abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109757545
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
5 april Chanty(01-2012)
6 april jaeky
10 april Lijnloos (02-2011)
13 april Omentielvo
19 april barreltje (11-2011)
23 april sterrenmunt (09-2011)
26 april -TukTuk-

Aemelia (01-2012)
Ashina
aurum (08-2011)
designed
Fenne
frummeltje86 (12-2010)
Ladyblack (08-2010)
Lindala (10-2011)
L0t.. (02-2012)
Nytar (01-2012)
papillion
sethiwe (08-2011)
Spewey
Tuktuk (02-2012)
winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 04-04-2012 16:58:15 ]
pi_109757564
Laatste post:
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohh zo ja, ik snap 'm :P Ja je weet het nooit.. je hoeft niet persé allerlei symptomen te hebben he :) Welke testen heb je, die hele gevoelige van de kruidvat?
  zondag 1 april 2012 @ 12:02:35 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109757731
Nee van sensitest, ook heel gevoelig (althans volgens de site), maar ik probeer me te beheersen :')

Mijn NOD is trouwens de 5e :)
En die van Omentievlo de 13e
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109757812
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:02 schreef Chanty het volgende:
Nee van sensitest, ook heel gevoelig (althans volgens de site), maar ik probeer me te beheersen :')

Mijn NOD is trouwens de 5e :)
En die van Omentievlo de 13e
Oh oeps, even aanpassen, bedankt!
pi_109757835
Als er nog meer mensen in de OP willen dan moeten jullie het maar even zeggen :)
  zondag 1 april 2012 @ 12:06:51 #6
52229 Chanty
pi_109757838
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:05 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh oeps, even aanpassen, bedankt!
^O^
Best tof om daar met een nod te staan O+
pi_109757866
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

^O^
Best tof om daar met een nod te staan O+
Haha ja dan is het wat tastbaarder allemaal he! En het is ook al zo snel, vind het helemaal spannend voor je O+ :D
pi_109758454
mijn 14 dagen na eisprong is 12 april, maar zet mijn NOD maar op de 19e.. omdat ik DAN pas ga testen :P onregelmatige cyclus FTW :P

Overigens voor de dames met verschijnselen ook eens " leuk" om te doen.. een referentie post..
kijken aan welke verschijnselen je voldoet en dan afwachten of je zwanger bent :P zo niet.. dan weet je de volgende keer dat je die verschijnselen hebt dat je je een stuk minder druk hoeft te maken :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109759293
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef Barretje80 het volgende:
mijn 14 dagen na eisprong is 12 april, maar zet mijn NOD maar op de 19e.. omdat ik DAN pas ga testen :P onregelmatige cyclus FTW :P

Overigens voor de dames met verschijnselen ook eens " leuk" om te doen.. een referentie post..
kijken aan welke verschijnselen je voldoet en dan afwachten of je zwanger bent :P zo niet.. dan weet je de volgende keer dat je die verschijnselen hebt dat je je een stuk minder druk hoeft te maken :P
Uhm wil je als barreltje of Barretje80 in de OP? :+

Maar dat zegt ook niet alles natuurlijk, want mss ben je de volgende keer dan met die verschijnselen wél zwanger :P Maar sowieso wel goed om je niet zo druk te maken natuurlijk ;)
pi_109760745
Haha spannend meiden!
Kijken of jullie je kunnen beheersen :+
Psst chanty O-) nee hoor grapje

Valt me elke keer weer op dat er een aantal ongeveer tegelijk zijn, leuk!

Duim, duim!
pi_109761219
hoi hoi, mag mijn NOD op 23 april
volgens mij al 3 keer doorgegeven in het vorige topic maar das niet doorgekomen

Enniewee, dat er dit topic maar weer veel streepjes gepiest mogen worden!
pi_109763964
Ik kom even ongenuanceerd binnen denderen. Ik heb onwijze zin in sappige biefstuk en patat (Heb veel hardgelopen van de week en vandaag.) Normaal gesproken denk ik 'Boeiend, eet maar wat anders.' maar maar... -O-

Kan toch wel nog? :? Ik zit 6 dpo... Ik bedoel waar hébben we het over? Bovendien is mijn ei zeer ws compleet gemist door iedereen. (Nou ja, voornamelijk door ons dus :') ) Dus kans op mogelijk zwangerschap is toch al zeer klein. En zelfs dan...

Wat denken jullie? ("Zekere voor het onzekere" snap ik wel, maar vind ik tegelijkertijd een beetje een dooddoener.) Is hier eigenlijk goede info over te vinden? Of heeft het ook te maken met incubatietijd oid?

Sjees... Ik verlies bijna mijn trek, met dit dood-analyseren van een gewenst biefstukje. Bijna...

Ow en NOD 6 april of 10 april als ik laat ben

[ Bericht 2% gewijzigd door jaeky op 01-04-2012 14:59:33 ]
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109764130
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef sterrenmunt het volgende:
hoi hoi, mag mijn NOD op 23 april
volgens mij al 3 keer doorgegeven in het vorige topic maar das niet doorgekomen

Enniewee, dat er dit topic maar weer veel streepjes gepiest mogen worden!
Je staat erin :)
pi_109764479
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:53 schreef jaeky het volgende:
Ik kom even ongenuanceerd binnen denderen. Ik heb onwijze zin in sappige biefstuk en patat (Heb veel hardgelopen van de week en vandaag.) Normaal gesproken denk ik 'Boeiend, eet maar wat anders.' maar maar... -O-

Kan toch wel nog? :? Ik zit 6 dpo... Ik bedoel waar hébben we het over? Bovendien is mijn ei zeer ws compleet gemist door iedereen. (Nou ja, voornamelijk door ons dus :') ) Dus kans op mogelijk zwangerschap is toch al zeer klein. En zelfs dan...

Wat denken jullie? ("Zekere voor het onzekere" snap ik wel, maar vind ik tegelijkertijd een beetje een dooddoener.) Is hier eigenlijk goede info over te vinden? Of heeft het ook te maken met incubatietijd oid?

Sjees... Ik verlies bijna mijn trek, met dit dood-analyseren van een gewenst biefstukje. Bijna...

Ow en NOD 6 april of 10 april als ik laat ben
Staat erin :)

Kan je niet echt helpen met je vraag. Weet ook niet helemaal hoe dat zit met eerste weken geen bloedband en toxoplasmose etc...
pi_109764587
Met je term heb je me onmiddelijk geholpen... daar gaat m'n biefstuk.

"Welke gevolgen heeft toxoplasmose op een ongeboren kind? Als de moeder vlak voor of tijdens de zwangerschap toxoplasmose heeft, kan het kind de infectie krijgen via de placenta."
Beter 'echte kennis' en daar naar handelen, ipv alles met 'klok en klepel' aannemen.

http://laren.loetje.com/menukaart-2012-menu <- geweldig, alle hoofdgerechten, muv vegetarisch mag ik dus niet... Ja ... kip :O En ook al geen voorgerechten. :') Leuk gezellig zo.
Ik zeg friet en een sticky toffee :9~

Kijk als ik op het goede spoor zit, of mogelijk, dan vind ik het helemaal geen punt, maar nu voelt het echt alsof ik voor de kat zijn kont zit op te letten.

[ Bericht 13% gewijzigd door jaeky op 01-04-2012 15:20:18 ]
pi_109772713
De hamburger mag je wel ;) En de schnitzel, en de sate. Ik heb daar gisteren gegeten ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109773961
ik heb vandaag ook gewoon een broodje carpaccio op hoor! :o
:P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109775048
Ohh ik had juist begrepen dat het de eerste weken niks uitmaakt! Wel dus!! }:|

Hoop dat je toch lekker gegeten hebt Jaeky :)

Hoera voor de duidelijke NOD lijst! *O*

Chanty heeft zich nog kunnen beheersen zie ik :+
  zondag 1 april 2012 @ 19:42:43 #19
52229 Chanty
pi_109775460
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:32 schreef Fieder het volgende:
Ohh ik had juist begrepen dat het de eerste weken niks uitmaakt! Wel dus!! }:|

Hoop dat je toch lekker gegeten hebt Jaeky :)

Hoera voor de duidelijke NOD lijst! *O*

Chanty heeft zich nog kunnen beheersen zie ik :+
Ja had bezoek :P Maar ik ga volhouden tot donderdag }:|
pi_109775692
Nou ik ga gewoon ongesteld worden over een week. Heb sinds vandaag wat bruinverlies en dat had ik vorige cyclus ook vanaf een week van tevoren. Zou ook wel kloppen met die gemiste eisprong vorige week zaterdag of zondag. Volgende ronde maar op tijd testen en klussen dan :)
pi_109776397
Hmm Lot, jammer! Maar wel fijn dat je je cyclus nu doorhebt :) Volgende ronde heb je gewoon je ei te pakken!
pi_109776586
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:02 schreef Fieder het volgende:
Hmm Lot, jammer! Maar wel fijn dat je je cyclus nu doorhebt :) Volgende ronde heb je gewoon je ei te pakken!
Ik hoop het O+ hoop ook dat ik wel echt een ei gehad heb.. Maarja, zal wel :) Voor ons nu ook echt echt geen ouderschap in 2012. Achja, was toch geen leuke datum geweest :P
  zondag 1 april 2012 @ 21:00:34 #23
52229 Chanty
pi_109779584
Balen lot maar als je inderdaad ongesteld gaat worden dan weet je wel dat je waarschijnlijk een ongeduldig ei had :P
pi_109781855
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Chanty het volgende:
Balen lot maar als je inderdaad ongesteld gaat worden dan weet je wel dat je waarschijnlijk een ongeduldig ei had :P
Ja hopelijk volgende keer weer zo vroeg :P Hoef ik ook niet elke keer zo lang te wachten :+
pi_109786334
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef Marjolijntje het volgende:
De hamburger mag je wel ;) En de schnitzel, en de sate. Ik heb daar gisteren gegeten ;)
Lekker eten hè.
Euh, nee, de hamburger mag volgens dit inzicht ook niet. is van ossenhaas, en die valt onder rood vlees. Door en door gaar mag uiteraard weer wel.

Ik heb uiteindelijk de salade van kip en bacon genomen. Die zijn allesbehalve tam!... waar mijn man afgunstig naar keek vanachter zijn biefstukje. Zo zie je maar.
En uiteraard een sticky toffee. Mjam!
pi_109786693
Cyclus is funny dit keer, dat wisten we al, met de te vroege eisprong. Maar mijn boobs doen zeer, dat heb ik zelden. (Zeker een jaar of ik denk zelfs langer geleden.)
En weeige onder buik vanaaf. Oh nee, 6dpo klopt... Dan zal het idd wel niet zo zijn. Hmmm.

En ... tmi ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door jaeky op 02-04-2012 08:12:31 ]
pi_109792730
Die hamburger was keurig doorbakken (zoals het ook hoort bij een hamburger) zonder daarom te vragen ;) hij smaakte me prima.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109793118
Mooi! Ik vind ze ook zóóó lekker. :9

Vandaag (7dpo) een bloedtest om progesteron te peilen, ik heb zo'n vermoeden dat deze te laag zal zijn.

Rare cyclus dit keer, ongeduldig ei, nauwelijks temp verhoging en nu al krampen: ik heb nu al last van mijn rug en buik... dat zal me een menses worden! (Over 4/5 dagen.)

Eigenlijk ben ik geneigd om te vragen om nog een cyclus te monitoren, want deze cyclus moét haast wel een vertekend beeld geven.
pi_109794570
Jaeky, misschien gewoon aangeven dat jij dit een afwijkende cyclus vond en dat het geen goed beeld geeft zo. Hoop dat ze dat serieus nemen.

Alhoewel dat van de borsten en krampen wel verdacht klinkt... :D Maar jij weet kennelijk dat die buik bij 6dpo voor jou normaal is? Wel goed om alles zo duidelijk bij te houden zeg, kan je jezelf minder snel gek maken lijkt me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109795160
Ik heb een geheugen als een zeef én een slecht 'contact' met mijn lichaam. Zonder logje ben ik hopeloss verloren. :') Al helemaal bij een arts, als ze dan iets willen weten. Ik houd het nu 3 maanden netjes bij, daarvoor 6 maanden globaal. Dus dat helpt me idd wel om patronen te zien.

Normaal, tja, wat is normaal. Iedere cyclus lijkt toch net even anders. 'Meestal' heb ik op 6 of 7 dpo of ong 4dagen (dat is in mijn geval dus hetzelfde ) voor mijn nod wel dat gevoel ja.

Zelfs nu het niet/nauwelijks mogelijk is, en ik (semi)normale patronen zie, hoop ik toch tegen beter weten in. 8)7 Heel apart is dat. Dus zelfs met een logje kun je jezelf gek maken hoor. :+

[ Bericht 10% gewijzigd door jaeky op 02-04-2012 10:24:13 ]
pi_109795462
Dat snap ik Jaeky :D

Ik heb zelf voordat ik ongesteld word nooit krampen en zere borsten, dus toen ik dat wel had was het al snel duidelijk dat k zwanger was :)

Maar als jij dat wel eens hebt snap ik dat je nuchter probeert te blijven. Hoe moeilijk dat ook is :')

Zucht toch maar weer geduld hebben...
pi_109796433
Krampen wel, borsten niet. Hoe verwarrend kan het zijn. :')
pi_109846521
Dus... weer iets wel okay. Progesteron was gisteren 44 bij 7dpo.
:? Je zou bij een korte LF een lagere progesteron waarde verwachten.
Tenzij mijn menses nog een paar dagen wacht.

[ Bericht 14% gewijzigd door jaeky op 03-04-2012 13:26:21 ]
pi_109846787
Ik weet er niks van Jaeky en wil ook geen valse hoop enzo geven...

Maar kan dat beeld ook bij een zwangerschap passen of juist helemaal niet?

Leer hier wel veel zeg :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:20:15 #35
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109846822
Ik leer hier veel te veel. Echt, sommige details zijn too much.
A grand adventure has begun.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:22:01 #36
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109846891
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:20 schreef Keshet het volgende:
Ik leer s hier veel te veel. Echt, sommige details zijn too much.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_109847614
&*# :( vierde poging tot posten.
De mobiele layout heeft geen spoiler tags.
En zoo dramatisch vond ik het nou ook weer niet.
Er staat je nog wat te wachten als je dit al 'too much' vond ;)

Maar ik heb het al weg gehaald. :Y

@Fieder En het betekent alleen maar dat ik een hoge waarde had.:+ Dus een mooi eisprong. Meer kan je er niet aan afleiden, zo heb ik begrepen.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:41:38 #38
265732 Keshet
pi_109847707
Och Jaeky, dat je beige slijm hebt vind ik echt niet vies om te lezen ofzo hoor. Het geheel vind ik gewoon een beetje too much. Je maakt er zo'n technisch verhaal van.
Net alsof het mooie van zwanger worden geen ruimte krijgt.

Maar hey, jouw account, jouw posts.
pi_109847872
Ik vind het ook wel moeilijk om te volgen soms, vooral de afkortingen, maar probeer er ook van te leren. Misschien dat ik het ook ooit bij moet gaan houden.
Ik dacht dat ik er heel veel van wist maar dat blijkt dus niet zo te zijn :')

En idd, ieder zn posts. Sommigen hebben meteen een streepje, anderen wachten het rustig maandenlang af, weer anderen gaan ovulatietesten enz.

Na mijn miskraam beginnen de zwangerschapstesten steeds lichter te kleuren, dus hoop hier binnenkort zelf weer te wachten op een nieuw streepje :) Tot die tijd gluur ik gezellig mee en blijf ik duimen. NOD golf komt eraan! *O*
pi_109847993
Maar ik bén technisch. Afkortingen probeer ik al te vermijden, maar ik vind ze zo lekker effectief. :D
En ik ben euh... we zijn... :D 8 maanden bezig. En ik ben 35 geweest. En we lopen bij een gyn. Dan gaat het allemaal iets anders. En ja... ik ben niet zo 'romantisch' dus zwanger worden lijkt me harstikke leuk, maar het is geen eind ideaal ofzo. Ik ben gewoon geen meisje-meisje.

Maar ik snap je opmerking wel. Geloof me, er zijn genoeg emoties ook. Alleen uit ik die niet makkelijk, ook niet anoniem op een forum. Want ze zijn niet allemaal even lief en leuk.

Ik ben best een tobber, als ik daar aan toe geef, komt er niets meer van terecht. :') Door het hier wat 'technisch' te houden, houd ik mezelf ook wat in het gareel.

Ik zit ondertussen te wachten op de aankomende NOD's *O*

Ik zal het technische spul wel gaan spoileren...

[ Bericht 7% gewijzigd door jaeky op 03-04-2012 13:54:40 ]
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:59:24 #41
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109848427
jaeki, die technische kant is toch ook heel interessant? het lijkt me onzin dat je daar hier niet (opelijk) over zou mogen uitwijden. het leuke is juist dat je hier allerlei aspecten van 't zwanger willen worden kunt bespreken, lijkt mij. maar goed, ik ben deze fase al voorbij dus schrijf niet meer actief in dit deel mee, dus misschien heb ik geen recht van spreken. toch was dat ook wat ik op internet aan type informatie zocht, toen ik daarmee bezig was.
in de haak.
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:33:58 #42
52229 Chanty
pi_109860070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef jaeky het volgende:
Maar ik bén technisch. Afkortingen probeer ik al te vermijden, maar ik vind ze zo lekker effectief. :D
En ik ben euh... we zijn... :D 8 maanden bezig. En ik ben 35 geweest. En we lopen bij een gyn. Dan gaat het allemaal iets anders. En ja... ik ben niet zo 'romantisch' dus zwanger worden lijkt me harstikke leuk, maar het is geen eind ideaal ofzo. Ik ben gewoon geen meisje-meisje.

Maar ik snap je opmerking wel. Geloof me, er zijn genoeg emoties ook. Alleen uit ik die niet makkelijk, ook niet anoniem op een forum. Want ze zijn niet allemaal even lief en leuk.

Ik ben best een tobber, als ik daar aan toe geef, komt er niets meer van terecht. :') Door het hier wat 'technisch' te houden, houd ik mezelf ook wat in het gareel.

Ik zit ondertussen te wachten op de aankomende NOD's *O*

Ik zal het technische spul wel gaan spoileren...
Van mij mag je best technisch zijn, kan ik er wellicht nog wat van opsteken :D

Is het al donderdag? :') Ik weet me nog in te houden...

Mijn temperatuur lijkt de laatste 10 dagen een iets ander patroon aan te nemen, t schommelt net wat minder hevig. Kan er verder geen wijs uit worden, ook geen eisprong in te herkennen op de 22ste ondanks positieve test. Lekker tegendraads, totally me :P

pi_109860495
Een "hormoonstornis" kan zorgen voor vals positieve ovu testen, ik heb zelf PCOS wat er voor zorgt dat ik heel vaak postieve ovutesten had zonder dat ik een eisprong gehad had.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:50:58 #44
52229 Chanty
pi_109860673
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:45 schreef klumsy het volgende:
Een "hormoonstornis" kan zorgen voor vals positieve ovu testen, ik heb zelf PCOS wat er voor zorgt dat ik heel vaak postieve ovutesten had zonder dat ik een eisprong gehad had.
Zei de HA ook al, dus ik ga afwachten of ik zwanger/ ongesteld wordt deze week en anders nog een ovutest doen. Als daar weer wat verschijnt mocht ik langskomen om de hormonen te laten checken. Maar aangezien ik eerder ook al eens een negatieve ovutest had en de dagen na de positieve ovutest het streepje lichter werd, heb ik goede hoop dat mijn lichaam nu tenminste iets gaat doen :+ Plus dat het temperaturen bij mijn moeder ook nooit heeft gewerkt en het erop lijkt dat ik net zo'n belabberde cyclus heb als zij.
pi_109860888
:+ Ja Chanty, het is donderdag!
pi_109860954
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:57 schreef Fieder het volgende:
:+ Ja Chanty, het is donderdag!
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:07:03 #47
52229 Chanty
pi_109861232
:D _O-

Neee nee nee! Ik... MOET... wachten!
sowieso tot morgenochtend, als ik morgenochtend de verleiding kan weerstaan is het goed :+
pi_109861551
:* Nog 1 dagje wachten dan maar...

Jaeky, ga jij vrijdag nog testen?
pi_109861601
Van die grafiek kan ik ook geen chocola maken... of eigenlijk het lijkt op een cyclus zonder eisprong. Niet echt waar je op zit te wachten denk ik. Sorry?

Ik heb mijn gyn nog gesproken, ik 'mag' nog een cyclus bewaking (aka met de benen in de pretstand :D ). En ik denk dat ik morgen/overmorgen al 'mag' bellen. Dat zou dus nog voor mijn NOD zijn. Maar goed álles is vreemd aan me momenteel, dus ik sta nergens meer van te kijken. :+ Ondertussen hoop ik vrolijk verder... :@

edit: Fieder, denk niet dat ik dat haal... oO<

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef trui het volgende:
jaeki, die technische kant is toch ook heel interessant? het lijkt me onzin dat je daar hier niet (opelijk) over zou mogen uitwijden. het leuke is juist dat je hier allerlei aspecten van 't zwanger willen worden kunt bespreken, lijkt mij. maar goed, ik ben deze fase al voorbij dus schrijf niet meer actief in dit deel mee, dus misschien heb ik geen recht van spreken. toch was dat ook wat ik op internet aan type informatie zocht, toen ik daarmee bezig was.
Tja... ik kan me ook voorstellen dat ik voor sommige een technische doos ben (pun intended) Op zich is me dat goed recht, aan de andere kant kan ik me ook wat conformeren. ;) Dan blijft het voor iedereen leuk.

[ Bericht 13% gewijzigd door jaeky op 03-04-2012 19:21:39 ]
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:18:26 #50
258612 nytar
boys boys boys
pi_109861681
Ik ga btw wel morgen testen. Ik heb nu ruim een week zere borsten en er gebeurd wat betreft het broek loeren helemaal niks. Temperaturen was ik mee gestopt.... Wellicht op het verkeerde moment!
pi_109861736
Nytar...!

edit: verkeerde smiley }:| Ik bedoelde deze :o
pi_109861810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:18 schreef nytar het volgende:
Ik ga btw wel morgen testen. Ik heb nu ruim een week zere borsten en er gebeurd wat betreft het broek loeren helemaal niks. Temperaturen was ik mee gestopt.... Wellicht op het verkeerde moment!
Spannend spannend spannend!! :D

Chanty en jaeky ook!! *O*

Haha ben helemaal plaatsvervangend zenuwachtig :')

Hier vandaag wat buikpijn en krampjes dus mss komt de menses zelfs al sneller dan verwacht :)
pi_109861861
Oeh Nytar spannend!! Duimstand aan!
pi_109861940
Die google ads slaan af en toe, of eigenlijk meestal, nergens op:
- Wat moet ik met een ad voor flirtende meisjes? (verkeerde doelgroep, stelletje aardappels)
- Wat moet ik met een ad voor slechte adem? :')
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:55:00 #55
52229 Chanty
pi_109863420
Oh Nytar ik hoop het zo voor je *O*

Jeaky fijn dat ze nog een ronde meekijken :) En nee dat van geen eisprong wil ik nog ff niet horen :P, ik hou nog even vast aan mijn ovutest O+
maar ik mijn achterhoofd houd ik wel dat er niks gaat gebeuren de komende dagen.
pi_109864520
Nytar, wanneer is je NOD dan? Klinkt in ieder geval veelbelovend! :)
pi_109864633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef Chanty het volgende:
Oh Nytar ik hoop het zo voor je *O*

Jeaky fijn dat ze nog een ronde meekijken :) En nee dat van geen eisprong wil ik nog ff niet horen :P, ik hou nog even vast aan mijn ovutest O+
maar ik mijn achterhoofd houd ik wel dat er niks gaat gebeuren de komende dagen.
Ben je nog misselijk geweest? ;) Of andere symptomen?
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:22:26 #58
265732 Keshet
pi_109864877
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef jaeky het volgende:
Van die grafiek kan ik ook geen chocola maken... of eigenlijk het lijkt op een cyclus zonder eisprong. Niet echt waar je op zit te wachten denk ik. Sorry?

Ik heb mijn gyn nog gesproken, ik 'mag' nog een cyclus bewaking (aka met de benen in de pretstand :D ). En ik denk dat ik morgen/overmorgen al 'mag' bellen. Dat zou dus nog voor mijn NOD zijn. Maar goed álles is vreemd aan me momenteel, dus ik sta nergens meer van te kijken. :+ Ondertussen hoop ik vrolijk verder... :@

edit: Fieder, denk niet dat ik dat haal... oO<

[..]

Tja... ik kan me ook voorstellen dat ik voor sommige een technische doos ben (pun intended) Op zich is me dat goed recht, aan de andere kant kan ik me ook wat conformeren. ;) Dan blijft het voor iedereen leuk.
Ik vind dat technische op zich niet zo heel erg hoor maar wil je alsjeblieft nóóit meer het woord menses gebruiken? Dat zit nogal in mijn allergiezone. :Y) :+

Spannend Nytar!
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:30:20 #59
258612 nytar
boys boys boys
pi_109865223
geen idee wanneer mn nod is... Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds mn spiraal eruit is gegaan in januari.

Ik ga testen omdat mn borsten zeer doen, en dat heb ik 1 keer eerder gehad en toen was is hartstikke zwanger!

En met een negatieve uitslag weet ik iig hoe ik er voor sta. Ik ben erg nieuwsgierig :)
pi_109865381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef nytar het volgende:
geen idee wanneer mn nod is... Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds mn spiraal eruit is gegaan in januari.

Ik ga testen omdat mn borsten zeer doen, en dat heb ik 1 keer eerder gehad en toen was is hartstikke zwanger!

En met een negatieve uitslag weet ik iig hoe ik er voor sta. Ik ben erg nieuwsgierig :)
Ohhhh! Extra spannend :D Dan zeker gaan testen, ja :D O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')