Spannend spannend spannend!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:18 schreef nytar het volgende:
Ik ga btw wel morgen testen. Ik heb nu ruim een week zere borsten en er gebeurd wat betreft het broek loeren helemaal niks. Temperaturen was ik mee gestopt.... Wellicht op het verkeerde moment!
Ben je nog misselijk geweest?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef Chanty het volgende:
Oh Nytar ik hoop het zo voor je
Jeaky fijn dat ze nog een ronde meekijkenEn nee dat van geen eisprong wil ik nog ff niet horen
, ik hou nog even vast aan mijn ovutest
maar ik mijn achterhoofd houd ik wel dat er niks gaat gebeuren de komende dagen.
Ik vind dat technische op zich niet zo heel erg hoor maar wil je alsjeblieft nóóit meer het woord menses gebruiken? Dat zit nogal in mijn allergiezone.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef jaeky het volgende:
Van die grafiek kan ik ook geen chocola maken... of eigenlijk het lijkt op een cyclus zonder eisprong. Niet echt waar je op zit te wachten denk ik. Sorry?
Ik heb mijn gyn nog gesproken, ik 'mag' nog een cyclus bewaking (aka met de benen in de pretstand). En ik denk dat ik morgen/overmorgen al 'mag' bellen. Dat zou dus nog voor mijn NOD zijn. Maar goed álles is vreemd aan me momenteel, dus ik sta nergens meer van te kijken.
Ondertussen hoop ik vrolijk verder...
![]()
edit: Fieder, denk niet dat ik dat haal...
[..]
Tja... ik kan me ook voorstellen dat ik voor sommige een technische doos ben (pun intended) Op zich is me dat goed recht, aan de andere kant kan ik me ook wat conformeren.Dan blijft het voor iedereen leuk.
Ohhhh! Extra spannendquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef nytar het volgende:
geen idee wanneer mn nod is... Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds mn spiraal eruit is gegaan in januari.
Ik ga testen omdat mn borsten zeer doen, en dat heb ik 1 keer eerder gehad en toen was is hartstikke zwanger!
En met een negatieve uitslag weet ik iig hoe ik er voor sta. Ik ben erg nieuwsgierig
Misselijk tussen mijn oren jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben je nog misselijk geweest?Of andere symptomen?
Anders ik wel, ik vraag me af of ik nog wel slaap van woensdag op donderdagquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef Fieder het volgende:
Vind t gewoon zo spannend! Maar zal je verder niet gek maken
![]()
Duimen draaien hier voor alle NOD'ers
Ook alleen omdat een negatieve test voor de NOD minder betrouwbaar is en ik mezelf niet twee keer teleur wil stellenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:04 schreef Fieder het volgende:
Jaaa snap ikwel knap hoor dat je zoveel geduld hebt. En wachten is
Hahahquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misselijk tussen mijn oren ja
gedurende de dag korte periodes licht misselijk. Zo van dat je denkt "hmmm verbeeld ik het me of voel ik me een beetje misselijk?" waarna het gevoel nog even toeneemt en dan weer weggaat zodra je je weer elders op focust. Dus ik hou het op tussen-de-oren. Verder niks. Ja veel hoofdpijn de laatste weken maar ik ben een sowieso een grootafnemer in hoofdpijn dus ook dat zegt niks
Zie! Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef jaeky het volgende:
@ Kesnet... Menses! Menses! Menses!Okay, ik zal menstuatie gaan gebruiken, maar vind het een lang rotwoord.
Mehh jammer, maarja zo kort na een eventuele bevruchting zegt het ook niet echt iets eigenlijk hequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef jaeky het volgende:
@ Kesnet... Menses! Menses! Menses!Okay, ik zal menstuatie gaan gebruiken, maar vind het een lang rotwoord.
@Chanty, ik zei al zoiets, ik zit er de laatste tijd continu naast.
En ik hoef niet te wachten om te testen hoor.Ook echt heel zinnig met 8dpo.
![]()
En dan zo quasi neer leggen en doen alsof je er niet naar kijkt, terwijl het optrekt. En dan wel stiekum vanuit je ooghoek kijken, he.
![]()
Ook toen ik 'm, onder de driehonderdste hoek hield, bij daglicht, of kustlicht, met dichtgeknepen ogen, dichtbij en 5 minuten later het ritueel nog eens... ook toen maagdelijk wit... nou ja maagdelijk![]()
Haha serieus, zo goedkoop?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef jaeky het volgende:
Het was ook compleet kansloos... maar soms moét je gewoon even iet sufs doen.![]()
Weet je wat! Ik doe het morgen gewoon weer. (lang leve de 0.15¤ stripjes)
ohh dan hoef je alleen de slijmtest nog maar, die is helemaal hendig sjiek!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef jaeky het volgende:
Yup! Ik heb er 30 gekocht en met 100 ovutesten...
En mij dan rationeel noemen he
Jaaaaaaquote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
Ik krijg vanaf mn mobiel niets geupload dus die hebben jullie nog te goed.....
Maar het waren wel 2 streepjes! Ze knallen van het scherm af! Geen idee hoe lang ik zwanger ben alleen...
Ik ga er vanuit dat dit het begin was, dus morgen weer positief bericht ok?
En je nod is de 19e pas? Ga je dat nog wel zo lang volhouden dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:07 schreef Barretje80 het volgende:
misselijk..
en deze zit volgens mij echt niet tussen de oren..
maar dan nog kan het komen door een griepje, vermoeidheid of dat ene glaasje rode wijn van gister avond
we'll see!
m' NOD is de 12e .. ik ga de 19e testen ..quote:Op woensdag 4 april 2012 07:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
En je nod is de 19e pas? Ga je dat nog wel zo lang volhouden dan?
wiehoe!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
Maar het waren wel 2 streepjes! Ze knallen van het scherm af! Geen idee hoe lang ik zwanger ben alleen...
quote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
waarom zou je zo lang wachten? 12 of 13de is toch lang genoeg gewacht?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
m' NOD is de 12e .. ik ga de 19e testen ..
denk ik
He wat leuk!! De 2010 garde gaat echt goedquote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
omdat ik niet zo hysterische streepjes plasser ben EN mijn vorige cyclus 40 dagen duurdequote:Op woensdag 4 april 2012 07:45 schreef nytar het volgende:
[..]
waarom zou je zo lang wachten? 12 of 13de is toch lang genoeg gewacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |