Klinkt lekker.quote:
Klinkt goedquote:
Faalhaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had mijn cover gister opgenomen en gerendert, heeft ie hem heel verneukt gerenderd waardoor het geluid op halve snelheid gaat. FML.
Youtube ?.. die doet dat soort dingen wel vaker..quote:Op maandag 26 maart 2012 18:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had mijn cover gister opgenomen en gerendert, heeft ie hem heel verneukt gerenderd waardoor het geluid op halve snelheid gaat. FML.
Nee Sony Vegas.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Youtube ?.. die doet dat soort dingen wel vaker..
Ooh wacht derp... ik haalde comprimeren en renderen door elkaarquote:Op maandag 26 maart 2012 19:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee Sony Vegas.
Je rendert niks in youtube.
Heel mooi gefilmd! Muziek is niet helemaal mijn ding, jullie zanger is duidelijk wat meer thuis in de hogere regionen. Maar het sfeertje zetten jullie wel goed neer!quote:
Welke versterker is dat? En hoe krijg je dat zo (weer?) voor elkaar dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef The_Dean het volgende:
Weer een versterker naar de kloten. Hele gain kanaal weg, gewoon harder clean, met een randje overdrive...
Zo ff verder testen, maar beloofd weinig goeds.
Niet zo cynisch Cynicquote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef Cynic het volgende:
Ik ben trouwens al een behoorlijke tijd bezig een solo uit te werken, gaat als vanouds weer langzaam. Maar goed, het zijn dan ook wel 4 hele akkoorden waar het overheen moet
En ik heb er verder ook nog helemaal geen nummer bij, lekker nutteloos dus. Ik hoop dat ik het deze week af krijg, zal het dan proberen op te nemen.
Was de Valveking, maar gelukkig valt het allemaal weer meequote:Op maandag 26 maart 2012 20:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Welke versterker is dat? En hoe krijg je dat zo (weer?) voor elkaar dan?
Hij hing aan de muur, dus de batterij kon niet leeg geraakt zijn. Maar heb er sinds mijn nieuwe ibanez sowieso niet op gespeeld. Dus zou goed kunnenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was de Valveking, maar gelukkig valt het allemaal weer mee
Alle inputs en outputs geprobeerd met de Ibanez, niks werkte goed. Toen mijn trouwe Dean gepakt, exact hetzelfde euvel. Nogmaals alles geprobeerd.... Toen de LP gepakt, klonk als een trein!
Nieuwe batterijen in de Ibanez gezet en gaan met die banaan![]()
Ik meende dat stefan tot voor kort gewoon met de Ibanez speelde, maar waarschijnlijk al een poosje niet...
Verneukeratieve was dat de Dean het tot een paar dagen geleden ook gewoon perfect deed, maar blijkbaar is die batterij ook leeg
Gelukkig is alles gewoon weer/nog in orde
Die Ibanez klinkt en speelt fenomenaal trouwens, wat een ding
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dacht ik eerst ook al aan, maar omdat mijn Dean hetzelfde deed, en die het tot net voor het weekend nog perfect werkte ging ik eerst verder zoeken
Voortaan eerst overal nieuwe batterijen in
Maar dat ding gaat man, wat een vliegmachine
Dat sowieso, daar ben ik al herhaaldelijk achter gekomenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ibanez bouwt echt scheurmonsters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |