Ik heb echt het gevoel dat ze me achtervolgen
 Ik heb echt het gevoel dat ze me achtervolgen  

Nee Jaeky!! Whahaha! Had je je lasso niet bij je?
  Nee Jaeky!! Whahaha! Had je je lasso niet bij je?  

Yep, vorige week nog 2 vriendinnen die allebei vertelden dat hun (schoon)zus zwanger is. Sowieso overal zwangeren en baby's. Valt ook veel meer op met dit weer nu alle dikke jassen weer uit gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Chanty het volgende:
Nytar goede strepen
Hebben jullie dat ook, dat er elke dag op facebook wel een foto voorbij komt van een (pasgeboren) baby of zwangere vrouwIk heb echt het gevoel dat ze me achtervolgen

Hahaha, ik denk wel dat het aan ons ligt, we letten er gewoon veel meer opquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:35 schreef Chanty het volgende:
Ik vraag me dan af: is nou echt iedereen zwanger/ net bevallen of is het toch gewoon onze focus
Had t er vandaag met een collega over die een aantal jaren jonger is. Die heeft iets soortgelijks maar dan met allemaal mensen die continu op terrasjes zitten en andere leuke dingen doen (nog student, terwijl zij al werkt)
 Heb afgelopen week al wel even tegen mijn vriend geklaagd 'jezus, de hele wereld is zwanger
 Heb afgelopen week al wel even tegen mijn vriend geklaagd 'jezus, de hele wereld is zwanger  '. Maarja, ik mag niks zeggen hoor, zijn pas 2 maanden bezig.
'. Maarja, ik mag niks zeggen hoor, zijn pas 2 maanden bezig.

Hahaha dat is wat ik ook steeds roep: "Iedereen is zwanger en ik ben niet eens ongesteld!"quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk wel dat het aan ons ligt, we letten er gewoon veel meer opHeb afgelopen week al wel even tegen mijn vriend geklaagd 'jezus, de hele wereld is zwanger
'. Maarja, ik mag niks zeggen hoor, zijn pas 2 maanden bezig.

SSDDquote:

. MOET.SNEL.ZWANGER.WORDEN!
. MOET.SNEL.ZWANGER.WORDEN!  

quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
SSDD
Zit weer aan het eind van de cyclus, nod is volgende week, voel weer vanalles en zal vast gewoon ongesteld worden....zoals iedere maand. Had gisteraaf een emo>ratio moment, vandaag is alweer beter.
@LB: volgende maand intake gesprek? Geen idee wat ik kan verwachten.

Dus om iedereen die het nodig heeft even te laten grinniken:
 Dus om iedereen die het nodig heeft even te laten grinniken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

Spannendquote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Omentielvo het volgende:
@Sethiwe. Ik ben vandaag teruggekomen van een weekend in de Ardennen.
Ik voel overigens van alles. Ik ben bijna in staat om elke vijf minuten naar het toilet te gaan om te broekloeren. Nog vier dagen voordat ik mag testen
@Vulpenballetje, wat een mooie streepjes.
@ Nytar, volgens mij had ik je al gefeliciteerd. Maar anders nu

Zie je normaal niks op de ovutest? Heb je al een tweede zwangerschapstest gedaan?quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Spannend
Hier nog altijd niet ongesteld, wel elke dag een lichte streep op de ovutest en de temperatuur blijft voor mijn doen behoorlijk stabiel. Ik kijk het nog wel even allemaal aan.

Alleen de allereerste keer dat ik zo'n ding deed zag ik niks. De tweede keer dat ik m deed was ie positief en sindsdien dus altijd een lichte streep. Geen zwangerschapstest meer gedaan maar ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben. Volgens mij moet die ovutest dan ook gewoon positief uitslaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zie je normaal niks op de ovutest? Heb je al een tweede zwangerschapstest gedaan?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou.. ik ben benieuwd hoor
 Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje

Ik test pas weer zodra ik last krijg van het rijtje van Barreltjequote:Op dinsdag 10 april 2012 08:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat schijnt niet altijd te moeten hoor Chanty. Bij mijn zwangerschap had ik ook geen positieve ovulatietest maar ik was wel zwanger! Wel spannend hoor!

, zal wel weer net zo gaan als vorige keer met zo'n halfbakke menstruatie.
, zal wel weer net zo gaan als vorige keer met zo'n halfbakke menstruatie.  Positieve draai aan het geheel is dat het nu pas dag 32 is.
 Positieve draai aan het geheel is dat het nu pas dag 32 is.

En weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:09 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend omentielvo en Barreltje.
Chanty je houdt het ook nog even spannend.
Hier weer iets bruine smurrie, zal wel weer net zo gaan als vorige keer met zo'n halfbakke menstruatie.
Positieve draai aan het geheel is dat het nu pas dag 32 is.

Ohh superspannend! Je kunt opzich al testen toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb nu wel een zwangerschapstest in huis. Nu kijken of het met lukt om tot vrijdag te wachten. Ik ben zoooo nerveus.
Dan heb ik weer een positief gevoel en dan vijf minuten later ben ik helemaal down omdat ik bang ben dat ik ongesteld word.
Ik weet nu wel dat geduld echt niet mijn beste eigenschap is. Sorry voor deze egopost
@Barreltje, spannend zeg al die symptomen. Ik ga duimen voor je
 Ik duim voor je
 Ik duim voor je  

Heb je de huisarts al gebeld wat ie wil?
 Heb je de huisarts al gebeld wat ie wil?  

Ik ben ook benieuwd!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik zie trouwens een NOD van Lijnloos vandaag! Waar ben je?

Ik ben geen maagd Maria die onbevlekt zwanger kan worden
 Ik ben geen maagd Maria die onbevlekt zwanger kan worden

Sja, das niet hendig natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ben ik
Maar uhm, ik verwacht niks hoor... ik denk dat ik mijn NOD een beetje te vroeg heb gezet, maar morgen wel aan de beurt benIk ben geen maagd Maria die onbevlekt zwanger kan worden

Klopt...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Sja, das niet hendig natuurlijk
 Maar ik vond nog een kind rond de kerst (Waar ook al een nichtje en 2 oma's jarig zijn) ook niet echt hendig. En bovendien voelde ik me niet op en top tijden de klusdagen... dus vond het wel effe prima zo. Volgende week gaan we er weer vol voor op
 Maar ik vond nog een kind rond de kerst (Waar ook al een nichtje en 2 oma's jarig zijn) ook niet echt hendig. En bovendien voelde ik me niet op en top tijden de klusdagen... dus vond het wel effe prima zo. Volgende week gaan we er weer vol voor op  

Nee ik heb vorige week donderdag en vrijdag een knalpositieve ovutest gehad en heb het ook echt wel gevoeld qua buikpijn dus die heb ik zaterdag gehad denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Sethiwe het volgende:
Voor mijn gevoel was eisprong vorige week, maar dat zal ik wel verkeerd hebben. Vorige 2 rondes waren 38 dagen. Dus wordt steeds korter.
Lot kan het nog je eisprong zijn of heb je die al gehad? Omdat je steekjes hebt.
 Mijn cyclus was de vorige keer 32 dagen, zal nu wel wat langer zijn denk ik omdat ik m'n eisprong nu pas op dag 24 heb gehad.
 Mijn cyclus was de vorige keer 32 dagen, zal nu wel wat langer zijn denk ik omdat ik m'n eisprong nu pas op dag 24 heb gehad.  

Volgens mij is het sowieso wel normaal als het streepje links donkerder is dan de rest van het streepje zegmaar. Als het zo donker is als op die foto's is het zeker positief ja. De lichte streepjes die ik steeds kreeg waren echt duidelijk een stuk lichter dan het controlestreepje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb de huisarts nog niet gebeld en ga dat ook nog even niet doen. Weet niet wanneer wel, maar ik wil het nog even aankijken allemaal. Net een ietsiepietsie beetje bruinverlies dus kijken of dat maar weer 1 dag is of dat er meer gaat gebeuren.
Daarnaast word ik niet meer wijs uit die ovutesten. Had vandaag nieuwe ovutesten besteld bij sensitest en daar stond een voorbeeldfoto met positieve uitslag (http://www.sensitest.nl/i(...)t-dipstick-sensitive <-- middelste foto) die wel weer erg veel leek op de uitslagen van de afgelopen dagen (links dus donker maar meer naar rechts toe wordt het streepje wat lichter). Alleen heb ik dat streepje altijd geinterpreteerd als lichter dan het controlestreepje... Als ie morgen weer zo is zoals op dat voorbeeldplaatje zal ik eens een foto maken, kijken wat jullie ervan denken (wel of geen positieve ovutest)
En dan nog mijn temperatuur die de laatste tijd toch wat minder op het alpengebergte lijkt. Voor mijn gevoel is mijn lichaam wel ergens mee bezig dus ik ga het nog maar even de tijd geven.

dat je nog even geduld hebt is niet erg, maar misschien is het handig om voor jezelf een datum te prikken dat als het dan niet op orde is (geen menstruatie) dat je dan wel naar de dokter gaat. Want anders blijf je denk ik ongemerkt de "datum" vooruitschuiven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb de huisarts nog niet gebeld en ga dat ook nog even niet doen. Weet niet wanneer wel, maar ik wil het nog even aankijken allemaal. Net een ietsiepietsie beetje bruinverlies dus kijken of dat maar weer 1 dag is of dat er meer gaat gebeuren.
Daarnaast word ik niet meer wijs uit die ovutesten. Had vandaag nieuwe ovutesten besteld bij sensitest en daar stond een voorbeeldfoto met positieve uitslag (http://www.sensitest.nl/i(...)t-dipstick-sensitive <-- middelste foto) die wel weer erg veel leek op de uitslagen van de afgelopen dagen (links dus donker maar meer naar rechts toe wordt het streepje wat lichter). Alleen heb ik dat streepje altijd geinterpreteerd als lichter dan het controlestreepje... Als ie morgen weer zo is zoals op dat voorbeeldplaatje zal ik eens een foto maken, kijken wat jullie ervan denken (wel of geen positieve ovutest)
En dan nog mijn temperatuur die de laatste tijd toch wat minder op het alpengebergte lijkt. Voor mijn gevoel is mijn lichaam wel ergens mee bezig dus ik ga het nog maar even de tijd geven.

Voor iedereen die het nodig heeft: sterkte met geduldig zijn
 Voor iedereen die het nodig heeft: sterkte met geduldig zijn  Volgens mij is dat de essentie van het vrouw zijn.
 Volgens mij is dat de essentie van het vrouw zijn.

je bent nog jong zat dus je hebt iig de tijd mee.
 je bent nog jong zat dus je hebt iig de tijd mee.  

Chanty weet niet of je er iets aan heb maar zo zagen de testjes er bij mij uit. Zoals je ziet bijna onzichtbare streepjes steeds tot die positieve.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef Chanty het volgende:
@ Lot: dan heb ik denk ik een groot aantal keren wel een positieve ovutest gehad, dus dan zal dat wel een indicatie zijn dat mijn hormonen niet helemaal jovel zijn.
@Aurum: heb t er ook al met een vriendin over gehad die dit hele circus al is doorlopen (ze moest bijna IVF). Bij haar waren de hormonen ook niet op orde en ze zei dat ik wel heel zeker moest weten dat ik klaar ben voor al het gedoe dat erbij komt kijken. Want als ze ontdekken dat het mis is, dan wil je er ook mee aan de slag natuurlijk. Alleen spelen er nu nog wat andere medische issues en ik weet niet of ik deze stress erbij moet pakken. Dus zolang ik mij nog in geduld kan vatten en mijn vast kan klampen aan kleine signalen dat mijn lichaam functioneert, wil ik dat ook doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aurumshit!

quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Chanty weet niet of je er iets aan heb maar zo zagen de testjes er bij mij uit. Zoals je ziet bijna onzichtbare streepjes steeds tot die positieve.Oh dat verheldert wel ja. Die van mij zien er altijd zo uit zoals jouw positieveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aurumshit!
 Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

Oh hmm dat is toch ook niet helemaal de bedoeling.. Zo kun daar ook niet echt van op aan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat verheldert wel ja. Die van mij zien er altijd zo uit zoals jouw positieve

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |