Bij goed weer buiten opgegeten op tuinmeubelen mogelijk gemaakt door TitaTuinmeubelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De ballentent niet vergeten mensen!
Maar dat heeft hij echt gezegd? Laat maar ik probeer Toon van Driel zelfs niet meer te begrijpen qua humorquote:
Niet helemaal zoals het daar staat, maar wel iets in die strekking.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij echt gezegd? Laat maar ik probeer Toon van Driel zelfs niet meer te begrijpen qua humor
Heeft ie ook niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij echt gezegd? Laat maar ik probeer Toon van Driel zelfs niet meer te begrijpen qua humor
twitter:mathijsu twitterde op woensdag 28-03-2012 om 21:30:03Ook wel grappig. Volgens derksen krijgt een uitzending van #vitv 9 a 10k aan mailtjes tijdens een uitzending #wvf #sponsoravond reageer retweet
Dat verklaart wel waarom mijn vragen nooit aan bod komen, onder welk alias ik het ook instuurquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Evertjan het volgende:
twitter:mathijsu twitterde op woensdag 28-03-2012 om 21:30:03Ook wel grappig. Volgens derksen krijgt een uitzending van #vitv 9 a 10k aan mailtjes tijdens een uitzending #wvf #sponsoravond reageer retweet
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom mijn vragen nooit aan bod komen, onder welk alias ik het ook instuur
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb ooit eens een mailtje doorgestuurd dat ik Hansie Hansie op sbs6 zag tijdens de reclame in een rokje en met rode lippenstift op, of zijn positie niet eens onder bespreking moest worden genomen.
Werd ook door Genee voorgelezen.
Dat was toen ook gebeurd en einde van Hansie Hansie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |