
  zondag 1 april 2012 @ 12:06:51 #6
52229 Chanty
pi_109757838
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:05 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh oeps, even aanpassen, bedankt!
^O^
Best tof om daar met een nod te staan O+
pi_109757866
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

^O^
Best tof om daar met een nod te staan O+
Haha ja dan is het wat tastbaarder allemaal he! En het is ook al zo snel, vind het helemaal spannend voor je O+ :D
pi_109758454
mijn 14 dagen na eisprong is 12 april, maar zet mijn NOD maar op de 19e.. omdat ik DAN pas ga testen :P onregelmatige cyclus FTW :P

Overigens voor de dames met verschijnselen ook eens " leuk" om te doen.. een referentie post..
kijken aan welke verschijnselen je voldoet en dan afwachten of je zwanger bent :P zo niet.. dan weet je de volgende keer dat je die verschijnselen hebt dat je je een stuk minder druk hoeft te maken :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109759293
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef Barretje80 het volgende:
mijn 14 dagen na eisprong is 12 april, maar zet mijn NOD maar op de 19e.. omdat ik DAN pas ga testen :P onregelmatige cyclus FTW :P

Overigens voor de dames met verschijnselen ook eens " leuk" om te doen.. een referentie post..
kijken aan welke verschijnselen je voldoet en dan afwachten of je zwanger bent :P zo niet.. dan weet je de volgende keer dat je die verschijnselen hebt dat je je een stuk minder druk hoeft te maken :P
Uhm wil je als barreltje of Barretje80 in de OP? :+

Maar dat zegt ook niet alles natuurlijk, want mss ben je de volgende keer dan met die verschijnselen wél zwanger :P Maar sowieso wel goed om je niet zo druk te maken natuurlijk ;)
pi_109760745
Haha spannend meiden!
Kijken of jullie je kunnen beheersen :+
Psst chanty O-) nee hoor grapje

Valt me elke keer weer op dat er een aantal ongeveer tegelijk zijn, leuk!

Duim, duim!
pi_109761219
hoi hoi, mag mijn NOD op 23 april
volgens mij al 3 keer doorgegeven in het vorige topic maar das niet doorgekomen

Enniewee, dat er dit topic maar weer veel streepjes gepiest mogen worden!
pi_109763964
Ik kom even ongenuanceerd binnen denderen. Ik heb onwijze zin in sappige biefstuk en patat (Heb veel hardgelopen van de week en vandaag.) Normaal gesproken denk ik 'Boeiend, eet maar wat anders.' maar maar... -O-

Kan toch wel nog? :? Ik zit 6 dpo... Ik bedoel waar hébben we het over? Bovendien is mijn ei zeer ws compleet gemist door iedereen. (Nou ja, voornamelijk door ons dus :') ) Dus kans op mogelijk zwangerschap is toch al zeer klein. En zelfs dan...

Wat denken jullie? ("Zekere voor het onzekere" snap ik wel, maar vind ik tegelijkertijd een beetje een dooddoener.) Is hier eigenlijk goede info over te vinden? Of heeft het ook te maken met incubatietijd oid?

Sjees... Ik verlies bijna mijn trek, met dit dood-analyseren van een gewenst biefstukje. Bijna...

Ow en NOD 6 april of 10 april als ik laat ben

[ Bericht 2% gewijzigd door jaeky op 01-04-2012 14:59:33 ]
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109764130
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef sterrenmunt het volgende:
hoi hoi, mag mijn NOD op 23 april
volgens mij al 3 keer doorgegeven in het vorige topic maar das niet doorgekomen

Enniewee, dat er dit topic maar weer veel streepjes gepiest mogen worden!
Je staat erin :)
pi_109764479
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:53 schreef jaeky het volgende:
Ik kom even ongenuanceerd binnen denderen. Ik heb onwijze zin in sappige biefstuk en patat (Heb veel hardgelopen van de week en vandaag.) Normaal gesproken denk ik 'Boeiend, eet maar wat anders.' maar maar... -O-

Kan toch wel nog? :? Ik zit 6 dpo... Ik bedoel waar hébben we het over? Bovendien is mijn ei zeer ws compleet gemist door iedereen. (Nou ja, voornamelijk door ons dus :') ) Dus kans op mogelijk zwangerschap is toch al zeer klein. En zelfs dan...

Wat denken jullie? ("Zekere voor het onzekere" snap ik wel, maar vind ik tegelijkertijd een beetje een dooddoener.) Is hier eigenlijk goede info over te vinden? Of heeft het ook te maken met incubatietijd oid?

Sjees... Ik verlies bijna mijn trek, met dit dood-analyseren van een gewenst biefstukje. Bijna...

Ow en NOD 6 april of 10 april als ik laat ben
Staat erin :)

Kan je niet echt helpen met je vraag. Weet ook niet helemaal hoe dat zit met eerste weken geen bloedband en toxoplasmose etc...
pi_109764587
Met je term heb je me onmiddelijk geholpen... daar gaat m'n biefstuk.

"Welke gevolgen heeft toxoplasmose op een ongeboren kind? Als de moeder vlak voor of tijdens de zwangerschap toxoplasmose heeft, kan het kind de infectie krijgen via de placenta."
Beter 'echte kennis' en daar naar handelen, ipv alles met 'klok en klepel' aannemen.

http://laren.loetje.com/menukaart-2012-menu <- geweldig, alle hoofdgerechten, muv vegetarisch mag ik dus niet... Ja ... kip :O En ook al geen voorgerechten. :') Leuk gezellig zo.
Ik zeg friet en een sticky toffee :9~

Kijk als ik op het goede spoor zit, of mogelijk, dan vind ik het helemaal geen punt, maar nu voelt het echt alsof ik voor de kat zijn kont zit op te letten.

[ Bericht 13% gewijzigd door jaeky op 01-04-2012 15:20:18 ]
pi_109772713
De hamburger mag je wel ;) En de schnitzel, en de sate. Ik heb daar gisteren gegeten ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109773961
ik heb vandaag ook gewoon een broodje carpaccio op hoor! :o
:P

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109775048
Ohh ik had juist begrepen dat het de eerste weken niks uitmaakt! Wel dus!! }:|

Hoop dat je toch lekker gegeten hebt Jaeky :)

Hoera voor de duidelijke NOD lijst! *O*

Chanty heeft zich nog kunnen beheersen zie ik :+
  zondag 1 april 2012 @ 19:42:43 #19
52229 Chanty
pi_109775460
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:32 schreef Fieder het volgende:
Ohh ik had juist begrepen dat het de eerste weken niks uitmaakt! Wel dus!! }:|

Hoop dat je toch lekker gegeten hebt Jaeky :)

Hoera voor de duidelijke NOD lijst! *O*

Chanty heeft zich nog kunnen beheersen zie ik :+
Ja had bezoek :P Maar ik ga volhouden tot donderdag }:|
pi_109775692
Nou ik ga gewoon ongesteld worden over een week. Heb sinds vandaag wat bruinverlies en dat had ik vorige cyclus ook vanaf een week van tevoren. Zou ook wel kloppen met die gemiste eisprong vorige week zaterdag of zondag. Volgende ronde maar op tijd testen en klussen dan :)
pi_109776397
Hmm Lot, jammer! Maar wel fijn dat je je cyclus nu doorhebt :) Volgende ronde heb je gewoon je ei te pakken!
pi_109776586
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:02 schreef Fieder het volgende:
Hmm Lot, jammer! Maar wel fijn dat je je cyclus nu doorhebt :) Volgende ronde heb je gewoon je ei te pakken!
Ik hoop het O+ hoop ook dat ik wel echt een ei gehad heb.. Maarja, zal wel :) Voor ons nu ook echt echt geen ouderschap in 2012. Achja, was toch geen leuke datum geweest :P
  zondag 1 april 2012 @ 21:00:34 #23
52229 Chanty
pi_109779584
Balen lot maar als je inderdaad ongesteld gaat worden dan weet je wel dat je waarschijnlijk een ongeduldig ei had :P
pi_109781855
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Chanty het volgende:
Balen lot maar als je inderdaad ongesteld gaat worden dan weet je wel dat je waarschijnlijk een ongeduldig ei had :P
Ja hopelijk volgende keer weer zo vroeg :P Hoef ik ook niet elke keer zo lang te wachten :+
pi_109786334
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef Marjolijntje het volgende:
De hamburger mag je wel ;) En de schnitzel, en de sate. Ik heb daar gisteren gegeten ;)
Lekker eten hè.
Euh, nee, de hamburger mag volgens dit inzicht ook niet. is van ossenhaas, en die valt onder rood vlees. Door en door gaar mag uiteraard weer wel.

Ik heb uiteindelijk de salade van kip en bacon genomen. Die zijn allesbehalve tam!... waar mijn man afgunstig naar keek vanachter zijn biefstukje. Zo zie je maar.
En uiteraard een sticky toffee. Mjam!
pi_109786693
Cyclus is funny dit keer, dat wisten we al, met de te vroege eisprong. Maar mijn boobs doen zeer, dat heb ik zelden. (Zeker een jaar of ik denk zelfs langer geleden.)
En weeige onder buik vanaaf. Oh nee, 6dpo klopt... Dan zal het idd wel niet zo zijn. Hmmm.

En ... tmi ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door jaeky op 02-04-2012 08:12:31 ]
pi_109792730
Die hamburger was keurig doorbakken (zoals het ook hoort bij een hamburger) zonder daarom te vragen ;) hij smaakte me prima.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109793118
Mooi! Ik vind ze ook zóóó lekker. :9

Vandaag (7dpo) een bloedtest om progesteron te peilen, ik heb zo'n vermoeden dat deze te laag zal zijn.

Rare cyclus dit keer, ongeduldig ei, nauwelijks temp verhoging en nu al krampen: ik heb nu al last van mijn rug en buik... dat zal me een menses worden! (Over 4/5 dagen.)

Eigenlijk ben ik geneigd om te vragen om nog een cyclus te monitoren, want deze cyclus moét haast wel een vertekend beeld geven.
pi_109794570
Jaeky, misschien gewoon aangeven dat jij dit een afwijkende cyclus vond en dat het geen goed beeld geeft zo. Hoop dat ze dat serieus nemen.

Alhoewel dat van de borsten en krampen wel verdacht klinkt... :D Maar jij weet kennelijk dat die buik bij 6dpo voor jou normaal is? Wel goed om alles zo duidelijk bij te houden zeg, kan je jezelf minder snel gek maken lijkt me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109795160
Ik heb een geheugen als een zeef én een slecht 'contact' met mijn lichaam. Zonder logje ben ik hopeloss verloren. :') Al helemaal bij een arts, als ze dan iets willen weten. Ik houd het nu 3 maanden netjes bij, daarvoor 6 maanden globaal. Dus dat helpt me idd wel om patronen te zien.

Normaal, tja, wat is normaal. Iedere cyclus lijkt toch net even anders. 'Meestal' heb ik op 6 of 7 dpo of ong 4dagen (dat is in mijn geval dus hetzelfde ) voor mijn nod wel dat gevoel ja.

Zelfs nu het niet/nauwelijks mogelijk is, en ik (semi)normale patronen zie, hoop ik toch tegen beter weten in. 8)7 Heel apart is dat. Dus zelfs met een logje kun je jezelf gek maken hoor. :+

[ Bericht 10% gewijzigd door jaeky op 02-04-2012 10:24:13 ]
pi_109795462
Dat snap ik Jaeky :D

Ik heb zelf voordat ik ongesteld word nooit krampen en zere borsten, dus toen ik dat wel had was het al snel duidelijk dat k zwanger was :)

Maar als jij dat wel eens hebt snap ik dat je nuchter probeert te blijven. Hoe moeilijk dat ook is :')

Zucht toch maar weer geduld hebben...
pi_109796433
Krampen wel, borsten niet. Hoe verwarrend kan het zijn. :')
pi_109846521
Dus... weer iets wel okay. Progesteron was gisteren 44 bij 7dpo.
:? Je zou bij een korte LF een lagere progesteron waarde verwachten.
Tenzij mijn menses nog een paar dagen wacht.

[ Bericht 14% gewijzigd door jaeky op 03-04-2012 13:26:21 ]
pi_109846787
Ik weet er niks van Jaeky en wil ook geen valse hoop enzo geven...

Maar kan dat beeld ook bij een zwangerschap passen of juist helemaal niet?

Leer hier wel veel zeg :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:20:15 #35
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109846822
Ik leer hier veel te veel. Echt, sommige details zijn too much.
A grand adventure has begun.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:22:01 #36
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109846891
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:20 schreef Keshet het volgende:
Ik leer s hier veel te veel. Echt, sommige details zijn too much.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_109847614
&*# :( vierde poging tot posten.
De mobiele layout heeft geen spoiler tags.
En zoo dramatisch vond ik het nou ook weer niet.
Er staat je nog wat te wachten als je dit al 'too much' vond ;)

Maar ik heb het al weg gehaald. :Y

@Fieder En het betekent alleen maar dat ik een hoge waarde had.:+ Dus een mooi eisprong. Meer kan je er niet aan afleiden, zo heb ik begrepen.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:41:38 #38
265732 Keshet
pi_109847707
Och Jaeky, dat je beige slijm hebt vind ik echt niet vies om te lezen ofzo hoor. Het geheel vind ik gewoon een beetje too much. Je maakt er zo'n technisch verhaal van.
Net alsof het mooie van zwanger worden geen ruimte krijgt.

Maar hey, jouw account, jouw posts.
pi_109847872
Ik vind het ook wel moeilijk om te volgen soms, vooral de afkortingen, maar probeer er ook van te leren. Misschien dat ik het ook ooit bij moet gaan houden.
Ik dacht dat ik er heel veel van wist maar dat blijkt dus niet zo te zijn :')

En idd, ieder zn posts. Sommigen hebben meteen een streepje, anderen wachten het rustig maandenlang af, weer anderen gaan ovulatietesten enz.

Na mijn miskraam beginnen de zwangerschapstesten steeds lichter te kleuren, dus hoop hier binnenkort zelf weer te wachten op een nieuw streepje :) Tot die tijd gluur ik gezellig mee en blijf ik duimen. NOD golf komt eraan! *O*
pi_109847993
Maar ik bén technisch. Afkortingen probeer ik al te vermijden, maar ik vind ze zo lekker effectief. :D
En ik ben euh... we zijn... :D 8 maanden bezig. En ik ben 35 geweest. En we lopen bij een gyn. Dan gaat het allemaal iets anders. En ja... ik ben niet zo 'romantisch' dus zwanger worden lijkt me harstikke leuk, maar het is geen eind ideaal ofzo. Ik ben gewoon geen meisje-meisje.

Maar ik snap je opmerking wel. Geloof me, er zijn genoeg emoties ook. Alleen uit ik die niet makkelijk, ook niet anoniem op een forum. Want ze zijn niet allemaal even lief en leuk.

Ik ben best een tobber, als ik daar aan toe geef, komt er niets meer van terecht. :') Door het hier wat 'technisch' te houden, houd ik mezelf ook wat in het gareel.

Ik zit ondertussen te wachten op de aankomende NOD's *O*

Ik zal het technische spul wel gaan spoileren...

[ Bericht 7% gewijzigd door jaeky op 03-04-2012 13:54:40 ]
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:59:24 #41
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109848427
jaeki, die technische kant is toch ook heel interessant? het lijkt me onzin dat je daar hier niet (opelijk) over zou mogen uitwijden. het leuke is juist dat je hier allerlei aspecten van 't zwanger willen worden kunt bespreken, lijkt mij. maar goed, ik ben deze fase al voorbij dus schrijf niet meer actief in dit deel mee, dus misschien heb ik geen recht van spreken. toch was dat ook wat ik op internet aan type informatie zocht, toen ik daarmee bezig was.
in de haak.
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:33:58 #42
52229 Chanty
pi_109860070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef jaeky het volgende:
Maar ik bén technisch. Afkortingen probeer ik al te vermijden, maar ik vind ze zo lekker effectief. :D
En ik ben euh... we zijn... :D 8 maanden bezig. En ik ben 35 geweest. En we lopen bij een gyn. Dan gaat het allemaal iets anders. En ja... ik ben niet zo 'romantisch' dus zwanger worden lijkt me harstikke leuk, maar het is geen eind ideaal ofzo. Ik ben gewoon geen meisje-meisje.

Maar ik snap je opmerking wel. Geloof me, er zijn genoeg emoties ook. Alleen uit ik die niet makkelijk, ook niet anoniem op een forum. Want ze zijn niet allemaal even lief en leuk.

Ik ben best een tobber, als ik daar aan toe geef, komt er niets meer van terecht. :') Door het hier wat 'technisch' te houden, houd ik mezelf ook wat in het gareel.

Ik zit ondertussen te wachten op de aankomende NOD's *O*

Ik zal het technische spul wel gaan spoileren...
Van mij mag je best technisch zijn, kan ik er wellicht nog wat van opsteken :D

Is het al donderdag? :') Ik weet me nog in te houden...

Mijn temperatuur lijkt de laatste 10 dagen een iets ander patroon aan te nemen, t schommelt net wat minder hevig. Kan er verder geen wijs uit worden, ook geen eisprong in te herkennen op de 22ste ondanks positieve test. Lekker tegendraads, totally me :P

pi_109860495
Een "hormoonstornis" kan zorgen voor vals positieve ovu testen, ik heb zelf PCOS wat er voor zorgt dat ik heel vaak postieve ovutesten had zonder dat ik een eisprong gehad had.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:50:58 #44
52229 Chanty
pi_109860673
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:45 schreef klumsy het volgende:
Een "hormoonstornis" kan zorgen voor vals positieve ovu testen, ik heb zelf PCOS wat er voor zorgt dat ik heel vaak postieve ovutesten had zonder dat ik een eisprong gehad had.
Zei de HA ook al, dus ik ga afwachten of ik zwanger/ ongesteld wordt deze week en anders nog een ovutest doen. Als daar weer wat verschijnt mocht ik langskomen om de hormonen te laten checken. Maar aangezien ik eerder ook al eens een negatieve ovutest had en de dagen na de positieve ovutest het streepje lichter werd, heb ik goede hoop dat mijn lichaam nu tenminste iets gaat doen :+ Plus dat het temperaturen bij mijn moeder ook nooit heeft gewerkt en het erop lijkt dat ik net zo'n belabberde cyclus heb als zij.
pi_109860888
:+ Ja Chanty, het is donderdag!
pi_109860954
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:57 schreef Fieder het volgende:
:+ Ja Chanty, het is donderdag!
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:07:03 #47
52229 Chanty
pi_109861232
:D _O-

Neee nee nee! Ik... MOET... wachten!
sowieso tot morgenochtend, als ik morgenochtend de verleiding kan weerstaan is het goed :+
pi_109861551
:* Nog 1 dagje wachten dan maar...

Jaeky, ga jij vrijdag nog testen?
pi_109861601
Van die grafiek kan ik ook geen chocola maken... of eigenlijk het lijkt op een cyclus zonder eisprong. Niet echt waar je op zit te wachten denk ik. Sorry?

Ik heb mijn gyn nog gesproken, ik 'mag' nog een cyclus bewaking (aka met de benen in de pretstand :D ). En ik denk dat ik morgen/overmorgen al 'mag' bellen. Dat zou dus nog voor mijn NOD zijn. Maar goed álles is vreemd aan me momenteel, dus ik sta nergens meer van te kijken. :+ Ondertussen hoop ik vrolijk verder... :@

edit: Fieder, denk niet dat ik dat haal... oO<

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef trui het volgende:
jaeki, die technische kant is toch ook heel interessant? het lijkt me onzin dat je daar hier niet (opelijk) over zou mogen uitwijden. het leuke is juist dat je hier allerlei aspecten van 't zwanger willen worden kunt bespreken, lijkt mij. maar goed, ik ben deze fase al voorbij dus schrijf niet meer actief in dit deel mee, dus misschien heb ik geen recht van spreken. toch was dat ook wat ik op internet aan type informatie zocht, toen ik daarmee bezig was.
Tja... ik kan me ook voorstellen dat ik voor sommige een technische doos ben (pun intended) Op zich is me dat goed recht, aan de andere kant kan ik me ook wat conformeren. ;) Dan blijft het voor iedereen leuk.

[ Bericht 13% gewijzigd door jaeky op 03-04-2012 19:21:39 ]
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:18:26 #50
258612 nytar
boys boys boys
pi_109861681
Ik ga btw wel morgen testen. Ik heb nu ruim een week zere borsten en er gebeurd wat betreft het broek loeren helemaal niks. Temperaturen was ik mee gestopt.... Wellicht op het verkeerde moment!
pi_109861736
Nytar...!

edit: verkeerde smiley }:| Ik bedoelde deze :o
pi_109861810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:18 schreef nytar het volgende:
Ik ga btw wel morgen testen. Ik heb nu ruim een week zere borsten en er gebeurd wat betreft het broek loeren helemaal niks. Temperaturen was ik mee gestopt.... Wellicht op het verkeerde moment!
Spannend spannend spannend!! :D

Chanty en jaeky ook!! *O*

Haha ben helemaal plaatsvervangend zenuwachtig :')

Hier vandaag wat buikpijn en krampjes dus mss komt de menses zelfs al sneller dan verwacht :)
pi_109861861
Oeh Nytar spannend!! Duimstand aan!
pi_109861940
Die google ads slaan af en toe, of eigenlijk meestal, nergens op:
- Wat moet ik met een ad voor flirtende meisjes? (verkeerde doelgroep, stelletje aardappels)
- Wat moet ik met een ad voor slechte adem? :')
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:55:00 #55
52229 Chanty
pi_109863420
Oh Nytar ik hoop het zo voor je *O*

Jeaky fijn dat ze nog een ronde meekijken :) En nee dat van geen eisprong wil ik nog ff niet horen :P, ik hou nog even vast aan mijn ovutest O+
maar ik mijn achterhoofd houd ik wel dat er niks gaat gebeuren de komende dagen.
pi_109864520
Nytar, wanneer is je NOD dan? Klinkt in ieder geval veelbelovend! :)
pi_109864633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef Chanty het volgende:
Oh Nytar ik hoop het zo voor je *O*

Jeaky fijn dat ze nog een ronde meekijken :) En nee dat van geen eisprong wil ik nog ff niet horen :P, ik hou nog even vast aan mijn ovutest O+
maar ik mijn achterhoofd houd ik wel dat er niks gaat gebeuren de komende dagen.
Ben je nog misselijk geweest? ;) Of andere symptomen?
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:22:26 #58
265732 Keshet
pi_109864877
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef jaeky het volgende:
Van die grafiek kan ik ook geen chocola maken... of eigenlijk het lijkt op een cyclus zonder eisprong. Niet echt waar je op zit te wachten denk ik. Sorry?

Ik heb mijn gyn nog gesproken, ik 'mag' nog een cyclus bewaking (aka met de benen in de pretstand :D ). En ik denk dat ik morgen/overmorgen al 'mag' bellen. Dat zou dus nog voor mijn NOD zijn. Maar goed álles is vreemd aan me momenteel, dus ik sta nergens meer van te kijken. :+ Ondertussen hoop ik vrolijk verder... :@

edit: Fieder, denk niet dat ik dat haal... oO<

[..]

Tja... ik kan me ook voorstellen dat ik voor sommige een technische doos ben (pun intended) Op zich is me dat goed recht, aan de andere kant kan ik me ook wat conformeren. ;) Dan blijft het voor iedereen leuk.
Ik vind dat technische op zich niet zo heel erg hoor maar wil je alsjeblieft nóóit meer het woord menses gebruiken? Dat zit nogal in mijn allergiezone. :Y) :+

Spannend Nytar!
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:30:20 #59
258612 nytar
boys boys boys
pi_109865223
geen idee wanneer mn nod is... Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds mn spiraal eruit is gegaan in januari.

Ik ga testen omdat mn borsten zeer doen, en dat heb ik 1 keer eerder gehad en toen was is hartstikke zwanger!

En met een negatieve uitslag weet ik iig hoe ik er voor sta. Ik ben erg nieuwsgierig :)
pi_109865381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef nytar het volgende:
geen idee wanneer mn nod is... Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds mn spiraal eruit is gegaan in januari.

Ik ga testen omdat mn borsten zeer doen, en dat heb ik 1 keer eerder gehad en toen was is hartstikke zwanger!

En met een negatieve uitslag weet ik iig hoe ik er voor sta. Ik ben erg nieuwsgierig :)
Ohhhh! Extra spannend :D Dan zeker gaan testen, ja :D O+
pi_109865399
Spannend Nytar. Ik ga duimen voor je.
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:55:03 #62
52229 Chanty
pi_109866459
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ben je nog misselijk geweest? ;) Of andere symptomen?
Misselijk tussen mijn oren ja :P

gedurende de dag korte periodes licht misselijk. Zo van dat je denkt "hmmm verbeeld ik het me of voel ik me een beetje misselijk? :?" waarna het gevoel nog even toeneemt en dan weer weggaat zodra je je weer elders op focust. Dus ik hou het op tussen-de-oren. Verder niks. Ja veel hoofdpijn de laatste weken maar ik ben een sowieso een grootafnemer in hoofdpijn dus ook dat zegt niks
pi_109866500
Die vage misselijkheid heb ik ook gehad!! :o
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:56:47 #64
52229 Chanty
pi_109866582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Fieder het volgende:
Die vage misselijkheid heb ik ook gehad!! :o
sssttt straks krijg ik nog illusies! :o
pi_109866721
:D Vind t gewoon zo spannend! Maar zal je verder niet gek maken :*

Duimen draaien hier voor alle NOD'ers
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:01:45 #66
52229 Chanty
pi_109866901
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef Fieder het volgende:
:D Vind t gewoon zo spannend! Maar zal je verder niet gek maken :*

Duimen draaien hier voor alle NOD'ers
Anders ik wel, ik vraag me af of ik nog wel slaap van woensdag op donderdag :+
Maar tegelijkertijd zie ik er ook tegenop omdat ik weet dat de kans gigantisch is dat ik niet zwanger ben en dat ik niet ongesteld ga worden en ik weet dat ik dan gewoon enorm teleurgesteld ga zijn in mijn lichaam.
pi_109867064
Jaaa snap ik :* wel knap hoor dat je zoveel geduld hebt. En wachten is :6
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:08:16 #68
52229 Chanty
pi_109867292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:04 schreef Fieder het volgende:
Jaaa snap ik :* wel knap hoor dat je zoveel geduld hebt. En wachten is :6
Ook alleen omdat een negatieve test voor de NOD minder betrouwbaar is en ik mezelf niet twee keer teleur wil stellen :')

telkens als je zo'n test doet slaat je hart toch even over, ook al weet je dat ie negatief is
pi_109867743
Ja! Dat eerste moment dat ie helemaal roze kleurt is altijd vreselijk... En dan daarna de streep(jes) pff...
Morgen iig Nytar, do Chanty, vr Jaeky (of eerder :') ) Hihi is mijn week weer gevuld. Hoop dat ik zelf snel weer mee kan doen, dit is echt triest 8)7

Alhoewel ik op het moment op één streepje hoop, das ook raar joh! Maar das weer n ander verhaal :P
pi_109868285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Chanty het volgende:

[..]

Misselijk tussen mijn oren ja :P

gedurende de dag korte periodes licht misselijk. Zo van dat je denkt "hmmm verbeeld ik het me of voel ik me een beetje misselijk? :?" waarna het gevoel nog even toeneemt en dan weer weggaat zodra je je weer elders op focust. Dus ik hou het op tussen-de-oren. Verder niks. Ja veel hoofdpijn de laatste weken maar ik ben een sowieso een grootafnemer in hoofdpijn dus ook dat zegt niks
Hahah :') ja je kunt jezelf echt helemaal gek maken zo he :P

Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil enorm veel hoofdpijn. Had altijd al wel vaak hoofdpijn maar de laatste maanden gaat er bijna geen dag voorbij dat ik geen hoofdpijn heb.. ;(

Fieder :*!
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:31:08 #71
52229 Chanty
pi_109869003
Hopelijk mag je inderdaad weer snel starten Fieder :* Kan me voorstellen dat het voor jou alleen extra frustrerend is allemaal.

Lot ik had de weken na het stoppen met de pil ook extra veel hoofdpijn. Ook daarvan weet ik niet of dat samenhing met het ontpillen of dat ik gewoon weer meer last had van stresshoofdpijn, maar het viel wel op, net als nu.
pi_109871238
@ Kesnet... Menses! Menses! Menses! :* Okay, ik zal menstuatie gaan gebruiken, maar vind het een lang rotwoord. :')

@Chanty, ik zei al zoiets, ik zit er de laatste tijd continu naast. ;)

En ik hoef niet te wachten om te testen hoor. :@ Ook echt heel zinnig met 8dpo. :Y :') En dan zo quasi neer leggen en doen alsof je er niet naar kijkt, terwijl het optrekt. En dan wel stiekum vanuit je ooghoek kijken, he. :{w
Ook toen ik 'm, onder de driehonderdste hoek hield, bij daglicht, of kustlicht, met dichtgeknepen ogen, dichtbij en 5 minuten later het ritueel nog eens... ook toen maagdelijk wit... nou ja maagdelijk _O- :@
pi_109871314
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef jaeky het volgende:
@ Kesnet... Menses! Menses! Menses! :* Okay, ik zal menstuatie gaan gebruiken, maar vind het een lang rotwoord. :')
Zie! Daar heb je het al. }:|
pi_109872083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef jaeky het volgende:

@Chanty, ik zei al zoiets, ik zit er de laatste tijd continu naast. ;)

En ik hoef niet te wachten om te testen hoor. :@ Ook echt heel zinnig met 8dpo. :Y :') En dan zo quasi neer leggen en doen alsof je er niet naar kijkt, terwijl het optrekt. En dan wel stiekum vanuit je ooghoek kijken, he. :{w
Ook toen ik 'm, onder de driehonderdste hoek hield, bij daglicht, of kustlicht, met dichtgeknepen ogen, dichtbij en 5 minuten later het ritueel nog eens... ook toen maagdelijk wit... nou ja maagdelijk _O- :@
Mehh jammer, maarja zo kort na een eventuele bevruchting zegt het ook niet echt iets eigenlijk he :P
pi_109872770
Het was ook compleet kansloos... maar soms moét je gewoon even iet sufs doen. :+

Weet je wat! Ik doe het morgen gewoon weer. (lang leve de 0.15¤ stripjes) *O*

Off to bed...zzz...
pi_109872820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef jaeky het volgende:
Het was ook compleet kansloos... maar soms moét je gewoon even iet sufs doen. :+

Weet je wat! Ik doe het morgen gewoon weer. (lang leve de 0.15¤ stripjes) *O*
Haha serieus, zo goedkoop? :o
pi_109872961
Yup! Ik heb er 30 gekocht en met 100 ovutesten... :@
En mij dan rationeel noemen he :D
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2012 @ 22:24:13 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_109873107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef jaeky het volgende:
Yup! Ik heb er 30 gekocht en met 100 ovutesten... :@
En mij dan rationeel noemen he :D
ohh dan hoef je alleen de slijmtest nog maar, die is helemaal hendig sjiek!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_109873172
Uhuh!

:D

En dan de edele kunst van het stringstaren of broekloeren verloochenen zeker?
pi_109882440
misselijk..

en deze zit volgens mij echt niet tussen de oren..
maar dan nog kan het komen door een griepje, vermoeidheid of dat ene glaasje rode wijn van gister avond :P

we'll see! :D

woensdag 4 april 2012 @ 07:10:25 #81
258612 nytar
boys boys boys
pi_109882454
Ik krijg vanaf mn mobiel niets geupload dus die hebben jullie nog te goed.....

Maar het waren wel 2 streepjes! Ze knallen van het scherm af! Geen idee hoe lang ik zwanger ben alleen...

Ik ga er vanuit dat dit het begin was, dus morgen weer positief bericht ok? ;)
  woensdag 4 april 2012 @ 07:19:43 #82
52229 Chanty
pi_109882491
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:

Maar het waren wel 2 streepjes! Ze knallen van het scherm af! Geen idee hoe lang ik zwanger ben alleen...

Jaaaaaa *O* *O* Wat goed!!! :D
Ik ga mijn best doen om morgen te volgen :P
  woensdag 4 april 2012 @ 07:21:14 #83
52229 Chanty
pi_109882499
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 07:07 schreef Barretje80 het volgende:
misselijk..

en deze zit volgens mij echt niet tussen de oren..
maar dan nog kan het komen door een griepje, vermoeidheid of dat ene glaasje rode wijn van gister avond :P

we'll see! :D
En je nod is de 19e pas? Ga je dat nog wel zo lang volhouden dan? :P
pi_109882513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 07:21 schreef Chanty het volgende:

[..]

En je nod is de 19e pas? Ga je dat nog wel zo lang volhouden dan? :P
m' NOD is de 12e .. ik ga de 19e testen ..
denk ik O-)

pi_109882519
quote:

wiehoe!!!

*O*
het begin van streepjes regen ?? :)

pi_109882569
quote:

*O* *O* *O* *O*
pi_109882576
Barretje, spannend! :D Misselijkheid is goed O+ ;)
  woensdag 4 april 2012 @ 07:45:22 #88
258612 nytar
boys boys boys
pi_109882661
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 07:24 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

m' NOD is de 12e .. ik ga de 19e testen ..
denk ik O-)
waarom zou je zo lang wachten? 12 of 13de is toch lang genoeg gewacht?
  woensdag 4 april 2012 @ 08:29:54 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109883100
nytar, van harte gefeliciteerd! *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 08:36:44 #90
265732 Keshet
pi_109883177
Gefeliciteerd Nytar! *O*
pi_109883440
Gefeliciteerd Nytar! Leuk! :*

Nou, nu de andere dames nog met streepjes. Ik ben benieuwd! ;)
E.
pi_109883681
quote:

He wat leuk!! De 2010 garde gaat echt goed :D van harte! *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 09:11:55 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109883774
Gefeliciteerd nytar! *O*
pi_109883835
Nytar, wat leuk!!! *O* Van harte!
pi_109883932
Nytar gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_109883963
Nytar, gefeliciteerd! Wat leuk!
  woensdag 4 april 2012 @ 09:43:30 #97
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109884453
Gefeliciteerd Nytar! *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 10:10:44 #98
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109885151
Nytar!! Van harte, meid!! :)

Barreltje, wie weet! Ik ga voor je duimen.

Hier sinds vandaag weer een cyclus monitoren m.b.v. ovulatietesten. Eens kijken of die app op mijn telefoon een beetje gelijk heeft. Wel zo handig als we weer voor het echie gaan! Nog twee keer een WOD en dan gaan we van start. :)
  woensdag 4 april 2012 @ 10:21:42 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109885421
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 07:45 schreef nytar het volgende:

[..]

waarom zou je zo lang wachten? 12 of 13de is toch lang genoeg gewacht?
omdat ik niet zo hysterische streepjes plasser ben EN mijn vorige cyclus 40 dagen duurde :P
dus.. als ik nog misselijk blijf, dan wil ik er de 12e wel een staafje aan spenderen.. anders wacht ik gewoon geduldig af tot de 19e :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109886288
Jaaaa streepjes! *O* Van harte gefeliciteerd Nytar!! :*
pi_109886475
Ohhhh Nytar *O* *O* *O* Jeeeeeeeeeeeeeee!!! Gefeliciteerd! O+

Ga je een Clearblue doen?

[ Bericht 12% gewijzigd door Fieder op 04-04-2012 11:18:50 ]
pi_109887031
Nytar, wat gaaf zeg. *O*

Barreltje, wat knap dat je tot de 19e kan wachten. Ik word nu al gek en moet nog 9 dagen wachten
pi_109887335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Omentielvo het volgende:
Nytar, wat gaaf zeg. *O*

Barreltje, wat knap dat je tot de 19e kan wachten. Ik word nu al gek en moet nog 9 dagen wachten
Voel je al iets van symptomen?
pi_109890842
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Voel je al iets van symptomen?
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijn
  woensdag 4 april 2012 @ 13:02:28 #105
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109891325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijn
Dat maakt het wel lastig voor je dan... Hopelijk is het een plakker! :)
pi_109892206
Nytar! Top! Gefeliciteerd meid. ^O^
pi_109893155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Ohh lastig.. Nouja voor je het weet zijn die 9 dagen voorbij :) het zou voor mij ook een eeuwigheid lijken hoor :')
  woensdag 4 april 2012 @ 16:14:28 #108
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109899052
pff..
die "ochtend" - misselijkheid is nu al wel een " hele dag " - misselijkheid -O-
en keel pijn.. dus gewoon een griepje! :Y :P
pi_109899248
Jaaaa, Nytar, wat tof *O*
Gefeliciteerd! :*
pi_109899262
Mag mijn NOD op 26 april? :)
pi_109900403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:18 schreef -Tuktuk- het volgende:
Mag mijn NOD op 26 april? :)
Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus dat moet één van de mods even doen :). Jullie gaan er weer helemaal voor dus *O*
pi_109900792
Jee NOD'jes!! *O*

Leuk Tuktuk!! Hier wordt keihard geduimd
pi_109901025
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus dat moet één van de mods even doen :). Jullie gaan er weer helemaal voor dus *O*
Ik maak wel even een TR aan :)

Ja, we gaan het weer voorzichtig proberen :)
Thanks Fieder *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 16:56:37 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109901213
Een TR is voor dringende zaken waar een mod echt even naar móét kijken. Het aanpassen van een lijstje valt daar niet onder. ;)
pi_109901489
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Een TR is voor dringende zaken waar een mod echt even naar móét kijken. Het aanpassen van een lijstje valt daar niet onder. ;)
Oh, okee.
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2012 @ 17:58:12 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_109903442
*op knopjes drukken gaat*
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_109904152
Gefeliciteerd nytar!!
  woensdag 4 april 2012 @ 18:17:02 #118
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109904181
Nytar, gefeliciteerd! *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 20:30:14 #119
258612 nytar
boys boys boys
pi_109910882
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef Fieder het volgende:
Ohhhh Nytar *O* *O* *O* Jeeeeeeeeeeeeeee!!! Gefeliciteerd! O+

Ga je een Clearblue doen?
neuh, Ik heb over 3 weken een afspraak bij de verloskundige en dan kijken ze gelijk hoe ver ik ben. Ik denk zelf een week of 5 ...

Ben benieuwd voor morgen! Kom maar op met de volgende streepjes!
pi_109912089
Ja Chanty, bijna de grote dag! *O*
pi_109913950
Wat is een TR? Soms ben ik een beetje blond.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:07:01 #122
52229 Chanty
pi_109916299
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef L0t.. het volgende:
Ja Chanty, bijna de grote dag! *O*
Ik weet het, ik kan aan niks anders denken :')
Maar goed, ik ga maar uit van een negatief resultaat dan kan het alleen maar meevallen...
pi_109917742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik weet het, ik kan aan niks anders denken :')
Maar goed, ik ga maar uit van een negatief resultaat dan kan het alleen maar meevallen...
Haha ik vind het ook helemaal spannend :') Dat wordt F5'en morgenochtend ;)
Maar dat is idd een goede instelling :)

Omentielvo, TR is een topic report, kun je de mods ergens op wijzen :)
pi_109917993
Gefeliciteerd Nytar!! *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 4 april 2012 @ 22:33:10 #125
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_109918045
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Nytar!! *O* *O*
ook van mij!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 4 april 2012 @ 22:48:07 #126
52229 Chanty
pi_109919020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Haha ik vind het ook helemaal spannend :') Dat wordt F5'en morgenochtend ;)

Omentielvo, TR is een topic report, kun je de mods ergens op wijzen :)
Ik sta om 7 uur op en moet om 8 uur de deur uit :P Dus ik schat ergens tussen kwart over zeven en acht uur dat jullie meer weten. Hoe vroeger ik post, hoe negatiever het resultaat (want positief is foto maken, verkleinen, uploaden) :+
pi_109919718
Oe! Spannend!
pi_109919740
Je mag best eerst posten en later een foto toevoegen :)
pi_109927210
Ik hoop dat ze ziet wat ze wil zien.... :*
  donderdag 5 april 2012 @ 07:18:39 #130
52229 Chanty
pi_109927217
Niet zwanger :( Wel een lichte streep op de ovutest (da's de verkeerde stom lichaam!!). Dus eens kijken of ik ongesteld ga worden en hoe zich die ovudingen verder ontwikkelen.
pi_109927223
ohh chanty -O-

pi_109927228
Aaw, das vervelend. Het spijt me voor je.
  donderdag 5 april 2012 @ 07:25:18 #133
52229 Chanty
pi_109927248
Ach ik ging er al vanuit, zou ook te mooi zijn geweest om waar te zijn :P
En gisteren van mijn collega begrepen dat de planning mbt werk pas in het najaar/ winter duidelijk wordt dus ik zit me hard af te vragen of ik wel rekening moet gaan houden met een mogelijke planning. Het kan zijn dat ik hard nodig ben vanaf juni t/m december 2013, maar het kan ook totaal anders uitpakken. Dus wellicht gaan we na juni ook gewoon nog doorproberen en dat neemt nu wel de druk van de ketel :)
  donderdag 5 april 2012 @ 07:35:55 #134
258612 nytar
boys boys boys
pi_109927305
toch jammer chanty....ik had het wel voor je gehoopt...
  donderdag 5 april 2012 @ 07:37:07 #135
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109927314
Jammer, Chanty. Uit eigen ervaring weet ik dat het niet prettig is om tegen een deadline aan te moeten werken om zwanger te raken. Extra stressfactor... Fijn dat je nu zonder druk verder kunt!

Hier 'al' op cyclusdag 17 een positieve ovulatietest. Dat wordt dus weer een korte cyclus van zo'n 31 a 32 dagen! Kort voor mij tenminste ;) ik denk dat ik er vanmiddag nog eentje doe, om te kijken of ie dan ook nog positief is. Vandaar dat ik gisteravond zo'n need had! ;)
pi_109927704
Jammer Chanty, dat is niet wat ik wilde lezen -O-

Frummeltje. Veel klusplezier :)
pi_109927967
Ah nee, balen Chanty -O- :* Had het zo gehoopt voor je. Hopelijk krijg je nu snel wat inzicht in je cyclus.. In ieder geval fijn dat je niet meer tegen zo'n deadline aan hoeft te hikken :)
pi_109930769
Oww Chanty balen joh -O- :*

Frummeltje ~O>

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:

:') Ik las innesteling, obsessed much?
  donderdag 5 april 2012 @ 13:44:02 #139
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109937721
misselijkheid is over..
de 19e it is :P
sorry nieuwsgierige aagjes ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 13:47:14 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109937883
Chanty, ik snap het niet, heb je wel ook over een ovulatie-test heengepiest?
  donderdag 5 april 2012 @ 14:15:47 #141
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109939075
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Barreltje het volgende:
misselijkheid is over..
de 19e it is :P
sorry nieuwsgierige aagjes ;)
Sjit... ;) Nou, nog even langer wachten dus.

Hier is de tweede ovulatietest van vandaag wederom positief, nu nog knallender. Waar is mijn vent?!
  donderdag 5 april 2012 @ 14:23:47 #142
52229 Chanty
pi_109939425
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Chanty, ik snap het niet, heb je wel ook over een ovulatie-test heengepiest?
In een bekertje gepiest en eerst de zwangerschapstest gedaan en toen die negatief was, een ovutest gedaan. Dat had de huisarts me aangeraden, omdat mogelijk mijn hormonen niet op orde zijn. Alleen weet ik niet of hij nu bedoelde dat we daar verder naar gaan kijken bij weer een positieve ovutest, of ook wanneer er gewoon (lichte) strepen op de ovutest komen.
pi_109940907
Ik weet niet je hele verhaal (ik vergeet nogal) maar kan je niet een beetje aandringen dat je actie wilt? Of hoeft het nog niet voor je?

Ik zelf hier zit een beetje te wiebelen of zo. Ik ben van de week al 3 x in huilen uitgebarsten. Gisteren omdat mijn vriend zei dat hij patat ging maken. :') (Da's mijn fav :* verse patat uit de wok :9 )
En omdat de fysio te hard duwde _O- En mijn boobs doen nog steeds zeer. Maar ik spot ook nog soms. En verder ook gewoon negatieve tests. Maar wat het ook gaat worden, mijn hormonen zijn deze keer heel feestelijk geweest. Ws vandaar de te vroege en daardoor gemiste eisprong.
pi_109941127
Huisarts even bellen Chanty, je hebt nu de info die hij wilde toch?? Of moest je een weekje ovutesten nog?

Het klinkt allemaal heel erg zwanger Jaeky... Gek lijf! Hoop voor je dat het alsnog zo is.
Totaal offtopic, maar patat uit de wok? :?
pi_109941378
Klinken wellicht wel, maar ik denk echt van niet. Gewone hormonen icm spanning is het wel denk ik.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:13:08 #146
52229 Chanty
pi_109941422
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil :') eigenlijk wil ik gewoon naar de huisarts en t na laten kijken en weten dat het gewoon goed zit en dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben omdat mijn lichaam wat langer erover doet om de draad weer op te pakken.

Maar ik ben ergens ook bang dat de boel niet op orde blijkt te zijn en ik weet niet wat er dan allemaal op me af komt. Dus zogezien heb ik zoiets van, misschien moet ik nog maar even wachten en het aankijken. Maar als het niet goed werkt is dat uitstel van executie (bij wijze van spreken) en als het wel goed zit dan heb ik tenminste weer even rust.

Geen idee of ik nu de info heb die hij wil want ik weet niet of hij echt positieve ovutesten bedoelde of dat een lichte streep op de ovutest ook goed is. Ik kijk de komende dagen sowieso nog of ik ongesteld ga worden en dan kan ik misschien eens bellen volgende week om dat na te vragen. Misschien dat ik ook nog even de derde maand temperatuur, dan heeft hij genoeg data.

Mweh lastig :')
pi_109951640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Chanty het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil :') eigenlijk wil ik gewoon naar de huisarts en t na laten kijken en weten dat het gewoon goed zit en dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben omdat mijn lichaam wat langer erover doet om de draad weer op te pakken.

Maar ik ben ergens ook bang dat de boel niet op orde blijkt te zijn en ik weet niet wat er dan allemaal op me af komt. Dus zogezien heb ik zoiets van, misschien moet ik nog maar even wachten en het aankijken. Maar als het niet goed werkt is dat uitstel van executie (bij wijze van spreken) en als het wel goed zit dan heb ik tenminste weer even rust.

Geen idee of ik nu de info heb die hij wil want ik weet niet of hij echt positieve ovutesten bedoelde of dat een lichte streep op de ovutest ook goed is. Ik kijk de komende dagen sowieso nog of ik ongesteld ga worden en dan kan ik misschien eens bellen volgende week om dat na te vragen. Misschien dat ik ook nog even de derde maand temperatuur, dan heeft hij genoeg data.

Mweh lastig :')
:* Ik denk dat je het maar beter kunt weten als er iets niet goed zit.. Maar wel handig om nu eerst even te kijken of je binnen een week ongesteld wordt. Dat zou wel moeten na een eisprong en niet zwanger.. Tenzij je dus geen eisprong hebt gehad na die positieve ovulatietest maar dan wil je dat daar naar gekeken wordt natuurlijk.

Ik blijf ondertussen nog gewoon een lichte streep houden op m'n ovulatietesten, inmiddels op dag 22.
Blijf nog wel wat licht bruinverlies houden en heb al een paar dagen lichte buikpijn. Hoop echt dat die menstruatie aan het eind van de week doorzet.
pi_109952166
Waaah vergeet wat ik net getypt heb, m'n ovulatietest die ik net heb gedaan is gewoon knalpositief :D *O*
  donderdag 5 april 2012 @ 19:51:14 #149
258612 nytar
boys boys boys
pi_109952292
klustijd dan lot!! Hup sleur die man van je mee :)
pi_109952527
Volgens mij gaat dat hele slijmgebeuren bij mij dan gewoon niet op ofzo, want ik merk echt niks van 'doorzichtig' slijm ofzo :?
  donderdag 5 april 2012 @ 20:15:46 #151
52229 Chanty
pi_109953719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef L0t.. het volgende:
Waaah vergeet wat ik net getypt heb, m'n ovulatietest die ik net heb gedaan is gewoon knalpositief :D *O*
O+ Goed nieuws hopelijk heb jij meer succes ;) Go for it!
pi_109957258
Bij mij ook niet hoor.
pi_109958591
He maar Lot ben je dan misschien niet gewoon zwanger? Dan kan een ovulatietest ook positief zijn toch?

Omdat je vorige keer dacht dat je n ongeduldig ei had...
Heb je bij je ei vaker buikpijn en bruinverlies of weet je dat niet?

Niet om valse hoop te geven hoor maar gewoon een gedachte... :)
pi_109958740
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Fieder het volgende:
He maar Lot ben je dan misschien niet gewoon zwanger? Dan kan een ovulatietest ook positief zijn toch?

Omdat je vorige keer dacht dat je n ongeduldig ei had...
Heb je bij je ei vaker buikpijn en bruinverlies of weet je dat niet?

Niet om valse hoop te geven hoor maar gewoon een gedachte... :)
Nou ik kan niet ontkennen dat het door mn hoofd is gegaan maar het lijkt me zo sterk.. Want vanochtend was het streepje nog superlicht en nu ineens heel donker dus dat lijkt me zo vreemd voor een zwangerschap..
pi_109958873
Hmm... Dat zou dan inderdaad eerder andersom zijn ja. Ivm concentratie van de urine. Of je moet vandaag niet goed gedronken hebben ofzo...
Nou ja, je komt er vanzelf achter ;) Zou wel n leuk verrassingsei zijn zo met de pasen :D

Ik zou sowieso flink gaan klussen, als dat nog niet gebeurd is ~O> voor het geval het wel een ei is! Jammer voor je vent dan van dat bruinverlies :')

Nogmaals, echt niet om valse hoop te geven
pi_109959409
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Fieder het volgende:
Hmm... Dat zou dan inderdaad eerder andersom zijn ja. Ivm concentratie van de urine. Of je moet vandaag niet goed gedronken hebben ofzo...
Nou ja, je komt er vanzelf achter ;) Zou wel n leuk verrassingsei zijn zo met de pasen :D

Ik zou sowieso flink gaan klussen, als dat nog niet gebeurd is ~O> voor het geval het wel een ei is! Jammer voor je vent dan van dat bruinverlies :')

Nogmaals, echt niet om valse hoop te geven
Nee snap ik :* Heb wel weinig gedronken vandaag maar ik drink eigenlijk nooit zoveel...

Ja dat komt helemaal goed, er gaat genoeg munitie klaar liggen :+

Ik zou het zo geweldig vinden als we met moederdag aan onze moeders kunnen vertellen dat ik zwanger ben O+
pi_109959632
O+ Awww jaaa!! Moederdag!! Nog niet aan gedacht. Op moederdag aan je moeder vertellen dat je moeder wordt, wow

Chanty, wat Lot zegt, je kunt er maar beter nu achterkomen. Hoe eng dat ook is. Anders ben je al die tijd kwijt. Zou idd minstens nog een week ovutesten en een maand tempen. Heb je dat iig klaar liggen voor je huisarts of eventuele doorverwijzing. En dan volgende week eens informeren wat het plan van aanpak is. :)

Dat slijmverhaal werkt bij mij ook niet, misschien als ik graaf maar :{
pi_109961141
Okay ik ben er klaar mee. Buh .
pi_109961472
Chanty, jammer!

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef jaeky het volgende:
Okay ik ben er klaar mee. Buh .
Meh -O- :*
pi_109961584
Ik ben er al een tijdje klaar mee.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 5 april 2012 @ 22:33:00 #161
52229 Chanty
pi_109961801
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef Fieder het volgende:
O+ Awww jaaa!! Moederdag!! Nog niet aan gedacht. Op moederdag aan je moeder vertellen dat je moeder wordt, wow

Chanty, wat Lot zegt, je kunt er maar beter nu achterkomen. Hoe eng dat ook is. Anders ben je al die tijd kwijt. Zou idd minstens nog een week ovutesten en een maand tempen. Heb je dat iig klaar liggen voor je huisarts of eventuele doorverwijzing. En dan volgende week eens informeren wat het plan van aanpak is. :)

Dat slijmverhaal werkt bij mij ook niet, misschien als ik graaf maar :{
Mja dat is misschien het beste plan, eerst informeren volgende week. Ik wil ook niet dat ze me een zeikerd vinden.

Jaeky :* Die kun jij geloof ik ook wel gebruiken.
pi_109962544
Hallo dames,
Ik heb hier altijd meegelezen, maar durfde niet te posten.
Maar nu kan ik het toch echt niet laten, omdat, nou ja, kijk maar:

vragen mag!
  donderdag 5 april 2012 @ 22:48:20 #163
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_109962690
Gefeliciteerd Vulpenballetje! Alweer een kloontje... ik ben niet zo'n beste rader dus ik begin er maar niet aan :D.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:50:48 #164
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_109962841
En Nytar ook gefeliciteerd natuurlijk!!!

Ik ben vandaag ongesteld geworden na de prednisolonkuur, we mogen weer *O*.
pi_109963104
Go Twentemeisje!!!

Oeh, weer een zwangere kloon! :o Ik kan daar echt zo niet tegen, ben ik veelste nieuwsgierig voor :)
  donderdag 5 april 2012 @ 22:58:49 #166
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109963249
Oh ik dacht een Lijnloos post ------>>nieuws! maar helaas -O-

Maar wel goed nieuws voor Twentemeisje *O* hoppa aan het werk jij!

Nytar gefeliciteerd! *O* En Vulpenballetje ook! *O*
En idd, die kloontjes, kunnen we weer gaan raden, zucht.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_109963282
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef _aurum_ het volgende:
:* Hoe is het deze maand dan?
pi_109963301
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hallo dames,

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!! *O*
  donderdag 5 april 2012 @ 23:09:47 #169
258612 nytar
boys boys boys
pi_109963814
gefeliciteerd vulpenballetje!
  donderdag 5 april 2012 @ 23:14:15 #170
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109964030
quote:
:*

Had je al een doorverwijzing gekregen?
pi_109964040
quote:
Smak! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109964147
quote:
SMAKKERD! :* :* :*
pi_109964593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:58 schreef Elmo76 het volgende:
Oh ik dacht een Lijnloos post ------>>nieuws! maar helaas -O-

Maar wel goed nieuws voor Twentemeisje *O* hoppa aan het werk jij!

Nytar gefeliciteerd! *O* En Vulpenballetje ook! *O*
En idd, die kloontjes, kunnen we weer gaan raden, zucht.
Haha, op mij hoef je deze keer niet te rekenen... Ik doe niet aan onbevlekte ontvangenissen :D volgende ronde doen we weer mee...

Aurum.. :*
pi_109970585
ik dacht net eens kijken of frummel alweer bezig is :D en ja net weer begonnen met posten dus :D hopen dat je snel 2 streepjes plast!

Begin juni is de trouwdag toch?
pi_109970684
Och Aurum.. Van mij ook een knuffel! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 6 april 2012 @ 07:41:42 #176
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109970855
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 06:08 schreef covie het volgende:
ik dacht net eens kijken of frummel alweer bezig is :D en ja net weer begonnen met posten dus :D hopen dat je snel 2 streepjes plast!

Begin juni is de trouwdag toch?
Jep! :) En stiekem zijn we er toch voor gegaan deze ronde, ook al zouden we het niet doen. Toen mijn ovulatietest gisteren positief was, zei mijn vriend dat hij toch echt niet meer wilde wachten! We hebben er dus goed gebruik van gemaakt ;)

Nu wachten tot 20 april... Ik ga maar even niet in het lijstje nog met mijn NOD, misschien een volgende ronde. Als die nodig is ;)
  vrijdag 6 april 2012 @ 07:42:55 #177
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109970866
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hallo dames,

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! :) da's een mooi tweede streepje!
  vrijdag 6 april 2012 @ 07:43:36 #178
52229 Chanty
pi_109970871
Gefeliciteerd vulpenballetje *O*
En succes twentemeisje ;)
  vrijdag 6 april 2012 @ 07:47:20 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_109970894
Kunnen we niet een handschriftoverzicht gaan maken ofzo, zodat we alle data op de testen kunnen vergelijken >:)

Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 april 2012 @ 07:54:31 #180
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109970942
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 07:47 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet een handschriftoverzicht gaan maken ofzo, zodat we alle data op de testen kunnen vergelijken >:)

Gefeliciteerd!
Haha, dat is best een goed idee! ;)

Twentemeisje, ik had jouw terugkomst even gemist. Fijn dat je er weer voor mag gaan! Nog zo'n mooie meid erbij! :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:44:58 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109971364
Vulpenballetje, van harte gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:45:58 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109971375
Gefeliciteerd vulpenballetje! *O*
pi_109971526
Gefeliciteerd Vulpenballetje!
(Hoe komen jullie toch op die kloonnamen... :S)
Ik ben weer terug in wachtstand geloof ik. Eerst maar eens wachten of ik een keer weer gewoon ongesteld ga worden...

En op het gevaar af een rel te ontketenen (blame the hormones), wat is de policy om met je streepjes in het updatetopic te komen? Of moet je gewoon vriendinnetjes zijn met iemand die daar durft te posten ofzo? Ik zie niet alle streepjes daar...
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:15:38 #184
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109971867
Volgens mij is er niet echt een policy daarvoor, Shandaly. In principe worden alle updates, dus geboortes en tweede streepjes, ook daar gepost. Misschien schiet er soms eentje doorheen, geen idee eigenlijk... Maar in al die maanden heb ik ze volgens mij allemaal voorbij zien komen :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:36:42 #185
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109972393
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef Lijnloos het volgende:
Go Twentemeisje!!!

Oeh, weer een zwangere kloon! :o Ik kan daar echt zo niet tegen, ben ik veelste nieuwsgierig voor :)
ik ook,
does pm-en wie je bent vulpanbelletje (ja dat lees ik de hele tijd) :P
pi_109972414
quote:
:* :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109973214
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:15 schreef Frummeltje86 het volgende:
Volgens mij is er niet echt een policy daarvoor, Shandaly. In principe worden alle updates, dus geboortes en tweede streepjes, ook daar gepost. Misschien schiet er soms eentje doorheen, geen idee eigenlijk... Maar in al die maanden heb ik ze volgens mij allemaal voorbij zien komen :)
Ik kom er nu pas achter dat er een dergelijk topic is :D

Ik sta er overigens niet tussen ;( :+
pi_109973369
Vulpenballetje, gefeliciteerd *O*

Nytar volgens mij hebben we nog geen streepjes gezien O-)

Jaeky :* :{
Aurum :* :{
pi_109974914
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik kom er nu pas achter dat er een dergelijk topic is :D

Ik sta er overigens niet tussen ;( :+
Was mij ook nog nooit opgevallen idd :')

Succes twentemeisje! En leuk Frummeltje :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:24:41 #190
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_109977467
Vulpending! Gefeliciteerd, dat is een mooi paas ei geweest! *O* Ga je al mensen vertellen?

Dat vraag ik me nou echt af he? Of mensen echt die drie maanden afwachten of niet... Ik zou het niet weten...

[ Bericht 13% gewijzigd door jack4ya op 06-04-2012 13:18:46 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:26:43 #191
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_109977535
Thanks lieve meiden! Ik wil er deze ronde ook echt weer eens serieus voor gaan, met tempen en testen, het hele circus zeg maar :D. Al die streepjes hier werken wel heel erg aanstekelijk O+.

Aurum en Jaeky :* voor de baleritis!
pi_109977916
Ik wist ook niet dat er zo'n topic bestond :o
En, ondanks dat het midden in de streepjesregen was, sta ik er ook niet tussen :N

Aurum en Jaeky -O- :*

Welkom terug TM, laten we hopen dat het weer een grote stortbui wordt aan streepjes *O*
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:38:03 #193
258612 nytar
boys boys boys
pi_109977939
Op verzoek!

vrijdag 6 april 2012 @ 12:39:07 #194
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109977975
Nou dames, ik ga er extra op letten met het updatetopic! :)
pi_109977986
Dat zijn wel heeeel duidelijke streepjes nytar!
Gefeliciteerd!
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:39:51 #196
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109978002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:38 schreef nytar het volgende:
Op verzoek!

[ afbeelding ]
Die zijn heul mooi, Nytar! Jij stond al in de update ;)
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:45:17 #197
258612 nytar
boys boys boys
pi_109978220
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Die zijn heul mooi, Nytar! Jij stond al in de update ;)
i know, maar ik had nog beloofd het bewijs te posten....wel 2 dagen later dan gepland, maar toch!
pi_109987664
*O* Daar zijn de streepjes van Nytar dan!

Weet iemand hier toevallig of kv testen gevoeliger zijn dan die goedkope van sensitest? Ik ben aan het kijken of mn hcg al weg is. Had met sensitest heel dun streepje nog, maar kv knalde ervanaf. Nu weet ik dus nog niks
pi_109988166
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef jack4ya het volgende:
Vulpending! Gefeliciteerd, dat is een mooi paas ei geweest! *O* Ga je al mensen vertellen?

Dat vraag ik me nou echt af he? Of mensen echt die drie maanden afwachten of niet... Ik zou het niet weten...
Ik heb het allebei de keren meteen vanaf de tweede streepjes aan ouders & goede vrienden verteld. En vrij snel aan directe collega's. Zelfs toen we begonnen, zeg maar, heb ik dat verteld aan ouders & goede vrienden. Heb het zelf altijd wel fijn gevonden :)
pi_109988177
Fieder, geen idee. Maar het lijkt me wel dan. of heb je op een ander moment op de dag getest?
pi_109988194
Ik vind vrouwen toch geiler met maar 1 streepje hoor.
pi_109988661
Ja die andere testen rond 12 uur, deze rond 4 uur... en ook niet heel veel gedronken.
Morgen dan rond 12 u maar weer een kv, kijken of het uitmaakt.

Kv staat wel bekend als gevoelig toch? Maar sensitest volgens mij ook... zit mezelf gek te maken haha :P
pi_109990449
nieuwe zwangeren! nytar sola en vulpenballetje gefeliciteerd!

:* voor iedereen
pi_109990937
Kv testen worden toch wel als betrouwbaar gezien. Als ik het echt niet meer weet dan gebruik ik ze ipv cheapies. Wat niet wil zeggen dat een cheapie niet zou werken, want dat heb ik nog niet kunnen testen.

Vanavond een feestje in een lichte broek en een buik die ws. op scherp staat. Living on the edge, zeg maar. Beter nu gelijk dan weet waar ik aan toe ben en of ik dan ook gelijk de bob ben. . of niet.
pi_109993002
Ow nog een giller vandaag: onderweg naar huis vliegt er een ooievaar voorbij. :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:14:29 #206
52229 Chanty
pi_109993291
Nytar goede strepen ^O^
Hebben jullie dat ook, dat er elke dag op facebook wel een foto voorbij komt van een (pasgeboren) baby of zwangere vrouw :') Ik heb echt het gevoel dat ze me achtervolgen :+
pi_109993309
:D Nee Jaeky!! Whahaha! Had je je lasso niet bij je? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Fieder op 06-04-2012 19:20:31 ]
pi_109993386
Ja Chanty, herkenbaar...
Sowieso buiten op straat. Vandaag grote vrachtwagen van Babypark die langskwam. En ooooveral kinderwagens en dikke buiken. -O-
pi_109993568
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Chanty het volgende:
Nytar goede strepen ^O^
Hebben jullie dat ook, dat er elke dag op facebook wel een foto voorbij komt van een (pasgeboren) baby of zwangere vrouw :') Ik heb echt het gevoel dat ze me achtervolgen :+
Yep, vorige week nog 2 vriendinnen die allebei vertelden dat hun (schoon)zus zwanger is. Sowieso overal zwangeren en baby's. Valt ook veel meer op met dit weer nu alle dikke jassen weer uit gaan.
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:35:09 #210
52229 Chanty
pi_109994175
Ik vraag me dan af: is nou echt iedereen zwanger/ net bevallen of is het toch gewoon onze focus :')
Had t er vandaag met een collega over die een aantal jaren jonger is. Die heeft iets soortgelijks maar dan met allemaal mensen die continu op terrasjes zitten en andere leuke dingen doen (nog student, terwijl zij al werkt) :+
pi_109994279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:35 schreef Chanty het volgende:
Ik vraag me dan af: is nou echt iedereen zwanger/ net bevallen of is het toch gewoon onze focus :')
Had t er vandaag met een collega over die een aantal jaren jonger is. Die heeft iets soortgelijks maar dan met allemaal mensen die continu op terrasjes zitten en andere leuke dingen doen (nog student, terwijl zij al werkt) :+
Hahaha, ik denk wel dat het aan ons ligt, we letten er gewoon veel meer op :P Heb afgelopen week al wel even tegen mijn vriend geklaagd 'jezus, de hele wereld is zwanger :')'. Maarja, ik mag niks zeggen hoor, zijn pas 2 maanden bezig.
pi_109994280
Het zal inderdaad onze focus wel zijn, maar toch irritant :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:41:35 #213
52229 Chanty
pi_109994447
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:37 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hahaha, ik denk wel dat het aan ons ligt, we letten er gewoon veel meer op :P Heb afgelopen week al wel even tegen mijn vriend geklaagd 'jezus, de hele wereld is zwanger :')'. Maarja, ik mag niks zeggen hoor, zijn pas 2 maanden bezig.
Hahaha dat is wat ik ook steeds roep: "Iedereen is zwanger en ik ben niet eens ongesteld!"
Maar we mogen inderdaad nog altijd niet klagen. Dat probeer ik mezelf ook maar voor te houden. Dat al die mensen die nu zwanger zijn daar misschien wel jaren over gedaan hebben :)

Maar goed voor de rammelende eierstokken is het niet :')
pi_109998382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

:* Hoe is het deze maand dan?
SSDD

Zit weer aan het eind van de cyclus, nod is volgende week, voel weer vanalles en zal vast gewoon ongesteld worden....zoals iedere maand. Had gisteraaf een emo>ratio moment, vandaag is alweer beter.

@LB: volgende maand intake gesprek? Geen idee wat ik kan verwachten.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:01:23 #215
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_109998603
Man, ik ben nu al pseudo-hormonaal, ik moest bijna huilen om de superbevalling en het stralende geluk van Fluugs :D. MOET.SNEL.ZWANGER.WORDEN! :P
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:22:38 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109999683
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SSDD

Zit weer aan het eind van de cyclus, nod is volgende week, voel weer vanalles en zal vast gewoon ongesteld worden....zoals iedere maand. Had gisteraaf een emo>ratio moment, vandaag is alweer beter.

@LB: volgende maand intake gesprek? Geen idee wat ik kan verwachten.

Ik kreeg vanuit het ziekenhuis een vragenlijst toegestuurd die ik in moest vullen, daarna intakegesprek en toen was het wachten op mn menstruatie zodat de onderzoeken van start konden.

Jouw cyclus is normaal toch? Dan kun je denk ik iets soortgelijks verwachten. Ze willen waarschijnlijk sowieso een cyclus volgen om te kijken of er iets opvalt.
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:48:58 #217
52229 Chanty
pi_110016484
Iemand had dit op zijn facebook gezet en ik moest toch wel zo lachen :D Dus om iedereen die het nodig heeft even te laten grinniken:

SPOILER
pi_110022700
:') Chanty
Gelukkig kunnen we ook nog lachen, ondanks alles :)
pi_110023289
Dag 12... and counting.
Gisteren wezen stappen. Erg laat, of vroeg, geworden. 3 uur slaap en voel me prima. Dat lijkt me niet te rijmen met 'het'.
Heb wel wat rust, zit niet veel te string staren.

[ Bericht 0% gewijzigd door jaeky op 07-04-2012 14:39:41 ]
pi_110064378
Ben weer terug.
Heb snel even wat teruggelezen maar ben al weer een deel vergeten, sorry daarvoor.

Zie dat ik wel een paar streepjes heb gemist.
Nytar en vulpenballetje gefeliciteerd.

Voor aurum en Jaeky een dikke knuffel

frummeltje wat leuk dat jullie er weer echt voor gaan.

Twentemeisje al die streepjes werken idd aanstekelijk. Hopelijk leveren de ovutesten snel het gewenste resultaat.
Heeft de methylprednisolonkuur geholpen?

Omentielvo hoe gaat het bij jou?
pi_110095146
@Sethiwe. Ik ben vandaag teruggekomen van een weekend in de Ardennen.
Ik voel overigens van alles. Ik ben bijna in staat om elke vijf minuten naar het toilet te gaan om te broekloeren. Nog vier dagen voordat ik mag testen

@Vulpenballetje, wat een mooie streepjes.
@ Nytar, volgens mij had ik je al gefeliciteerd. Maar anders nu
  maandag 9 april 2012 @ 17:53:59 #222
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110101913
Welcome back, Sethiwe en Omentielvo :)

Op naar een nieuwe week met hopelijk veel tweede streepjes, meiden! Ik heb er alle vertrouwen in. :)
  maandag 9 april 2012 @ 22:57:14 #223
52229 Chanty
pi_110117066
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Omentielvo het volgende:
@Sethiwe. Ik ben vandaag teruggekomen van een weekend in de Ardennen.
Ik voel overigens van alles. Ik ben bijna in staat om elke vijf minuten naar het toilet te gaan om te broekloeren. Nog vier dagen voordat ik mag testen

@Vulpenballetje, wat een mooie streepjes.
@ Nytar, volgens mij had ik je al gefeliciteerd. Maar anders nu
Spannend *O*

Hier nog altijd niet ongesteld, wel elke dag een lichte streep op de ovutest en de temperatuur blijft voor mijn doen behoorlijk stabiel. Ik kijk het nog wel even allemaal aan.
pi_110121438
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Spannend *O*

Hier nog altijd niet ongesteld, wel elke dag een lichte streep op de ovutest en de temperatuur blijft voor mijn doen behoorlijk stabiel. Ik kijk het nog wel even allemaal aan.
Zie je normaal niks op de ovutest? Heb je al een tweede zwangerschapstest gedaan?
  dinsdag 10 april 2012 @ 07:50:33 #225
52229 Chanty
pi_110124953
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Zie je normaal niks op de ovutest? Heb je al een tweede zwangerschapstest gedaan?
Alleen de allereerste keer dat ik zo'n ding deed zag ik niks. De tweede keer dat ik m deed was ie positief en sindsdien dus altijd een lichte streep. Geen zwangerschapstest meer gedaan maar ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben. Volgens mij moet die ovutest dan ook gewoon positief uitslaan.
pi_110125631
Dat schijnt niet altijd te moeten hoor Chanty. Bij mijn zwangerschap had ik ook geen positieve ovulatietest maar ik was wel zwanger! Wel spannend hoor!
E.
  dinsdag 10 april 2012 @ 10:45:21 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110128083
Zo.. even een rondje symptonen :

SPOILER
:P Nou.. ik ben benieuwd hoor _O-
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:06:51 #228
52229 Chanty
pi_110128832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 08:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat schijnt niet altijd te moeten hoor Chanty. Bij mijn zwangerschap had ik ook geen positieve ovulatietest maar ik was wel zwanger! Wel spannend hoor!
Ik test pas weer zodra ik last krijg van het rijtje van Barreltje :P
Barreltje spannend: deze week maar wel netjes eten en slapen en dan zien of de symptomen aanhouden :D
pi_110142797
Spannend omentielvo en Barreltje.

Chanty je houdt het ook nog even spannend.

Hier weer iets bruine smurrie :Y), zal wel weer net zo gaan als vorige keer met zo'n halfbakke menstruatie. -O- Positieve draai aan het geheel is dat het nu pas dag 32 is.
pi_110143909
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:09 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend omentielvo en Barreltje.

Chanty je houdt het ook nog even spannend.

Hier weer iets bruine smurrie :Y), zal wel weer net zo gaan als vorige keer met zo'n halfbakke menstruatie. -O- Positieve draai aan het geheel is dat het nu pas dag 32 is.
En weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?

Spannend Barreltje! Maar idd, overal is wel een dubbele betekenis aan te geven :P

Chanty wat ga je nu doen? Wanneer ben je van plan om naar de huisarts te gaan?

Ik heb wat steken in m'n onderbuik, ook echt bij je schaambeen zegmaar. Voel verder niks :P
Ohja m'n NOD is 21 april voor in het lijstje :)
pi_110143926
Ik heb nu wel een zwangerschapstest in huis. Nu kijken of het met lukt om tot vrijdag te wachten. Ik ben zoooo nerveus.
Dan heb ik weer een positief gevoel en dan vijf minuten later ben ik helemaal down omdat ik bang ben dat ik ongesteld word.
Ik weet nu wel dat geduld echt niet mijn beste eigenschap is. Sorry voor deze egopost

@Barreltje, spannend zeg al die symptomen. Ik ga duimen voor je
pi_110144998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb nu wel een zwangerschapstest in huis. Nu kijken of het met lukt om tot vrijdag te wachten. Ik ben zoooo nerveus.
Dan heb ik weer een positief gevoel en dan vijf minuten later ben ik helemaal down omdat ik bang ben dat ik ongesteld word.
Ik weet nu wel dat geduld echt niet mijn beste eigenschap is. Sorry voor deze egopost

@Barreltje, spannend zeg al die symptomen. Ik ga duimen voor je
Ohh superspannend! Je kunt opzich al testen toch? :P Ik duim voor je ^O^
pi_110146650
Chanty, verwarrend hoor! Iig blijven bijhouden voor de administratie. :) Heb je de huisarts al gebeld wat ie wil?

Zo zo Barrel, jij hebt goed geanalyseerd haha! Klinkt wel verdacht, maar je hebt voor alles ook alweer een verklaring gevonden. :')

Omentielvo argh ja geduld, vreselijk! :*

Lot! Spannend, NOD!

Duim, duim voor jullie!!

Sethiwe, hoeveel dagen was het vorige keer? Je gaat de goede kant op begrijp ik ^O^
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:01:52 #234
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110150756
Jullie maken het weer spannend hier!

Haha barreltje, handig, zo'n checklist. Hier inmiddels ook errug veel afscheiding, yuk... Wel erg snel na mijn ovulatie, dus heb geen idee of dit al kan.
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:13:46 #235
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110151507
Ik zie trouwens een NOD van Lijnloos vandaag! Waar ben je? ;)
pi_110152041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik zie trouwens een NOD van Lijnloos vandaag! Waar ben je? ;)
Ik ben ook benieuwd!!
pi_110152468
Hier ben ik :D

Maar uhm, ik verwacht niks hoor... ik denk dat ik mijn NOD een beetje te vroeg heb gezet, maar morgen wel aan de beurt ben :P Ik ben geen maagd Maria die onbevlekt zwanger kan worden
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:51:19 #238
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110154138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ben ik :D

Maar uhm, ik verwacht niks hoor... ik denk dat ik mijn NOD een beetje te vroeg heb gezet, maar morgen wel aan de beurt ben :P Ik ben geen maagd Maria die onbevlekt zwanger kan worden
Sja, das niet hendig natuurlijk ;)
pi_110157728
Voor mijn gevoel was eisprong vorige week, maar dat zal ik wel verkeerd hebben. Vorige 2 rondes waren 38 dagen. Dus wordt steeds korter.

Lot kan het nog je eisprong zijn of heb je die al gehad? Omdat je steekjes hebt.

Lijnloos 1 voordeel is dat je niet in onzekerheid hoeft te zitten... Hopelijk volgende ronde wel klustijd.
pi_110158234
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Sja, das niet hendig natuurlijk ;)
Klopt... :) Maar ik vond nog een kind rond de kerst (Waar ook al een nichtje en 2 oma's jarig zijn) ook niet echt hendig. En bovendien voelde ik me niet op en top tijden de klusdagen... dus vond het wel effe prima zo. Volgende week gaan we er weer vol voor op :+
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:00:21 #241
52229 Chanty
pi_110159094
Ik heb de huisarts nog niet gebeld en ga dat ook nog even niet doen. Weet niet wanneer wel, maar ik wil het nog even aankijken allemaal. Net een ietsiepietsie beetje bruinverlies dus kijken of dat maar weer 1 dag is of dat er meer gaat gebeuren.

Daarnaast word ik niet meer wijs uit die ovutesten. Had vandaag nieuwe ovutesten besteld bij sensitest en daar stond een voorbeeldfoto met positieve uitslag (http://www.sensitest.nl/i(...)t-dipstick-sensitive <-- middelste foto) die wel weer erg veel leek op de uitslagen van de afgelopen dagen (links dus donker maar meer naar rechts toe wordt het streepje wat lichter). Alleen heb ik dat streepje altijd geinterpreteerd als lichter dan het controlestreepje... Als ie morgen weer zo is zoals op dat voorbeeldplaatje zal ik eens een foto maken, kijken wat jullie ervan denken (wel of geen positieve ovutest) :')

En dan nog mijn temperatuur die de laatste tijd toch wat minder op het alpengebergte lijkt. Voor mijn gevoel is mijn lichaam wel ergens mee bezig dus ik ga het nog maar even de tijd geven.
pi_110159103
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Sethiwe het volgende:
Voor mijn gevoel was eisprong vorige week, maar dat zal ik wel verkeerd hebben. Vorige 2 rondes waren 38 dagen. Dus wordt steeds korter.

Lot kan het nog je eisprong zijn of heb je die al gehad? Omdat je steekjes hebt.
Nee ik heb vorige week donderdag en vrijdag een knalpositieve ovutest gehad en heb het ook echt wel gevoeld qua buikpijn dus die heb ik zaterdag gehad denk ik :) Mijn cyclus was de vorige keer 32 dagen, zal nu wel wat langer zijn denk ik omdat ik m'n eisprong nu pas op dag 24 heb gehad.

Wel fijn dat je cyclus steeds wat korter wordt, zo heb je toch meer kansen in een jaar ;)
pi_110159261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb de huisarts nog niet gebeld en ga dat ook nog even niet doen. Weet niet wanneer wel, maar ik wil het nog even aankijken allemaal. Net een ietsiepietsie beetje bruinverlies dus kijken of dat maar weer 1 dag is of dat er meer gaat gebeuren.

Daarnaast word ik niet meer wijs uit die ovutesten. Had vandaag nieuwe ovutesten besteld bij sensitest en daar stond een voorbeeldfoto met positieve uitslag (http://www.sensitest.nl/i(...)t-dipstick-sensitive <-- middelste foto) die wel weer erg veel leek op de uitslagen van de afgelopen dagen (links dus donker maar meer naar rechts toe wordt het streepje wat lichter). Alleen heb ik dat streepje altijd geinterpreteerd als lichter dan het controlestreepje... Als ie morgen weer zo is zoals op dat voorbeeldplaatje zal ik eens een foto maken, kijken wat jullie ervan denken (wel of geen positieve ovutest) :')

En dan nog mijn temperatuur die de laatste tijd toch wat minder op het alpengebergte lijkt. Voor mijn gevoel is mijn lichaam wel ergens mee bezig dus ik ga het nog maar even de tijd geven.
Volgens mij is het sowieso wel normaal als het streepje links donkerder is dan de rest van het streepje zegmaar. Als het zo donker is als op die foto's is het zeker positief ja. De lichte streepjes die ik steeds kreeg waren echt duidelijk een stuk lichter dan het controlestreepje.
pi_110159334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Chanty het volgende:

dat je nog even geduld hebt is niet erg, maar misschien is het handig om voor jezelf een datum te prikken dat als het dan niet op orde is (geen menstruatie) dat je dan wel naar de dokter gaat. Want anders blijf je denk ik ongemerkt de "datum" vooruitschuiven.
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:05:27 #245
52229 Chanty
pi_110159405
Whehehe als ik zo de berichten hier lees moet ik toch wel een beetje grinniken met al die vrouwenlichamen die totaal geen eenduidige signalen geven :') Voor iedereen die het nodig heeft: sterkte met geduldig zijn :* Volgens mij is dat de essentie van het vrouw zijn.
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:10:31 #246
52229 Chanty
pi_110159718
@ Lot: dan heb ik denk ik een groot aantal keren wel een positieve ovutest gehad, dus dan zal dat wel een indicatie zijn dat mijn hormonen niet helemaal jovel zijn.

@Aurum: heb t er ook al met een vriendin over gehad die dit hele circus al is doorlopen (ze moest bijna IVF). Bij haar waren de hormonen ook niet op orde en ze zei dat ik wel heel zeker moest weten dat ik klaar ben voor al het gedoe dat erbij komt kijken. Want als ze ontdekken dat het mis is, dan wil je er ook mee aan de slag natuurlijk. Alleen spelen er nu nog wat andere medische issues en ik weet niet of ik deze stress erbij moet pakken. Dus zolang ik mij nog in geduld kan vatten en mijn vast kan klampen aan kleine signalen dat mijn lichaam functioneert, wil ik dat ook doen.
pi_110160840
Ok :) je bent nog jong zat dus je hebt iig de tijd mee.

On a different note: mijn NOD is vandaag maar nog niet ongesteld, testje gedaan ook niet zwanger. Nog een paar dagen niemandsland :+
pi_110161220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef Chanty het volgende:
@ Lot: dan heb ik denk ik een groot aantal keren wel een positieve ovutest gehad, dus dan zal dat wel een indicatie zijn dat mijn hormonen niet helemaal jovel zijn.

@Aurum: heb t er ook al met een vriendin over gehad die dit hele circus al is doorlopen (ze moest bijna IVF). Bij haar waren de hormonen ook niet op orde en ze zei dat ik wel heel zeker moest weten dat ik klaar ben voor al het gedoe dat erbij komt kijken. Want als ze ontdekken dat het mis is, dan wil je er ook mee aan de slag natuurlijk. Alleen spelen er nu nog wat andere medische issues en ik weet niet of ik deze stress erbij moet pakken. Dus zolang ik mij nog in geduld kan vatten en mijn vast kan klampen aan kleine signalen dat mijn lichaam functioneert, wil ik dat ook doen.
Chanty weet niet of je er iets aan heb maar zo zagen de testjes er bij mij uit. Zoals je ziet bijna onzichtbare streepjes steeds tot die positieve.
SPOILER
Aurum :* shit!
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:43:55 #249
52229 Chanty
pi_110161979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Chanty weet niet of je er iets aan heb maar zo zagen de testjes er bij mij uit. Zoals je ziet bijna onzichtbare streepjes steeds tot die positieve.
SPOILER
Aurum :* shit!
Oh dat verheldert wel ja. Die van mij zien er altijd zo uit zoals jouw positieve :')
pi_110162502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh dat verheldert wel ja. Die van mij zien er altijd zo uit zoals jouw positieve :')
Oh hmm dat is toch ook niet helemaal de bedoeling.. Zo kun daar ook niet echt van op aan.
  woensdag 11 april 2012 @ 08:02:56 #251
52229 Chanty
pi_110169483
Nou zeggen jullie het maar, ik vind de ovutest nogal een discussiestreepje geven... Hij is vandaag wel een tikkie lichter dan gisteren met name aan de linkerkant van de streep.

SPOILER
  woensdag 11 april 2012 @ 08:08:55 #252
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110169528
Ik vind hem er aardig positief uitzien, Chanty! Wel raar als je al dagen zo'n resultaat plast... Je weet zeker dat je niet al zwanger bent?
pi_110169700
Mijn riedeltje ovutesten zien er zo als Lot uit.

Per strip kan het licht verschillen (houdt maar eens 2 sticks in de zelfde urine, 10 tegen 1 dat ze niet exact gelijk zijn.) maar je ziet wel een soort verloop.

Als je een dag of wat langer (semi) positief test dan kan het zijn dat je ei niet goed loskomt. Na de ei sprong heb je dan een soort afbouw van de strips.

Als je echt een week of langer zo (semi) positief plast, tja... dan weet ik het ook niet. Of toch zwanger of toch even een HA bezoeken als het maar duurt en duurt?
  woensdag 11 april 2012 @ 12:25:36 #254
52229 Chanty
pi_110176219
Ik weet vrij zeker dat ik niet zwanger ben ja. Afgelopen donderdag was mijn NOD en de test was witter dan wit en voel me verder ook niet vreemd (vandaag alleen wat duizelig). Maar de laatste zes testen zagen er allemaal zo uit of zelfs nog een tikkeltje donkerder... Als ie morgen weer positief is dan doe ik wel een zwangerschapstest, dan kan ik dat uitsluiten en de huisarts iig even bellen om advies in te winnen. Kan ik dan besluiten of ik langs wil gaan of niet.
pi_110181564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Chanty het volgende:
Ik weet vrij zeker dat ik niet zwanger ben ja. Afgelopen donderdag was mijn NOD en de test was witter dan wit en voel me verder ook niet vreemd (vandaag alleen wat duizelig). Maar de laatste zes testen zagen er allemaal zo uit of zelfs nog een tikkeltje donkerder... Als ie morgen weer positief is dan doe ik wel een zwangerschapstest, dan kan ik dat uitsluiten en de huisarts iig even bellen om advies in te winnen. Kan ik dan besluiten of ik langs wil gaan of niet.
Hmm ik vind het wel apart hoor. Toen je die zwangerschapstest had gedaan had je ook een ovulatietest gedaan toch? Hoe zag die er toen uit, ook zoals op die foto?
pi_110181868
@ Chanty als je morgen gaat testen en hij is negatief ( ga heel hard duimen voor een positieve test! )dan zou ik je huisarts vragen om een doorverwijzing naar de Gyn. die zijn veel meer gespecialiseerd, zij kunnen dan ook gelijk testen op PCOS. Als dat het geval is kan je dan vaak ook vrij makkelijk verder met medicatie ( nouja dat klinkt wel heel simpel, maar dan hoef je niet nog eens een jaar of langer zelf te proberen )

woensdag 11 april 2012 @ 14:45:07 #257
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110182063
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef klumsy het volgende:
@ Chanty als je morgen gaat testen en hij is negatief ( ga heel hard duimen voor een positieve test! )dan zou ik je huisarts vragen om een doorverwijzing naar de Gyn. die zijn veel meer gespecialiseerd, zij kunnen dan ook gelijk testen op PCOS. Als dat het geval is kan je dan vaak ook vrij makkelijk verder met medicatie ( nouja dat klinkt wel heel simpel, maar dan hoef je niet nog eens een jaar of langer zelf te proberen )

Dat dus! Ik had hetzelfde, met PCOS maak je meer LH aan en zijn de ovulatietesten zo goed als altijd positief. Bij mij bleek er nog meer aan de hand (endometriose) maar ondanks dat was ik met een lage dosis Clomid binnen 4 maanden zwanger.

Sterkte overigens aan alle wachtenden, ik lees en leef met jullie mee :*
  woensdag 11 april 2012 @ 15:10:28 #258
52229 Chanty
pi_110183198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hmm ik vind het wel apart hoor. Toen je die zwangerschapstest had gedaan had je ook een ovulatietest gedaan toch? Hoe zag die er toen uit, ook zoals op die foto?
Jup die was vergelijkbaar met deze. Sinds donderdag elke ochtend een ovutest gedaan en ze waren allemaal positief. Maar je zou dus verwachten dat als de ovutest die donderdag al positief was, dat er ook iets zichtbaar had moeten zijn op de zwangerschapstest als ik zwanger ben. Ach ja morgen weten we meer.

@ Klumsy en Tante_soesa: ik bel bij een negatieve zwangerschapstest morgen wel eerst even om te vragen of hij het nodig vindt om nu al langs te komen. Misschien wil hij nog wat meer gegevens (ovutesten). Ik kan natuurlijk laten nakijken of er dan meer aan de hand is en dan besluiten hoe actief ik ermee aan de slag wil. wel fijn dat het bij jou zo snel nog gelukt is Soesa. Vriendin van me heeft lange tijd hormonen moeten spuiten en is via inseminatie uiteindelijk zwanger geraakt. Daar zit ik nog niet op te wachten die stress...
  woensdag 11 april 2012 @ 15:20:47 #259
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110183650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:10 schreef Chanty het volgende:

[..]

Jup die was vergelijkbaar met deze. Sinds donderdag elke ochtend een ovutest gedaan en ze waren allemaal positief. Maar je zou dus verwachten dat als de ovutest die donderdag al positief was, dat er ook iets zichtbaar had moeten zijn op de zwangerschapstest als ik zwanger ben. Ach ja morgen weten we meer.

@ Klumsy en Tante_soesa: ik bel bij een negatieve zwangerschapstest morgen wel eerst even om te vragen of hij het nodig vindt om nu al langs te komen. Misschien wil hij nog wat meer gegevens (ovutesten). Ik kan natuurlijk laten nakijken of er dan meer aan de hand is en dan besluiten hoe actief ik ermee aan de slag wil. wel fijn dat het bij jou zo snel nog gelukt is Soesa. Vriendin van me heeft lange tijd hormonen moeten spuiten en is via inseminatie uiteindelijk zwanger geraakt. Daar zit ik nog niet op te wachten die stress...
Snap ik heel goed, ik vond het ook vreselijk eng en spannend toen ik naar de gyn werd doorgestuurd (mijn menstruatie was enorm onregelmatig) maar het bleek simpel te 'verhelpen'. Hoe opgelucht wij naar buiten liepen is niet te beschrijven! Als je er nog niet helemaal klaar voor bent moet je nog geen verdere stappen ondernemen uiteraard, alles op z'n tijd. Alles bij elkaar heeft het bij mij ook lang geduurd hoor, was okt 2009 gestopt met de pil (niet om zwanger te raken maar wel alvast om te 'ontpillen' en ben uiteindelijk pas in juli 2011 bij de gyn geweest. Bedacht me wel achteraf dat ik dat beter eerder had kunnen doen, vooral voor mijn eigen gemoedsrust.

Lang verhaal maar ik hoop gewoon dat je snel zwanger bent :*
pi_110184183
Wat Tante_Soesa hierboven al zegt, laat je niet onder druk zetten als je er nog niet klaar voor bent om de medische molen in te stappen.
Zelf ben ik voordat ik uberhaupt een kinderwens had al wel naar de gyn geweest, "gewoon" omdat ik merkte dat er iets niet klopte bij me. Daar kwam eigenlijk al gelijk uit dat ik PCOS had, toen ben ik ook niet gelijk verder gegaan, maar het gaf wel een hoop rust.
Pas een paar jaar later toen ik wel zwanger wilde proberen te worden heb ik gelijk het ziekenhuis kunnen bellen en kon ik aan de slag! Het "voordeel" van een vroege diagnose is, dat als je er voor wilt gaan, je dan niet eerst nog allemaal ovu-testen, temp.grafieken en wat dan ook hoeft te overhandigen...

Maar vooralsnog hoop ik dat je morgen een mooie positieve zwangerschapstest in handen hebt :*
  woensdag 11 april 2012 @ 15:33:46 #261
52229 Chanty
pi_110184295
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:20 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Snap ik heel goed, ik vond het ook vreselijk eng en spannend toen ik naar de gyn werd doorgestuurd (mijn menstruatie was enorm onregelmatig) maar het bleek simpel te 'verhelpen'. Hoe opgelucht wij naar buiten liepen is niet te beschrijven! Als je er nog niet helemaal klaar voor bent moet je nog geen verdere stappen ondernemen uiteraard, alles op z'n tijd. Alles bij elkaar heeft het bij mij ook lang geduurd hoor, was okt 2009 gestopt met de pil (niet om zwanger te raken maar wel alvast om te 'ontpillen' en ben uiteindelijk pas in juli 2011 bij de gyn geweest. Bedacht me wel achteraf dat ik dat beter eerder had kunnen doen, vooral voor mijn eigen gemoedsrust.

Lang verhaal maar ik hoop gewoon dat je snel zwanger bent :*
Oh dat is wel een hele tijd ja, zo lang ga ik het niet volhouden daarvoor is de kinderwens veel te sterk. Maar t hangt er ook wel vanaf wat er aan de hand is. Als het eenvoudig te verhelpen is door wat medicatie in te nemen dan wil ik dat maar al te graag. Maar als ik zoals die vriendin op bepaalde tijden moet spuiten en mijn man in een potje met kwakken zodat ze het kunnen inspuiten... Heb gezien hoeveel stress dat opleverde bij haar en die stress kan ik absoluut niet gebruiken naast mijn andere behandeling. Dus dan wacht ik liever tot ik daarmee klaar ben. Stress is sowieso niet goed als je zwanger wilt worden.
  woensdag 11 april 2012 @ 15:35:06 #262
52229 Chanty
pi_110184365
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:31 schreef klumsy het volgende:
Wat Tante_Soesa hierboven al zegt, laat je niet onder druk zetten als je er nog niet klaar voor bent om de medische molen in te stappen.
Zelf ben ik voordat ik uberhaupt een kinderwens had al wel naar de gyn geweest, "gewoon" omdat ik merkte dat er iets niet klopte bij me. Daar kwam eigenlijk al gelijk uit dat ik PCOS had, toen ben ik ook niet gelijk verder gegaan, maar het gaf wel een hoop rust.
Pas een paar jaar later toen ik wel zwanger wilde proberen te worden heb ik gelijk het ziekenhuis kunnen bellen en kon ik aan de slag! Het "voordeel" van een vroege diagnose is, dat als je er voor wilt gaan, je dan niet eerst nog allemaal ovu-testen, temp.grafieken en wat dan ook hoeft te overhandigen...

Maar vooralsnog hoop ik dat je morgen een mooie positieve zwangerschapstest in handen hebt :*
En je bent inmiddels wel trotse mama neem ik aan?
pi_110184571
Ja, maar niet helemaal zoals jij het denk ik bedoeld, ik ben in september bevallen van een zoon ( met 19 weken ) en een week later van een dochter ( met 20 weken ) ik zie mezelf dus wel als moeder, en ben ook heel erg trots op m'n kindjes ook al waren ze nog te jong om te kunnen blijven leven.
Ben sindskort weer bezig met hormonen spuiten en hoop binnenkort weer op een broertje of zusje voor Roan en Senna O+
  woensdag 11 april 2012 @ 15:45:08 #264
52229 Chanty
pi_110184872
Dat is verdrietig om te horen ;( Hopelijk wordt je snel weer zwanger en inderdaad: mama ben je zeker :*
  woensdag 11 april 2012 @ 15:47:08 #265
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110184969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh dat is wel een hele tijd ja, zo lang ga ik het niet volhouden daarvoor is de kinderwens veel te sterk. Maar t hangt er ook wel vanaf wat er aan de hand is. Als het eenvoudig te verhelpen is door wat medicatie in te nemen dan wil ik dat maar al te graag. Maar als ik zoals die vriendin op bepaalde tijden moet spuiten en mijn man in een potje met kwakken zodat ze het kunnen inspuiten... Heb gezien hoeveel stress dat opleverde bij haar en die stress kan ik absoluut niet gebruiken naast mijn andere behandeling. Dus dan wacht ik liever tot ik daarmee klaar ben. Stress is sowieso niet goed als je zwanger wilt worden.
Dat begrijp ik zeker! Het punt is alleen dat je nooit weet hoe het bij jou zit als je niet eerst onderzocht bent. Je kunt altijd nog zelf kiezen of je direct aan de slag wil (met bijv. medicijnen zoals bij mij) of dat je nog wacht tot je er aan toe bent. Volg je gevoel en je lichaam! Je onderneemt pas stappen wanneer je er zelf klaar voor bent. Mijn verhaal is natuurlijk ook geen garantie dat het bij jou ook zo zal verlopen maar misschien denk je nu wat positiever over vervolgstappen. Het hoeft niet met prikken en andere nare dingen te zijn, gelukkig (want daar had ik zelf ook langer over na moeten denken). Heel veel succes in ieder geval, waar je ook voor kiest :*
  woensdag 11 april 2012 @ 15:53:10 #266
52229 Chanty
pi_110185303
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat begrijp ik zeker! Het punt is alleen dat je nooit weet hoe het bij jou zit als je niet eerst onderzocht bent. Je kunt altijd nog zelf kiezen of je direct aan de slag wil (met bijv. medicijnen zoals bij mij) of dat je nog wacht tot je er aan toe bent. Volg je gevoel en je lichaam! Je onderneemt pas stappen wanneer je er zelf klaar voor bent. Mijn verhaal is natuurlijk ook geen garantie dat het bij jou ook zo zal verlopen maar misschien denk je nu wat positiever over vervolgstappen. Het hoeft niet met prikken en andere nare dingen te zijn, gelukkig (want daar had ik zelf ook langer over na moeten denken). Heel veel succes in ieder geval, waar je ook voor kiest :*
tnx O+ Zal het er tzt ook met mijn man over hebben, maar eerst maar morgen afwachten. Loop nu alweer veeeel te ver vooruit op de zaken.
pi_110186457
Klumsy, wat verdrietig om te horen. Ik snap wel dat je jezelf echt een mama voelt. Dat ben je ook vind ik.
pi_110191160
Chanty, ik denk dat het een beetje dubbel is. Langs de ene kant ben je nog niet zo lang bezig (gemiddeld rekenen ze hier toch 1 jaar vooraleer ze verder onderzoeken gaan uitvoeren), langs de andere kant is er niets zo frustrerend als niet zwanger zijn en niet ongesteld worden.
Ik zat in dezelfde situatie als Klumsy. Al heel vroeg wist ik dat er iets niet klopte (op mijn 18e wist ik al dat ik niet "zomaar" kon zwanger worden, op mijn 23e wist ik dat ik PCOS heb en het echte proberen zwanger te worden-traject zijn we ingegaan toen ik 26 of 27 was).
En het hele spuiten-traject is inderdaad zwaar en daar begin je dan misschien beter niet mee als je nu al zegt dat je het niet ziet zitten (bij ons in het ziekenhuis waren ze er ook heel streng in: we hebben toen een contract moeten tekenen waarbij toen gezegd werd dat we moesten leven volgens de regels van het ziekenhuis).
  donderdag 12 april 2012 @ 07:31:18 #269
52229 Chanty
pi_110217258
@ Leonieke: vooral het uitblijven van de menstruatie irriteert me idd. Dat ik niet meteen zwanger ben vind ik logisch, maar op deze manier sta je gewoon stil en kun je niet eens serieus proberen.

Vanochtend eerst een zwangerschapstest gedaan maar zoals verwacht negatief. De ovutest is wel weer positief. Dus ik bel de huisarts wel, al is het maar om zijn mening over het geheel te horen. Kan tenminste ruim twee maanden aan tempen laten zien en inmiddels een rits aan positieve ovutesten.

Ik droomde trouwens wel dat ik twee streepjes had O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Chanty op 12-04-2012 07:47:20 ]
pi_110218841
Wat een mooie droom Chanty! Hoop dat het niet lang duurt voor die droom werkelijkheid voor je is!
Mag je langskomen bij de huisarts! Het uitblijven van de menstruatie en de langdurige positieve ovulatietesten zouden mij ook zorgen baren.. Rot hoor! :*
E.
  donderdag 12 april 2012 @ 09:43:20 #271
52229 Chanty
pi_110219053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een mooie droom Chanty! Hoop dat het niet lang duurt voor die droom werkelijkheid voor je is!
Mag je langskomen bij de huisarts! Het uitblijven van de menstruatie en de langdurige positieve ovulatietesten zouden mij ook zorgen baren.. Rot hoor! :*
Ik ben nog niet echt bezorgd gelukkig, meer geirriteerd omdat mijn lichaam niet doet wat een vrouwenlichaam hoort te doen })
Net gebeld en kon om 10 uur al terecht, maar goed beetje lastig aangezien ik op mijn werk zit :+ Dus morgen om 8 uur een afspraak. Wel heel relaxed zo'n praktijk die net een jaar open is :D
pi_110224697
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden :o ben eerder 2 dagen "over tijd" geweest, dus ga morgen pas testen. Als ik voor die tijd niet ongesteld word.
  donderdag 12 april 2012 @ 12:31:23 #273
258612 nytar
boys boys boys
pi_110224786
spannend aurum!
pi_110225142
Spannend aurum! Ik duim!
E.
pi_110225196
Ik duim ook voor je Aurum
  donderdag 12 april 2012 @ 12:45:12 #276
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110225305
Mooi dat je al terecht kunt bij de huisarts, Chanty :)

Spannend, aurum! Ik ga voor je duimen!
pi_110226154
Spannend Aurum, ik ga voor je duimen!!! ^O^

Chanty, fijn dat je mag komen en al zo snel. Hopelijk kun je hiermee wat verder komen. :*

Hier nog niks.... stom gedoe die onregelmatigheid... Ga ook nog niet testen of zo, want volgens mij (heb nooit sexuele voorlichting gehad hoor :+ ) kun je zonder sex ook niet zwanger worden ;) Of er moet vorige maand iets geks zijn gebeurd, maar daar ga ik niet vanuit. Heb ook nergens last van, dus ook daar geen reden voor testen. *wachtmodus-aan... wil verder met nieuwe ronden :')
pi_110226254
Lief! Maar ik durf niet eens te hopen, ga er eerder vanuit dat ik door de stress een cyclus oversla ofzo (al zegt mijn logische hoofd dat de kans daarop klein is, ik heb 9 normale cyclussen gehad).
  donderdag 12 april 2012 @ 13:44:00 #279
52229 Chanty
pi_110227893
Oh Aurum wat spannend :D
  donderdag 12 april 2012 @ 16:30:49 #280
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110235765
Nog steeds niks dus, Lijnloos? Vreemd... Je cyclus was toch wel regelmatig? Of varieert het soms?
pi_110237884
Spannend Aurum, het is je zó gegund! :*

Fijn dat je snel terecht kunt Chanty, hopelijk krijg je zo snel meer duidelijkheid.

Lijnloos vervelend zo'n lijf ;( ;)

Hier vandaag wat heel licht bruinverlies. Weet niet wat ik ervan moet denken, zit nu op 5 dagen na m'n ovulatie dus als voorteken voor een menstruatie is het nog wel vroeg maar als innestelingsbloeding eigenlijk ook en hoort het dan niet eerder roze te zijn?
Het zal wel gewoon helemaal niets betekenen :+ Maak mezelf er wel behoorlijk gek mee :')
pi_110238246
Aurum spannend! Ik hoop voor je dat je twee streepjes gaat zien!

Chanty, toch naar de huisarts. Kan je iig een plan van aanpak opstellen. :) Benieuwd wat hij/ zij over de positieve ovutesten te zeggen heeft?
En wat al eerder is gezegd, je hoeft niet meteen de mmm in, maar dan weet je iig of er wat meer speelt of niet.

Hmm Lijnloos raar idd. Misschien heb je gezwommen? :+stond vroeger altijd in de tina, van die brieven dat meiden vroegen of ze van tampons en zwemmen zwanger konden worden hihi

Lot, ik zou ook niet weten wat dat dan zou moeten zijn. Even afwachten helaas.

Weer een hoop gewacht dus :{ Maar er wordt geduimd!!! :)

Hier geen nieuws, nog steeds positieve zwangerschapstesten na curettage :(
  donderdag 12 april 2012 @ 17:37:46 #283
52229 Chanty
pi_110238859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Aurum spannend! Ik hoop voor je dat je twee streepjes gaat zien!

Chanty, toch naar de huisarts. Kan je iig een plan van aanpak opstellen. :) Benieuwd wat hij/ zij over de positieve ovutesten te zeggen heeft?
En wat al eerder is gezegd, je hoeft niet meteen de mmm in, maar dan weet je iig of er wat meer speelt of niet.

Hmm Lijnloos raar idd. Misschien heb je gezwommen? :+stond vroeger altijd in de tina, van die brieven dat meiden vroegen of ze van tampons en zwemmen zwanger konden worden hihi

Lot, ik zou ook niet weten wat dat dan zou moeten zijn. Even afwachten helaas.

Weer een hoop gewacht dus :{ Maar er wordt geduimd!!! :)

Hier geen nieuws, nog steeds positieve zwangerschapstesten na curettage :(
Ja idd, heb alle data inmiddels bij elkaar verzameld dus kan hem dat vrij overzichtelijk onder zijn neus schuiven en dan maar zien. Gisteravond ook met mijn man erover gehad dat als vast komt te staan dat het een hele toer gaat worden om zwanger te raken, we daarmee wachten tot mijn andere behandeling is afgerond. Maar ik ga er niet vanuit dat het zo'n vaart zal lopen, waarschijnlijk heeft mijn lichaam gewoon wat meer tijd nodig of een klein duwtje in de juiste richting.

Duurt wel lang zeg voordat die hormonen uit je lichaam zijn :( Wordt de streep wel lichter?
pi_110240840
Ik heb 2 merken test door elkaar gebruikt. Sensitest en Kv. Dus kan het niet heel goed vergelijken. Sensitest was heel licht maar Kv knalt eraf.
Ga nu met Kv verder, morgen weer testen, dan kan ik pas echt goed vergelijken.
9 weken schijnt niet uitzonderlijk te zijn -O-
  donderdag 12 april 2012 @ 18:48:15 #285
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110241144
Lastig, Fieder... Ik hoop dat de KV testen snel negatief worden, zodat je weer aan de slag kunt. Knuf voor jou!
pi_110241501
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef Fieder het volgende:
Ik heb 2 merken test door elkaar gebruikt. Sensitest en Kv. Dus kan het niet heel goed vergelijken. Sensitest was heel licht maar Kv knalt eraf.
Ga nu met Kv verder, morgen weer testen, dan kan ik pas echt goed vergelijken.
9 weken schijnt niet uitzonderlijk te zijn -O-
Pfff 9 weken ;( Hopelijk blijft je dat bespaard.
pi_110253074
Sterkte Fieder!

Hier is het weer niet raak, heb bruinverlies dus denk dat het morgen raak zal zijn ;(
pi_110253167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Fieder!

Hier is het weer niet raak, heb bruinverlies dus denk dat het morgen raak zal zijn ;(
Ah nee -O- Verdomme :( :*
pi_110253777
Hmm, shit Aurum... :*
pi_110256739
Hè nee hè, wat balen Aurum! :(

Chanty, succes bij de huisarts morgen!
E.
pi_110257147
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Fieder!

Shit! -O- :*
pi_110261234
Barreltje hoe staat het er nu voor met alle"positieve" symptomen? Op welke dag van je cyclus zit je nu?

Omentielvo het is vrijdag, je mag testen. Ben erg benieuwd.

Aurum wat balen dat je menstruatie nu toch door lijkt te zetten:* Heb je nog 1 ronde voor de afspraak bij de gynaecoloog of niet? Hopelijk geeft het extra druk voor je lichaam en is die afspraak niet nodig.

Chanty succes bij de huisarts. Hopelijk zijn ze met actie ondernemen net zo voortvarend als dat ze zijn met afspraak plannen.

Lot heb het ook weleens gehad. Volgens mij gaf iemand hier toen aan dat het een ovulatiebloeding kon zijn. Weet niet of dat het kan zijn?

Fieder hoop voor je dat de testen snel helemaal negatief zijn en je en je weer klaar bent voor een nieuwe poging.

Hier is de menstruatie wel goed doorgezet. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_110263245
Helaas niet gelukt. Nu hopen dat ik gauw ongesteld word en op naar de volgende ronde. Voel me wel een beetje verdrietig.

Aurum, zonde ook voor jou

Sethiwe, voor jou begint de spannende tijd weer.
  vrijdag 13 april 2012 @ 07:22:07 #294
258612 nytar
boys boys boys
pi_110263495
jammer omentielvo! Ik had het zo gehoopt!
pi_110263586
_Aurum_ en omentielvo.. -O-

hier zit ik op dag 29 van mijn cyclus.. en zoals eerder gezegd test ik pas de 19e ;)
vorige sessie was mijn cyclus ook 40 dagen.
maar ik heb het gevoeld at het deze keer weer niet gelukt is :P
dus no worries!

pi_110263602
Nachtje slaap doet altijd goed, merk dat als ik moe ben dat ik meer met de emoshizzle zit.
Het "vervelende" is ook dat mijn lijf niet doet wat het moet doen, bij mijn lief is alles ok. En daar ga ik dan van zitten balen :')

Seth: Ik heb inderdaad nog een cyclus voor we aan de beurt zijn bij het zkh. Las in hun folder dat ze willen dat je een maand je cyclus bijhoudt, dus dat kan ik mooi deze maand doen. Voor de rest heb ik er niet echt vertrouwen in dat het vanzelf goedkomt :X Dus ik ben blij dat we een datum hebben om naar uit te kijken. :s)

Ik begin wel écht tegen die laatste dagen voor ik ongesteld word op te kijken, wel of niet, wel of niet, niet of wel etc. :@

Chanty, succes bij de huisarts en hopelijk is het volgende ronde wel raak! Ook voor Omentielvo en Sethiwe :Y
pi_110263974
Aurum :*. Het klonk zo hoopgevend, maar des te harder is de klap dan.
Is je lief al eens getest dan, dat je zeker weet dat het bij hem goed zit (if I may ask :@).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110264395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:14 schreef Phaidra het volgende:
Aurum :*. Het klonk zo hoopgevend, maar des te harder is de klap dan.
Is je lief al eens getest dan, dat je zeker weet dat het bij hem goed zit (if I may ask :@).
Ach ik kan nu zeggen dat mijn cyclus tussen de 27 en de 30 dagen is. Dus de volgende keer ga ik pas testen bij 31 dagen :+

Lief heeft via de huisarts een kwakkie in moeten leveren en alles is goed. Kans is dat als we in het zkh zijn dat hij het nog een keer zal moeten doen.

Wel weer "gedonder" gehad bij de huisarts, lief belt hoort dat alles ok is en de huisarts zegt doodleuk nou, dan hoef ik jullie tot na de zomer niet te zien he. Succes :W Lief had even een WTF moment en herinnert hem dat we een verwijzing zouden krijgen en herhaalt argumenten die we tijdens het gesprek hebben gegeven en toen was het ohja, ik ga wel een verwijzing schrijven. Je zal maar niet assertief zijn en voet bij stuk houden, dan zit je nog 5 maanden tot je weer terug mag naar je huisarts voor een verwijskaart. Wachttijd zkh is 2 maanden, dus dan ben je gewoon 7 maanden verder |:(

En dit haal ik uit de folder van het ZKH: Voor paren onder de dertig jaar geldt een termijn van twaalf tot achttien maanden. Paren boven de dertig jaar kunnen beter eerder aan de bel trekken: na zes tot twaalf maanden proberen.

Dus de conclusie is dat mijn huisarts stom is :')

En je mag het vragen hoor, als ik geen antwoord wil geven dan doe ik het niet. Maar misschien heeft iemand anders er ook wat aan als ze in hetzelfde schuitje zitten.
pi_110264621
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ach ik kan nu zeggen dat mijn cyclus tussen de 27 en de 30 dagen is. Dus de volgende keer ga ik pas testen bij 31 dagen :+

Lief heeft via de huisarts een kwakkie in moeten leveren en alles is goed. Kans is dat als we in het zkh zijn dat hij het nog een keer zal moeten doen.

Wel weer "gedonder" gehad bij de huisarts, lief belt hoort dat alles ok is en de huisarts zegt doodleuk nou, dan hoef ik jullie tot na de zomer niet te zien he. Succes :W Lief had even een WTF moment en herinnert hem dat we een verwijzing zouden krijgen en herhaalt argumenten die we tijdens het gesprek hebben gegeven en toen was het ohja, ik ga wel een verwijzing schrijven. Je zal maar niet assertief zijn en voet bij stuk houden, dan zit je nog 5 maanden tot je weer terug mag naar je huisarts voor een verwijskaart. Wachttijd zkh is 2 maanden, dus dan ben je gewoon 7 maanden verder |:(

En dit haal ik uit de folder van het ZKH: Voor paren onder de dertig jaar geldt een termijn van twaalf tot achttien maanden. Paren boven de dertig jaar kunnen beter eerder aan de bel trekken: na zes tot twaalf maanden proberen.

Dus de conclusie is dat mijn huisarts stom is :')

En je mag het vragen hoor, als ik geen antwoord wil geven dan doe ik het niet. Maar misschien heeft iemand anders er ook wat aan als ze in hetzelfde schuitje zitten.
Ah, duidelijk :).

Jeetje, wat irritant die huisarts :|W. Ik hoor vaker dat je in een medisch traject heel assertief moet zijn om dingen voor elkaar te krijgen, terwijl je juist vaak denkt: zij zullen wel weten wat goed is...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110266193
Omentielvo wat balen dat het niet gelukt is.

Aurum wat irritant dat de huisarts de gemaakte afspraken al was vergeten. Assertief is altijd belangrijk en maakt helaas wel degelijk verschil is mijn ervaring in de medische wereld.

Barreltje waarom denk je dat het niet gelukt is? Van de week was je volgens mij iets positiever gestemd.
pi_110266326
dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')