Haha serieus, zo goedkoop?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef jaeky het volgende:
Het was ook compleet kansloos... maar soms moét je gewoon even iet sufs doen.![]()
Weet je wat! Ik doe het morgen gewoon weer. (lang leve de 0.15¤ stripjes)
ohh dan hoef je alleen de slijmtest nog maar, die is helemaal hendig sjiek!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef jaeky het volgende:
Yup! Ik heb er 30 gekocht en met 100 ovutesten...
En mij dan rationeel noemen he
Jaaaaaaquote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
Ik krijg vanaf mn mobiel niets geupload dus die hebben jullie nog te goed.....
Maar het waren wel 2 streepjes! Ze knallen van het scherm af! Geen idee hoe lang ik zwanger ben alleen...
Ik ga er vanuit dat dit het begin was, dus morgen weer positief bericht ok?
En je nod is de 19e pas? Ga je dat nog wel zo lang volhouden dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:07 schreef Barretje80 het volgende:
misselijk..
en deze zit volgens mij echt niet tussen de oren..
maar dan nog kan het komen door een griepje, vermoeidheid of dat ene glaasje rode wijn van gister avond
we'll see!
m' NOD is de 12e .. ik ga de 19e testen ..quote:Op woensdag 4 april 2012 07:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
En je nod is de 19e pas? Ga je dat nog wel zo lang volhouden dan?
wiehoe!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
Maar het waren wel 2 streepjes! Ze knallen van het scherm af! Geen idee hoe lang ik zwanger ben alleen...
quote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
waarom zou je zo lang wachten? 12 of 13de is toch lang genoeg gewacht?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
m' NOD is de 12e .. ik ga de 19e testen ..
denk ik
He wat leuk!! De 2010 garde gaat echt goedquote:Op woensdag 4 april 2012 07:10 schreef nytar het volgende:
omdat ik niet zo hysterische streepjes plasser ben EN mijn vorige cyclus 40 dagen duurdequote:Op woensdag 4 april 2012 07:45 schreef nytar het volgende:
[..]
waarom zou je zo lang wachten? 12 of 13de is toch lang genoeg gewacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |