quote:
Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Wie ben ik om iemand te verbieden aandacht te krijgen, jullie zijn degene die hem aandacht geven. (er is trouwens ook niemand die je verbied meer te posten dan braddie)
Met deze verkoop regel kom ik jullie tegemoet. Ik ga geen braddie specifieke regel instellen, maar ik ben het met jullie eens dat verkoop oproepen in V&A thuishoren en niet in MUZ.
Als een leuke reeks wordt verneukt voor normale users door 1 enkel rand geval is er maar 1 logische conclusie te trekken. Dit is niet nieuw.
Dit is bijvoorbeeld vroeger ook wel gebeurd in de apple sc en ik snap dat het lastig is om hem te bannen omdat hij volgens sommige regels niks banwaardigs doet maar topic verneukend posten (en dat doet hij) is altijd banwaardig.
Ik heb ergens medelijden met hem dat standaard omgangsvormen hem niet lukken ondanks vele tips.
Maar door zijn houding van de hele wereld is gek en ik niet en niks willen aannemen, leren of willen verbeteren maakt hem tot een topic verneukende poster.
Ik zou hem toch eens serieus gaan vragen of hij niet eens 2 maanden gewoon uit vrije wil kan weg blijven om zijn weg te vinden eventueel ergens anders op het forum, in zijn braddie topic, in zijn The Edge topic of waar dan ook maar niet hier.