Voel je al iets van symptomen?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Omentielvo het volgende:
Nytar, wat gaaf zeg.![]()
Barreltje, wat knap dat je tot de 19e kan wachten. Ik word nu al gek en moet nog 9 dagen wachten
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijnquote:
Dat maakt het wel lastig voor je dan... Hopelijk is het een plakker!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijn
Ohh lastig.. Nouja voor je het weet zijn die 9 dagen voorbijquote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijn
Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus dat moet één van de mods even doenquote:
Ik maak wel even een TR aanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus dat moet één van de mods even doen. Jullie gaan er weer helemaal voor dus
Oh, okee.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Een TR is voor dringende zaken waar een mod echt even naar móét kijken. Het aanpassen van een lijstje valt daar niet onder.
neuh, Ik heb over 3 weken een afspraak bij de verloskundige en dan kijken ze gelijk hoe ver ik ben. Ik denk zelf een week of 5 ...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef Fieder het volgende:
Ohhhh Nytar![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeee!!! Gefeliciteerd!
![]()
Ga je een Clearblue doen?
Ik weet het, ik kan aan niks anders denkenquote:
Haha ik vind het ook helemaal spannendquote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan aan niks anders denken
Maar goed, ik ga maar uit van een negatief resultaat dan kan het alleen maar meevallen...
Ik sta om 7 uur op en moet om 8 uur de deur uitquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha ik vind het ook helemaal spannendDat wordt F5'en morgenochtend
Maar dat is idd een goede instelling
Omentielvo, TR is een topic report, kun je de mods ergens op wijzen
Sjit...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Barreltje het volgende:
misselijkheid is over..
de 19e it is![]()
sorry nieuwsgierige aagjes![]()
In een bekertje gepiest en eerst de zwangerschapstest gedaan en toen die negatief was, een ovutest gedaan. Dat had de huisarts me aangeraden, omdat mogelijk mijn hormonen niet op orde zijn. Alleen weet ik niet of hij nu bedoelde dat we daar verder naar gaan kijken bij weer een positieve ovutest, of ook wanneer er gewoon (lichte) strepen op de ovutest komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Chanty, ik snap het niet, heb je wel ook over een ovulatie-test heengepiest?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Chanty het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wileigenlijk wil ik gewoon naar de huisarts en t na laten kijken en weten dat het gewoon goed zit en dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben omdat mijn lichaam wat langer erover doet om de draad weer op te pakken.
Maar ik ben ergens ook bang dat de boel niet op orde blijkt te zijn en ik weet niet wat er dan allemaal op me af komt. Dus zogezien heb ik zoiets van, misschien moet ik nog maar even wachten en het aankijken. Maar als het niet goed werkt is dat uitstel van executie (bij wijze van spreken) en als het wel goed zit dan heb ik tenminste weer even rust.
Geen idee of ik nu de info heb die hij wil want ik weet niet of hij echt positieve ovutesten bedoelde of dat een lichte streep op de ovutest ook goed is. Ik kijk de komende dagen sowieso nog of ik ongesteld ga worden en dan kan ik misschien eens bellen volgende week om dat na te vragen. Misschien dat ik ook nog even de derde maand temperatuur, dan heeft hij genoeg data.
Mweh lastig
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef L0t.. het volgende:
Waaah vergeet wat ik net getypt heb, m'n ovulatietest die ik net heb gedaan is gewoon knalpositief![]()
Nou ik kan niet ontkennen dat het door mn hoofd is gegaan maar het lijkt me zo sterk.. Want vanochtend was het streepje nog superlicht en nu ineens heel donker dus dat lijkt me zo vreemd voor een zwangerschap..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Fieder het volgende:
He maar Lot ben je dan misschien niet gewoon zwanger? Dan kan een ovulatietest ook positief zijn toch?
Omdat je vorige keer dacht dat je n ongeduldig ei had...
Heb je bij je ei vaker buikpijn en bruinverlies of weet je dat niet?
Niet om valse hoop te geven hoor maar gewoon een gedachte...
Nee snap ikquote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Fieder het volgende:
Hmm... Dat zou dan inderdaad eerder andersom zijn ja. Ivm concentratie van de urine. Of je moet vandaag niet goed gedronken hebben ofzo...
Nou ja, je komt er vanzelf achterZou wel n leuk verrassingsei zijn zo met de pasen
![]()
Ik zou sowieso flink gaan klussen, als dat nog niet gebeurd isvoor het geval het wel een ei is! Jammer voor je vent dan van dat bruinverlies
![]()
Nogmaals, echt niet om valse hoop te geven
Mja dat is misschien het beste plan, eerst informeren volgende week. Ik wil ook niet dat ze me een zeikerd vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef Fieder het volgende:
Awww jaaa!! Moederdag!! Nog niet aan gedacht. Op moederdag aan je moeder vertellen dat je moeder wordt, wow
Chanty, wat Lot zegt, je kunt er maar beter nu achterkomen. Hoe eng dat ook is. Anders ben je al die tijd kwijt. Zou idd minstens nog een week ovutesten en een maand tempen. Heb je dat iig klaar liggen voor je huisarts of eventuele doorverwijzing. En dan volgende week eens informeren wat het plan van aanpak is.![]()
Dat slijmverhaal werkt bij mij ook niet, misschien als ik graaf maar
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hallo dames,
Ik heb hier altijd meegelezen, maar durfde niet te posten.
Maar nu kan ik het toch echt niet laten, omdat, nou ja, kijk maar:
[ afbeelding ]
Haha, op mij hoef je deze keer niet te rekenen... Ik doe niet aan onbevlekte ontvangenissenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:58 schreef Elmo76 het volgende:
Oh ik dacht een Lijnloos post ------>>nieuws! maar helaas![]()
Maar wel goed nieuws voor Twentemeisjehoppa aan het werk jij!
Nytar gefeliciteerd!En Vulpenballetje ook!
![]()
En idd, die kloontjes, kunnen we weer gaan raden, zucht.
Jep!quote:Op vrijdag 6 april 2012 06:08 schreef covie het volgende:
ik dacht net eens kijken of frummel alweer bezig isen ja net weer begonnen met posten dus
hopen dat je snel 2 streepjes plast!
Begin juni is de trouwdag toch?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hallo dames,
Ik heb hier altijd meegelezen, maar durfde niet te posten.
Maar nu kan ik het toch echt niet laten, omdat, nou ja, kijk maar:
[ afbeelding ]
Haha, dat is best een goed idee!quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:47 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet een handschriftoverzicht gaan maken ofzo, zodat we alle data op de testen kunnen vergelijken![]()
Gefeliciteerd!
ik ook,quote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef Lijnloos het volgende:
Go Twentemeisje!!!
Oeh, weer een zwangere kloon!Ik kan daar echt zo niet tegen, ben ik veelste nieuwsgierig voor
Ik kom er nu pas achter dat er een dergelijk topic isquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:15 schreef Frummeltje86 het volgende:
Volgens mij is er niet echt een policy daarvoor, Shandaly. In principe worden alle updates, dus geboortes en tweede streepjes, ook daar gepost. Misschien schiet er soms eentje doorheen, geen idee eigenlijk... Maar in al die maanden heb ik ze volgens mij allemaal voorbij zien komen
Was mij ook nog nooit opgevallen iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat er een dergelijk topic is![]()
Ik sta er overigens niet tussen![]()
i know, maar ik had nog beloofd het bewijs te posten....wel 2 dagen later dan gepland, maar toch!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Die zijn heul mooi, Nytar! Jij stond al in de update
Ik heb het allebei de keren meteen vanaf de tweede streepjes aan ouders & goede vrienden verteld. En vrij snel aan directe collega's. Zelfs toen we begonnen, zeg maar, heb ik dat verteld aan ouders & goede vrienden. Heb het zelf altijd wel fijn gevondenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef jack4ya het volgende:
Vulpending! Gefeliciteerd, dat is een mooi paas ei geweest!Ga je al mensen vertellen?
Dat vraag ik me nou echt af he? Of mensen echt die drie maanden afwachten of niet... Ik zou het niet weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |