Klinkt lekker.quote:
Klinkt goedquote:
Faalhaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had mijn cover gister opgenomen en gerendert, heeft ie hem heel verneukt gerenderd waardoor het geluid op halve snelheid gaat. FML.
Youtube ?.. die doet dat soort dingen wel vaker..quote:Op maandag 26 maart 2012 18:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had mijn cover gister opgenomen en gerendert, heeft ie hem heel verneukt gerenderd waardoor het geluid op halve snelheid gaat. FML.
Nee Sony Vegas.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Youtube ?.. die doet dat soort dingen wel vaker..
Ooh wacht derp... ik haalde comprimeren en renderen door elkaarquote:Op maandag 26 maart 2012 19:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee Sony Vegas.
Je rendert niks in youtube.
Heel mooi gefilmd! Muziek is niet helemaal mijn ding, jullie zanger is duidelijk wat meer thuis in de hogere regionen. Maar het sfeertje zetten jullie wel goed neer!quote:
Welke versterker is dat? En hoe krijg je dat zo (weer?) voor elkaar dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef The_Dean het volgende:
Weer een versterker naar de kloten. Hele gain kanaal weg, gewoon harder clean, met een randje overdrive...
Zo ff verder testen, maar beloofd weinig goeds.
Niet zo cynisch Cynicquote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef Cynic het volgende:
Ik ben trouwens al een behoorlijke tijd bezig een solo uit te werken, gaat als vanouds weer langzaam. Maar goed, het zijn dan ook wel 4 hele akkoorden waar het overheen moet
En ik heb er verder ook nog helemaal geen nummer bij, lekker nutteloos dus. Ik hoop dat ik het deze week af krijg, zal het dan proberen op te nemen.
Was de Valveking, maar gelukkig valt het allemaal weer meequote:Op maandag 26 maart 2012 20:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Welke versterker is dat? En hoe krijg je dat zo (weer?) voor elkaar dan?
Hij hing aan de muur, dus de batterij kon niet leeg geraakt zijn. Maar heb er sinds mijn nieuwe ibanez sowieso niet op gespeeld. Dus zou goed kunnenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was de Valveking, maar gelukkig valt het allemaal weer mee
Alle inputs en outputs geprobeerd met de Ibanez, niks werkte goed. Toen mijn trouwe Dean gepakt, exact hetzelfde euvel. Nogmaals alles geprobeerd.... Toen de LP gepakt, klonk als een trein!
Nieuwe batterijen in de Ibanez gezet en gaan met die banaan![]()
Ik meende dat stefan tot voor kort gewoon met de Ibanez speelde, maar waarschijnlijk al een poosje niet...
Verneukeratieve was dat de Dean het tot een paar dagen geleden ook gewoon perfect deed, maar blijkbaar is die batterij ook leeg
Gelukkig is alles gewoon weer/nog in orde
Die Ibanez klinkt en speelt fenomenaal trouwens, wat een ding
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dacht ik eerst ook al aan, maar omdat mijn Dean hetzelfde deed, en die het tot net voor het weekend nog perfect werkte ging ik eerst verder zoeken
Voortaan eerst overal nieuwe batterijen in
Maar dat ding gaat man, wat een vliegmachine
Dat sowieso, daar ben ik al herhaaldelijk achter gekomenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ibanez bouwt echt scheurmonsters.
Koekwousquote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alle inputs en outputs geprobeerd met de Ibanez, niks werkte goed. Toen mijn trouwe Dean gepakt, exact hetzelfde euvel. Nogmaals alles geprobeerd.... Toen de LP gepakt, klonk als een trein!
Ik meende dat stefan tot voor kort gewoon met de Ibanez speelde, maar waarschijnlijk al een poosje niet...
Verneukeratieve was dat de Dean het tot een paar dagen geleden ook gewoon perfect deed, maar blijkbaar is die batterij ook leeg
Gelukkig is alles gewoon weer/nog in orde
Die Ibanez klinkt en speelt fenomenaal trouwens, wat een ding
Ja, niet mijn helderste moment. Komt door mijn werk, denk meteen te moeilijk en te ver doorquote:
Het kan ook door de zomertijd komenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, niet mijn helderste moment. Komt door mijn werk, denk meteen te moeilijk en te ver door
Nee man, totaal geen last vanquote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het kan ook door de zomertijd komen
Een prettige rock sound. maar het moeten ook.dynamische pups zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef The_Dean het volgende:
Brian:
Voor je bas hebben ze alleen deze.
De Jazz pickup:
http://www.guitarfetish.c(...)o-Pickups_p_318.html
En de Precision in Vintage:
http://www.guitarfetish.c(...)tage-Tone_p_333.html
Of in overwound, very hot:
http://www.guitarfetish.c(...)-VERY-hot_p_334.html
Braddie:
Wat voor stijl/sound wil je? Er is in humbuckers grote keuze. Van hete metal tot vintage, zelfs de 'Brown Sound'.
Of de Vintage 59quote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef The_Dean het volgende:
Kan je bijvoorbeeld voor de Alcino II's gaan. Crunchy Pat's zijn ook wel cool.
Maakt niet uit, doe maar gek. Het is alleen voor opnemen thuis.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef The_Dean het volgende:
Welke P's? De hot of de Vintage?
Als we ruilen hoeft er weinig bij, kan zo wel.
Fixed !quote:Op maandag 26 maart 2012 22:57 schreef brother52 het volgende:
Net voor het eerst sinds jaren weer eens een snaar gebroken, zo'n Lollerbridge is ook niet alles.
En dan ook meteen maar de A. Geen idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb.
Die alnico staat al lang op mn lijst van hebben hebben hebben maar ze zijn duurquote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef The_Dean het volgende:
Kan je bijvoorbeeld voor de Alcino II's gaan. Crunchy Pat's zijn ook wel cool.
Ik heb je toch al gezegd dat ik er hier 2 heb liggenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die alnico staat al lang op mn lijst van hebben hebben hebben maar ze zijn duur
Die Alnico`s zijn voor in den Ibanez, maar voor in de strat zoek ik wat anders. SSH combinatie.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb je toch al gezegd dat ik er hier 2 heb liggen
En ook EMG's
Maar volgens mij heb je nog geen idee wat je uberhaubt wil
Ok, Clean is de Strat best ok... hij mist een klein beetje bite. maar inderdaad Scheur is hij mčh...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zuou je niet een alnico in je strat gooien
Je vond hem clean toch prima en alleen de scheur niet, dan heb je dat.
Alnico = 50e
je ouders beheren je rekening nog?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, Clean is de Strat best ok... hij mist een klein beetje bite. maar inderdaad Scheur is hij mčh...
50 EcciesEven overleggen met het thuis front.
Niet alles natuurlijk, ik betaal 99% van de dingen zelf, maar mijn ma heeft soms wel zoiets van "meh... alweer iets voor je gitaar, wacht nou maar ff een maandje kan je het meteen BETER doen"quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je ouders beheren je rekening nog?
Ik heb de Jazz en de Vintage Precision in mijn fretloze bas zitten. Klinken best lekker, zelfs in zo'n multiplexplankquote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef The_Dean het volgende:
Brian:
Voor je bas hebben ze alleen deze.
De Jazz pickup:
http://www.guitarfetish.c(...)o-Pickups_p_318.html
En de Precision in Vintage:
http://www.guitarfetish.c(...)tage-Tone_p_333.html
Of in overwound, very hot:
http://www.guitarfetish.c(...)-VERY-hot_p_334.html
Potverdorrie, die trollface ookquote:
Bron.quote:Ferrari SPC-12 EPC Pictures, First look at Eric Clapton’s $4.75 million car, Up close with Eric Clapton’s one-off $4.75 million Ferrari SPC-12 EPC, The Ferrari was custom-made for the guitar god and took two years to build. This video captured in London a couple of days ago is about as close as anyone not related to guitar god Eric Clapton may get to this car: a one-off Ferrari built exclusively for Clapton.
If you want to know why the world's wealthiest buyers chase Ferraris, here's one good reason.Dubbed the SPC-12 EPC (for special project car, number 12, Eric Patrick Clapton) the car began as a regular Ferrari 458, and retains its V8 engine, since there's not enough room in the frame to slide a V12. What makes it unique are the Pininfarina-designed styling changes that more strongly recall Ferraris of yore, from the Enzo to the 512 Boxer. There's also a bespoke interior and what appears to be a unique shade of Ferrari rosso paint. Total build time: two years. Total price tag, best anyone can tell: About $4.75 million.
Clapton has collected Ferraris for decades, and put one that he nearly killed himself in on the cover of his "Slowhand" album. Among its many services for owners, Ferrari is willing to customize any part of its vehicles within its means; the Sultan of Brunei commissioned sedan and wagon versions of the Ferrari 456.
The SPC-12 EPC has been hanging around London before its delivery to Clapton, and this video captures the roll-out of the car into a transport. The videographer apologizes for the shakiness by saying it was recorded on the sly, but someday we hope to get a clearer view with a camera in a slow hand.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
JAmmer dat het geen echt mooie wagen is dan
Je weet het vast wel, maar voor de mensen die het niet weten: Als je een gitaar hebt waar ook batterijen in zitten --> ALTIJD de gitaar kabel eruit als je hem een tijd niet niet gebruikt. Anders lopen ze namelijk gewoon leeg. Die fout heb ik ook ooit eens gemaakt... oepsquote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Gitaar pak spelen doen..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja heeft al 22 dagen lang,geen gitaar gespeeld
Kies een nummer uit dat je heel graag wil leren spelen en ga je daar helemaal op focussen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja heeft al 22 dagen lang,geen gitaar gespeeld
Vind je het gek, daar kan Tony toch ook niks mee.quote:
quote:Stone Sour
28 minuten geleden ·
Recording of the new album has begun!
Most of the new album already written, the band has headed into Sound Farm Studios just outside Des Moines, Iowa with producer David Bottrill, who's previously worked with Tool, Muse, and Staind, among others.
Of gewoon een stereojack in je gitaar monteren en over dat 2e kanaal 9v laten lopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:53 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je weet het vast wel, maar voor de mensen die het niet weten: Als je een gitaar hebt waar ook batterijen in zitten --> ALTIJD de gitaar kabel eruit als je hem een tijd niet niet gebruikt. Anders lopen ze namelijk gewoon leeg. Die fout heb ik ook ooit eens gemaakt... oeps
Dan kun je natuurlijk ook gewoon een knopje op je gitaar maken die het signaal verbreektquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Of gewoon een stereojack in je gitaar monteren en over dat 2e kanaal 9v laten lopen.
In je amp hetzelfde doen samen met een adaptertje.
Switchje erbij op de amp om te zorgen dat je met passieve pickups nergens last van heb.
En klaar![]()
(Je gitaar werkt dan wel alleen op die amp. das dan wel weer een nadeel)
Omdat geen batterijen ? Die krengen zijn echt zo irritant en je hebt ze nooit in huis.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef brother52 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je ook gewoon de kabel er uit kunt trekken?
Ja ik dacht meer zodat het niet gaat storen als je een passieve gitaar aansluit op die versterker. Geen idee of die 9v over je signaalkabel ook gaat storen ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan kun je natuurlijk ook gewoon een knopje op je gitaar maken die het signaal verbreekt
Klinkt erg lekker hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Omdat er nog een paar stukjes improvisatie zijn zitten er nog wat foutjes in (ik kan niet improviseren, moet het echt bedanken. Maar dat geeft niks, want er hoort toch nog geen rest van het nummer bij
Ik bedoelde eigenlijk een schakelaartje om de batterij er tijdelijk tussenuit te halen al de kabel erin zit, dan maakt die ook geen contactquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik dacht meer zodat het niet gaat storen als je een passieve gitaar aansluit op die versterker. Geen idee of die 9v over je signaalkabel ook gaat storen ofzo.
Ik heb hier ook geen reserve 9v batterijen in huis maar heb daar helemaal geen last van. Gewoon elke keer de kabel er uit halen is bij mij een gewoonte geworden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat geen batterijen ? Die krengen zijn echt zo irritant en je hebt ze nooit in huis.
Ik heb hier ook echt geen onoplaadbare batterijen, alleen wanneer het echt niet anders kan.
Een verwisselbare accu, zoals in laptop en telefoon, is natuurlijk een anderverhaal.
Ja hoef je ook niet met je versterker te klooienquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een schakelaartje om de batterij er tijdelijk tussenuit te halen al de kabel erin zit, dan maakt die ook geen contact
Ja ik doe het ook niet, al mijn gitaren hangen aan de muur dus de kabels gaan er siewosie uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen reserve 9v batterijen in huis maar heb daar helemaal geen last van. Gewoon elke keer de kabel er uit halen is bij mij een gewoonte geworden.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Omdat er nog een paar stukjes improvisatie zijn zitten er nog wat foutjes in (ik kan niet improviseren, moet het echt bedanken. Maar dat geeft niks, want er hoort toch nog geen rest van het nummer bij
Ik heb ook niet zo een batterij hier... maar heb dan ook niet echt actieve elementen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen reserve 9v batterijen in huis maar heb daar helemaal geen last van. Gewoon elke keer de kabel er uit halen is bij mij een gewoonte geworden.
Dat is die Yamaha inderdaad, is vooral erg licht, weet niet of het ook de bedoeling is dat-ie daardoor meer sustain heeft (klinkt nogal tegenstrijdig namelijk). Is een leuk gitaartje, had zin om er weer eens op te spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Klinkt lekker
isd at niet die yamaha met die speciale body voor meer sustain?
Hm, ja misschien wel ja. Maar als het voor een echte opname zou zijn waren het foutjes geweest. Ben gewoon erg streng op het momentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker hoor.
Maar die 'foutjes' waar je het over hebt. Zijn dat niet gewoon stukjes waar je wat minder tevreden over bent?
Door dit plaatje mis ik mijn Epiphone Coronetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Deze vind ik toruwens ook awwwwwsome
[ afbeelding ]
![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Ik vind dat juist wel wat hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoi,
Doe wat aan de knipachtige geluiden bij de toetsen.
Klinkt echt als cubase knip en plak zonder na te denken over hoe het geluid in het nummer valt.
Probeer als je strak wil spelen met keys te werken met een limiter zodat je het langzaam laat opkomen ipv zoals nu geknipt.
quote:
Helemaal netjes gekleed hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Gaaf manquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Niet in huis nee, maar standaard reserve bij me in mijn koffer. Zodra ik een gebruik haal ik bij de volgende ronde boodschappen weer een nieuwequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat geen batterijen ? Die krengen zijn echt zo irritant en je hebt ze nooit in huis.
Ik heb hier ook echt geen onoplaadbare batterijen, alleen wanneer het echt niet anders kan.
Een verwisselbare accu, zoals in laptop en telefoon, is natuurlijk een anderverhaal.
Die geluidjes zaten er op de koptelefoon niet zo hard in, over speakers wel. Vond het zelf ook aardig hard, maar ik heb geen idee hoe ik dat eruit zou moeten halen, ik weet niks van midi en toetsen en ik ga toch geen toetsen gebruiken mocht dit ooit een echt nummer worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoi,
Doe wat aan de knipachtige geluiden bij de toetsen.
Klinkt echt als cubase knip en plak zonder na te denken over hoe het geluid in het nummer valt.
Probeer als je strak wil spelen met keys te werken met een limiter zodat je het langzaam laat opkomen ipv zoals nu geknipt.
quote:
Mijn bod staat ook nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Met serieus pijn in m`n hart(En in m`n vingers vooral) Zal ik er toch aan moeten geloven.
De Ibanez staat weer te koop, vanaf het moment dat ik zei dat ik hem niet meer verkocht heb ik hem wel geteld 5 minuten gebruikt.....
Ik gun hem liever aan iemand die čn wčl goed gitaar kan spelen, čn hem dus waard is!
Dean staat jou bod nog?
Hoeveel moet het kosten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Met serieus pijn in m`n hart(En in m`n vingers vooral) Zal ik er toch aan moeten geloven.
De Ibanez staat weer te koop, vanaf het moment dat ik zei dat ik hem niet meer verkocht heb ik hem wel geteld 5 minuten gebruikt.....
Ik gun hem liever aan iemand die čn wčl goed gitaar kan spelen, čn hem dus waard is!
Dean staat jou bod nog?
"Die uiteindelijk toch niet doorgaat" Aha, als ik wegens financiele problemen een gitaar MOET verkopen, gaat het WEL door.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:38 schreef guitarist het volgende:
Kun je er misschien een topic voor openen in V&A, dan hoeven we die discussie (die uiteindelijk toch niet door gaat) uit dit topic houden.
Ik heb er veel teveel om te oefenen(guns and roses - knocking on heavens door,gitaar solo van Michael Jackson-Give into me,Too much love will kill you van Brian May,Bon Jovi-Bed of Roses, Metallica -Nothing else mather,mijn eigen voor de Zondag feestje in de kerk etc etc),dus morgen pas.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kies een nummer uit dat je heel graag wil leren spelen en ga je daar helemaal op focussen.
Zo heb ik de eerste keer dat ik een gitaar heb aangeraakt mij helemaal suf geoefend op Foo Fighters - Everlong (zijn veel simpele filmpjes voor te vinden op Youtube).
Ik merk bij mijzelf dat ik het gitaar spelen vooral leuk vindt als ik een nummer aan het leren ben wat ik echt graag wil leren spelen.
Too Much Love Will Kill You solo is niet eens zo lastig... alleen die bends in het begin zijn lastig om goed strak te krijgen..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb er veel teveel(guns and roses - knocking on heavens door,gitaar solo van Michael Jackson-Give into me,Too much love will kill you van Brian May,Bon Jovi-Bed of Roses etc etc),dus morgen pas.
Whehe wedden van niet?!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Die uiteindelijk toch niet doorgaat" Aha, als ik wegens financiele problemen een gitaar MOET verkopen, gaat het WEL door.
Dat was de vorige keer ook al de reden en toen ging het ook niet door...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Die uiteindelijk toch niet doorgaat" Aha, als ik wegens financiele problemen een gitaar MOET verkopen, gaat het WEL door.
Toen leek alles onder controle... maar het is nu toch wel een tikkeltje erger dan de vorige keer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook al de reden en toen ging het ook niet door...
Is het niet verstandiger om gewoon NIET te reageren als je mij alleen maar afblaft?. doe ik ook niet bij jou tochquote:
Zal ik zeker checken!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Too Much Love Will Kill You solo is niet eens zo lastig... alleen die bends in het begin zijn lastig om goed strak te krijgen..
Fender Stratocaster.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zal ik zeker checken!
Wat voor voor gitaar is je avatar??
Wel duur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fender Stratocaster.
Zijn heerlijke gitaren.
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Dean staat jou bod nog?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:36 schreef brother52 het volgende:
Zaterdag weer de studio in![]()
Maar eens beginnen met oefenen...
Zei het tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Dean staat jou bod nog?
Is het niet verstandig om deze kankerzooi niet weer te posten ? Vorig topic zei ik het nog...en jaar hoor weer doe je hetquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om gewoon NIET te reageren als je mij alleen maar afblaft?. doe ik ook niet bij jou toch
Dat dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
Dit keer ben ik het wel met genakt eens
Kon het lang negeren, maar eens houdt het op. Ik geef Dean overigens helemaal gelijk, al zou die gitaar 1 euro kosten, dan zou ik die niet eens meer willen.
Eerst eens kijken wat we ook alweer wilden opnemen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
Kon het lang negeren, maar eens houdt het op. Ik geef Dean overigens helemaal gelijk, al zou die gitaar 1 euro kosten, dan zou ik die niet eens meer willen.
Even wat luchtigers:
[ afbeelding ]
Jeffquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
Even wat luchtigers:
[ afbeelding ]
Tof. Wanneer?quote:
ook ver wegquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:06 schreef The_Dean het volgende:
Juist! Maar ze konen toch ook op Roadgrill in Rotterdam?
Hipsterbalkjequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[info]Nieuw Regeltje[/info]
• Vanaf nu gitaren verkopen in V&A, mocht je het hier willen laten weten doe dan gewoon even een linkje in dit topic plaatsen. (en het de discussie over verkoop daar laten)
kan Ik wel fixen voor je.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hipsterbalkje
Waarom kunnen wij dat niet![]()
Handig ja! Eentje verneukt het en dan de rest.....quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
• Vanaf nu gitaren verkopen in V&A, mocht je het hier willen laten weten doe dan gewoon even een linkje in dit topic plaatsen. (en het de discussie over verkoop daar laten)
Nee hoor er mogen best gitaren verkocht worden alleen hebben we daar een forum voor, het is net zo makkelijk om hier te vragen of daar even een topic te maken....quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Handig ja! Eentje verneukt het en dan de rest.....
Modden you are doing it wrong.
hij zal het ook wel achter de schermen overlegt hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Handig ja! Eentje verneukt het en dan de rest.....
Modden you are doing it wrong.
Dat dus, en Braddie: Dáárom wacht ik dus liever weken/maanden tot Dean het geld voor die gitaar/elementen bij elkaar heeft dan ze aan jou te verkopen. Dat is nou een gozer waar je van op aan kan dus neem dáár eens een voorbeeld aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
Even wat luchtigers:
[ afbeelding ]
Dit. Ik heb mijn ibanez ook een maand achtergehouden voor Dean. Omdat je met hem wel afspraken kunt maken en ervan opaan komt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat dus, en Braddie: Dáárom wacht ik dus liever weken/maanden tot Dean het geld voor die gitaar/elementen bij elkaar heeft dan ze aan jou te verkopen. Dat is nou een gozer waar je van op aan kan dus neem dáár eens een voorbeeld aan.
Als je het voor elkaar krijgt dat zelfs hij nie tmeer wil dan weet je dat je het verneukt hebt
En als je niet weet waar je over praat ga dan (hoe goed je het ook bedoeld) geen advies geven aan mensen die je neit kennen en wél denken dat je het allemaal weet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 03:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
Wil je goed beginnen voor weinig?
Mex Strat(2e hands)
USA Fender Classic 60s.
En gewoon goed het internet in de gaten houden.
Crafter maakt leuke immitatie Strats.
Squier natuurlijk(Voornamelijk 80s koreanen zijn črg goed, en hun standard/classic vibe)
En dan zit je tussen de 150-600 euro.
GEEF HEM GEWOON EENS EEN BAN. Nu heb je een reden: niet nakomen van afspraken. Zie post van Dean.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Kom op, grijp eens in. Dit begint onderhand het Braddie topic te worden, hij is degene die het meeste post hier, het lijkt alleen nog maar om hem te draaien. Geef die knul zijn eigen topic (heeft Dribbel_ ooit al eens aangemaakt) en laat hem lekker daar om aandacht vragen..
Als ik nog eens wat effectenzooi weg doe, gaat dat ook naar dean toe ja, dien knakker gun ik dat, en hij is altijd betrouwbaar gebleken door iedereen hierquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit. Ik heb mijn ibanez ook een maand achtergehouden voor Dean. Omdat je met hem wel afspraken kunt maken en ervan opaan komt.
Wie ben ik om iemand te verbieden aandacht te krijgen, jullie zijn degene die hem aandacht geven. (er is trouwens ook niemand die je verbied meer te posten dan braddie)quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef guitarist het volgende:
Matig hoor, Bosbeetle. Ja staat Braddie gewoon weer toe om zijn aandacht te krijgen. Een hele pagina vol aandacht voor hem.
Quote uit het vorige topic.
[..]
GEEF HEM GEWOON EENS EEN BAN. Nu heb je een reden: niet nakomen van afspraken. Zie post van Dean.
Verbieden om aandacht kan helaas niet, dat moeten we met z'n allen doen. (ik heb het geprobeerd door meteen op een ander onderwerp over te gaan)quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie ben ik om iemand te verbieden aandacht te krijgen, jullie zijn degene die hem aandacht geven. (er is trouwens ook niemand die je verbied meer te posten dan braddie)
Met deze verkoop regel kom ik jullie tegemoet. Ik ga geen braddie specifieke regel instellen, maar ik ben het met jullie eens dat verkoop oproepen in V&A thuishoren en niet in MUZ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Ja, deels mee eens maar is het ook niet de taak van een moderator om in te grijpen wanneer iemand het verziekt voor de rest en mensen die hier al jaren posten en deel uitmaakten van de inboedel weg jaagt door zijn houding/gedrag/noem maar op?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie ben ik om iemand te verbieden aandacht te krijgen, jullie zijn degene die hem aandacht geven. (er is trouwens ook niemand die je verbied meer te posten dan braddie)
Doe ik toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, deels mee eens maar is het ook niet de taak van een moderator om in te grijpen wanneer iemand het verziekt voor de rest en mensen die hier al jaren posten en deel uitmaakten van de inboedel weg jaagt door zijn houding/gedrag/noem maar op?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef guitarist het volgende:
Gelukt bij GFS, Dean?
Ik ben echt weer verslaafd aan Spinvis na de sessie die ik met hem gedaan heb een maand geleden!Ik ken dat probleem bij Spinvis. Helemaal kappot luisteren, me zwaar gaan irriteren aan de nummers en zijn stem, niet meer opzetten, per ongeluk tegenkomen en weer terug bij afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke versie van dat nummer trouwens!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 11:45:52 ]
Ja, maar niet genoeg naar mijn idee.quote:
Dat irriteren aan Spinvis doe ik altijd al bij de eerste klanken ervan... Waarom gaat een kerel die niet kan zingen, toch zingen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem bij Spinvis. Helemaal kappot luisteren, me zwaar gaan irriteren aan de nummers en zijn stem, niet meer opzetten, per ongeluk tegenkomen en weer terug bij af
Heerlijke versie van dat nummer trouwens!
Omdat kijk naar alestorm. Hij kan niet zingen maar het is toch een succes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat irriteren aan Spinvis doe ik altijd al bij de eerste klanken ervan... Waarom gaat een kerel die niet kan zingen, toch zingen.
Ja, de Toppers trekken ook veel mensen elke keer, maar dat wil niet zeggen dat het goed is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat kijk naar alestorm. Hij kan niet zingen maar het is toch een succes.
In het genre wat ze doen zijn ze gewoon goed. Jammer dat dat genre kut isquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, de Toppers trekken ook veel mensen elke keer, maar dat wil niet zeggen dat het goed is.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef guitarist het volgende:
Gelukt bij GFS, Dean?
Ik ben echt weer verslaafd aan Spinvis na de sessie die ik met hem gedaan heb een maand geleden!Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik bedenk me ineens dat ik nog wel een rollerbridge zou kunnen gebruiken...quote:
Liggen die dan zo dicht bij elkaar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister weer met de EC1000 gespeeld ipv de ESP en ik moet mezelf echt voor de gek blijven houden dat ik die ESP fijner zou vinden![]()
Dat heb ik zo vaak. De ene keer is akoestische gitaar A fijner dan B en een paar uur, dagen, weken, maanden later is het precies anders op. Het probleem heb ik nu ook met mijn John Mayer strat. Dat ding heeft veel geld gekost, maar ik speel vandaag weer op mijn mexicaanse en begin me af te vragen of het echt zijn geld wel waard is om te houden... Terwijl ik er wel echt verliefd op was. Nog maar even een paar dagen aanzienquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister weer met de EC1000 gespeeld ipv de ESP en ik moet mezelf echt voor de gek blijven houden dat ik die ESP fijner zou vinden![]()
Dan koop ik die ESP wel voor 600 euro.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Yup dicht bij elkaar, die EC1000 vind ik al een belachelijk goeie gitaar. Die ESP speelt gewoon superlicht zo licht dat je weer veel minder voelt wat je doet. En hij is echt kraakhelder. Dat ietsje donkerdere geluid bevalt me net wat beter.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan koop ik die ESP wel voor 600 euro.
Als een leuke reeks wordt verneukt voor normale users door 1 enkel rand geval is er maar 1 logische conclusie te trekken. Dit is niet nieuw.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Met deze verkoop regel kom ik jullie tegemoet. Ik ga geen braddie specifieke regel instellen, maar ik ben het met jullie eens dat verkoop oproepen in V&A thuishoren en niet in MUZ.
Sindskort.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:51 schreef brother52 het volgende:
Sinds wanneer verkoopt GFS trouwens koffers?
Wie begint er nu weer over terwijl het al lang over een ander onderwerp gingquote:
quote:
Wie begint er nu weer over iemand die begon over iets terwijl het al ergens anders over gingquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie begint er nu weer over terwijl het al lang over een ander onderwerp ging
quote:
quote:
http://www.uberproaudio.com/who-plays-whatquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef stefanhaan het volgende:
Om even OT te gaan.
Ik speel dus graag iron maiden zoals jullie wel wetenEn hoopte dat jullie me konden helpen
Ik heb nog niet zo veel verstand van alle soorten effecten die er zijn en wil wat meer een iron maiden geluid krijgen. Qua distortion krijg ik het wel maar het volle geluid en de mooie clean delay / reverb achtige van de lead stukken krijg ik niet goed.
Wat voor effect pedalen heb ik hiervoor nodig? Heb momenteel een TL-2 Metal distortion die de chorussen wel goed benaderd. En een multi-effect pedaal. Maar hier krijg ik het niet echt mooi mee.
Oh dat is wel een goeie site, ik zal even kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.uberproaudio.com/who-plays-what
Staat hier ook ergens tussen wat voor gear ze gebruiken?
quote:
Ja dat wist iedereen toch al ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:03 schreef Braddie het volgende:
Toen ik zei dat ik wegging bedoelde ik maar voor ff...
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
Wat voor pickup? Picks/foto's/geluidsopnamen evt.?
Hij zit er nog niet in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
Wat voor pickup? Picks/foto's/geluidsopnamen evt.?
Schiet een beetje op, dan. Wij willen opnamen horenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij zit er nog niet in.
Het is de Seymour Duncan SH4
Helemaal niet. Ik weet al lang hoe een SH4 klinkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Schiet een beetje op, dan. Wij willen opnamen horen
Als ik 3/4e van het forum moet geloven dan wil je dat nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Schiet een beetje op, dan. Wij willen opnamen horen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:17 schreef brother52 het volgende:
Je brengt hem naar Dean?
Hoe wil je daar komen dan?
Ga hem brengen danquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik 3/4e van het forum moet geloven dan wil je dat niet
Heb zelf totaal geen ervaring met het inbouwen van Pick-ups, dus ik breng hem naar de vaste gitaarbouwer hier.
Probeer hem al de hele dag te bereiken, maar hij heeft z`n telefoon uitstaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga hem brengen danVort vort vort
Doe eens even normaal Dribbel! Het was voor een leuk prijsje ja!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
En opeens is er geen geldprobleem meer en is er geld voor een pickup en inbouwen
Ik hou van een lekkere hoge output, en een lekkere rauwe sound, en van wat ik er van gehoord hebt bied deze pick-up dat, en clean klinkt hij ook heel erg lekker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou als ik dan mag vragen, waarom de keus voor dat element ?
Als ik een oude laptop koop, en die schijt er mee uit, dan krijg ik geld terug, dat was de enige manier hoe ik die pup heb kunnen kopen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
En opeens is er geen geldprobleem meer en is er geld voor een pickup en inbouwen
Helaas, een SH4 klinkt absoluut niet rauw.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou van een lekkere hoge output, en een lekkere rauwe sound, en van wat ik er van gehoord hebt bied deze pick-up dat, en clean klinkt hij ook heel erg lekker.
Weet je uberhaubt wat een hoge output betekend voor je geluid?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou van een lekkere hoge output, en een lekkere rauwe sound, en van wat ik er van gehoord hebt bied deze pick-up dat, en clean klinkt hij ook heel erg lekker.
Die Dirty Fingers van je danquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas, een SH4 klinkt absoluut niet rauw.
Die welquote:
Ja, dat wel maar vooral wanneer je metal/hardrock speelt.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:28 schreef The_Dean het volgende:
Maar een SH4 is erg gaaf
Goeie keus Brad!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef Trollscience het volgende:
Een serieuze nu:
Ik kan niet shredden dus dat stuk heb ik gewoon overgeslagenOok verneuk ik het middenstuk na de breakdown maar voor de rest vond ik dat het wel redelijk ging.
Excuses voor de distortion, kwam ik pas later achter en ik had geen zin in opnieuw opnemen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo een teringherrie dat ik niet eens weet of je het nou goed of kut speelt![]()
no offense
Dat een beetjequote:Op woensdag 28 maart 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo een teringherrie dat ik niet eens weet of je het nou goed of kut speelt![]()
no offense
30 euro.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Een beetje? Naar mijn idee wel een van de betere, sowieso kwaliteit! Wat heeftie gekost?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het de black of de zebra is.
Pick-up cover zit er nog voor, dus hoe zou ik dat dan moeten zien?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:35 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan je gewoon zien. En dat is niet duur!
Maar volgens mij heb je geen idee wat je nou precies gekocht hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, wat?
Eerste keer dat ik een pick-up aanschaf....
Jeff Beck pick-upquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je geen idee wat je nou precies gekocht hebt.
Daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten als ik jou was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jeff Beck pick-up
Seymour Duncan SH4 Bridge..
Verder, neeMaar ik zocht een allround pick-up, en dat was dit volgens die gast.
Het is mijn eerste pick-up aanschaf, en sowieso al een stuk beter dan wat er stock in die Strat zit.
Braddie zou als verkoper in een gitaarwinkel wel beter moeten weten jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten als ik jou was.
Hij liet me kiezen uit meerdere pups, alnico pro II had hij ook, maar hij zei datomdat ik veel U2 en Queen shit speelde, dit de beste pick-up was, omdat hij čn lekker bluesy kan klinken wanneer nodig, goede clean sounds heeft, maar vooral heerlijk Hi-Gain sounds tevoorschijn kan toveren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Braddie zou als verkoper in een gitaarwinkel wel beter moeten weten ja
We kunnen je denk ik nog wel een vulkaanverzekering laten aanschaffen als we zouden willen denk ik zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij liet me kiezen uit meerdere pups, alnico pro II had hij ook, maar hij zei datomdat ik veel U2 en Queen shit speelde, dit de beste pick-up was, omdat hij čn lekker bluesy kan klinken wanneer nodig, goede clean sounds heeft, maar vooral heerlijk Hi-Gain sounds tevoorschijn kan toveren.
Dus ik geloofde hem maar.. niet slim?
We verkochten geen pick-ups in die winkel, alleen stock gitaartjes, en mijn afdeling was ook voornamelijk toetsen(Ja en ik moest koffie zettenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Braddie zou als verkoper in een gitaarwinkel wel beter moeten weten ja
Voor bepaalde funk/disco slagjes is dat best prettig vind ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je een mooi clean geluid eigenlijk willen op je brug element ?
Ik doelde meer op het feit dat jij ook mensen dingen verkoopt en aanraadt waar je eigenlijk geen verstand van hebt dus dat het in feite niet zoveel zegt wat "iemand" je aanraadtquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
We verkochten geen pick-ups in die winkel, alleen stock gitaartjes, en mijn afdeling was ook voornamelijk toetsen(Ja en ik moest koffie zetten)
Ooh, op die manier..quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat jij ook mensen dingen verkoopt en aanraadt waar je eigenlijk geen verstand van hebt dus dat het in feite niet zoveel zegt wat "iemand" je aanraadt
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat jij ook mensen dingen verkoopt en aanraadt waar je eigenlijk geen verstand van hebt dus dat het in feite niet zoveel zegt wat "iemand" je aanraadt
Daar heb je toch juist je single coils voor in die strat ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voor bepaalde funk/disco slagjes is dat best prettig vind ik.
Reageren op je eigen postsquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De quote en de edit-knop zitten dicht bij elkaar
Die single coils zijn puur m`n neck/mid positie, en ik heb dan op het model met de single coils gespeeld(ST-120) maar die brug single coil is bagger, en die humbucker geeft de gitaar čcht wat extra`s... vind hem door die humbucker JUIST voor funk/disco prettiger klinken in mijn oren dan met die 3 single coils.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch juist je single coils voor in die strat ?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:56 schreef Braddie het volgende:
en die humbucker geeft de gitaar čcht wat extra`s.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef Braddie het volgende:
Ik hou van een lekkere hoge output, en een lekkere rauwe sound, en clean klinkt hij ook heel erg lekker.
quote:
De humbucker die er nu in zit(Standard) vergeleken met die brug single coil van het andere model...quote:
Daar zou ik maar niet te veel op gokken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:01 schreef Braddie het volgende:
Hij klinkt waarschijnlijk nōg beter met die SD!
Dat ben ik met je eens inderdad.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet te veel op gokken.
Als je de motor van een ferrari in een trabant zet, blijft het een kutauto.
Het blijft een lekker nummer, maar waarom heeft die pauper een zonnebril op binnen? Ik haat mensen die binnen een zonnebril op hebben (compleet ongefundeerd natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister weer in de oefenruimte wat akoestisch gekut![]()
Dat is cool jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:06 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Het blijft een lekker nummer, maar waarom heeft die pauper een zonnebril op binnen? Ik haat mensen die binnen een zonnebril op hebben (compleet ongefundeerd natuurlijk)
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef Braddie het volgende:
hij werd volgens die gasten van Robberts vergeleken met een Classic Vibe qua prijs/kwaliteit,
Oeps, rare zin.quote:
Ik heb dat ding vast gehad en zou hem niet eens als brandhout willen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens inderdad.
Maar het is best een ok gitaartje, hij werd volgens die gasten van Robberts vergeleken met een Classic Vibe qua prijs/kwaliteit, dus dan is het geen rommel denk ik zo.
(Ook omdat ze zelf die Crafters nog regelmatig verkopen)
quote:
Na elke keer hetzelfde domme gezeik. Hij zou al 6 keer wegblijven en zijn gitaar is al 20 keer verkocht. Daarbij geeft hij 9 van de 10 keer dom advies en loopt hij alles bij elkaar te liegen vind je het gek ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:33 schreef mr-green het volgende:
haha ik heb mij geamuseerd op jullie reacties ten opzichte van Braddie.
Maar eigenlijk zou je er heel veel hier moeten bannenJullie vinden het maar al te leuk om Braddie zijn problemen hier te bespreken en dan uiteindelijk hem te blamen voor verpesten van forum
Dat doe ik dus niet, maar jezus hij kan dan ook zo verschrikkelijk dom overkomenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:33 schreef mr-green het volgende:
haha ik heb mij geamuseerd op jullie reacties ten opzichte van Braddie.
Maar eigenlijk zou je er heel veel hier moeten bannenJullie vinden het maar al te leuk om Braddie zijn problemen hier te bespreken en dan uiteindelijk hem te blamen voor verpesten van forum
Ik zeg ook zeker niet dat Braddie onschuldig isquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef genakt het volgende:
[..]
Na elke keer hetzelfde domme gezeik. Hij zou al 6 keer wegblijven en zijn gitaar is al 20 keer verkocht. Daarbij geeft hij 9 van de 10 keer dom advies en loopt hij alles bij elkaar te liegen vind je het gek ?
Voorbeeld dat kassa verhaal alleen al
Maar dat doet hij nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:42 schreef mr-green het volgende:
Hij moet eens goed naar zichzelf kijken hoe hij reageerd op jullie reacties en vooral hoevaak hij hapt...
Hij is hardleersquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar dat doet hij nietDat is het probleem. Hij maakt dan beloftes dat hij het niet zal doen en twee dagen later is het weer raak.
Vertel vertel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef CoiLive het volgende:
Ik ga een nieuwe gitaar kopen... maar welke... we zullen zien
Ibanez Les Paul?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef CoiLive het volgende:
Ik ga een nieuwe gitaar kopen... maar welke... we zullen zien
quote:
Neu, is prive jah!quote:
Nee, die 'gilt' namelijk op hogere volumesquote:
quote:
Helaas is dat geen benchmark.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens inderdad.
Maar het is best een ok gitaartje, hij werd volgens die gasten van Robberts vergeleken met een Classic Vibe qua prijs/kwaliteit, dus dan is het geen rommel denk ik zo.
(Ook omdat ze zelf die Crafters nog regelmatig verkopen)
Ja, dus dat kassa verhaal is bullshit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef genakt het volgende:
[..]
Na elke keer hetzelfde domme gezeik. Hij zou al 6 keer wegblijven en zijn gitaar is al 20 keer verkocht. Daarbij geeft hij 9 van de 10 keer dom advies en loopt hij alles bij elkaar te liegen vind je het gek ?
Voorbeeld dat kassa verhaal alleen al
True, maar waarom verkopen ze anders dat soort gitaren ?, Crafter is een redelijk A-merk niet waar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Helaas is dat geen benchmark.
Mensen kopen ook dingen op dealextreme en om te zeggen dat dat kwaliteit is
En denk je dat je nu geloofwaardig over komt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dus dat kassa verhaal is bullshit.
Crafter is beslist geen A-merk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
True, maar waarom verkopen ze anders dat soort gitaren ?, Crafter is een redelijk A-merk niet waar?
Foute reactie. Net zoals je nu waarschijnlijk gaat reageren op Brother.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dus dat kassa verhaal is bullshit.
Ja, en Yoko maakte geweldige radio's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
True, maar waarom verkopen ze anders dat soort gitaren ?, Crafter is een redelijk A-merk niet waar?
Hou je in met je name-calling en dat kassa verhaal heb je hier zelf verteld...quote:
Ik bedoelde niet dat dat kassa verhaal bullshit is van mijn kant.. maar dat hij nu zegt dat het bullshit is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hou je in met je name-calling en dat kassa verhaal heb je hier zelf verteld...
Precies. Het is een C-merk.quote:
Die heb ik hier nog welquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef The_Dean het volgende:
SH4 is de shit! Heb ook nog een set liggen, nu nog een gitaar waar ze in kunnen
Waarom doen mensen boodschappen bij de Aldi/Lidl ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen SSH gitaar? of iets met 2 humbuckers?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef The_Dean het volgende:
SH4 is de shit! Heb ook nog een set liggen, nu nog een gitaar waar ze in kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |