SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door jaeky op 02-04-2012 08:12:31 ]fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:20 schreef Keshet het volgende:
Ik leer s hier veel te veel. Echt, sommige details zijn too much.
Van mij mag je best technisch zijn, kan ik er wellicht nog wat van opstekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef jaeky het volgende:
Maar ik bén technisch. Afkortingen probeer ik al te vermijden, maar ik vind ze zo lekker effectief.
En ik ben euh... we zijn...8 maanden bezig. En ik ben 35 geweest. En we lopen bij een gyn. Dan gaat het allemaal iets anders. En ja... ik ben niet zo 'romantisch' dus zwanger worden lijkt me harstikke leuk, maar het is geen eind ideaal ofzo. Ik ben gewoon geen meisje-meisje.
Maar ik snap je opmerking wel. Geloof me, er zijn genoeg emoties ook. Alleen uit ik die niet makkelijk, ook niet anoniem op een forum. Want ze zijn niet allemaal even lief en leuk.
Ik ben best een tobber, als ik daar aan toe geef, komt er niets meer van terecht.Door het hier wat 'technisch' te houden, houd ik mezelf ook wat in het gareel.
Ik zit ondertussen te wachten op de aankomende NOD's![]()
Ik zal het technische spul wel gaan spoileren...
Zei de HA ook al, dus ik ga afwachten of ik zwanger/ ongesteld wordt deze week en anders nog een ovutest doen. Als daar weer wat verschijnt mocht ik langskomen om de hormonen te laten checken. Maar aangezien ik eerder ook al eens een negatieve ovutest had en de dagen na de positieve ovutest het streepje lichter werd, heb ik goede hoop dat mijn lichaam nu tenminste iets gaat doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:45 schreef klumsy het volgende:
Een "hormoonstornis" kan zorgen voor vals positieve ovu testen, ik heb zelf PCOS wat er voor zorgt dat ik heel vaak postieve ovutesten had zonder dat ik een eisprong gehad had.
Tja... ik kan me ook voorstellen dat ik voor sommige een technische doos ben (pun intended) Op zich is me dat goed recht, aan de andere kant kan ik me ook wat conformeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef trui het volgende:
jaeki, die technische kant is toch ook heel interessant? het lijkt me onzin dat je daar hier niet (opelijk) over zou mogen uitwijden. het leuke is juist dat je hier allerlei aspecten van 't zwanger willen worden kunt bespreken, lijkt mij. maar goed, ik ben deze fase al voorbij dus schrijf niet meer actief in dit deel mee, dus misschien heb ik geen recht van spreken. toch was dat ook wat ik op internet aan type informatie zocht, toen ik daarmee bezig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |