Wie begint er nu weer over terwijl het al lang over een ander onderwerp gingquote:
quote:
Wie begint er nu weer over iemand die begon over iets terwijl het al ergens anders over gingquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie begint er nu weer over terwijl het al lang over een ander onderwerp ging
quote:
quote:
http://www.uberproaudio.com/who-plays-whatquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef stefanhaan het volgende:
Om even OT te gaan.
Ik speel dus graag iron maiden zoals jullie wel wetenEn hoopte dat jullie me konden helpen
Ik heb nog niet zo veel verstand van alle soorten effecten die er zijn en wil wat meer een iron maiden geluid krijgen. Qua distortion krijg ik het wel maar het volle geluid en de mooie clean delay / reverb achtige van de lead stukken krijg ik niet goed.
Wat voor effect pedalen heb ik hiervoor nodig? Heb momenteel een TL-2 Metal distortion die de chorussen wel goed benaderd. En een multi-effect pedaal. Maar hier krijg ik het niet echt mooi mee.
Oh dat is wel een goeie site, ik zal even kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.uberproaudio.com/who-plays-what
Staat hier ook ergens tussen wat voor gear ze gebruiken?
quote:
Ja dat wist iedereen toch al ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:03 schreef Braddie het volgende:
Toen ik zei dat ik wegging bedoelde ik maar voor ff...
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
Wat voor pickup? Picks/foto's/geluidsopnamen evt.?
Hij zit er nog niet in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
Wat voor pickup? Picks/foto's/geluidsopnamen evt.?
Schiet een beetje op, dan. Wij willen opnamen horenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij zit er nog niet in.
Het is de Seymour Duncan SH4
Helemaal niet. Ik weet al lang hoe een SH4 klinkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Schiet een beetje op, dan. Wij willen opnamen horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |