quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh zo ja, ik snap 'mJa je weet het nooit.. je hoeft niet persé allerlei symptomen te hebben he
Welke testen heb je, die hele gevoelige van de kruidvat?
Oh oeps, even aanpassen, bedankt!quote:Op zondag 1 april 2012 12:02 schreef Chanty het volgende:
Nee van sensitest, ook heel gevoelig (althans volgens de site), maar ik probeer me te beheersen
Mijn NOD is trouwens de 5e
En die van Omentievlo de 13e
Haha ja dan is het wat tastbaarder allemaal he! En het is ook al zo snel, vind het helemaal spannend voor jequote:
Uhm wil je als barreltje of Barretje80 in de OP?quote:Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef Barretje80 het volgende:
mijn 14 dagen na eisprong is 12 april, maar zet mijn NOD maar op de 19e.. omdat ik DAN pas ga testenonregelmatige cyclus FTW
Overigens voor de dames met verschijnselen ook eens " leuk" om te doen.. een referentie post..
kijken aan welke verschijnselen je voldoet en dan afwachten of je zwanger bentzo niet.. dan weet je de volgende keer dat je die verschijnselen hebt dat je je een stuk minder druk hoeft te maken
Je staat erinquote:Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef sterrenmunt het volgende:
hoi hoi, mag mijn NOD op 23 april
volgens mij al 3 keer doorgegeven in het vorige topic maar das niet doorgekomen
Enniewee, dat er dit topic maar weer veel streepjes gepiest mogen worden!
Staat erinquote:Op zondag 1 april 2012 14:53 schreef jaeky het volgende:
Ik kom even ongenuanceerd binnen denderen. Ik heb onwijze zin in sappige biefstuk en patat (Heb veel hardgelopen van de week en vandaag.) Normaal gesproken denk ik 'Boeiend, eet maar wat anders.' maar maar...![]()
Kan toch wel nog?Ik zit 6 dpo... Ik bedoel waar hébben we het over? Bovendien is mijn ei zeer ws compleet gemist door iedereen. (Nou ja, voornamelijk door ons dus
) Dus kans op mogelijk zwangerschap is toch al zeer klein. En zelfs dan...
Wat denken jullie? ("Zekere voor het onzekere" snap ik wel, maar vind ik tegelijkertijd een beetje een dooddoener.) Is hier eigenlijk goede info over te vinden? Of heeft het ook te maken met incubatietijd oid?
Sjees... Ik verlies bijna mijn trek, met dit dood-analyseren van een gewenst biefstukje. Bijna...
Ow en NOD 6 april of 10 april als ik laat ben
Ja had bezoekquote:Op zondag 1 april 2012 19:32 schreef Fieder het volgende:
Ohh ik had juist begrepen dat het de eerste weken niks uitmaakt! Wel dus!!![]()
Hoop dat je toch lekker gegeten hebt Jaeky![]()
Hoera voor de duidelijke NOD lijst!![]()
Chanty heeft zich nog kunnen beheersen zie ik![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 1 april 2012 20:02 schreef Fieder het volgende:
Hmm Lot, jammer! Maar wel fijn dat je je cyclus nu doorhebtVolgende ronde heb je gewoon je ei te pakken!
Ja hopelijk volgende keer weer zo vroegquote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Chanty het volgende:
Balen lot maar als je inderdaad ongesteld gaat worden dan weet je wel dat je waarschijnlijk een ongeduldig ei had
Lekker eten hè.quote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef Marjolijntje het volgende:
De hamburger mag je welEn de schnitzel, en de sate. Ik heb daar gisteren gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door jaeky op 02-04-2012 08:12:31 ]fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:20 schreef Keshet het volgende:
Ik leer s hier veel te veel. Echt, sommige details zijn too much.
Van mij mag je best technisch zijn, kan ik er wellicht nog wat van opstekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef jaeky het volgende:
Maar ik bén technisch. Afkortingen probeer ik al te vermijden, maar ik vind ze zo lekker effectief.
En ik ben euh... we zijn...8 maanden bezig. En ik ben 35 geweest. En we lopen bij een gyn. Dan gaat het allemaal iets anders. En ja... ik ben niet zo 'romantisch' dus zwanger worden lijkt me harstikke leuk, maar het is geen eind ideaal ofzo. Ik ben gewoon geen meisje-meisje.
Maar ik snap je opmerking wel. Geloof me, er zijn genoeg emoties ook. Alleen uit ik die niet makkelijk, ook niet anoniem op een forum. Want ze zijn niet allemaal even lief en leuk.
Ik ben best een tobber, als ik daar aan toe geef, komt er niets meer van terecht.Door het hier wat 'technisch' te houden, houd ik mezelf ook wat in het gareel.
Ik zit ondertussen te wachten op de aankomende NOD's![]()
Ik zal het technische spul wel gaan spoileren...
Zei de HA ook al, dus ik ga afwachten of ik zwanger/ ongesteld wordt deze week en anders nog een ovutest doen. Als daar weer wat verschijnt mocht ik langskomen om de hormonen te laten checken. Maar aangezien ik eerder ook al eens een negatieve ovutest had en de dagen na de positieve ovutest het streepje lichter werd, heb ik goede hoop dat mijn lichaam nu tenminste iets gaat doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:45 schreef klumsy het volgende:
Een "hormoonstornis" kan zorgen voor vals positieve ovu testen, ik heb zelf PCOS wat er voor zorgt dat ik heel vaak postieve ovutesten had zonder dat ik een eisprong gehad had.
Tja... ik kan me ook voorstellen dat ik voor sommige een technische doos ben (pun intended) Op zich is me dat goed recht, aan de andere kant kan ik me ook wat conformeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef trui het volgende:
jaeki, die technische kant is toch ook heel interessant? het lijkt me onzin dat je daar hier niet (opelijk) over zou mogen uitwijden. het leuke is juist dat je hier allerlei aspecten van 't zwanger willen worden kunt bespreken, lijkt mij. maar goed, ik ben deze fase al voorbij dus schrijf niet meer actief in dit deel mee, dus misschien heb ik geen recht van spreken. toch was dat ook wat ik op internet aan type informatie zocht, toen ik daarmee bezig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |