Maar volgens mij heb je geen idee wat je nou precies gekocht hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, wat?
Eerste keer dat ik een pick-up aanschaf....
Jeff Beck pick-upquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je geen idee wat je nou precies gekocht hebt.
Daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten als ik jou was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jeff Beck pick-up
Seymour Duncan SH4 Bridge..
Verder, neeMaar ik zocht een allround pick-up, en dat was dit volgens die gast.
Het is mijn eerste pick-up aanschaf, en sowieso al een stuk beter dan wat er stock in die Strat zit.
Braddie zou als verkoper in een gitaarwinkel wel beter moeten weten jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten als ik jou was.
Hij liet me kiezen uit meerdere pups, alnico pro II had hij ook, maar hij zei datomdat ik veel U2 en Queen shit speelde, dit de beste pick-up was, omdat hij èn lekker bluesy kan klinken wanneer nodig, goede clean sounds heeft, maar vooral heerlijk Hi-Gain sounds tevoorschijn kan toveren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Braddie zou als verkoper in een gitaarwinkel wel beter moeten weten ja
We kunnen je denk ik nog wel een vulkaanverzekering laten aanschaffen als we zouden willen denk ik zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij liet me kiezen uit meerdere pups, alnico pro II had hij ook, maar hij zei datomdat ik veel U2 en Queen shit speelde, dit de beste pick-up was, omdat hij èn lekker bluesy kan klinken wanneer nodig, goede clean sounds heeft, maar vooral heerlijk Hi-Gain sounds tevoorschijn kan toveren.
Dus ik geloofde hem maar.. niet slim?
We verkochten geen pick-ups in die winkel, alleen stock gitaartjes, en mijn afdeling was ook voornamelijk toetsen(Ja en ik moest koffie zettenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Braddie zou als verkoper in een gitaarwinkel wel beter moeten weten ja
Voor bepaalde funk/disco slagjes is dat best prettig vind ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je een mooi clean geluid eigenlijk willen op je brug element ?
Ik doelde meer op het feit dat jij ook mensen dingen verkoopt en aanraadt waar je eigenlijk geen verstand van hebt dus dat het in feite niet zoveel zegt wat "iemand" je aanraadtquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
We verkochten geen pick-ups in die winkel, alleen stock gitaartjes, en mijn afdeling was ook voornamelijk toetsen(Ja en ik moest koffie zetten)
Ooh, op die manier..quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat jij ook mensen dingen verkoopt en aanraadt waar je eigenlijk geen verstand van hebt dus dat het in feite niet zoveel zegt wat "iemand" je aanraadt
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat jij ook mensen dingen verkoopt en aanraadt waar je eigenlijk geen verstand van hebt dus dat het in feite niet zoveel zegt wat "iemand" je aanraadt
Daar heb je toch juist je single coils voor in die strat ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voor bepaalde funk/disco slagjes is dat best prettig vind ik.
Reageren op je eigen postsquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De quote en de edit-knop zitten dicht bij elkaar
Die single coils zijn puur m`n neck/mid positie, en ik heb dan op het model met de single coils gespeeld(ST-120) maar die brug single coil is bagger, en die humbucker geeft de gitaar ècht wat extra`s... vind hem door die humbucker JUIST voor funk/disco prettiger klinken in mijn oren dan met die 3 single coils.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch juist je single coils voor in die strat ?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:56 schreef Braddie het volgende:
en die humbucker geeft de gitaar ècht wat extra`s.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef Braddie het volgende:
Ik hou van een lekkere hoge output, en een lekkere rauwe sound, en clean klinkt hij ook heel erg lekker.
quote:
De humbucker die er nu in zit(Standard) vergeleken met die brug single coil van het andere model...quote:
Daar zou ik maar niet te veel op gokken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:01 schreef Braddie het volgende:
Hij klinkt waarschijnlijk nòg beter met die SD!
Dat ben ik met je eens inderdad.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet te veel op gokken.
Als je de motor van een ferrari in een trabant zet, blijft het een kutauto.
Het blijft een lekker nummer, maar waarom heeft die pauper een zonnebril op binnen? Ik haat mensen die binnen een zonnebril op hebben (compleet ongefundeerd natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister weer in de oefenruimte wat akoestisch gekut![]()
Dat is cool jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:06 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Het blijft een lekker nummer, maar waarom heeft die pauper een zonnebril op binnen? Ik haat mensen die binnen een zonnebril op hebben (compleet ongefundeerd natuurlijk)
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef Braddie het volgende:
hij werd volgens die gasten van Robberts vergeleken met een Classic Vibe qua prijs/kwaliteit,
Oeps, rare zin.quote:
Ik heb dat ding vast gehad en zou hem niet eens als brandhout willen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens inderdad.
Maar het is best een ok gitaartje, hij werd volgens die gasten van Robberts vergeleken met een Classic Vibe qua prijs/kwaliteit, dus dan is het geen rommel denk ik zo.
(Ook omdat ze zelf die Crafters nog regelmatig verkopen)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |