quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef L0t.. het volgende:
Waaah vergeet wat ik net getypt heb, m'n ovulatietest die ik net heb gedaan is gewoon knalpositief![]()
Nou ik kan niet ontkennen dat het door mn hoofd is gegaan maar het lijkt me zo sterk.. Want vanochtend was het streepje nog superlicht en nu ineens heel donker dus dat lijkt me zo vreemd voor een zwangerschap..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Fieder het volgende:
He maar Lot ben je dan misschien niet gewoon zwanger? Dan kan een ovulatietest ook positief zijn toch?
Omdat je vorige keer dacht dat je n ongeduldig ei had...
Heb je bij je ei vaker buikpijn en bruinverlies of weet je dat niet?
Niet om valse hoop te geven hoor maar gewoon een gedachte...
Nee snap ikquote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Fieder het volgende:
Hmm... Dat zou dan inderdaad eerder andersom zijn ja. Ivm concentratie van de urine. Of je moet vandaag niet goed gedronken hebben ofzo...
Nou ja, je komt er vanzelf achterZou wel n leuk verrassingsei zijn zo met de pasen
![]()
Ik zou sowieso flink gaan klussen, als dat nog niet gebeurd isvoor het geval het wel een ei is! Jammer voor je vent dan van dat bruinverlies
![]()
Nogmaals, echt niet om valse hoop te geven
Mja dat is misschien het beste plan, eerst informeren volgende week. Ik wil ook niet dat ze me een zeikerd vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef Fieder het volgende:
Awww jaaa!! Moederdag!! Nog niet aan gedacht. Op moederdag aan je moeder vertellen dat je moeder wordt, wow
Chanty, wat Lot zegt, je kunt er maar beter nu achterkomen. Hoe eng dat ook is. Anders ben je al die tijd kwijt. Zou idd minstens nog een week ovutesten en een maand tempen. Heb je dat iig klaar liggen voor je huisarts of eventuele doorverwijzing. En dan volgende week eens informeren wat het plan van aanpak is.![]()
Dat slijmverhaal werkt bij mij ook niet, misschien als ik graaf maar
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hallo dames,
Ik heb hier altijd meegelezen, maar durfde niet te posten.
Maar nu kan ik het toch echt niet laten, omdat, nou ja, kijk maar:
[ afbeelding ]
Haha, op mij hoef je deze keer niet te rekenen... Ik doe niet aan onbevlekte ontvangenissenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:58 schreef Elmo76 het volgende:
Oh ik dacht een Lijnloos post ------>>nieuws! maar helaas![]()
Maar wel goed nieuws voor Twentemeisjehoppa aan het werk jij!
Nytar gefeliciteerd!En Vulpenballetje ook!
![]()
En idd, die kloontjes, kunnen we weer gaan raden, zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |