Voel je al iets van symptomen?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Omentielvo het volgende:
Nytar, wat gaaf zeg.![]()
Barreltje, wat knap dat je tot de 19e kan wachten. Ik word nu al gek en moet nog 9 dagen wachten
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijnquote:
Dat maakt het wel lastig voor je dan... Hopelijk is het een plakker!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijn
Ohh lastig.. Nouja voor je het weet zijn die 9 dagen voorbijquote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik heb medicijnen die heel veel van de zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen geeft. Dus ik voel van alles, maar ga er maar van uit dat het de medicijnen zijn
Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus dat moet één van de mods even doenquote:
Ik maak wel even een TR aanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus dat moet één van de mods even doen. Jullie gaan er weer helemaal voor dus
Oh, okee.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Een TR is voor dringende zaken waar een mod echt even naar móét kijken. Het aanpassen van een lijstje valt daar niet onder.
neuh, Ik heb over 3 weken een afspraak bij de verloskundige en dan kijken ze gelijk hoe ver ik ben. Ik denk zelf een week of 5 ...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef Fieder het volgende:
Ohhhh Nytar![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeee!!! Gefeliciteerd!
![]()
Ga je een Clearblue doen?
Ik weet het, ik kan aan niks anders denkenquote:
Haha ik vind het ook helemaal spannendquote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan aan niks anders denken
Maar goed, ik ga maar uit van een negatief resultaat dan kan het alleen maar meevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |