Mijn bod staat ook nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Met serieus pijn in m`n hart(En in m`n vingers vooral) Zal ik er toch aan moeten geloven.
De Ibanez staat weer te koop, vanaf het moment dat ik zei dat ik hem niet meer verkocht heb ik hem wel geteld 5 minuten gebruikt.....
Ik gun hem liever aan iemand die èn wèl goed gitaar kan spelen, èn hem dus waard is!
Dean staat jou bod nog?
Hoeveel moet het kosten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Met serieus pijn in m`n hart(En in m`n vingers vooral) Zal ik er toch aan moeten geloven.
De Ibanez staat weer te koop, vanaf het moment dat ik zei dat ik hem niet meer verkocht heb ik hem wel geteld 5 minuten gebruikt.....
Ik gun hem liever aan iemand die èn wèl goed gitaar kan spelen, èn hem dus waard is!
Dean staat jou bod nog?
"Die uiteindelijk toch niet doorgaat" Aha, als ik wegens financiele problemen een gitaar MOET verkopen, gaat het WEL door.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:38 schreef guitarist het volgende:
Kun je er misschien een topic voor openen in V&A, dan hoeven we die discussie (die uiteindelijk toch niet door gaat) uit dit topic houden.
Ik heb er veel teveel om te oefenen(guns and roses - knocking on heavens door,gitaar solo van Michael Jackson-Give into me,Too much love will kill you van Brian May,Bon Jovi-Bed of Roses, Metallica -Nothing else mather,mijn eigen voor de Zondag feestje in de kerk etc etc),dus morgen pas.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kies een nummer uit dat je heel graag wil leren spelen en ga je daar helemaal op focussen.
Zo heb ik de eerste keer dat ik een gitaar heb aangeraakt mij helemaal suf geoefend op Foo Fighters - Everlong (zijn veel simpele filmpjes voor te vinden op Youtube).
Ik merk bij mijzelf dat ik het gitaar spelen vooral leuk vindt als ik een nummer aan het leren ben wat ik echt graag wil leren spelen.
Too Much Love Will Kill You solo is niet eens zo lastig... alleen die bends in het begin zijn lastig om goed strak te krijgen..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb er veel teveel(guns and roses - knocking on heavens door,gitaar solo van Michael Jackson-Give into me,Too much love will kill you van Brian May,Bon Jovi-Bed of Roses etc etc),dus morgen pas.
Whehe wedden van niet?!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Die uiteindelijk toch niet doorgaat" Aha, als ik wegens financiele problemen een gitaar MOET verkopen, gaat het WEL door.
Dat was de vorige keer ook al de reden en toen ging het ook niet door...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Die uiteindelijk toch niet doorgaat" Aha, als ik wegens financiele problemen een gitaar MOET verkopen, gaat het WEL door.
Toen leek alles onder controle... maar het is nu toch wel een tikkeltje erger dan de vorige keer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook al de reden en toen ging het ook niet door...
Is het niet verstandiger om gewoon NIET te reageren als je mij alleen maar afblaft?. doe ik ook niet bij jou tochquote:
Zal ik zeker checken!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Too Much Love Will Kill You solo is niet eens zo lastig... alleen die bends in het begin zijn lastig om goed strak te krijgen..
Fender Stratocaster.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zal ik zeker checken!
Wat voor voor gitaar is je avatar??
Wel duur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fender Stratocaster.
Zijn heerlijke gitaren.
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Braddie het volgende:
Dean staat jou bod nog?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:36 schreef brother52 het volgende:
Zaterdag weer de studio in![]()
Maar eens beginnen met oefenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |