Die welquote:
Ja, dat wel maar vooral wanneer je metal/hardrock speelt.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:28 schreef The_Dean het volgende:
Maar een SH4 is erg gaaf
Goeie keus Brad!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef Trollscience het volgende:
Een serieuze nu:
Ik kan niet shredden dus dat stuk heb ik gewoon overgeslagenOok verneuk ik het middenstuk na de breakdown maar voor de rest vond ik dat het wel redelijk ging.
Excuses voor de distortion, kwam ik pas later achter en ik had geen zin in opnieuw opnemen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo een teringherrie dat ik niet eens weet of je het nou goed of kut speelt![]()
no offense
Dat een beetjequote:Op woensdag 28 maart 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo een teringherrie dat ik niet eens weet of je het nou goed of kut speelt![]()
no offense
30 euro.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Een beetje? Naar mijn idee wel een van de betere, sowieso kwaliteit! Wat heeftie gekost?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het de black of de zebra is.
Pick-up cover zit er nog voor, dus hoe zou ik dat dan moeten zien?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:35 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan je gewoon zien. En dat is niet duur!
Maar volgens mij heb je geen idee wat je nou precies gekocht hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, wat?
Eerste keer dat ik een pick-up aanschaf....
Jeff Beck pick-upquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je geen idee wat je nou precies gekocht hebt.
Daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten als ik jou was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jeff Beck pick-up
Seymour Duncan SH4 Bridge..
Verder, neeMaar ik zocht een allround pick-up, en dat was dit volgens die gast.
Het is mijn eerste pick-up aanschaf, en sowieso al een stuk beter dan wat er stock in die Strat zit.
Braddie zou als verkoper in een gitaarwinkel wel beter moeten weten jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten als ik jou was.
Hij liet me kiezen uit meerdere pups, alnico pro II had hij ook, maar hij zei datomdat ik veel U2 en Queen shit speelde, dit de beste pick-up was, omdat hij čn lekker bluesy kan klinken wanneer nodig, goede clean sounds heeft, maar vooral heerlijk Hi-Gain sounds tevoorschijn kan toveren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Braddie zou als verkoper in een gitaarwinkel wel beter moeten weten ja
We kunnen je denk ik nog wel een vulkaanverzekering laten aanschaffen als we zouden willen denk ik zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij liet me kiezen uit meerdere pups, alnico pro II had hij ook, maar hij zei datomdat ik veel U2 en Queen shit speelde, dit de beste pick-up was, omdat hij čn lekker bluesy kan klinken wanneer nodig, goede clean sounds heeft, maar vooral heerlijk Hi-Gain sounds tevoorschijn kan toveren.
Dus ik geloofde hem maar.. niet slim?
We verkochten geen pick-ups in die winkel, alleen stock gitaartjes, en mijn afdeling was ook voornamelijk toetsen(Ja en ik moest koffie zettenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Braddie zou als verkoper in een gitaarwinkel wel beter moeten weten ja
Voor bepaalde funk/disco slagjes is dat best prettig vind ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je een mooi clean geluid eigenlijk willen op je brug element ?
Ik doelde meer op het feit dat jij ook mensen dingen verkoopt en aanraadt waar je eigenlijk geen verstand van hebt dus dat het in feite niet zoveel zegt wat "iemand" je aanraadtquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
We verkochten geen pick-ups in die winkel, alleen stock gitaartjes, en mijn afdeling was ook voornamelijk toetsen(Ja en ik moest koffie zetten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |