Jan moet lekker Jan blijven, ziet er toch niet uit als zo'n magere sprinkhaan daar koekies uit gaat delen.quote:
Mager en gezond zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jan moet lekker Jan blijven, ziet er toch niet uit als zo'n magere sprinkhaan daar koekies uit gaat delen.
Ja, was leuk man.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook de gehele Boskamp & Gijp film gezien bij Canvas?
Hier overigens helemaal niet weg geweest. Maarja, Ziggo heerst natuurlijk.quote:
quote:Een jaar lang at Michel van Egmond elke week wel een uitsmijtertje met René van der Gijp. Het leverde genoeg stof op voor het levensverhaal van de kleurrijke oud-voetballer en tv-persoonlijkheid. Is Gijp wel de Gijp die we van tv kennen?
Michel van Egmond over René van der Gijp:
‘Wat opvalt is dat zijn flamboyante openbare leven nogal afwijkt van zijn gedrag thuis. René houdt erg van alleen zijn. Hij zit graag in de sauna.’
Nice!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef Heufd het volgende:
Hebben jullie dit trouwens al gezien?
http://www.buitenspelers.nl/webshop/Product/Gijp.htm
[..]
[ afbeelding ]
Opzienbarende conclusie wel, ik dacht dat hij thuis de leuke Gijpvogel en huisvader wasquote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef Heufd het volgende:
Hebben jullie dit trouwens al gezien?
http://www.buitenspelers.nl/webshop/Product/Gijp.htm
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil hem graag lenen, je krijgt hem morgen terug.quote:
Inderdaad. Dat boek zal een hoop gaan verhelderen voor de échte VI-hooligans.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Opzienbarende conclusie wel, ik dacht dat hij thuis de leuke Gijpvogel en huisvader was
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:42 schreef DaTino het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)9c36580ca3631ead.mp4
mp4
Ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:58 schreef Anno2012 het volgende:
Tyfus youtube is langzaam. of ligt het aan mijn pc
De échte VI Hooligans gaan bij een goede aflevering van VI Oranje de straat op met hun auto, de EK CD van JD en Genee dreunt uit de boxen en flink toeteren!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat boek zal een hoop gaan verhelderen voor de échte VI-hooligans.
Dat wisten we toch al?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Opzienbarende conclusie wel, ik dacht dat hij thuis de leuke Gijpvogel en huisvader was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
VI zelf had ook weer een paar topfragmentjes, prima uitzending!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed werk.
Dacht ook eerst dat het een bundeling was, maar lijkt me niet dat ze dan over een "levensverhaal" schrijven.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef Grifte het volgende:
Is dat niet een verzameling van die gesprekken en columns over Gijp uit de VI? Derksen had dan zogenaamd ook altijd een nieuw boek, wat enkel een verzameling van z'n columns was.
Altijd de beste manier hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:57 schreef Ties02 het volgende:
marko
ik kijk em nu even terug terwijl ik mij voorbereid op mijn tentamen
Het lijkt mij een slim idee als de topboys van dit topic een studie gaan ontwikkelen, genaamd VI-kunde.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd de beste manier he
Had laatst op een maandagavond tentamen, betrapte mezelf erop dat ik op een gegeven moment aan VI dacht ipv aan de toets.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
Was leuke aflevering weer. Jammer dat ze 'maar' 800k kijkers hadden deze keer. Hoopte over 1 miljoen+.
.
Denk een stressbal ik vind hem iig geen type voor huiselijk geweld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:27 schreef DrDentz het volgende:
Zou Bossie ook koeken aan zijn televisie uitdelen als hij ziet dat ze grappen over zijn morbide obesitas maken?
krijg honger als ik gijpie hoor praten over die entrecote , lekker sausje eroverquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit is het restaurant van de entrecote (met bearnaise en frietjes).
http://www.denoudenbelg.be/front.htm
Ik dacht dat René van Jan ook de entrecote moest nemen? Kan iemand een reconstructie maken, ben even vergeten wat ze maandag precies hadden gezegd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ja alleen Jan had een speciale maat en gooide al de saus erop en vroeg nog een extra bak frieten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat René van Jan ook de entrecote moest nemen? Kan iemand een reconstructie maken, ben even vergeten wat ze maandag precies hadden gezegd.
Gaan we niet in Dordrecht samen met Gijp een wedstrijdje kijken/saunaatje pakken/zwembadje schoonmaken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef Veerboot het volgende:
Eigenlijk moeten we een keertje een VI Tour organiseren. We beginnen de dag om 05.00 uur 's morgens in Oudewater om samen met Johan een stukje te fietsen, daarna richting Soest om samen met Wilfred de kleine naar de crèche te brengen, dan naar Relegem om een wedstrijdje bij Boskamp thuis te kijken plus een late lunch in Den Ouden Belg, vervolgens naar Hilversum voor een rondleiding door de studio en 's avonds een uitzending meepikken.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Dan nemen we als groep gewoon dezelfde size steak als Boskamp en snijden hem in iets van 12 stukken zodat we allemaal vol zitten.
Die site ziet er niet uit. Ik heb jeuk om het compleet te vertimmeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Uiteraard. En een uitsmijtertje eten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gaan we niet in Dordrecht samen met Gijp een wedstrijdje kijken/saunaatje pakken/zwembadje schoonmaken?
en dan na de uitzending naar de palendansverenigingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef Veerboot het volgende:
Eigenlijk moeten we een keertje een VI Tour organiseren. We beginnen de dag om 05.00 uur 's morgens in Oudewater om samen met Johan een stukje te fietsen, daarna richting Soest om samen met Wilfred de kleine naar de crèche te brengen, dan naar Relegem om een wedstrijdje bij Boskamp thuis te kijken plus een late lunch in Den Ouden Belg, vervolgens naar Hilversum voor een rondleiding door de studio en 's avonds een uitzending meepikken.
zegmaar de van der valk maar dan zonder klerenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en dan na de uitzending naar de palendansvereniging
Ja met z'n alleen broekie uit, de bank op en een wedstrijdje kijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gaan we niet in Dordrecht samen met Gijp een wedstrijdje kijken/saunaatje pakken/zwembadje schoonmaken?
En in Rotterdam gaan we naar de OQ-Club naar die meisjes in de palen zitten kijken. Met een Sparta-trainingspak aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tussen de middag: Lunch - Uitsmijtertje met René, is toch heerlijk man.
Middagsessie: Sauna en of zwemmogelijkheden bij René. + eventueel op de bank met broekje uit.
Op weg naar de studio: Bamihapjes scoren bij Texaco.
Soundchecken met Danny Vera, en boenen met Escha.
Dan een uitzending bijwonen, en daarna naar Den Ouden Belg, waar een vers biefstukje klaar ligt.
Afterparty: Crazy Piano's met Genee.
Overnachting en ontbijt: Penthouse Kurhaus Scheveningen.
Nog even een krantje lezen met Page Three girls, en dan de beentjes in een emmer, op je kamer gaan liggen EK wedstrijdje kijken, met "Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal" op de achtergrond.
Afsluiten met goodybag, met onder meer t-shirts uit de webshop, Olifant sigaren van Johan, en een Gijpvogel. + een kitscherige televizierring replica.
VI Vakantie, is toch heerlijk man, laat gaan!
De ballentent niet vergeten mensen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En in Rotterdam gaan we naar de OQ-Club naar die meisjes in de palen zitten kijken. Met een Sparta-trainingspak aan.
Bij goed weer buiten opgegeten op tuinmeubelen mogelijk gemaakt door TitaTuinmeubelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De ballentent niet vergeten mensen!
Maar dat heeft hij echt gezegd? Laat maar ik probeer Toon van Driel zelfs niet meer te begrijpen qua humorquote:
Niet helemaal zoals het daar staat, maar wel iets in die strekking.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij echt gezegd? Laat maar ik probeer Toon van Driel zelfs niet meer te begrijpen qua humor
Heeft ie ook niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij echt gezegd? Laat maar ik probeer Toon van Driel zelfs niet meer te begrijpen qua humor
twitter:mathijsu twitterde op woensdag 28-03-2012 om 21:30:03Ook wel grappig. Volgens derksen krijgt een uitzending van #vitv 9 a 10k aan mailtjes tijdens een uitzending #wvf #sponsoravond reageer retweet
Dat verklaart wel waarom mijn vragen nooit aan bod komen, onder welk alias ik het ook instuurquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Evertjan het volgende:
twitter:mathijsu twitterde op woensdag 28-03-2012 om 21:30:03Ook wel grappig. Volgens derksen krijgt een uitzending van #vitv 9 a 10k aan mailtjes tijdens een uitzending #wvf #sponsoravond reageer retweet
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom mijn vragen nooit aan bod komen, onder welk alias ik het ook instuur
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb ooit eens een mailtje doorgestuurd dat ik Hansie Hansie op sbs6 zag tijdens de reclame in een rokje en met rode lippenstift op, of zijn positie niet eens onder bespreking moest worden genomen.
Werd ook door Genee voorgelezen.
Dat was toen ook gebeurd en einde van Hansie Hansie.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:36 schreef AryaMehr het volgende:
Heb ik iets gemist of zijn de VI-hoogtepunten weer op YouTube te zien? Die SigaarSnor filmpjes zie ik weer?
Ik ook. Ben al die filmpjes weer aan het kijken. Prachtig man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef Symer het volgende:
[..]![]()
Ik ben driftig aan het rondklikken, maar alles lijkt het weer te doen idd.
Voor zover ik kan zien is er niets veranderd. Nog niet alle filmpjes waren geblokkeerd (moeten eerst automatisch geïdentificeerd worden door één of ander contentsysteem van YouTube). Dus dat je bepaalde video's kunt bekijken klopt, maar dat was eerder ook al zo. De vraag is meer wanneer ook die geblokkeerd worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:36 schreef AryaMehr het volgende:
Heb ik iets gemist of zijn de VI-hoogtepunten weer op YouTube te zien? Die SigaarSnor filmpjes zie ik weer?
Jammer, doet het inderdaad niet. Ik dacht overigens echt dat alle filmpjes waren geblokkeerd, dus vandaar dat ik even dacht dat de filmpjes weer online stonden. In ieder geval gelukkig nog een hoop video's die het wel doen. Laten we hopen dat dat zo blijft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is er niets veranderd. Nog niet alle filmpjes waren geblokkeerd (moeten eerst automatisch geïdentificeerd worden door één of ander contentsysteem van YouTube). Dus dat je bepaalde video's kunt bekijken klopt, maar dat was eerder ook al zo. De vraag is meer wanneer ook die geblokkeerd worden.
(Check trouwens maar eens. Dat is het Sneijder-/Hummer-filmpje. Nog steeds geblokkeerd.)
quote:Tijd voor de mening van de #Derksen @viradionl om 11.05u over #AZ en gesprekken in het #Catshuis. 'Ik zou een fantastische politicus zijn'
Hij moet iets als hoofdredacteur van voetbal international (Tv) Al zijn de stukken van zijn hand in de papieren versie ook zeer leuk om te lezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die Michel van Egmond gaat echt overal mee met Gijp.
Zo'n pedante jongen, zo'n blaag, die 'je' zegt tegen Meneer Derksenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef AryaMehr het volgende:
Johan als baas even op bezoek in Zwolle-city:
"Zo'n zaal in de provincie lul ik in drie minuten plat."
Hij had wel even een les in nederigheid kunnen krijgen ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo'n pedante jongen, zo'n blaag, die 'je' zegt tegen Meneer Derksen
twitter:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef AryaMehr het volgende:
Johan als baas even op bezoek in Zwolle-city:
"Zo'n zaal in de provincie lul ik in drie minuten plat."
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/28511/55/#commentsquote:''FC Zwolle moet helemaal niet willen promoveren"
Zwolle - In traditioneel geruit jasje was Johan Derksen, bevraagd door RTV Oost-presentator Bert van Losser, uitermate scherp tijdens de sponsoravond van voetbalvereniging WVF. “FC Zwolle moet helemaal niet willen promoveren.”
Van Cruyff en Van Gaal tot aan het vertrek van Fred Rutten bij PSV, Rinus Michels en zijn ‘mediafabriekje’ Voetbal International. Het kwam allemaal voorbij in een vraaggesprek met Van Losser op een verhoogd podium in de kantine van WVF. Daaruit bleek dat op zijn zachtst gezegd de wereld van betaald voetbal een bijzondere is. “Begrijp me goed, ik ben voor provincieclubs. Ik ben zelf de grootste boerenlul die er is. En FC Zwolle doet het goed in de eerste divisie, maar je hebt pech als je promoveert. Je hebt namelijk geen eredivisiewaardig elftal en je moet je tot je strot in de schulden steken om een kans te maken om erin te blijven. Je hebt ongeveer vijf eredivisiewaardige spelers nodig. De kans dat je meteen weer degradeert, is daarna nog steeds groot. Je komt dan eigenlijk failliet weer terug in de eerste divisie. In feite is het onverantwoord om te promoveren. De stap is te hoog. Dat is niet alleen een probleem voor FC Zwolle, maar geldt in feite voor alle clubs die van de eerste naar de eredivisie gaan.”
Leuke competitie
De samenwerking met Real Madrid is volgens hem een leuk bericht voor in de krant. Sarcastisch: “Ik denk dat spelers van Madrid staan te springen om in Zwolle te spelen. Ze gaan dan eerst op zoek naar het stadion en als ze in het stadion staan, zijn ze nog steeds op zoek.” Het is duidelijk, Derksen zoekt het realisme en is niet te beroerd om zijn mening te geven. “Maar ik ruil die met alle liefde in voor een andere mening hoor.” De eredivisie is volgens hem een leuke competitie. “Maar als je een beetje kunt voetballen, voetbal je niet meer in Nederland. We hebben niet zoveel geld in Nederland. De televisierechten kun je hooguit aan Suriname verkopen, terwijl de beelden van de Engelse competitie aan vierhonderd landen worden verkocht.” Derksen zegt, gespeeld of niet, instinctief een hekel te hebben aan Wilfred Genee. “Een wijsneus, maar wel een goede presentator. Hij kan je het bloed onder de nagels vandaan halen en we hebben dan ook nog wel eens ruzie. Of daar nu camera’s bij staan of niet... René van der Gijp vertelt verhalen die niet bijster leuk zijn, maar hij kan zo aanstekelijk lachen dat je wel mee moet lachen. Zo’n vent aan tafel is een verrijking.” Hans Kraaij junior zegt volgens hem “louter domme dingen” en is dus “heerlijk om tegenaan te schoppen.”
Hij noemde tijdens een uitzending Yolanthe Cabau van Kasbergen ooit een starfucker. “Als Wesley Sneijder en Jan Smit stratenmakers waren geweest, was ze minder enthousiast geweest.” Drie weken erna belde ze. Of ze een interview met hem mocht doen. “Dan moet je ook niet flauw doen met je grote bek en gewoon meedoen.” Grijnzend: “Ik heb wel gevraagd of ze dat jurkje van het Songfestival aan wilde doen.” Hij was duidelijk over waarom hij meedeed aan de reclame van een energiemaatschappij. “Om de verbouwing te betalen.” Fred Rutten had volgens hem gewoon bij PSV moeten blijven. “Een directeur die bij Campina vandaan komt zegt dan dat hij een positieve impuls aan de groep wil geven. Maar wat is er positief aan dat signaal? Daarnaast: van FC Twente, dat een uiterst goede dag had, kun je verliezen. Van Valencia win je sowieso niet en uit bij NAC had PSV al drie jaar niet gewonnen. Het lijkt wel of trainers niet meer mogen verliezen. Ik heb dan ook bewondering voor voorzitters zoals Riemer van der Velde bij Heerenveen, Jan Smit bij Heracles en Joop Munsterman bij FC Twente. Die zitten er al wat langer, weten wie ze kunnen vertrouwen en laden zich niet leiden door emotiemanagement.”
Geen voorbeeld
Nog nooit waren er bij de sponsoravond van WVF zoveel belangstellenden (183). De sponsoren lieten zich het eten gemaakt door chefkok Arjan Bisschop van hotel-restaurant De Zon in Ommen goed smaken. Cor Henzen van Stichting Combosport wist Derksen samen met Van Losser naar WVF te halen. Afsluitend ging Derksen in op enkele vragen. Daarbij werd duidelijk dat hij Patrick Kluivert niet echt een rolvoorbeeld vindt voor de jeugd van FC Twente. “Ik zou hem als voorzitter dan ook niet op die trainersfunctie hebben neergezet.” Guidetti wordt volgens hem meer waard en gaat dan naar de Engelse subtop. “Maar daar wordt hij nooit meer zo belangrijk als hij nu voor Feyenoord is.” Dick Advocaat komt PSV trainen. “Daar kunnen Cocu en Faber veel van leren.” En als laatste: waarom doen de televisiepersoonlijkheden zo badinerend over Manolev? “Ik vind het een afgang als je zoveel geld uitgeeft voor zo’n beperkte speler. Je maakt mij niet wijs dat je met een beetje scouting in je jeugd niet een betere rechtsback kunt vinden. Hij staat dus doorstroming in de weg.” Het zijn dat soort scherpe bewoordingen waardoor Derksen bekend is geworden. Het levert hem soms boze mailtjes van fans op, of die nu uit Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven komen. Maar vaker nog levert het instemmend geknik op. Eigenlijk is het heel reëel wat Derksen zegt. Maar de waarheid is soms maar moeilijk te verkroppen…
http://www.telegraaf.nl/p(...)k_zingt_vals___.htmlquote:Johan Derksen: 'Benny Jolink zingt zo vals als een kraai'
van onze redactie
AMSTERDAM - Johan Derksen, Wilfred Genee en Bennie Jolink lieten donderdagmiddag hun gouden strotjes klinken in de studio Ferdi Bolland. Zoals verwacht werd het een groot feest…
quote:Johan Derksen en Wilfred Genee brengen EK-single uit met Edwin Evers
do, 29/03/2012 - 15:38
Vandaag waren Johan Derksen en Wilfred Genee in de studio aanwezig voor de opnames van hun EK-album. Producer Ferdi Bolland heeft grootste plannen met het tweetal, bekend van het praatprogramma Voetbal International.
Op het EK-album komen uiteindelijk twaalf nummers te staan. Hieronder het nummer Nederland voetballand, waarop Normaal-zanger Bennie Jolink meezingt. Bovendien zullen vier van die nummers worden gepromoveerd tot single, aldus initiatiefnemer Ferdi Bolland vanmiddag tegenover weekblad Privé. De eerste moet rond Koninginnedag verschijnen. Een maand later verschijnt al het nummer Helden op single, dat gezongen wordt door Edwin Evers.
Buiten het uitbrengen van dit voetbalalbum, zullen Johan Derksen en Wilfred Genee samen met René van der Gijp rondom het EK weer met een dagelijks voetbalprogramma op de televisie te zien zijn. In 2010 waren de succesvolle uitzendingen van VI Oranje, mede dankzij de finaleplaats van het Nederlands Elftal, uiteindelijk de opmaat voor het tot dan toe meest succesvolle seizoen ooit van Voetbal International. Eind vorig jaar leverde dat zelfs de Gouden Televizier-Ring op.
Je moet Johan sowieso niet heel serieus nemen. Hij doet leuke uitspraken, maar hij doet iets te vaak alsof zijn mening een feit is. Bovendien wijst Genee hem er vaak genoeg op dat zijn mening haaks staat op de feiten en dan probeert hij zich er onderuit te lullen. Je merkt ook duidelijk dat als Johan iemand niet mag, die persoon niks goed kan doen. Heel onprofessioneel. Het is gewoon een clown.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:01 schreef DrDentz het volgende:
De Johan van een aantal jaar geleden zou er schande van spreken dat een voetbaljournalist zo'n plaat opneemt, die man zouden we nooit meer serieus moeten nemen, zoiets doe je misschien als je 18 bent want we hebben allemaal onze jeugdzonden maar als je dit nog doet op je 60ste moet je professionele hulp gaan zoeken. Hij is toch wat losser geworden, wat meer een gezelligheidsdier, de nationale knuffelbeer.
Gijpie is weer aan de gang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer een half uurtje Genee, Derksen en Gijp
Haha, eerste wat ik hoorde was Gijpie die zei: 'die spelen hun 84e wedstrijd van het jaar'...ook weer een clichéetje van 'm. Heerlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Je slaat onzin uit."
"rullevant"
Ik hoef het beeld ook maar één seconde aan te doen en alles rolt er weer uit.
Spuit 11quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Goede grap als Wlfred dan alles goed heeft
Ach, dan gaat die huisvader van AZ toch wat langer naast een Jupiler-logo zitten praten over de vermakelijke hork Verbeek. Laat gaan joh, is toch prima man. Logootje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ohhh zou de sponsor hier wel blij mee zijn?
Waar baseert hij zijn voorspellingen op vraag ik me af. Johan is al aan zijn 49ste seizoen in het betaalde voetbal bezig, die weet waarover hij spreekt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Jivis het volgende:
Morgen gaat Wilfried de poule doen. Zou zo lachen zijn als die alles goed heeft.
Maar Wilfried heeft in al die jaren wel wát van Johan geleerd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar baseert hij zijn voorspellingen op vraag ik me af. Johan is al aan zijn 49ste seizoen in het betaalde voetbal bezig, die weet waarover hij spreekt.
Hij heeft anders een succesvolle carrière achter de rug onder meer bij het Groniger Studenten Cabaret Festival. Ook heeft hij successen geboekt bij Sport7 en Talpa.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar baseert hij zijn voorspellingen op vraag ik me af. Johan is al aan zijn 49ste seizoen in het betaalde voetbal bezig, die weet waarover hij spreekt.
Ik kan me ook hele andere uitzendingen herinneren! Maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft anders een succesvolle carrière achter de rug onder meer bij het Groniger Studenten Cabaret Festival. Ook heeft hij successen geboekt bij Sport7 en Talpa.
"Straks na de reclame PSV-Ajax, maar nu eerst Heracles - Vitesse!"
Ja, dat zijn teksten, wat dat betreft.
Als die man praat loop ik op mijn tenen door het huis.quote:
Boskamp dus binnen 2 maand met ingevallen wangetjes aan tafel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Derksen wordt Boskamp zijn personal coach vanaf morgen om onze Jan nog lang aan tafel te kunnen hebben
Jij kan gelukkig naar bed Johannes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Metalist Charkov denken ze:
Als je zo'n spelmaker al uit je jeugdopleiding moet halen, kan je je oliebron net zo goed opheffen.
Nee, moet Sierd kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kan gelukkig naar bed Johannes.
Ik hoor ook dubbel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verstond niet helemaal waar je de klemtoon legde.
Hij kon in minuut 60 al voorspellen dat Diego in zou vallen, erg knap van hem.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Sierd nu de hele wedstrijd verslagen of spreekt hij alleen een samenvattinkje in?
Is dat het lied waarvoor Dickie een uitzondering maakte en een muntje in de jukebox gooide?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik check het hier nog 1 keer en ik zie dat jullie het ook al weer meteen goed hebben.
Dus de kwis, deel 2:
Wat is de link tussen dit filmpje en iets of iemand van VI?
Het doet mij denken aan iets waar Danny Vera zo maar een mislukte cover van zou kunnen maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Waar doet deze melodie jullie meteen aan denken?
ik ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel in mijn onderbuik dat er een topshow aan zit te komen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het doet mij denken aan iets waar Danny Vera zo maar een mislukte cover van zou kunnen maken?
Jongens jongens, als je bij Soul Man vanaf 0:10 luistert hoor je overduidelijk de intro tune van niet zomaar een of ander flut itempje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:07 schreef Vasilevski het volgende:
Old School is ongetwijfeld van een of ander flutitempje door de jaren heen. Nog even over nadenken.
Mijn onderbuik houdt eigenlijk niet van snorren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Dit dus. Jan is er toch vanavond?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Jazeker, ze zijn nu een goede salade voor Jan aan het bereiden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Jan is er toch vanavond?
Ja en Derksen kondigde gister aan vanaf vandaag Jan zijn personal trainer te worden om hem nog lang voor VI en hemzelf te behouden. Dus het kan nog emotioneel worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Jan is er toch vanavond?
Heerlijk. Ik pak er zo denk ik maar een patatje bij. Terwijl ik ga kijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Derksen kondigde gister aan vanaf vandaag Jan zijn personal trainer te worden om hem nog lang voor VI en hemzelf te behouden. Dus het kan nog emotioneel worden.
Heb het niet verstaan. Wat zei ie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:45 schreef Pranjicc het volgende:
En Peter R de Vries deelt een klein tikkie uit
Dat vind ik niet zo rullevant, als Albert Verlinde zegt dat Life & Cooking echte mannen-tv is neem ik dat ook niet serieus.quote:
Claudia zei dat et maar 20% van de tijd over voetbal gaat, waarop Peter zei: "ah, vandaar dat het zo goed scoort..."quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het niet verstaan. Wat zei ie?
Ok, eigenlijk heeft ie daar ook wel een punt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:47 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Claudia zei dat et maar 20% van de tijd over voetbal gaat, waarop Peter zei: "ah, vandaar dat het zo goed scoort..."
Boeit het wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, eigenlijk heeft ie daar ook wel een punt.
Wát een fotoshopquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:37 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond gaat Gijp Boskamp salade voeren!
Ik zit op de plee en ben bang het begin te missenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Jouw uiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef Grifte het volgende:
Biertje erbij, bakkie borrelnootjes, broekie uit, lekker op de bank, heerlijk man, laat gaan joh. RTL 7, meer voor manne
Jammer alleen dat eeuwige ge-ouwezeik over Feijenoord. Gelukkig kwam PSV de afgelopen tijd veel aan bod in negatieve wijze, zodat wij weer positief uitgelicht werdenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef Grifte het volgende:
Biertje erbij, bakkie borrelnootjes, broekie uit, lekker op de bank, heerlijk man, laat gaan joh. RTL 7, meer voor manne
Ik word een beetje bang van jouw UI.quote:
Feijenoord gaat de wereldcup winnen over 2 seizoenenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer alleen dat eeuwige ge-ouwezeik over Feijenoord. Gelukkig kwam PSV de afgelopen tijd veel aan bod in negatieve wijze, zodat wij weer positief uitgelicht werden
Ach ik maak me er niet druk om, ik weet dat Van Geel, Koeman, Clasie etc goed werk doen, itt wat ze daar wel is zeggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer alleen dat eeuwige ge-ouwezeik over Feijenoord. Gelukkig kwam PSV de afgelopen tijd veel aan bod in negatieve wijze, zodat wij weer positief uitgelicht werden
Oh nee niet weer dat pro-dit anti-dat clubgezeik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zeggen de spitsen in de eredivisie ook over BMI
Eigenlijk moeten ze een programma maken net als Joling en Gorden over de vloer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
heerlijk man lekker dollen in belgie
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze een programma maken net als Joling en Gorden over de vloer.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:39 schreef Rodawa het volgende:
Busquets die probeerde overeind te blijven? Heb ik wat gemist?
ja een soort roadtrip waarbij ze de lokale palendans verenigingen beoordelen en wat lokaal vreten in hun mik gooienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze een programma maken net als Joling en Gorden over de vloer.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja een soort roadtrip waarbij ze de lokale palendans verenigingen beoordelen en wat lokaal vreten in hun mik gooien
nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef anoukane het volgende:
Vroeger zat Wilfried toch nooit aan dat pennetje te sabbelen? Ik stoor mij eraan.
Deed ik vroegah ook altijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef anoukane het volgende:
Vroeger zat Wilfried toch nooit aan dat pennetje te sabbelen? Ik stoor mij eraan.
Ik zeg het jullie toch elke week: die man kijkt geen voetbal joh buiten de Eredivisie. Serieus alleen wat CL wedstrijdjes af en toe en topwedstrijden in het buitenland.quote:
Klopt, die vent roept iedere week maar wat en als Schelvis/Boskamp/Genee dat dan ontkrachten wimpelt hij het een beetje afquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg het jullie toch elke week: die man kijkt geen voetbal joh buiten de Eredivisie. Serieus alleen wat CL wedstrijdjes af en toe en topwedstrijden in het buitenland.
wel erg triest voor een hoofdredacteur van de VIquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg het jullie toch elke week: die man kijkt geen voetbal joh buiten de Eredivisie. Serieus alleen wat CL wedstrijdjes af en toe en topwedstrijden in het buitenland.
die maakt weer vrienden met sjekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik hoop dat met de EK Piet "Côte d'Ivoire" de Visser weer van stal gehaald word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |