Ja idd, heb alle data inmiddels bij elkaar verzameld dus kan hem dat vrij overzichtelijk onder zijn neus schuiven en dan maar zien. Gisteravond ook met mijn man erover gehad dat als vast komt te staan dat het een hele toer gaat worden om zwanger te raken, we daarmee wachten tot mijn andere behandeling is afgerond. Maar ik ga er niet vanuit dat het zo'n vaart zal lopen, waarschijnlijk heeft mijn lichaam gewoon wat meer tijd nodig of een klein duwtje in de juiste richting.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Aurum spannend! Ik hoop voor je dat je twee streepjes gaat zien!
Chanty, toch naar de huisarts. Kan je iig een plan van aanpak opstellen.Benieuwd wat hij/ zij over de positieve ovutesten te zeggen heeft?
En wat al eerder is gezegd, je hoeft niet meteen de mmm in, maar dan weet je iig of er wat meer speelt of niet.
Hmm Lijnloos raar idd. Misschien heb je gezwommen?stond vroeger altijd in de tina, van die brieven dat meiden vroegen of ze van tampons en zwemmen zwanger konden worden hihi
Lot, ik zou ook niet weten wat dat dan zou moeten zijn. Even afwachten helaas.
Weer een hoop gewacht dusMaar er wordt geduimd!!!
![]()
Hier geen nieuws, nog steeds positieve zwangerschapstesten na curettage
Pfff 9 wekenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef Fieder het volgende:
Ik heb 2 merken test door elkaar gebruikt. Sensitest en Kv. Dus kan het niet heel goed vergelijken. Sensitest was heel licht maar Kv knalt eraf.
Ga nu met Kv verder, morgen weer testen, dan kan ik pas echt goed vergelijken.
9 weken schijnt niet uitzonderlijk te zijn
Ah neequote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Fieder!
Hier is het weer niet raak, heb bruinverlies dus denk dat het morgen raak zal zijn
Shit!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Fieder!
Hier is het weer niet raak, heb bruinverlies dus denk dat het morgen raak zal zijn
Ach ik kan nu zeggen dat mijn cyclus tussen de 27 en de 30 dagen is. Dus de volgende keer ga ik pas testen bij 31 dagenquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:14 schreef Phaidra het volgende:
Aurum. Het klonk zo hoopgevend, maar des te harder is de klap dan.
Is je lief al eens getest dan, dat je zeker weet dat het bij hem goed zit (if I may ask).
Ah, duidelijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ach ik kan nu zeggen dat mijn cyclus tussen de 27 en de 30 dagen is. Dus de volgende keer ga ik pas testen bij 31 dagen
Lief heeft via de huisarts een kwakkie in moeten leveren en alles is goed. Kans is dat als we in het zkh zijn dat hij het nog een keer zal moeten doen.
Wel weer "gedonder" gehad bij de huisarts, lief belt hoort dat alles ok is en de huisarts zegt doodleuk nou, dan hoef ik jullie tot na de zomer niet te zien he. SuccesLief had even een WTF moment en herinnert hem dat we een verwijzing zouden krijgen en herhaalt argumenten die we tijdens het gesprek hebben gegeven en toen was het ohja, ik ga wel een verwijzing schrijven. Je zal maar niet assertief zijn en voet bij stuk houden, dan zit je nog 5 maanden tot je weer terug mag naar je huisarts voor een verwijskaart. Wachttijd zkh is 2 maanden, dus dan ben je gewoon 7 maanden verder
![]()
En dit haal ik uit de folder van het ZKH: Voor paren onder de dertig jaar geldt een termijn van twaalf tot achttien maanden. Paren boven de dertig jaar kunnen beter eerder aan de bel trekken: na zes tot twaalf maanden proberen.
Dus de conclusie is dat mijn huisarts stom is![]()
En je mag het vragen hoor, als ik geen antwoord wil geven dan doe ik het niet. Maar misschien heeft iemand anders er ook wat aan als ze in hetzelfde schuitje zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |