abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 april 2012 @ 12:45:12 #276
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110225305
Mooi dat je al terecht kunt bij de huisarts, Chanty :)

Spannend, aurum! Ik ga voor je duimen!
pi_110226154
Spannend Aurum, ik ga voor je duimen!!! ^O^

Chanty, fijn dat je mag komen en al zo snel. Hopelijk kun je hiermee wat verder komen. :*

Hier nog niks.... stom gedoe die onregelmatigheid... Ga ook nog niet testen of zo, want volgens mij (heb nooit sexuele voorlichting gehad hoor :+ ) kun je zonder sex ook niet zwanger worden ;) Of er moet vorige maand iets geks zijn gebeurd, maar daar ga ik niet vanuit. Heb ook nergens last van, dus ook daar geen reden voor testen. *wachtmodus-aan... wil verder met nieuwe ronden :')
pi_110226254
Lief! Maar ik durf niet eens te hopen, ga er eerder vanuit dat ik door de stress een cyclus oversla ofzo (al zegt mijn logische hoofd dat de kans daarop klein is, ik heb 9 normale cyclussen gehad).
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 12 april 2012 @ 13:44:00 #279
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_110227893
Oh Aurum wat spannend :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 12 april 2012 @ 16:30:49 #280
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110235765
Nog steeds niks dus, Lijnloos? Vreemd... Je cyclus was toch wel regelmatig? Of varieert het soms?
pi_110237884
Spannend Aurum, het is je zó gegund! :*

Fijn dat je snel terecht kunt Chanty, hopelijk krijg je zo snel meer duidelijkheid.

Lijnloos vervelend zo'n lijf ;( ;)

Hier vandaag wat heel licht bruinverlies. Weet niet wat ik ervan moet denken, zit nu op 5 dagen na m'n ovulatie dus als voorteken voor een menstruatie is het nog wel vroeg maar als innestelingsbloeding eigenlijk ook en hoort het dan niet eerder roze te zijn?
Het zal wel gewoon helemaal niets betekenen :+ Maak mezelf er wel behoorlijk gek mee :')
pi_110238246
Aurum spannend! Ik hoop voor je dat je twee streepjes gaat zien!

Chanty, toch naar de huisarts. Kan je iig een plan van aanpak opstellen. :) Benieuwd wat hij/ zij over de positieve ovutesten te zeggen heeft?
En wat al eerder is gezegd, je hoeft niet meteen de mmm in, maar dan weet je iig of er wat meer speelt of niet.

Hmm Lijnloos raar idd. Misschien heb je gezwommen? :+stond vroeger altijd in de tina, van die brieven dat meiden vroegen of ze van tampons en zwemmen zwanger konden worden hihi

Lot, ik zou ook niet weten wat dat dan zou moeten zijn. Even afwachten helaas.

Weer een hoop gewacht dus :{ Maar er wordt geduimd!!! :)

Hier geen nieuws, nog steeds positieve zwangerschapstesten na curettage :(
  donderdag 12 april 2012 @ 17:37:46 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_110238859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Aurum spannend! Ik hoop voor je dat je twee streepjes gaat zien!

Chanty, toch naar de huisarts. Kan je iig een plan van aanpak opstellen. :) Benieuwd wat hij/ zij over de positieve ovutesten te zeggen heeft?
En wat al eerder is gezegd, je hoeft niet meteen de mmm in, maar dan weet je iig of er wat meer speelt of niet.

Hmm Lijnloos raar idd. Misschien heb je gezwommen? :+stond vroeger altijd in de tina, van die brieven dat meiden vroegen of ze van tampons en zwemmen zwanger konden worden hihi

Lot, ik zou ook niet weten wat dat dan zou moeten zijn. Even afwachten helaas.

Weer een hoop gewacht dus :{ Maar er wordt geduimd!!! :)

Hier geen nieuws, nog steeds positieve zwangerschapstesten na curettage :(
Ja idd, heb alle data inmiddels bij elkaar verzameld dus kan hem dat vrij overzichtelijk onder zijn neus schuiven en dan maar zien. Gisteravond ook met mijn man erover gehad dat als vast komt te staan dat het een hele toer gaat worden om zwanger te raken, we daarmee wachten tot mijn andere behandeling is afgerond. Maar ik ga er niet vanuit dat het zo'n vaart zal lopen, waarschijnlijk heeft mijn lichaam gewoon wat meer tijd nodig of een klein duwtje in de juiste richting.

Duurt wel lang zeg voordat die hormonen uit je lichaam zijn :( Wordt de streep wel lichter?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_110240840
Ik heb 2 merken test door elkaar gebruikt. Sensitest en Kv. Dus kan het niet heel goed vergelijken. Sensitest was heel licht maar Kv knalt eraf.
Ga nu met Kv verder, morgen weer testen, dan kan ik pas echt goed vergelijken.
9 weken schijnt niet uitzonderlijk te zijn -O-
  donderdag 12 april 2012 @ 18:48:15 #285
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110241144
Lastig, Fieder... Ik hoop dat de KV testen snel negatief worden, zodat je weer aan de slag kunt. Knuf voor jou!
pi_110241501
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef Fieder het volgende:
Ik heb 2 merken test door elkaar gebruikt. Sensitest en Kv. Dus kan het niet heel goed vergelijken. Sensitest was heel licht maar Kv knalt eraf.
Ga nu met Kv verder, morgen weer testen, dan kan ik pas echt goed vergelijken.
9 weken schijnt niet uitzonderlijk te zijn -O-
Pfff 9 weken ;( Hopelijk blijft je dat bespaard.
pi_110253074
Sterkte Fieder!

Hier is het weer niet raak, heb bruinverlies dus denk dat het morgen raak zal zijn ;(
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110253167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Fieder!

Hier is het weer niet raak, heb bruinverlies dus denk dat het morgen raak zal zijn ;(
Ah nee -O- Verdomme :( :*
pi_110253777
Hmm, shit Aurum... :*
pi_110256739
Hè nee hè, wat balen Aurum! :(

Chanty, succes bij de huisarts morgen!
E.
pi_110257147
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Fieder!

Shit! -O- :*
pi_110261234
Barreltje hoe staat het er nu voor met alle"positieve" symptomen? Op welke dag van je cyclus zit je nu?

Omentielvo het is vrijdag, je mag testen. Ben erg benieuwd.

Aurum wat balen dat je menstruatie nu toch door lijkt te zetten:* Heb je nog 1 ronde voor de afspraak bij de gynaecoloog of niet? Hopelijk geeft het extra druk voor je lichaam en is die afspraak niet nodig.

Chanty succes bij de huisarts. Hopelijk zijn ze met actie ondernemen net zo voortvarend als dat ze zijn met afspraak plannen.

Lot heb het ook weleens gehad. Volgens mij gaf iemand hier toen aan dat het een ovulatiebloeding kon zijn. Weet niet of dat het kan zijn?

Fieder hoop voor je dat de testen snel helemaal negatief zijn en je en je weer klaar bent voor een nieuwe poging.

Hier is de menstruatie wel goed doorgezet. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_110263245
Helaas niet gelukt. Nu hopen dat ik gauw ongesteld word en op naar de volgende ronde. Voel me wel een beetje verdrietig.

Aurum, zonde ook voor jou

Sethiwe, voor jou begint de spannende tijd weer.
  vrijdag 13 april 2012 @ 07:22:07 #294
258612 nytar
boys boys boys
pi_110263495
jammer omentielvo! Ik had het zo gehoopt!
pi_110263586
_Aurum_ en omentielvo.. -O-

hier zit ik op dag 29 van mijn cyclus.. en zoals eerder gezegd test ik pas de 19e ;)
vorige sessie was mijn cyclus ook 40 dagen.
maar ik heb het gevoeld at het deze keer weer niet gelukt is :P
dus no worries!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_110263602
Nachtje slaap doet altijd goed, merk dat als ik moe ben dat ik meer met de emoshizzle zit.
Het "vervelende" is ook dat mijn lijf niet doet wat het moet doen, bij mijn lief is alles ok. En daar ga ik dan van zitten balen :')

Seth: Ik heb inderdaad nog een cyclus voor we aan de beurt zijn bij het zkh. Las in hun folder dat ze willen dat je een maand je cyclus bijhoudt, dus dat kan ik mooi deze maand doen. Voor de rest heb ik er niet echt vertrouwen in dat het vanzelf goedkomt :X Dus ik ben blij dat we een datum hebben om naar uit te kijken. :s)

Ik begin wel écht tegen die laatste dagen voor ik ongesteld word op te kijken, wel of niet, wel of niet, niet of wel etc. :@

Chanty, succes bij de huisarts en hopelijk is het volgende ronde wel raak! Ook voor Omentielvo en Sethiwe :Y
pi_110263974
Aurum :*. Het klonk zo hoopgevend, maar des te harder is de klap dan.
Is je lief al eens getest dan, dat je zeker weet dat het bij hem goed zit (if I may ask :@).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110264395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:14 schreef Phaidra het volgende:
Aurum :*. Het klonk zo hoopgevend, maar des te harder is de klap dan.
Is je lief al eens getest dan, dat je zeker weet dat het bij hem goed zit (if I may ask :@).
Ach ik kan nu zeggen dat mijn cyclus tussen de 27 en de 30 dagen is. Dus de volgende keer ga ik pas testen bij 31 dagen :+

Lief heeft via de huisarts een kwakkie in moeten leveren en alles is goed. Kans is dat als we in het zkh zijn dat hij het nog een keer zal moeten doen.

Wel weer "gedonder" gehad bij de huisarts, lief belt hoort dat alles ok is en de huisarts zegt doodleuk nou, dan hoef ik jullie tot na de zomer niet te zien he. Succes :W Lief had even een WTF moment en herinnert hem dat we een verwijzing zouden krijgen en herhaalt argumenten die we tijdens het gesprek hebben gegeven en toen was het ohja, ik ga wel een verwijzing schrijven. Je zal maar niet assertief zijn en voet bij stuk houden, dan zit je nog 5 maanden tot je weer terug mag naar je huisarts voor een verwijskaart. Wachttijd zkh is 2 maanden, dus dan ben je gewoon 7 maanden verder |:(

En dit haal ik uit de folder van het ZKH: Voor paren onder de dertig jaar geldt een termijn van twaalf tot achttien maanden. Paren boven de dertig jaar kunnen beter eerder aan de bel trekken: na zes tot twaalf maanden proberen.

Dus de conclusie is dat mijn huisarts stom is :')

En je mag het vragen hoor, als ik geen antwoord wil geven dan doe ik het niet. Maar misschien heeft iemand anders er ook wat aan als ze in hetzelfde schuitje zitten.
pi_110264621
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ach ik kan nu zeggen dat mijn cyclus tussen de 27 en de 30 dagen is. Dus de volgende keer ga ik pas testen bij 31 dagen :+

Lief heeft via de huisarts een kwakkie in moeten leveren en alles is goed. Kans is dat als we in het zkh zijn dat hij het nog een keer zal moeten doen.

Wel weer "gedonder" gehad bij de huisarts, lief belt hoort dat alles ok is en de huisarts zegt doodleuk nou, dan hoef ik jullie tot na de zomer niet te zien he. Succes :W Lief had even een WTF moment en herinnert hem dat we een verwijzing zouden krijgen en herhaalt argumenten die we tijdens het gesprek hebben gegeven en toen was het ohja, ik ga wel een verwijzing schrijven. Je zal maar niet assertief zijn en voet bij stuk houden, dan zit je nog 5 maanden tot je weer terug mag naar je huisarts voor een verwijskaart. Wachttijd zkh is 2 maanden, dus dan ben je gewoon 7 maanden verder |:(

En dit haal ik uit de folder van het ZKH: Voor paren onder de dertig jaar geldt een termijn van twaalf tot achttien maanden. Paren boven de dertig jaar kunnen beter eerder aan de bel trekken: na zes tot twaalf maanden proberen.

Dus de conclusie is dat mijn huisarts stom is :')

En je mag het vragen hoor, als ik geen antwoord wil geven dan doe ik het niet. Maar misschien heeft iemand anders er ook wat aan als ze in hetzelfde schuitje zitten.
Ah, duidelijk :).

Jeetje, wat irritant die huisarts :|W. Ik hoor vaker dat je in een medisch traject heel assertief moet zijn om dingen voor elkaar te krijgen, terwijl je juist vaak denkt: zij zullen wel weten wat goed is...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110266193
Omentielvo wat balen dat het niet gelukt is.

Aurum wat irritant dat de huisarts de gemaakte afspraken al was vergeten. Assertief is altijd belangrijk en maakt helaas wel degelijk verschil is mijn ervaring in de medische wereld.

Barreltje waarom denk je dat het niet gelukt is? Van de week was je volgens mij iets positiever gestemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')