Niet alles natuurlijk, ik betaal 99% van de dingen zelf, maar mijn ma heeft soms wel zoiets van "meh... alweer iets voor je gitaar, wacht nou maar ff een maandje kan je het meteen BETER doen"quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je ouders beheren je rekening nog?
Ik heb de Jazz en de Vintage Precision in mijn fretloze bas zitten. Klinken best lekker, zelfs in zo'n multiplexplankquote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef The_Dean het volgende:
Brian:
Voor je bas hebben ze alleen deze.
De Jazz pickup:
http://www.guitarfetish.c(...)o-Pickups_p_318.html
En de Precision in Vintage:
http://www.guitarfetish.c(...)tage-Tone_p_333.html
Of in overwound, very hot:
http://www.guitarfetish.c(...)-VERY-hot_p_334.html
Potverdorrie, die trollface ookquote:
Bron.quote:Ferrari SPC-12 EPC Pictures, First look at Eric Clapton’s $4.75 million car, Up close with Eric Clapton’s one-off $4.75 million Ferrari SPC-12 EPC, The Ferrari was custom-made for the guitar god and took two years to build. This video captured in London a couple of days ago is about as close as anyone not related to guitar god Eric Clapton may get to this car: a one-off Ferrari built exclusively for Clapton.
If you want to know why the world's wealthiest buyers chase Ferraris, here's one good reason.Dubbed the SPC-12 EPC (for special project car, number 12, Eric Patrick Clapton) the car began as a regular Ferrari 458, and retains its V8 engine, since there's not enough room in the frame to slide a V12. What makes it unique are the Pininfarina-designed styling changes that more strongly recall Ferraris of yore, from the Enzo to the 512 Boxer. There's also a bespoke interior and what appears to be a unique shade of Ferrari rosso paint. Total build time: two years. Total price tag, best anyone can tell: About $4.75 million.
Clapton has collected Ferraris for decades, and put one that he nearly killed himself in on the cover of his "Slowhand" album. Among its many services for owners, Ferrari is willing to customize any part of its vehicles within its means; the Sultan of Brunei commissioned sedan and wagon versions of the Ferrari 456.
The SPC-12 EPC has been hanging around London before its delivery to Clapton, and this video captures the roll-out of the car into a transport. The videographer apologizes for the shakiness by saying it was recorded on the sly, but someday we hope to get a clearer view with a camera in a slow hand.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
JAmmer dat het geen echt mooie wagen is dan
Je weet het vast wel, maar voor de mensen die het niet weten: Als je een gitaar hebt waar ook batterijen in zitten --> ALTIJD de gitaar kabel eruit als je hem een tijd niet niet gebruikt. Anders lopen ze namelijk gewoon leeg. Die fout heb ik ook ooit eens gemaakt... oepsquote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was de Valveking, maar gelukkig valt het allemaal weer mee
Alle inputs en outputs geprobeerd met de Ibanez, niks werkte goed. Toen mijn trouwe Dean gepakt, exact hetzelfde euvel. Nogmaals alles geprobeerd.... Toen de LP gepakt, klonk als een trein!
Nieuwe batterijen in de Ibanez gezet en gaan met die banaan![]()
[..]
Gitaar pak spelen doen..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja heeft al 22 dagen lang,geen gitaar gespeeld
Kies een nummer uit dat je heel graag wil leren spelen en ga je daar helemaal op focussen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja heeft al 22 dagen lang,geen gitaar gespeeld
Vind je het gek, daar kan Tony toch ook niks mee.quote:
quote:Stone Sour
28 minuten geleden ·
Recording of the new album has begun!
Most of the new album already written, the band has headed into Sound Farm Studios just outside Des Moines, Iowa with producer David Bottrill, who's previously worked with Tool, Muse, and Staind, among others.
Of gewoon een stereojack in je gitaar monteren en over dat 2e kanaal 9v laten lopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:53 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je weet het vast wel, maar voor de mensen die het niet weten: Als je een gitaar hebt waar ook batterijen in zitten --> ALTIJD de gitaar kabel eruit als je hem een tijd niet niet gebruikt. Anders lopen ze namelijk gewoon leeg. Die fout heb ik ook ooit eens gemaakt... oeps
Dan kun je natuurlijk ook gewoon een knopje op je gitaar maken die het signaal verbreektquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Of gewoon een stereojack in je gitaar monteren en over dat 2e kanaal 9v laten lopen.
In je amp hetzelfde doen samen met een adaptertje.
Switchje erbij op de amp om te zorgen dat je met passieve pickups nergens last van heb.
En klaar![]()
(Je gitaar werkt dan wel alleen op die amp. das dan wel weer een nadeel)
Omdat geen batterijen ? Die krengen zijn echt zo irritant en je hebt ze nooit in huis.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef brother52 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je ook gewoon de kabel er uit kunt trekken?
Ja ik dacht meer zodat het niet gaat storen als je een passieve gitaar aansluit op die versterker. Geen idee of die 9v over je signaalkabel ook gaat storen ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan kun je natuurlijk ook gewoon een knopje op je gitaar maken die het signaal verbreekt
Klinkt erg lekker hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Omdat er nog een paar stukjes improvisatie zijn zitten er nog wat foutjes in (ik kan niet improviseren, moet het echt bedanken. Maar dat geeft niks, want er hoort toch nog geen rest van het nummer bij
Ik bedoelde eigenlijk een schakelaartje om de batterij er tijdelijk tussenuit te halen al de kabel erin zit, dan maakt die ook geen contactquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik dacht meer zodat het niet gaat storen als je een passieve gitaar aansluit op die versterker. Geen idee of die 9v over je signaalkabel ook gaat storen ofzo.
Ik heb hier ook geen reserve 9v batterijen in huis maar heb daar helemaal geen last van. Gewoon elke keer de kabel er uit halen is bij mij een gewoonte geworden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat geen batterijen ? Die krengen zijn echt zo irritant en je hebt ze nooit in huis.
Ik heb hier ook echt geen onoplaadbare batterijen, alleen wanneer het echt niet anders kan.
Een verwisselbare accu, zoals in laptop en telefoon, is natuurlijk een anderverhaal.
Ja hoef je ook niet met je versterker te klooienquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een schakelaartje om de batterij er tijdelijk tussenuit te halen al de kabel erin zit, dan maakt die ook geen contact
Ja ik doe het ook niet, al mijn gitaren hangen aan de muur dus de kabels gaan er siewosie uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen reserve 9v batterijen in huis maar heb daar helemaal geen last van. Gewoon elke keer de kabel er uit halen is bij mij een gewoonte geworden.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Omdat er nog een paar stukjes improvisatie zijn zitten er nog wat foutjes in (ik kan niet improviseren, moet het echt bedanken. Maar dat geeft niks, want er hoort toch nog geen rest van het nummer bij
Ik heb ook niet zo een batterij hier... maar heb dan ook niet echt actieve elementen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen reserve 9v batterijen in huis maar heb daar helemaal geen last van. Gewoon elke keer de kabel er uit halen is bij mij een gewoonte geworden.
Dat is die Yamaha inderdaad, is vooral erg licht, weet niet of het ook de bedoeling is dat-ie daardoor meer sustain heeft (klinkt nogal tegenstrijdig namelijk). Is een leuk gitaartje, had zin om er weer eens op te spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Klinkt lekker
isd at niet die yamaha met die speciale body voor meer sustain?
Hm, ja misschien wel ja. Maar als het voor een echte opname zou zijn waren het foutjes geweest. Ben gewoon erg streng op het momentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker hoor.
Maar die 'foutjes' waar je het over hebt. Zijn dat niet gewoon stukjes waar je wat minder tevreden over bent?
Door dit plaatje mis ik mijn Epiphone Coronetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Deze vind ik toruwens ook awwwwwsome
[ afbeelding ]
![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Ik vind dat juist wel wat hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoi,
Doe wat aan de knipachtige geluiden bij de toetsen.
Klinkt echt als cubase knip en plak zonder na te denken over hoe het geluid in het nummer valt.
Probeer als je strak wil spelen met keys te werken met een limiter zodat je het langzaam laat opkomen ipv zoals nu geknipt.
quote:
Helemaal netjes gekleed hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Gaaf manquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, zoiets dan maar?
Niet in huis nee, maar standaard reserve bij me in mijn koffer. Zodra ik een gebruik haal ik bij de volgende ronde boodschappen weer een nieuwequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat geen batterijen ? Die krengen zijn echt zo irritant en je hebt ze nooit in huis.
Ik heb hier ook echt geen onoplaadbare batterijen, alleen wanneer het echt niet anders kan.
Een verwisselbare accu, zoals in laptop en telefoon, is natuurlijk een anderverhaal.
Die geluidjes zaten er op de koptelefoon niet zo hard in, over speakers wel. Vond het zelf ook aardig hard, maar ik heb geen idee hoe ik dat eruit zou moeten halen, ik weet niks van midi en toetsen en ik ga toch geen toetsen gebruiken mocht dit ooit een echt nummer worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoi,
Doe wat aan de knipachtige geluiden bij de toetsen.
Klinkt echt als cubase knip en plak zonder na te denken over hoe het geluid in het nummer valt.
Probeer als je strak wil spelen met keys te werken met een limiter zodat je het langzaam laat opkomen ipv zoals nu geknipt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |