Mijn bod staat ook nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Met serieus pijn in m`n hart(En in m`n vingers vooral) Zal ik er toch aan moeten geloven.
De Ibanez staat weer te koop, vanaf het moment dat ik zei dat ik hem niet meer verkocht heb ik hem wel geteld 5 minuten gebruikt.....
Ik gun hem liever aan iemand die èn wèl goed gitaar kan spelen, èn hem dus waard is!
Dean staat jou bod nog?
Hoeveel moet het kosten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Met serieus pijn in m`n hart(En in m`n vingers vooral) Zal ik er toch aan moeten geloven.
De Ibanez staat weer te koop, vanaf het moment dat ik zei dat ik hem niet meer verkocht heb ik hem wel geteld 5 minuten gebruikt.....
Ik gun hem liever aan iemand die èn wèl goed gitaar kan spelen, èn hem dus waard is!
Dean staat jou bod nog?
"Die uiteindelijk toch niet doorgaat" Aha, als ik wegens financiele problemen een gitaar MOET verkopen, gaat het WEL door.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:38 schreef guitarist het volgende:
Kun je er misschien een topic voor openen in V&A, dan hoeven we die discussie (die uiteindelijk toch niet door gaat) uit dit topic houden.
Ik heb er veel teveel om te oefenen(guns and roses - knocking on heavens door,gitaar solo van Michael Jackson-Give into me,Too much love will kill you van Brian May,Bon Jovi-Bed of Roses, Metallica -Nothing else mather,mijn eigen voor de Zondag feestje in de kerk etc etc),dus morgen pas.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kies een nummer uit dat je heel graag wil leren spelen en ga je daar helemaal op focussen.
Zo heb ik de eerste keer dat ik een gitaar heb aangeraakt mij helemaal suf geoefend op Foo Fighters - Everlong (zijn veel simpele filmpjes voor te vinden op Youtube).
Ik merk bij mijzelf dat ik het gitaar spelen vooral leuk vindt als ik een nummer aan het leren ben wat ik echt graag wil leren spelen.
Too Much Love Will Kill You solo is niet eens zo lastig... alleen die bends in het begin zijn lastig om goed strak te krijgen..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb er veel teveel(guns and roses - knocking on heavens door,gitaar solo van Michael Jackson-Give into me,Too much love will kill you van Brian May,Bon Jovi-Bed of Roses etc etc),dus morgen pas.
Whehe wedden van niet?!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Die uiteindelijk toch niet doorgaat" Aha, als ik wegens financiele problemen een gitaar MOET verkopen, gaat het WEL door.
Dat was de vorige keer ook al de reden en toen ging het ook niet door...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Die uiteindelijk toch niet doorgaat" Aha, als ik wegens financiele problemen een gitaar MOET verkopen, gaat het WEL door.
Toen leek alles onder controle... maar het is nu toch wel een tikkeltje erger dan de vorige keer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook al de reden en toen ging het ook niet door...
Is het niet verstandiger om gewoon NIET te reageren als je mij alleen maar afblaft?. doe ik ook niet bij jou tochquote:
Zal ik zeker checken!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Too Much Love Will Kill You solo is niet eens zo lastig... alleen die bends in het begin zijn lastig om goed strak te krijgen..
Fender Stratocaster.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zal ik zeker checken!
Wat voor voor gitaar is je avatar??
Wel duur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fender Stratocaster.
Zijn heerlijke gitaren.
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Dean staat jou bod nog?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:36 schreef brother52 het volgende:
Zaterdag weer de studio in![]()
Maar eens beginnen met oefenen...
Zei het tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Dean staat jou bod nog?
Is het niet verstandig om deze kankerzooi niet weer te posten ? Vorig topic zei ik het nog...en jaar hoor weer doe je hetquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om gewoon NIET te reageren als je mij alleen maar afblaft?. doe ik ook niet bij jou toch
Dat dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
Dit keer ben ik het wel met genakt eens
Kon het lang negeren, maar eens houdt het op. Ik geef Dean overigens helemaal gelijk, al zou die gitaar 1 euro kosten, dan zou ik die niet eens meer willen.
Eerst eens kijken wat we ook alweer wilden opnemen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
Kon het lang negeren, maar eens houdt het op. Ik geef Dean overigens helemaal gelijk, al zou die gitaar 1 euro kosten, dan zou ik die niet eens meer willen.
Even wat luchtigers:
[ afbeelding ]
Jeffquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
Even wat luchtigers:
[ afbeelding ]
Tof. Wanneer?quote:
ook ver wegquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:06 schreef The_Dean het volgende:
Juist! Maar ze konen toch ook op Roadgrill in Rotterdam?
Hipsterbalkjequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[info]Nieuw Regeltje[/info]
• Vanaf nu gitaren verkopen in V&A, mocht je het hier willen laten weten doe dan gewoon even een linkje in dit topic plaatsen. (en het de discussie over verkoop daar laten)
kan Ik wel fixen voor je.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hipsterbalkje
Waarom kunnen wij dat niet![]()
Handig ja! Eentje verneukt het en dan de rest.....quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
• Vanaf nu gitaren verkopen in V&A, mocht je het hier willen laten weten doe dan gewoon even een linkje in dit topic plaatsen. (en het de discussie over verkoop daar laten)
Nee hoor er mogen best gitaren verkocht worden alleen hebben we daar een forum voor, het is net zo makkelijk om hier te vragen of daar even een topic te maken....quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Handig ja! Eentje verneukt het en dan de rest.....
Modden you are doing it wrong.
hij zal het ook wel achter de schermen overlegt hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Handig ja! Eentje verneukt het en dan de rest.....
Modden you are doing it wrong.
Dat dus, en Braddie: Dáárom wacht ik dus liever weken/maanden tot Dean het geld voor die gitaar/elementen bij elkaar heeft dan ze aan jou te verkopen. Dat is nou een gozer waar je van op aan kan dus neem dáár eens een voorbeeld aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
Even wat luchtigers:
[ afbeelding ]
Dit. Ik heb mijn ibanez ook een maand achtergehouden voor Dean. Omdat je met hem wel afspraken kunt maken en ervan opaan komt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat dus, en Braddie: Dáárom wacht ik dus liever weken/maanden tot Dean het geld voor die gitaar/elementen bij elkaar heeft dan ze aan jou te verkopen. Dat is nou een gozer waar je van op aan kan dus neem dáár eens een voorbeeld aan.
Als je het voor elkaar krijgt dat zelfs hij nie tmeer wil dan weet je dat je het verneukt hebt
En als je niet weet waar je over praat ga dan (hoe goed je het ook bedoeld) geen advies geven aan mensen die je neit kennen en wél denken dat je het allemaal weet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 03:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
Wil je goed beginnen voor weinig?
Mex Strat(2e hands)
USA Fender Classic 60s.
En gewoon goed het internet in de gaten houden.
Crafter maakt leuke immitatie Strats.
Squier natuurlijk(Voornamelijk 80s koreanen zijn èrg goed, en hun standard/classic vibe)
En dan zit je tussen de 150-600 euro.
GEEF HEM GEWOON EENS EEN BAN. Nu heb je een reden: niet nakomen van afspraken. Zie post van Dean.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Kom op, grijp eens in. Dit begint onderhand het Braddie topic te worden, hij is degene die het meeste post hier, het lijkt alleen nog maar om hem te draaien. Geef die knul zijn eigen topic (heeft Dribbel_ ooit al eens aangemaakt) en laat hem lekker daar om aandacht vragen..
Als ik nog eens wat effectenzooi weg doe, gaat dat ook naar dean toe ja, dien knakker gun ik dat, en hij is altijd betrouwbaar gebleken door iedereen hierquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit. Ik heb mijn ibanez ook een maand achtergehouden voor Dean. Omdat je met hem wel afspraken kunt maken en ervan opaan komt.
Wie ben ik om iemand te verbieden aandacht te krijgen, jullie zijn degene die hem aandacht geven. (er is trouwens ook niemand die je verbied meer te posten dan braddie)quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef guitarist het volgende:
Matig hoor, Bosbeetle. Ja staat Braddie gewoon weer toe om zijn aandacht te krijgen. Een hele pagina vol aandacht voor hem.
Quote uit het vorige topic.
[..]
GEEF HEM GEWOON EENS EEN BAN. Nu heb je een reden: niet nakomen van afspraken. Zie post van Dean.
Verbieden om aandacht kan helaas niet, dat moeten we met z'n allen doen. (ik heb het geprobeerd door meteen op een ander onderwerp over te gaan)quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie ben ik om iemand te verbieden aandacht te krijgen, jullie zijn degene die hem aandacht geven. (er is trouwens ook niemand die je verbied meer te posten dan braddie)
Met deze verkoop regel kom ik jullie tegemoet. Ik ga geen braddie specifieke regel instellen, maar ik ben het met jullie eens dat verkoop oproepen in V&A thuishoren en niet in MUZ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Ja, deels mee eens maar is het ook niet de taak van een moderator om in te grijpen wanneer iemand het verziekt voor de rest en mensen die hier al jaren posten en deel uitmaakten van de inboedel weg jaagt door zijn houding/gedrag/noem maar op?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie ben ik om iemand te verbieden aandacht te krijgen, jullie zijn degene die hem aandacht geven. (er is trouwens ook niemand die je verbied meer te posten dan braddie)
Doe ik toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, deels mee eens maar is het ook niet de taak van een moderator om in te grijpen wanneer iemand het verziekt voor de rest en mensen die hier al jaren posten en deel uitmaakten van de inboedel weg jaagt door zijn houding/gedrag/noem maar op?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef guitarist het volgende:
Gelukt bij GFS, Dean?
Ik ben echt weer verslaafd aan Spinvis na de sessie die ik met hem gedaan heb een maand geleden!Ik ken dat probleem bij Spinvis. Helemaal kappot luisteren, me zwaar gaan irriteren aan de nummers en zijn stem, niet meer opzetten, per ongeluk tegenkomen en weer terug bij afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke versie van dat nummer trouwens!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 11:45:52 ]
Ja, maar niet genoeg naar mijn idee.quote:
Dat irriteren aan Spinvis doe ik altijd al bij de eerste klanken ervan... Waarom gaat een kerel die niet kan zingen, toch zingen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem bij Spinvis. Helemaal kappot luisteren, me zwaar gaan irriteren aan de nummers en zijn stem, niet meer opzetten, per ongeluk tegenkomen en weer terug bij af
Heerlijke versie van dat nummer trouwens!
Omdat kijk naar alestorm. Hij kan niet zingen maar het is toch een succes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat irriteren aan Spinvis doe ik altijd al bij de eerste klanken ervan... Waarom gaat een kerel die niet kan zingen, toch zingen.
Ja, de Toppers trekken ook veel mensen elke keer, maar dat wil niet zeggen dat het goed is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat kijk naar alestorm. Hij kan niet zingen maar het is toch een succes.
In het genre wat ze doen zijn ze gewoon goed. Jammer dat dat genre kut isquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, de Toppers trekken ook veel mensen elke keer, maar dat wil niet zeggen dat het goed is.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef guitarist het volgende:
Gelukt bij GFS, Dean?
Ik ben echt weer verslaafd aan Spinvis na de sessie die ik met hem gedaan heb een maand geleden!Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik bedenk me ineens dat ik nog wel een rollerbridge zou kunnen gebruiken...quote:
Liggen die dan zo dicht bij elkaar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister weer met de EC1000 gespeeld ipv de ESP en ik moet mezelf echt voor de gek blijven houden dat ik die ESP fijner zou vinden![]()
Dat heb ik zo vaak. De ene keer is akoestische gitaar A fijner dan B en een paar uur, dagen, weken, maanden later is het precies anders op. Het probleem heb ik nu ook met mijn John Mayer strat. Dat ding heeft veel geld gekost, maar ik speel vandaag weer op mijn mexicaanse en begin me af te vragen of het echt zijn geld wel waard is om te houden... Terwijl ik er wel echt verliefd op was. Nog maar even een paar dagen aanzienquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister weer met de EC1000 gespeeld ipv de ESP en ik moet mezelf echt voor de gek blijven houden dat ik die ESP fijner zou vinden![]()
Dan koop ik die ESP wel voor 600 euro.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Yup dicht bij elkaar, die EC1000 vind ik al een belachelijk goeie gitaar. Die ESP speelt gewoon superlicht zo licht dat je weer veel minder voelt wat je doet. En hij is echt kraakhelder. Dat ietsje donkerdere geluid bevalt me net wat beter.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan koop ik die ESP wel voor 600 euro.
Als een leuke reeks wordt verneukt voor normale users door 1 enkel rand geval is er maar 1 logische conclusie te trekken. Dit is niet nieuw.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Met deze verkoop regel kom ik jullie tegemoet. Ik ga geen braddie specifieke regel instellen, maar ik ben het met jullie eens dat verkoop oproepen in V&A thuishoren en niet in MUZ.
Sindskort.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:51 schreef brother52 het volgende:
Sinds wanneer verkoopt GFS trouwens koffers?
Wie begint er nu weer over terwijl het al lang over een ander onderwerp gingquote:
quote:
Wie begint er nu weer over iemand die begon over iets terwijl het al ergens anders over gingquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie begint er nu weer over terwijl het al lang over een ander onderwerp ging
quote:
quote:
http://www.uberproaudio.com/who-plays-whatquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef stefanhaan het volgende:
Om even OT te gaan.
Ik speel dus graag iron maiden zoals jullie wel wetenEn hoopte dat jullie me konden helpen
Ik heb nog niet zo veel verstand van alle soorten effecten die er zijn en wil wat meer een iron maiden geluid krijgen. Qua distortion krijg ik het wel maar het volle geluid en de mooie clean delay / reverb achtige van de lead stukken krijg ik niet goed.
Wat voor effect pedalen heb ik hiervoor nodig? Heb momenteel een TL-2 Metal distortion die de chorussen wel goed benaderd. En een multi-effect pedaal. Maar hier krijg ik het niet echt mooi mee.
Oh dat is wel een goeie site, ik zal even kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.uberproaudio.com/who-plays-what
Staat hier ook ergens tussen wat voor gear ze gebruiken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |