Jammer alleen dat eeuwige ge-ouwezeik over Feijenoord. Gelukkig kwam PSV de afgelopen tijd veel aan bod in negatieve wijze, zodat wij weer positief uitgelicht werdenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef Grifte het volgende:
Biertje erbij, bakkie borrelnootjes, broekie uit, lekker op de bank, heerlijk man, laat gaan joh. RTL 7, meer voor manne
Ik word een beetje bang van jouw UI.quote:
Feijenoord gaat de wereldcup winnen over 2 seizoenenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer alleen dat eeuwige ge-ouwezeik over Feijenoord. Gelukkig kwam PSV de afgelopen tijd veel aan bod in negatieve wijze, zodat wij weer positief uitgelicht werden
Ach ik maak me er niet druk om, ik weet dat Van Geel, Koeman, Clasie etc goed werk doen, itt wat ze daar wel is zeggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer alleen dat eeuwige ge-ouwezeik over Feijenoord. Gelukkig kwam PSV de afgelopen tijd veel aan bod in negatieve wijze, zodat wij weer positief uitgelicht werden
Oh nee niet weer dat pro-dit anti-dat clubgezeik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zeggen de spitsen in de eredivisie ook over BMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |