quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dacht ik eerst ook al aan, maar omdat mijn Dean hetzelfde deed, en die het tot net voor het weekend nog perfect werkte ging ik eerst verder zoeken
Voortaan eerst overal nieuwe batterijen in
Maar dat ding gaat man, wat een vliegmachine
Dat sowieso, daar ben ik al herhaaldelijk achter gekomenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ibanez bouwt echt scheurmonsters.
Koekwousquote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was de Valveking, maar gelukkig valt het allemaal weer mee
Alle inputs en outputs geprobeerd met de Ibanez, niks werkte goed. Toen mijn trouwe Dean gepakt, exact hetzelfde euvel. Nogmaals alles geprobeerd.... Toen de LP gepakt, klonk als een trein!
Nieuwe batterijen in de Ibanez gezet en gaan met die banaan![]()
Ik meende dat stefan tot voor kort gewoon met de Ibanez speelde, maar waarschijnlijk al een poosje niet...
Verneukeratieve was dat de Dean het tot een paar dagen geleden ook gewoon perfect deed, maar blijkbaar is die batterij ook leeg
Gelukkig is alles gewoon weer/nog in orde
Die Ibanez klinkt en speelt fenomenaal trouwens, wat een ding
Ja, niet mijn helderste moment. Komt door mijn werk, denk meteen te moeilijk en te ver doorquote:
Het kan ook door de zomertijd komenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, niet mijn helderste moment. Komt door mijn werk, denk meteen te moeilijk en te ver door
Nee man, totaal geen last vanquote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het kan ook door de zomertijd komen
Een prettige rock sound. maar het moeten ook.dynamische pups zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef The_Dean het volgende:
Brian:
Voor je bas hebben ze alleen deze.
De Jazz pickup:
http://www.guitarfetish.c(...)o-Pickups_p_318.html
En de Precision in Vintage:
http://www.guitarfetish.c(...)tage-Tone_p_333.html
Of in overwound, very hot:
http://www.guitarfetish.c(...)-VERY-hot_p_334.html
Braddie:
Wat voor stijl/sound wil je? Er is in humbuckers grote keuze. Van hete metal tot vintage, zelfs de 'Brown Sound'.
Of de Vintage 59quote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef The_Dean het volgende:
Kan je bijvoorbeeld voor de Alcino II's gaan. Crunchy Pat's zijn ook wel cool.
Maakt niet uit, doe maar gek. Het is alleen voor opnemen thuis.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef The_Dean het volgende:
Welke P's? De hot of de Vintage?
Als we ruilen hoeft er weinig bij, kan zo wel.
Fixed !quote:Op maandag 26 maart 2012 22:57 schreef brother52 het volgende:
Net voor het eerst sinds jaren weer eens een snaar gebroken, zo'n Lollerbridge is ook niet alles.
En dan ook meteen maar de A. Geen idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb.
Die alnico staat al lang op mn lijst van hebben hebben hebben maar ze zijn duurquote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef The_Dean het volgende:
Kan je bijvoorbeeld voor de Alcino II's gaan. Crunchy Pat's zijn ook wel cool.
Ik heb je toch al gezegd dat ik er hier 2 heb liggenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die alnico staat al lang op mn lijst van hebben hebben hebben maar ze zijn duur
Die Alnico`s zijn voor in den Ibanez, maar voor in de strat zoek ik wat anders. SSH combinatie.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb je toch al gezegd dat ik er hier 2 heb liggen
En ook EMG's
Maar volgens mij heb je nog geen idee wat je uberhaubt wil
Ok, Clean is de Strat best ok... hij mist een klein beetje bite. maar inderdaad Scheur is hij mèh...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zuou je niet een alnico in je strat gooien
Je vond hem clean toch prima en alleen de scheur niet, dan heb je dat.
Alnico = 50e
je ouders beheren je rekening nog?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, Clean is de Strat best ok... hij mist een klein beetje bite. maar inderdaad Scheur is hij mèh...
50 EcciesEven overleggen met het thuis front.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |