Ik sta om 7 uur op en moet om 8 uur de deur uitquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha ik vind het ook helemaal spannendDat wordt F5'en morgenochtend
Maar dat is idd een goede instelling
Omentielvo, TR is een topic report, kun je de mods ergens op wijzen
Sjit...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Barreltje het volgende:
misselijkheid is over..
de 19e it is![]()
sorry nieuwsgierige aagjes![]()
In een bekertje gepiest en eerst de zwangerschapstest gedaan en toen die negatief was, een ovutest gedaan. Dat had de huisarts me aangeraden, omdat mogelijk mijn hormonen niet op orde zijn. Alleen weet ik niet of hij nu bedoelde dat we daar verder naar gaan kijken bij weer een positieve ovutest, of ook wanneer er gewoon (lichte) strepen op de ovutest komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Chanty, ik snap het niet, heb je wel ook over een ovulatie-test heengepiest?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Chanty het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wileigenlijk wil ik gewoon naar de huisarts en t na laten kijken en weten dat het gewoon goed zit en dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben omdat mijn lichaam wat langer erover doet om de draad weer op te pakken.
Maar ik ben ergens ook bang dat de boel niet op orde blijkt te zijn en ik weet niet wat er dan allemaal op me af komt. Dus zogezien heb ik zoiets van, misschien moet ik nog maar even wachten en het aankijken. Maar als het niet goed werkt is dat uitstel van executie (bij wijze van spreken) en als het wel goed zit dan heb ik tenminste weer even rust.
Geen idee of ik nu de info heb die hij wil want ik weet niet of hij echt positieve ovutesten bedoelde of dat een lichte streep op de ovutest ook goed is. Ik kijk de komende dagen sowieso nog of ik ongesteld ga worden en dan kan ik misschien eens bellen volgende week om dat na te vragen. Misschien dat ik ook nog even de derde maand temperatuur, dan heeft hij genoeg data.
Mweh lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |