Omdat geen batterijen ? Die krengen zijn echt zo irritant en je hebt ze nooit in huis.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef brother52 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je ook gewoon de kabel er uit kunt trekken?
Ja ik dacht meer zodat het niet gaat storen als je een passieve gitaar aansluit op die versterker. Geen idee of die 9v over je signaalkabel ook gaat storen ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan kun je natuurlijk ook gewoon een knopje op je gitaar maken die het signaal verbreekt
Klinkt erg lekker hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Omdat er nog een paar stukjes improvisatie zijn zitten er nog wat foutjes in (ik kan niet improviseren, moet het echt bedanken. Maar dat geeft niks, want er hoort toch nog geen rest van het nummer bij
Ik bedoelde eigenlijk een schakelaartje om de batterij er tijdelijk tussenuit te halen al de kabel erin zit, dan maakt die ook geen contactquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik dacht meer zodat het niet gaat storen als je een passieve gitaar aansluit op die versterker. Geen idee of die 9v over je signaalkabel ook gaat storen ofzo.
Ik heb hier ook geen reserve 9v batterijen in huis maar heb daar helemaal geen last van. Gewoon elke keer de kabel er uit halen is bij mij een gewoonte geworden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat geen batterijen ? Die krengen zijn echt zo irritant en je hebt ze nooit in huis.
Ik heb hier ook echt geen onoplaadbare batterijen, alleen wanneer het echt niet anders kan.
Een verwisselbare accu, zoals in laptop en telefoon, is natuurlijk een anderverhaal.
Ja hoef je ook niet met je versterker te klooienquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een schakelaartje om de batterij er tijdelijk tussenuit te halen al de kabel erin zit, dan maakt die ook geen contact
Ja ik doe het ook niet, al mijn gitaren hangen aan de muur dus de kabels gaan er siewosie uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen reserve 9v batterijen in huis maar heb daar helemaal geen last van. Gewoon elke keer de kabel er uit halen is bij mij een gewoonte geworden.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Omdat er nog een paar stukjes improvisatie zijn zitten er nog wat foutjes in (ik kan niet improviseren, moet het echt bedanken. Maar dat geeft niks, want er hoort toch nog geen rest van het nummer bij
Ik heb ook niet zo een batterij hier... maar heb dan ook niet echt actieve elementen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen reserve 9v batterijen in huis maar heb daar helemaal geen last van. Gewoon elke keer de kabel er uit halen is bij mij een gewoonte geworden.
Dat is die Yamaha inderdaad, is vooral erg licht, weet niet of het ook de bedoeling is dat-ie daardoor meer sustain heeft (klinkt nogal tegenstrijdig namelijk). Is een leuk gitaartje, had zin om er weer eens op te spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Klinkt lekker
isd at niet die yamaha met die speciale body voor meer sustain?
Hm, ja misschien wel ja. Maar als het voor een echte opname zou zijn waren het foutjes geweest. Ben gewoon erg streng op het momentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker hoor.
Maar die 'foutjes' waar je het over hebt. Zijn dat niet gewoon stukjes waar je wat minder tevreden over bent?
Door dit plaatje mis ik mijn Epiphone Coronetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Deze vind ik toruwens ook awwwwwsome
[ afbeelding ]
![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Ik vind dat juist wel wat hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoi,
Doe wat aan de knipachtige geluiden bij de toetsen.
Klinkt echt als cubase knip en plak zonder na te denken over hoe het geluid in het nummer valt.
Probeer als je strak wil spelen met keys te werken met een limiter zodat je het langzaam laat opkomen ipv zoals nu geknipt.
quote:
Helemaal netjes gekleed hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Gaaf manquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Niet in huis nee, maar standaard reserve bij me in mijn koffer. Zodra ik een gebruik haal ik bij de volgende ronde boodschappen weer een nieuwequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat geen batterijen ? Die krengen zijn echt zo irritant en je hebt ze nooit in huis.
Ik heb hier ook echt geen onoplaadbare batterijen, alleen wanneer het echt niet anders kan.
Een verwisselbare accu, zoals in laptop en telefoon, is natuurlijk een anderverhaal.
Die geluidjes zaten er op de koptelefoon niet zo hard in, over speakers wel. Vond het zelf ook aardig hard, maar ik heb geen idee hoe ik dat eruit zou moeten halen, ik weet niks van midi en toetsen en ik ga toch geen toetsen gebruiken mocht dit ooit een echt nummer worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoi,
Doe wat aan de knipachtige geluiden bij de toetsen.
Klinkt echt als cubase knip en plak zonder na te denken over hoe het geluid in het nummer valt.
Probeer als je strak wil spelen met keys te werken met een limiter zodat je het langzaam laat opkomen ipv zoals nu geknipt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |