abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109988194
Ik vind vrouwen toch geiler met maar 1 streepje hoor.
pi_109988661
Ja die andere testen rond 12 uur, deze rond 4 uur... en ook niet heel veel gedronken.
Morgen dan rond 12 u maar weer een kv, kijken of het uitmaakt.

Kv staat wel bekend als gevoelig toch? Maar sensitest volgens mij ook... zit mezelf gek te maken haha :P
pi_109990449
nieuwe zwangeren! nytar sola en vulpenballetje gefeliciteerd!

:* voor iedereen
pi_109990937
Kv testen worden toch wel als betrouwbaar gezien. Als ik het echt niet meer weet dan gebruik ik ze ipv cheapies. Wat niet wil zeggen dat een cheapie niet zou werken, want dat heb ik nog niet kunnen testen.

Vanavond een feestje in een lichte broek en een buik die ws. op scherp staat. Living on the edge, zeg maar. Beter nu gelijk dan weet waar ik aan toe ben en of ik dan ook gelijk de bob ben. . of niet.
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109993002
Ow nog een giller vandaag: onderweg naar huis vliegt er een ooievaar voorbij. :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:14:29 #206
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109993291
Nytar goede strepen ^O^
Hebben jullie dat ook, dat er elke dag op facebook wel een foto voorbij komt van een (pasgeboren) baby of zwangere vrouw :') Ik heb echt het gevoel dat ze me achtervolgen :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109993309
:D Nee Jaeky!! Whahaha! Had je je lasso niet bij je? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Fieder op 06-04-2012 19:20:31 ]
pi_109993386
Ja Chanty, herkenbaar...
Sowieso buiten op straat. Vandaag grote vrachtwagen van Babypark die langskwam. En ooooveral kinderwagens en dikke buiken. -O-
pi_109993568
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Chanty het volgende:
Nytar goede strepen ^O^
Hebben jullie dat ook, dat er elke dag op facebook wel een foto voorbij komt van een (pasgeboren) baby of zwangere vrouw :') Ik heb echt het gevoel dat ze me achtervolgen :+
Yep, vorige week nog 2 vriendinnen die allebei vertelden dat hun (schoon)zus zwanger is. Sowieso overal zwangeren en baby's. Valt ook veel meer op met dit weer nu alle dikke jassen weer uit gaan.
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:35:09 #210
52229 Chanty
pi_109994175
Ik vraag me dan af: is nou echt iedereen zwanger/ net bevallen of is het toch gewoon onze focus :')
Had t er vandaag met een collega over die een aantal jaren jonger is. Die heeft iets soortgelijks maar dan met allemaal mensen die continu op terrasjes zitten en andere leuke dingen doen (nog student, terwijl zij al werkt) :+
pi_109994279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:35 schreef Chanty het volgende:
Ik vraag me dan af: is nou echt iedereen zwanger/ net bevallen of is het toch gewoon onze focus :')
Had t er vandaag met een collega over die een aantal jaren jonger is. Die heeft iets soortgelijks maar dan met allemaal mensen die continu op terrasjes zitten en andere leuke dingen doen (nog student, terwijl zij al werkt) :+
Hahaha, ik denk wel dat het aan ons ligt, we letten er gewoon veel meer op :P Heb afgelopen week al wel even tegen mijn vriend geklaagd 'jezus, de hele wereld is zwanger :')'. Maarja, ik mag niks zeggen hoor, zijn pas 2 maanden bezig.
pi_109994280
Het zal inderdaad onze focus wel zijn, maar toch irritant :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:41:35 #213
52229 Chanty
pi_109994447
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:37 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hahaha, ik denk wel dat het aan ons ligt, we letten er gewoon veel meer op :P Heb afgelopen week al wel even tegen mijn vriend geklaagd 'jezus, de hele wereld is zwanger :')'. Maarja, ik mag niks zeggen hoor, zijn pas 2 maanden bezig.
Hahaha dat is wat ik ook steeds roep: "Iedereen is zwanger en ik ben niet eens ongesteld!"
Maar we mogen inderdaad nog altijd niet klagen. Dat probeer ik mezelf ook maar voor te houden. Dat al die mensen die nu zwanger zijn daar misschien wel jaren over gedaan hebben :)

Maar goed voor de rammelende eierstokken is het niet :')
pi_109998382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

:* Hoe is het deze maand dan?
SSDD

Zit weer aan het eind van de cyclus, nod is volgende week, voel weer vanalles en zal vast gewoon ongesteld worden....zoals iedere maand. Had gisteraaf een emo>ratio moment, vandaag is alweer beter.

@LB: volgende maand intake gesprek? Geen idee wat ik kan verwachten.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:01:23 #215
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_109998603
Man, ik ben nu al pseudo-hormonaal, ik moest bijna huilen om de superbevalling en het stralende geluk van Fluugs :D. MOET.SNEL.ZWANGER.WORDEN! :P
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:22:38 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109999683
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SSDD

Zit weer aan het eind van de cyclus, nod is volgende week, voel weer vanalles en zal vast gewoon ongesteld worden....zoals iedere maand. Had gisteraaf een emo>ratio moment, vandaag is alweer beter.

@LB: volgende maand intake gesprek? Geen idee wat ik kan verwachten.
:*

Ik kreeg vanuit het ziekenhuis een vragenlijst toegestuurd die ik in moest vullen, daarna intakegesprek en toen was het wachten op mn menstruatie zodat de onderzoeken van start konden.

Jouw cyclus is normaal toch? Dan kun je denk ik iets soortgelijks verwachten. Ze willen waarschijnlijk sowieso een cyclus volgen om te kijken of er iets opvalt.
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:48:58 #217
52229 Chanty
pi_110016484
Iemand had dit op zijn facebook gezet en ik moest toch wel zo lachen :D Dus om iedereen die het nodig heeft even te laten grinniken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110022700
:') Chanty
Gelukkig kunnen we ook nog lachen, ondanks alles :)
pi_110023289
Dag 12... and counting.
Gisteren wezen stappen. Erg laat, of vroeg, geworden. 3 uur slaap en voel me prima. Dat lijkt me niet te rijmen met 'het'.
Heb wel wat rust, zit niet veel te string staren.

[ Bericht 0% gewijzigd door jaeky op 07-04-2012 14:39:41 ]
pi_110064378
Ben weer terug.
Heb snel even wat teruggelezen maar ben al weer een deel vergeten, sorry daarvoor.

Zie dat ik wel een paar streepjes heb gemist.
Nytar en vulpenballetje gefeliciteerd.

Voor aurum en Jaeky een dikke knuffel

frummeltje wat leuk dat jullie er weer echt voor gaan.

Twentemeisje al die streepjes werken idd aanstekelijk. Hopelijk leveren de ovutesten snel het gewenste resultaat.
Heeft de methylprednisolonkuur geholpen?

Omentielvo hoe gaat het bij jou?
pi_110095146
@Sethiwe. Ik ben vandaag teruggekomen van een weekend in de Ardennen.
Ik voel overigens van alles. Ik ben bijna in staat om elke vijf minuten naar het toilet te gaan om te broekloeren. Nog vier dagen voordat ik mag testen

@Vulpenballetje, wat een mooie streepjes.
@ Nytar, volgens mij had ik je al gefeliciteerd. Maar anders nu
  maandag 9 april 2012 @ 17:53:59 #222
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110101913
Welcome back, Sethiwe en Omentielvo :)

Op naar een nieuwe week met hopelijk veel tweede streepjes, meiden! Ik heb er alle vertrouwen in. :)
  maandag 9 april 2012 @ 22:57:14 #223
52229 Chanty
pi_110117066
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Omentielvo het volgende:
@Sethiwe. Ik ben vandaag teruggekomen van een weekend in de Ardennen.
Ik voel overigens van alles. Ik ben bijna in staat om elke vijf minuten naar het toilet te gaan om te broekloeren. Nog vier dagen voordat ik mag testen

@Vulpenballetje, wat een mooie streepjes.
@ Nytar, volgens mij had ik je al gefeliciteerd. Maar anders nu
Spannend *O*

Hier nog altijd niet ongesteld, wel elke dag een lichte streep op de ovutest en de temperatuur blijft voor mijn doen behoorlijk stabiel. Ik kijk het nog wel even allemaal aan.
pi_110121438
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Spannend *O*

Hier nog altijd niet ongesteld, wel elke dag een lichte streep op de ovutest en de temperatuur blijft voor mijn doen behoorlijk stabiel. Ik kijk het nog wel even allemaal aan.
Zie je normaal niks op de ovutest? Heb je al een tweede zwangerschapstest gedaan?
  dinsdag 10 april 2012 @ 07:50:33 #225
52229 Chanty
pi_110124953
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Zie je normaal niks op de ovutest? Heb je al een tweede zwangerschapstest gedaan?
Alleen de allereerste keer dat ik zo'n ding deed zag ik niks. De tweede keer dat ik m deed was ie positief en sindsdien dus altijd een lichte streep. Geen zwangerschapstest meer gedaan maar ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben. Volgens mij moet die ovutest dan ook gewoon positief uitslaan.
pi_110125631
Dat schijnt niet altijd te moeten hoor Chanty. Bij mijn zwangerschap had ik ook geen positieve ovulatietest maar ik was wel zwanger! Wel spannend hoor!
E.
  dinsdag 10 april 2012 @ 10:45:21 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110128083
Zo.. even een rondje symptonen :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P Nou.. ik ben benieuwd hoor _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:06:51 #228
52229 Chanty
pi_110128832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 08:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat schijnt niet altijd te moeten hoor Chanty. Bij mijn zwangerschap had ik ook geen positieve ovulatietest maar ik was wel zwanger! Wel spannend hoor!
Ik test pas weer zodra ik last krijg van het rijtje van Barreltje :P
Barreltje spannend: deze week maar wel netjes eten en slapen en dan zien of de symptomen aanhouden :D
pi_110142797
Spannend omentielvo en Barreltje.

Chanty je houdt het ook nog even spannend.

Hier weer iets bruine smurrie :Y), zal wel weer net zo gaan als vorige keer met zo'n halfbakke menstruatie. -O- Positieve draai aan het geheel is dat het nu pas dag 32 is.
pi_110143909
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:09 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend omentielvo en Barreltje.

Chanty je houdt het ook nog even spannend.

Hier weer iets bruine smurrie :Y), zal wel weer net zo gaan als vorige keer met zo'n halfbakke menstruatie. -O- Positieve draai aan het geheel is dat het nu pas dag 32 is.
En weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?

Spannend Barreltje! Maar idd, overal is wel een dubbele betekenis aan te geven :P

Chanty wat ga je nu doen? Wanneer ben je van plan om naar de huisarts te gaan?

Ik heb wat steken in m'n onderbuik, ook echt bij je schaambeen zegmaar. Voel verder niks :P
Ohja m'n NOD is 21 april voor in het lijstje :)
pi_110143926
Ik heb nu wel een zwangerschapstest in huis. Nu kijken of het met lukt om tot vrijdag te wachten. Ik ben zoooo nerveus.
Dan heb ik weer een positief gevoel en dan vijf minuten later ben ik helemaal down omdat ik bang ben dat ik ongesteld word.
Ik weet nu wel dat geduld echt niet mijn beste eigenschap is. Sorry voor deze egopost

@Barreltje, spannend zeg al die symptomen. Ik ga duimen voor je
pi_110144998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb nu wel een zwangerschapstest in huis. Nu kijken of het met lukt om tot vrijdag te wachten. Ik ben zoooo nerveus.
Dan heb ik weer een positief gevoel en dan vijf minuten later ben ik helemaal down omdat ik bang ben dat ik ongesteld word.
Ik weet nu wel dat geduld echt niet mijn beste eigenschap is. Sorry voor deze egopost

@Barreltje, spannend zeg al die symptomen. Ik ga duimen voor je
Ohh superspannend! Je kunt opzich al testen toch? :P Ik duim voor je ^O^
pi_110146650
Chanty, verwarrend hoor! Iig blijven bijhouden voor de administratie. :) Heb je de huisarts al gebeld wat ie wil?

Zo zo Barrel, jij hebt goed geanalyseerd haha! Klinkt wel verdacht, maar je hebt voor alles ook alweer een verklaring gevonden. :')

Omentielvo argh ja geduld, vreselijk! :*

Lot! Spannend, NOD!

Duim, duim voor jullie!!

Sethiwe, hoeveel dagen was het vorige keer? Je gaat de goede kant op begrijp ik ^O^
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:01:52 #234
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110150756
Jullie maken het weer spannend hier!

Haha barreltje, handig, zo'n checklist. Hier inmiddels ook errug veel afscheiding, yuk... Wel erg snel na mijn ovulatie, dus heb geen idee of dit al kan.
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:13:46 #235
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110151507
Ik zie trouwens een NOD van Lijnloos vandaag! Waar ben je? ;)
pi_110152041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik zie trouwens een NOD van Lijnloos vandaag! Waar ben je? ;)
Ik ben ook benieuwd!!
pi_110152468
Hier ben ik :D

Maar uhm, ik verwacht niks hoor... ik denk dat ik mijn NOD een beetje te vroeg heb gezet, maar morgen wel aan de beurt ben :P Ik ben geen maagd Maria die onbevlekt zwanger kan worden
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:51:19 #238
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110154138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ben ik :D

Maar uhm, ik verwacht niks hoor... ik denk dat ik mijn NOD een beetje te vroeg heb gezet, maar morgen wel aan de beurt ben :P Ik ben geen maagd Maria die onbevlekt zwanger kan worden
Sja, das niet hendig natuurlijk ;)
pi_110157728
Voor mijn gevoel was eisprong vorige week, maar dat zal ik wel verkeerd hebben. Vorige 2 rondes waren 38 dagen. Dus wordt steeds korter.

Lot kan het nog je eisprong zijn of heb je die al gehad? Omdat je steekjes hebt.

Lijnloos 1 voordeel is dat je niet in onzekerheid hoeft te zitten... Hopelijk volgende ronde wel klustijd.
pi_110158234
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Sja, das niet hendig natuurlijk ;)
Klopt... :) Maar ik vond nog een kind rond de kerst (Waar ook al een nichtje en 2 oma's jarig zijn) ook niet echt hendig. En bovendien voelde ik me niet op en top tijden de klusdagen... dus vond het wel effe prima zo. Volgende week gaan we er weer vol voor op :+
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:00:21 #241
52229 Chanty
pi_110159094
Ik heb de huisarts nog niet gebeld en ga dat ook nog even niet doen. Weet niet wanneer wel, maar ik wil het nog even aankijken allemaal. Net een ietsiepietsie beetje bruinverlies dus kijken of dat maar weer 1 dag is of dat er meer gaat gebeuren.

Daarnaast word ik niet meer wijs uit die ovutesten. Had vandaag nieuwe ovutesten besteld bij sensitest en daar stond een voorbeeldfoto met positieve uitslag (http://www.sensitest.nl/i(...)t-dipstick-sensitive <-- middelste foto) die wel weer erg veel leek op de uitslagen van de afgelopen dagen (links dus donker maar meer naar rechts toe wordt het streepje wat lichter). Alleen heb ik dat streepje altijd geinterpreteerd als lichter dan het controlestreepje... Als ie morgen weer zo is zoals op dat voorbeeldplaatje zal ik eens een foto maken, kijken wat jullie ervan denken (wel of geen positieve ovutest) :')

En dan nog mijn temperatuur die de laatste tijd toch wat minder op het alpengebergte lijkt. Voor mijn gevoel is mijn lichaam wel ergens mee bezig dus ik ga het nog maar even de tijd geven.
pi_110159103
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Sethiwe het volgende:
Voor mijn gevoel was eisprong vorige week, maar dat zal ik wel verkeerd hebben. Vorige 2 rondes waren 38 dagen. Dus wordt steeds korter.

Lot kan het nog je eisprong zijn of heb je die al gehad? Omdat je steekjes hebt.
Nee ik heb vorige week donderdag en vrijdag een knalpositieve ovutest gehad en heb het ook echt wel gevoeld qua buikpijn dus die heb ik zaterdag gehad denk ik :) Mijn cyclus was de vorige keer 32 dagen, zal nu wel wat langer zijn denk ik omdat ik m'n eisprong nu pas op dag 24 heb gehad.

Wel fijn dat je cyclus steeds wat korter wordt, zo heb je toch meer kansen in een jaar ;)
pi_110159261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb de huisarts nog niet gebeld en ga dat ook nog even niet doen. Weet niet wanneer wel, maar ik wil het nog even aankijken allemaal. Net een ietsiepietsie beetje bruinverlies dus kijken of dat maar weer 1 dag is of dat er meer gaat gebeuren.

Daarnaast word ik niet meer wijs uit die ovutesten. Had vandaag nieuwe ovutesten besteld bij sensitest en daar stond een voorbeeldfoto met positieve uitslag (http://www.sensitest.nl/i(...)t-dipstick-sensitive <-- middelste foto) die wel weer erg veel leek op de uitslagen van de afgelopen dagen (links dus donker maar meer naar rechts toe wordt het streepje wat lichter). Alleen heb ik dat streepje altijd geinterpreteerd als lichter dan het controlestreepje... Als ie morgen weer zo is zoals op dat voorbeeldplaatje zal ik eens een foto maken, kijken wat jullie ervan denken (wel of geen positieve ovutest) :')

En dan nog mijn temperatuur die de laatste tijd toch wat minder op het alpengebergte lijkt. Voor mijn gevoel is mijn lichaam wel ergens mee bezig dus ik ga het nog maar even de tijd geven.
Volgens mij is het sowieso wel normaal als het streepje links donkerder is dan de rest van het streepje zegmaar. Als het zo donker is als op die foto's is het zeker positief ja. De lichte streepjes die ik steeds kreeg waren echt duidelijk een stuk lichter dan het controlestreepje.
pi_110159334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Chanty het volgende:

dat je nog even geduld hebt is niet erg, maar misschien is het handig om voor jezelf een datum te prikken dat als het dan niet op orde is (geen menstruatie) dat je dan wel naar de dokter gaat. Want anders blijf je denk ik ongemerkt de "datum" vooruitschuiven.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:05:27 #245
52229 Chanty
pi_110159405
Whehehe als ik zo de berichten hier lees moet ik toch wel een beetje grinniken met al die vrouwenlichamen die totaal geen eenduidige signalen geven :') Voor iedereen die het nodig heeft: sterkte met geduldig zijn :* Volgens mij is dat de essentie van het vrouw zijn.
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:10:31 #246
52229 Chanty
pi_110159718
@ Lot: dan heb ik denk ik een groot aantal keren wel een positieve ovutest gehad, dus dan zal dat wel een indicatie zijn dat mijn hormonen niet helemaal jovel zijn.

@Aurum: heb t er ook al met een vriendin over gehad die dit hele circus al is doorlopen (ze moest bijna IVF). Bij haar waren de hormonen ook niet op orde en ze zei dat ik wel heel zeker moest weten dat ik klaar ben voor al het gedoe dat erbij komt kijken. Want als ze ontdekken dat het mis is, dan wil je er ook mee aan de slag natuurlijk. Alleen spelen er nu nog wat andere medische issues en ik weet niet of ik deze stress erbij moet pakken. Dus zolang ik mij nog in geduld kan vatten en mijn vast kan klampen aan kleine signalen dat mijn lichaam functioneert, wil ik dat ook doen.
pi_110160840
Ok :) je bent nog jong zat dus je hebt iig de tijd mee.

On a different note: mijn NOD is vandaag maar nog niet ongesteld, testje gedaan ook niet zwanger. Nog een paar dagen niemandsland :+
pi_110161220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef Chanty het volgende:
@ Lot: dan heb ik denk ik een groot aantal keren wel een positieve ovutest gehad, dus dan zal dat wel een indicatie zijn dat mijn hormonen niet helemaal jovel zijn.

@Aurum: heb t er ook al met een vriendin over gehad die dit hele circus al is doorlopen (ze moest bijna IVF). Bij haar waren de hormonen ook niet op orde en ze zei dat ik wel heel zeker moest weten dat ik klaar ben voor al het gedoe dat erbij komt kijken. Want als ze ontdekken dat het mis is, dan wil je er ook mee aan de slag natuurlijk. Alleen spelen er nu nog wat andere medische issues en ik weet niet of ik deze stress erbij moet pakken. Dus zolang ik mij nog in geduld kan vatten en mijn vast kan klampen aan kleine signalen dat mijn lichaam functioneert, wil ik dat ook doen.
Chanty weet niet of je er iets aan heb maar zo zagen de testjes er bij mij uit. Zoals je ziet bijna onzichtbare streepjes steeds tot die positieve.
SPOILER
Aurum :* shit!
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:43:55 #249
52229 Chanty
pi_110161979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Chanty weet niet of je er iets aan heb maar zo zagen de testjes er bij mij uit. Zoals je ziet bijna onzichtbare streepjes steeds tot die positieve.
SPOILER
Aurum :* shit!
Oh dat verheldert wel ja. Die van mij zien er altijd zo uit zoals jouw positieve :')
pi_110162502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh dat verheldert wel ja. Die van mij zien er altijd zo uit zoals jouw positieve :')
Oh hmm dat is toch ook niet helemaal de bedoeling.. Zo kun daar ook niet echt van op aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')