Hij kon in minuut 60 al voorspellen dat Diego in zou vallen, erg knap van hem.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Sierd nu de hele wedstrijd verslagen of spreekt hij alleen een samenvattinkje in?
Is dat het lied waarvoor Dickie een uitzondering maakte en een muntje in de jukebox gooide?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik check het hier nog 1 keer en ik zie dat jullie het ook al weer meteen goed hebben.
Dus de kwis, deel 2:
Wat is de link tussen dit filmpje en iets of iemand van VI?
Het doet mij denken aan iets waar Danny Vera zo maar een mislukte cover van zou kunnen maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Waar doet deze melodie jullie meteen aan denken?
ik ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel in mijn onderbuik dat er een topshow aan zit te komen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het doet mij denken aan iets waar Danny Vera zo maar een mislukte cover van zou kunnen maken?
Jongens jongens, als je bij Soul Man vanaf 0:10 luistert hoor je overduidelijk de intro tune van niet zomaar een of ander flut itempje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:07 schreef Vasilevski het volgende:
Old School is ongetwijfeld van een of ander flutitempje door de jaren heen. Nog even over nadenken.
Mijn onderbuik houdt eigenlijk niet van snorren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel in mijn onderbuik dat er een topshow aan zit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |