Hij is hardleersquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar dat doet hij nietDat is het probleem. Hij maakt dan beloftes dat hij het niet zal doen en twee dagen later is het weer raak.
Vertel vertel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef CoiLive het volgende:
Ik ga een nieuwe gitaar kopen... maar welke... we zullen zien
Ibanez Les Paul?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef CoiLive het volgende:
Ik ga een nieuwe gitaar kopen... maar welke... we zullen zien
quote:
Neu, is prive jah!quote:
Nee, die 'gilt' namelijk op hogere volumesquote:
quote:
Helaas is dat geen benchmark.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens inderdad.
Maar het is best een ok gitaartje, hij werd volgens die gasten van Robberts vergeleken met een Classic Vibe qua prijs/kwaliteit, dus dan is het geen rommel denk ik zo.
(Ook omdat ze zelf die Crafters nog regelmatig verkopen)
Ja, dus dat kassa verhaal is bullshit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef genakt het volgende:
[..]
Na elke keer hetzelfde domme gezeik. Hij zou al 6 keer wegblijven en zijn gitaar is al 20 keer verkocht. Daarbij geeft hij 9 van de 10 keer dom advies en loopt hij alles bij elkaar te liegen vind je het gek ?
Voorbeeld dat kassa verhaal alleen al
True, maar waarom verkopen ze anders dat soort gitaren ?, Crafter is een redelijk A-merk niet waar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Helaas is dat geen benchmark.
Mensen kopen ook dingen op dealextreme en om te zeggen dat dat kwaliteit is
En denk je dat je nu geloofwaardig over komt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dus dat kassa verhaal is bullshit.
Crafter is beslist geen A-merk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
True, maar waarom verkopen ze anders dat soort gitaren ?, Crafter is een redelijk A-merk niet waar?
Foute reactie. Net zoals je nu waarschijnlijk gaat reageren op Brother.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dus dat kassa verhaal is bullshit.
Ja, en Yoko maakte geweldige radio's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
True, maar waarom verkopen ze anders dat soort gitaren ?, Crafter is een redelijk A-merk niet waar?
Hou je in met je name-calling en dat kassa verhaal heb je hier zelf verteld...quote:
Ik bedoelde niet dat dat kassa verhaal bullshit is van mijn kant.. maar dat hij nu zegt dat het bullshit is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hou je in met je name-calling en dat kassa verhaal heb je hier zelf verteld...
Precies. Het is een C-merk.quote:
Die heb ik hier nog welquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef The_Dean het volgende:
SH4 is de shit! Heb ook nog een set liggen, nu nog een gitaar waar ze in kunnen
Waarom doen mensen boodschappen bij de Aldi/Lidl ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen SSH gitaar? of iets met 2 humbuckers?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef The_Dean het volgende:
SH4 is de shit! Heb ook nog een set liggen, nu nog een gitaar waar ze in kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |