Jep!quote:Op vrijdag 6 april 2012 06:08 schreef covie het volgende:
ik dacht net eens kijken of frummel alweer bezig isen ja net weer begonnen met posten dus
hopen dat je snel 2 streepjes plast!
Begin juni is de trouwdag toch?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hallo dames,
Ik heb hier altijd meegelezen, maar durfde niet te posten.
Maar nu kan ik het toch echt niet laten, omdat, nou ja, kijk maar:
[ afbeelding ]
Haha, dat is best een goed idee!quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:47 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet een handschriftoverzicht gaan maken ofzo, zodat we alle data op de testen kunnen vergelijken![]()
Gefeliciteerd!
ik ook,quote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef Lijnloos het volgende:
Go Twentemeisje!!!
Oeh, weer een zwangere kloon!Ik kan daar echt zo niet tegen, ben ik veelste nieuwsgierig voor
Ik kom er nu pas achter dat er een dergelijk topic isquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:15 schreef Frummeltje86 het volgende:
Volgens mij is er niet echt een policy daarvoor, Shandaly. In principe worden alle updates, dus geboortes en tweede streepjes, ook daar gepost. Misschien schiet er soms eentje doorheen, geen idee eigenlijk... Maar in al die maanden heb ik ze volgens mij allemaal voorbij zien komen
Was mij ook nog nooit opgevallen iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat er een dergelijk topic is![]()
Ik sta er overigens niet tussen![]()
i know, maar ik had nog beloofd het bewijs te posten....wel 2 dagen later dan gepland, maar toch!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Die zijn heul mooi, Nytar! Jij stond al in de update
Ik heb het allebei de keren meteen vanaf de tweede streepjes aan ouders & goede vrienden verteld. En vrij snel aan directe collega's. Zelfs toen we begonnen, zeg maar, heb ik dat verteld aan ouders & goede vrienden. Heb het zelf altijd wel fijn gevondenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef jack4ya het volgende:
Vulpending! Gefeliciteerd, dat is een mooi paas ei geweest!Ga je al mensen vertellen?
Dat vraag ik me nou echt af he? Of mensen echt die drie maanden afwachten of niet... Ik zou het niet weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |