Na elke keer hetzelfde domme gezeik. Hij zou al 6 keer wegblijven en zijn gitaar is al 20 keer verkocht. Daarbij geeft hij 9 van de 10 keer dom advies en loopt hij alles bij elkaar te liegen vind je het gek ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:33 schreef mr-green het volgende:
haha ik heb mij geamuseerd op jullie reacties ten opzichte van Braddie.
Maar eigenlijk zou je er heel veel hier moeten bannenJullie vinden het maar al te leuk om Braddie zijn problemen hier te bespreken en dan uiteindelijk hem te blamen voor verpesten van forum
Dat doe ik dus niet, maar jezus hij kan dan ook zo verschrikkelijk dom overkomenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:33 schreef mr-green het volgende:
haha ik heb mij geamuseerd op jullie reacties ten opzichte van Braddie.
Maar eigenlijk zou je er heel veel hier moeten bannenJullie vinden het maar al te leuk om Braddie zijn problemen hier te bespreken en dan uiteindelijk hem te blamen voor verpesten van forum
Ik zeg ook zeker niet dat Braddie onschuldig isquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef genakt het volgende:
[..]
Na elke keer hetzelfde domme gezeik. Hij zou al 6 keer wegblijven en zijn gitaar is al 20 keer verkocht. Daarbij geeft hij 9 van de 10 keer dom advies en loopt hij alles bij elkaar te liegen vind je het gek ?
Voorbeeld dat kassa verhaal alleen al
Maar dat doet hij nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:42 schreef mr-green het volgende:
Hij moet eens goed naar zichzelf kijken hoe hij reageerd op jullie reacties en vooral hoevaak hij hapt...
Hij is hardleersquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar dat doet hij nietDat is het probleem. Hij maakt dan beloftes dat hij het niet zal doen en twee dagen later is het weer raak.
Vertel vertel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef CoiLive het volgende:
Ik ga een nieuwe gitaar kopen... maar welke... we zullen zien
Ibanez Les Paul?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef CoiLive het volgende:
Ik ga een nieuwe gitaar kopen... maar welke... we zullen zien
quote:
Neu, is prive jah!quote:
Nee, die 'gilt' namelijk op hogere volumesquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:04 schreef Trollscience het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stormtroopers of Death - the Ballad of jimi Hendrix (Guitar Cover)
Helaas is dat geen benchmark.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens inderdad.
Maar het is best een ok gitaartje, hij werd volgens die gasten van Robberts vergeleken met een Classic Vibe qua prijs/kwaliteit, dus dan is het geen rommel denk ik zo.
(Ook omdat ze zelf die Crafters nog regelmatig verkopen)
Ja, dus dat kassa verhaal is bullshit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef genakt het volgende:
[..]
Na elke keer hetzelfde domme gezeik. Hij zou al 6 keer wegblijven en zijn gitaar is al 20 keer verkocht. Daarbij geeft hij 9 van de 10 keer dom advies en loopt hij alles bij elkaar te liegen vind je het gek ?
Voorbeeld dat kassa verhaal alleen al
True, maar waarom verkopen ze anders dat soort gitaren ?, Crafter is een redelijk A-merk niet waar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Helaas is dat geen benchmark.
Mensen kopen ook dingen op dealextreme en om te zeggen dat dat kwaliteit is
En denk je dat je nu geloofwaardig over komt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dus dat kassa verhaal is bullshit.
Crafter is beslist geen A-merk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
True, maar waarom verkopen ze anders dat soort gitaren ?, Crafter is een redelijk A-merk niet waar?
Foute reactie. Net zoals je nu waarschijnlijk gaat reageren op Brother.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dus dat kassa verhaal is bullshit.
Ja, en Yoko maakte geweldige radio's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
True, maar waarom verkopen ze anders dat soort gitaren ?, Crafter is een redelijk A-merk niet waar?
Hou je in met je name-calling en dat kassa verhaal heb je hier zelf verteld...quote:
Ik bedoelde niet dat dat kassa verhaal bullshit is van mijn kant.. maar dat hij nu zegt dat het bullshit is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hou je in met je name-calling en dat kassa verhaal heb je hier zelf verteld...
Precies. Het is een C-merk.quote:
Die heb ik hier nog welquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef The_Dean het volgende:
SH4 is de shit! Heb ook nog een set liggen, nu nog een gitaar waar ze in kunnen
Waarom doen mensen boodschappen bij de Aldi/Lidl ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen SSH gitaar? of iets met 2 humbuckers?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef The_Dean het volgende:
SH4 is de shit! Heb ook nog een set liggen, nu nog een gitaar waar ze in kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop