Als ik 3/4e van het forum moet geloven dan wil je dat nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Schiet een beetje op, dan. Wij willen opnamen horen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:17 schreef brother52 het volgende:
Je brengt hem naar Dean?
Hoe wil je daar komen dan?
Ga hem brengen danquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik 3/4e van het forum moet geloven dan wil je dat niet
Heb zelf totaal geen ervaring met het inbouwen van Pick-ups, dus ik breng hem naar de vaste gitaarbouwer hier.
Probeer hem al de hele dag te bereiken, maar hij heeft z`n telefoon uitstaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga hem brengen danVort vort vort
Doe eens even normaal Dribbel! Het was voor een leuk prijsje ja!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
En opeens is er geen geldprobleem meer en is er geld voor een pickup en inbouwen
Ik hou van een lekkere hoge output, en een lekkere rauwe sound, en van wat ik er van gehoord hebt bied deze pick-up dat, en clean klinkt hij ook heel erg lekker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou als ik dan mag vragen, waarom de keus voor dat element ?
Als ik een oude laptop koop, en die schijt er mee uit, dan krijg ik geld terug, dat was de enige manier hoe ik die pup heb kunnen kopen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
En opeens is er geen geldprobleem meer en is er geld voor een pickup en inbouwen
Helaas, een SH4 klinkt absoluut niet rauw.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou van een lekkere hoge output, en een lekkere rauwe sound, en van wat ik er van gehoord hebt bied deze pick-up dat, en clean klinkt hij ook heel erg lekker.
Weet je uberhaubt wat een hoge output betekend voor je geluid?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou van een lekkere hoge output, en een lekkere rauwe sound, en van wat ik er van gehoord hebt bied deze pick-up dat, en clean klinkt hij ook heel erg lekker.
Die Dirty Fingers van je danquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas, een SH4 klinkt absoluut niet rauw.
Die welquote:
Ja, dat wel maar vooral wanneer je metal/hardrock speelt.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:28 schreef The_Dean het volgende:
Maar een SH4 is erg gaaf
Goeie keus Brad!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef Trollscience het volgende:
Een serieuze nu:
Ik kan niet shredden dus dat stuk heb ik gewoon overgeslagenOok verneuk ik het middenstuk na de breakdown maar voor de rest vond ik dat het wel redelijk ging.
Excuses voor de distortion, kwam ik pas later achter en ik had geen zin in opnieuw opnemen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo een teringherrie dat ik niet eens weet of je het nou goed of kut speelt![]()
no offense
Dat een beetjequote:Op woensdag 28 maart 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo een teringherrie dat ik niet eens weet of je het nou goed of kut speelt![]()
no offense
30 euro.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Een beetje? Naar mijn idee wel een van de betere, sowieso kwaliteit! Wat heeftie gekost?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het de black of de zebra is.
Pick-up cover zit er nog voor, dus hoe zou ik dat dan moeten zien?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:35 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan je gewoon zien. En dat is niet duur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |