Dit dus. Jan is er toch vanavond?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel in mijn onderbuik dat er een topshow aan zit te komen.
Jazeker, ze zijn nu een goede salade voor Jan aan het bereiden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Jan is er toch vanavond?
Ja en Derksen kondigde gister aan vanaf vandaag Jan zijn personal trainer te worden om hem nog lang voor VI en hemzelf te behouden. Dus het kan nog emotioneel worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Jan is er toch vanavond?
Heerlijk. Ik pak er zo denk ik maar een patatje bij. Terwijl ik ga kijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Derksen kondigde gister aan vanaf vandaag Jan zijn personal trainer te worden om hem nog lang voor VI en hemzelf te behouden. Dus het kan nog emotioneel worden.
Heb het niet verstaan. Wat zei ie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:45 schreef Pranjicc het volgende:
En Peter R de Vries deelt een klein tikkie uit
Dat vind ik niet zo rullevant, als Albert Verlinde zegt dat Life & Cooking echte mannen-tv is neem ik dat ook niet serieus.quote:
Claudia zei dat et maar 20% van de tijd over voetbal gaat, waarop Peter zei: "ah, vandaar dat het zo goed scoort..."quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het niet verstaan. Wat zei ie?
Ok, eigenlijk heeft ie daar ook wel een punt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:47 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Claudia zei dat et maar 20% van de tijd over voetbal gaat, waarop Peter zei: "ah, vandaar dat het zo goed scoort..."
Boeit het wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, eigenlijk heeft ie daar ook wel een punt.
Wát een fotoshopquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:37 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond gaat Gijp Boskamp salade voeren!
Ik zit op de plee en ben bang het begin te missenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel in mijn onderbuik dat er een topshow aan zit te komen.
Jouw uiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef Grifte het volgende:
Biertje erbij, bakkie borrelnootjes, broekie uit, lekker op de bank, heerlijk man, laat gaan joh. RTL 7, meer voor manne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |