abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2012 @ 22:48:07 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109919020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Haha ik vind het ook helemaal spannend :') Dat wordt F5'en morgenochtend ;)
Maar dat is idd een goede instelling :)

Omentielvo, TR is een topic report, kun je de mods ergens op wijzen :)
Ik sta om 7 uur op en moet om 8 uur de deur uit :P Dus ik schat ergens tussen kwart over zeven en acht uur dat jullie meer weten. Hoe vroeger ik post, hoe negatiever het resultaat (want positief is foto maken, verkleinen, uploaden) :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109919718
Oe! Spannend!
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109919740
Je mag best eerst posten en later een foto toevoegen :)
pi_109927210
Ik hoop dat ze ziet wat ze wil zien.... :*
  donderdag 5 april 2012 @ 07:18:39 #130
52229 Chanty
pi_109927217
Niet zwanger :( Wel een lichte streep op de ovutest (da's de verkeerde stom lichaam!!). Dus eens kijken of ik ongesteld ga worden en hoe zich die ovudingen verder ontwikkelen.
pi_109927223
ohh chanty -O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109927228
Aaw, das vervelend. Het spijt me voor je.
  donderdag 5 april 2012 @ 07:25:18 #133
52229 Chanty
pi_109927248
Ach ik ging er al vanuit, zou ook te mooi zijn geweest om waar te zijn :P
En gisteren van mijn collega begrepen dat de planning mbt werk pas in het najaar/ winter duidelijk wordt dus ik zit me hard af te vragen of ik wel rekening moet gaan houden met een mogelijke planning. Het kan zijn dat ik hard nodig ben vanaf juni t/m december 2013, maar het kan ook totaal anders uitpakken. Dus wellicht gaan we na juni ook gewoon nog doorproberen en dat neemt nu wel de druk van de ketel :)
  donderdag 5 april 2012 @ 07:35:55 #134
258612 nytar
boys boys boys
pi_109927305
toch jammer chanty....ik had het wel voor je gehoopt...
  donderdag 5 april 2012 @ 07:37:07 #135
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109927314
Jammer, Chanty. Uit eigen ervaring weet ik dat het niet prettig is om tegen een deadline aan te moeten werken om zwanger te raken. Extra stressfactor... Fijn dat je nu zonder druk verder kunt!

Hier 'al' op cyclusdag 17 een positieve ovulatietest. Dat wordt dus weer een korte cyclus van zo'n 31 a 32 dagen! Kort voor mij tenminste ;) ik denk dat ik er vanmiddag nog eentje doe, om te kijken of ie dan ook nog positief is. Vandaar dat ik gisteravond zo'n need had! ;)
pi_109927704
Jammer Chanty, dat is niet wat ik wilde lezen -O-

Frummeltje. Veel klusplezier :)
pi_109927967
Ah nee, balen Chanty -O- :* Had het zo gehoopt voor je. Hopelijk krijg je nu snel wat inzicht in je cyclus.. In ieder geval fijn dat je niet meer tegen zo'n deadline aan hoeft te hikken :)
pi_109930769
Oww Chanty balen joh -O- :*

Frummeltje ~O>

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:

Maar dat is idd een goede instelling :)

:') Ik las innesteling, obsessed much?
  donderdag 5 april 2012 @ 13:44:02 #139
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109937721
misselijkheid is over..
de 19e it is :P
sorry nieuwsgierige aagjes ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 5 april 2012 @ 13:47:14 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109937883
Chanty, ik snap het niet, heb je wel ook over een ovulatie-test heengepiest?
  donderdag 5 april 2012 @ 14:15:47 #141
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109939075
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Barreltje het volgende:
misselijkheid is over..
de 19e it is :P
sorry nieuwsgierige aagjes ;)
Sjit... ;) Nou, nog even langer wachten dus.

Hier is de tweede ovulatietest van vandaag wederom positief, nu nog knallender. Waar is mijn vent?!
  donderdag 5 april 2012 @ 14:23:47 #142
52229 Chanty
pi_109939425
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Chanty, ik snap het niet, heb je wel ook over een ovulatie-test heengepiest?
In een bekertje gepiest en eerst de zwangerschapstest gedaan en toen die negatief was, een ovutest gedaan. Dat had de huisarts me aangeraden, omdat mogelijk mijn hormonen niet op orde zijn. Alleen weet ik niet of hij nu bedoelde dat we daar verder naar gaan kijken bij weer een positieve ovutest, of ook wanneer er gewoon (lichte) strepen op de ovutest komen.
pi_109940907
Ik weet niet je hele verhaal (ik vergeet nogal) maar kan je niet een beetje aandringen dat je actie wilt? Of hoeft het nog niet voor je?

Ik zelf hier zit een beetje te wiebelen of zo. Ik ben van de week al 3 x in huilen uitgebarsten. Gisteren omdat mijn vriend zei dat hij patat ging maken. :') (Da's mijn fav :* verse patat uit de wok :9 )
En omdat de fysio te hard duwde _O- En mijn boobs doen nog steeds zeer. Maar ik spot ook nog soms. En verder ook gewoon negatieve tests. Maar wat het ook gaat worden, mijn hormonen zijn deze keer heel feestelijk geweest. Ws vandaar de te vroege en daardoor gemiste eisprong.
pi_109941127
Huisarts even bellen Chanty, je hebt nu de info die hij wilde toch?? Of moest je een weekje ovutesten nog?

Het klinkt allemaal heel erg zwanger Jaeky... Gek lijf! Hoop voor je dat het alsnog zo is.
Totaal offtopic, maar patat uit de wok? :?
pi_109941378
Klinken wellicht wel, maar ik denk echt van niet. Gewone hormonen icm spanning is het wel denk ik.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:13:08 #146
52229 Chanty
pi_109941422
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil :') eigenlijk wil ik gewoon naar de huisarts en t na laten kijken en weten dat het gewoon goed zit en dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben omdat mijn lichaam wat langer erover doet om de draad weer op te pakken.

Maar ik ben ergens ook bang dat de boel niet op orde blijkt te zijn en ik weet niet wat er dan allemaal op me af komt. Dus zogezien heb ik zoiets van, misschien moet ik nog maar even wachten en het aankijken. Maar als het niet goed werkt is dat uitstel van executie (bij wijze van spreken) en als het wel goed zit dan heb ik tenminste weer even rust.

Geen idee of ik nu de info heb die hij wil want ik weet niet of hij echt positieve ovutesten bedoelde of dat een lichte streep op de ovutest ook goed is. Ik kijk de komende dagen sowieso nog of ik ongesteld ga worden en dan kan ik misschien eens bellen volgende week om dat na te vragen. Misschien dat ik ook nog even de derde maand temperatuur, dan heeft hij genoeg data.

Mweh lastig :')
pi_109951640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Chanty het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil :') eigenlijk wil ik gewoon naar de huisarts en t na laten kijken en weten dat het gewoon goed zit en dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben omdat mijn lichaam wat langer erover doet om de draad weer op te pakken.

Maar ik ben ergens ook bang dat de boel niet op orde blijkt te zijn en ik weet niet wat er dan allemaal op me af komt. Dus zogezien heb ik zoiets van, misschien moet ik nog maar even wachten en het aankijken. Maar als het niet goed werkt is dat uitstel van executie (bij wijze van spreken) en als het wel goed zit dan heb ik tenminste weer even rust.

Geen idee of ik nu de info heb die hij wil want ik weet niet of hij echt positieve ovutesten bedoelde of dat een lichte streep op de ovutest ook goed is. Ik kijk de komende dagen sowieso nog of ik ongesteld ga worden en dan kan ik misschien eens bellen volgende week om dat na te vragen. Misschien dat ik ook nog even de derde maand temperatuur, dan heeft hij genoeg data.

Mweh lastig :')
:* Ik denk dat je het maar beter kunt weten als er iets niet goed zit.. Maar wel handig om nu eerst even te kijken of je binnen een week ongesteld wordt. Dat zou wel moeten na een eisprong en niet zwanger.. Tenzij je dus geen eisprong hebt gehad na die positieve ovulatietest maar dan wil je dat daar naar gekeken wordt natuurlijk.

Ik blijf ondertussen nog gewoon een lichte streep houden op m'n ovulatietesten, inmiddels op dag 22.
Blijf nog wel wat licht bruinverlies houden en heb al een paar dagen lichte buikpijn. Hoop echt dat die menstruatie aan het eind van de week doorzet.
pi_109952166
Waaah vergeet wat ik net getypt heb, m'n ovulatietest die ik net heb gedaan is gewoon knalpositief :D *O*
  donderdag 5 april 2012 @ 19:51:14 #149
258612 nytar
boys boys boys
pi_109952292
klustijd dan lot!! Hup sleur die man van je mee :)
pi_109952527
Volgens mij gaat dat hele slijmgebeuren bij mij dan gewoon niet op ofzo, want ik merk echt niks van 'doorzichtig' slijm ofzo :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')