Jan moet lekker Jan blijven, ziet er toch niet uit als zo'n magere sprinkhaan daar koekies uit gaat delen.quote:
Mager en gezond zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jan moet lekker Jan blijven, ziet er toch niet uit als zo'n magere sprinkhaan daar koekies uit gaat delen.
Ja, was leuk man.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook de gehele Boskamp & Gijp film gezien bij Canvas?
Hier overigens helemaal niet weg geweest. Maarja, Ziggo heerst natuurlijk.quote:
quote:Een jaar lang at Michel van Egmond elke week wel een uitsmijtertje met René van der Gijp. Het leverde genoeg stof op voor het levensverhaal van de kleurrijke oud-voetballer en tv-persoonlijkheid. Is Gijp wel de Gijp die we van tv kennen?
Michel van Egmond over René van der Gijp:
‘Wat opvalt is dat zijn flamboyante openbare leven nogal afwijkt van zijn gedrag thuis. René houdt erg van alleen zijn. Hij zit graag in de sauna.’
Nice!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef Heufd het volgende:
Hebben jullie dit trouwens al gezien?
http://www.buitenspelers.nl/webshop/Product/Gijp.htm
[..]
[ afbeelding ]
Opzienbarende conclusie wel, ik dacht dat hij thuis de leuke Gijpvogel en huisvader wasquote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef Heufd het volgende:
Hebben jullie dit trouwens al gezien?
http://www.buitenspelers.nl/webshop/Product/Gijp.htm
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil hem graag lenen, je krijgt hem morgen terug.quote:
Inderdaad. Dat boek zal een hoop gaan verhelderen voor de échte VI-hooligans.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Opzienbarende conclusie wel, ik dacht dat hij thuis de leuke Gijpvogel en huisvader was
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:42 schreef DaTino het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)9c36580ca3631ead.mp4
mp4
Ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:58 schreef Anno2012 het volgende:
Tyfus youtube is langzaam. of ligt het aan mijn pc
De échte VI Hooligans gaan bij een goede aflevering van VI Oranje de straat op met hun auto, de EK CD van JD en Genee dreunt uit de boxen en flink toeteren!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat boek zal een hoop gaan verhelderen voor de échte VI-hooligans.
Dat wisten we toch al?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Opzienbarende conclusie wel, ik dacht dat hij thuis de leuke Gijpvogel en huisvader was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
VI zelf had ook weer een paar topfragmentjes, prima uitzending!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed werk.
Dacht ook eerst dat het een bundeling was, maar lijkt me niet dat ze dan over een "levensverhaal" schrijven.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef Grifte het volgende:
Is dat niet een verzameling van die gesprekken en columns over Gijp uit de VI? Derksen had dan zogenaamd ook altijd een nieuw boek, wat enkel een verzameling van z'n columns was.
Altijd de beste manier hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:57 schreef Ties02 het volgende:
marko
ik kijk em nu even terug terwijl ik mij voorbereid op mijn tentamen
Het lijkt mij een slim idee als de topboys van dit topic een studie gaan ontwikkelen, genaamd VI-kunde.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd de beste manier he
Had laatst op een maandagavond tentamen, betrapte mezelf erop dat ik op een gegeven moment aan VI dacht ipv aan de toets.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
Was leuke aflevering weer. Jammer dat ze 'maar' 800k kijkers hadden deze keer. Hoopte over 1 miljoen+.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |