Tis bedtijd...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef Einthovuh het volgende:
Dat duurde lang. Waar is Ajacied422 als je 'm nodig hebt.
Ik wilde 't niet doen want dan ben ik weer een 'topichunter'quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef Einthovuh het volgende:
Dat duurde lang. Waar is Ajacied422 als je 'm nodig hebt.
Ik was toen in de arena, hadden ze schermen met een verbinding met de spelersbus die onderweg was naar amsterdam... de héle tijd die Jan met een blik bier in zn klauwen de hyperactieve mongool aan het uithangenquote:
Beschuit naar Friesland.quote:
Het vertrouwen straalt er vanaf.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef -Willempie- het volgende:
overtuigend ingeschoten van die Torres
Goud, ja, ik had de lapo. Maar ik dacht er is vast iemand sneller.quote:
En gelijk was de show een stuk beterquote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
2x Castallion en Sno die geen huurling ismaar Hansie is redelijk in zijn waarde gelaten vandaag
Dat dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef wceend18 het volgende:
[..]
En gelijk was de show een stuk beter
Ik vond het wel grappig hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 21:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik was toen in de arena, hadden ze schermen met een verbinding met de spelersbus die onderweg was naar amsterdam... de héle tijd die Jan met een blik bier in zn klauwen de hyperactieve mongool aan het uithangen![]()
Die was zo lam als een bal
Mensen die geen Arabisch sprekenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg waarom hij geen nieuw topic opende
Dat jasje van Hansie was historisch manquote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
Aardig slechte show.
Voortaan maar Boskampie terug.
Minderheid in nederland.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die geen Arabisch spreken
Lolzquote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg waarom hij geen nieuw topic opende
Ja, dat jasje was ook wel een beetje sneu, hoewel Derksen dit keer Hansie toch iets fatsoenlijker behandelde dan normaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef Falco het volgende:
Jasje gooien was wel aardig, maar het wordt zo wel erg clownesk. Ik geef deze show een zeventje.
Voor een maandag wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:09 schreef Saavedra het volgende:
Prima showtje, niks mis mee, zeker een 7,5.
Dank.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)8ecfcd8b2ad56a66.mp4
Hier!
Thanksquote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
Hier!
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
anderhalf uur na de uitzending nog niks.......
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
Hier!
Weer een jasje gooi moment ja?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Specularium het volgende:
Het jasje zat in de zapservice hoor.
Niemand snapte het in de P&W studio.
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
Hier!
idd, kijk gewoon online via rtlgemist joh, heerlijk toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Zo traag als dikke stront de berg op laat die link god wat word ik levensmoe van dit gezeik
Das nu het probleem ouwe reus, daar staat hij nietquote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, kijk gewoon online via rtlgemist joh, heerlijk toch.
Oh kut, voor niets download gestoptquote:Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Das nu het probleem ouwe reus, daar staat hij niet
Thanks!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
Hier!
Ah begon hij weer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:09 schreef tompsv18 het volgende:
Verder is het natuurlijk te hopen dat Toivonen Derksen even aan gaat klagen, die opmerking ging veel te ver en die hetze mag wel een keer stoppen.
Hij deed niks verkeerds, die scheids had gewoon rood moeten geven aan Djuricic. Toivonen dan vergelijken met een NSB'er staat nergens op en valt onder het kopje smaad. Vertonghen kwam zelfs oversteken van de andere kant van het veld om Boussaboun een rode kaart aan te naaien en daar wordt dan niks over gezegd. Hypocrisie ten top.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat had hij dan moeten zeggen, sympathieke gozer die Ola? Hehe.
Het is gewoon een feit dat Derksen ELKE week iets negatiefs over Toivonen moet melden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Klein NSB'ertje staat natuurlijk voor verradertje, wat hij is met zijn om kaarten vragen. Maar ik heb niet de illusie dat deze post zin heeft want tegen blinde clubliefde kan geen argument op.
Overdrijf niet zo manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij deed niks verkeerds, die scheids had gewoon rood moeten geven aan Djuricic. Toivonen dan vergelijken met een NSB'er staat nergens op en valt onder het kopje smaad.
Vertonghen stond er vlak naast. Dit is gewoon een leugen. Triest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef tompsv18 het volgende: Vertonghen kwam zelfs oversteken van de andere kant van het veld om Boussaboun een rode kaart aan te naaien en daar wordt dan niks over gezegd. Hypocrisie ten top.
Lekker boeiend waar die stond, hij stond er iig verder vanaf dan Toivonen. Punt blijft dat er niks over werd gezegd. En ja, het valt zeker onder smaad. Deze opmerking en die hele waslijst aan opmerkingen die Derksen al heeft gemaakt in het verleden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo manAls je dit smaad vindt heb je een heel vertekend beeld van de realiteit.
[..]
Vertonghen stond er vlak naast. Dit is gewoon een leugen. Triest.
Interessant man ik zou direct een advocaat in handen nemen en vooral stoppen met het kijken van VI.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar die stond, hij stond er iig verder vanaf dan Toivonen. Punt blijft dat er niks over werd gezegd. En ja, het valt zeker onder smaad. Deze opmerking en die hele waslijst aan opmerkingen die Derksen al heeft gemaakt in het verleden.
Toivonen en Labyad zijn smeerlappen, Mertens valt altijd, Strootman is niet goed genoeg want hij was kut tegen Duitsland (quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Niet alles van PSV is fout, Johan behoorde zelfs tot de Jan Reker fanclub, maar hij is een beetje zwart/wit in zijn meninkjes. Iemand is of helemaal oké of helemaal fout. Toivonen dus, maar ook Kuyt, Koevermans, Blatter, Andries Jonker, Pastoor, Ten Have en Van Geel zitten in het foute pulletje.
Vind ik wel meevallen. Valt onder dezelfde noemer als z'n gezeur over Pantelic, Lazovic, enzovoort. Hij heeft gewoon een mening en wijkt daar niet vanaf. Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar die stond, hij stond er iig verder vanaf dan Toivonen. Punt blijft dat er niks over werd gezegd. En ja, het valt zeker onder smaad. Deze opmerking en die hele waslijst aan opmerkingen die Derksen al heeft gemaakt in het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klinkt als de Feyenoord users en dat terwijl hij net zo negatief over Ajax is. Waarom is het zo moeilijk om wat Derksen zegt als zijn mening te zien en gewoon te genieten van het programma? Net a;s een programma als Top Gear, daar ga je toch niet janken als je het niet eens bent over Clarkson zijn niet onderbouwde mening over een auto?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen en Labyad zijn smeerlappen, Mertens valt altijd, Strootman is niet goed genoeg want hij was kut tegen Duitsland (), verdediging is altijd kut, Wijnaldum en Matavz zijn niet goed genoeg voor PSV etc. Altijd negatief
Nooit een keer van: Zo, wat was die Mertens goed
Maarja ik ga nu kijken misschien dit keer niet
Deze opmerking van vandaag ging gewoon over de fatsoenslijn heen, dat lijkt me duidelijk. Mensen zijn snel beinvloed en nemen dit soort dingen dus ook over. Ook de scheidsrechters natuurlijk, dat was dit weekend wel te zien. In plaats van Djuricic zijn tweede gele en dus rood te geven, kreeg Toivonen geel. Vertonghen deed hetzelfde en kreeg niks, Boussaboun een rode kaart.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Valt onder dezelfde noemer als z'n gezeur over Pantelic, Lazovic, enzovoort. Hij heeft gewoon een mening en wijkt daar niet vanaf. Lekker boeiend.
tompsvquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:37 schreef Oliver23 het volgende:
HANSIE HANSIE_O_
Prachtig fragment. Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke man, je hebt helemaal gelijk. Heel Nederland is anti-psv en het komt allemaal door Derksen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deze opmerking van vandaag ging gewoon over de fatsoenslijn heen, dat lijkt me duidelijk. Mensen zijn snel beinvloed en nemen dit soort dingen dus ook over. Ook de scheidsrechters natuurlijk, dat was dit weekend wel te zien. In plaats van Djuricic zijn tweede gele en dus rood te geven, kreeg Toivonen geel. Vertonghen deed hetzelfde en kreeg niks, Boussaboun een rode kaart.
Het verschil is dat bij PSV de spelers er altijd een voor een uit worden gepikt en dan even worden afgemaakt. Bij Ajax gebeurt dit niet of iig stukken minder. Derksen roept al jaren dat Rutten een loser is en geen toptrainer en nu is het opeens een schande dat die ontslagen is. Ook is hij de hele tijd negatief over Cocu en toen De Boer begon was het allemaal fantastisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je klinkt als de Feyenoord users en dat terwijl hij net zo negatief over Ajax is. Waarom is het zo moeilijk om wat Derksen zegt als zijn mening te zien en gewoon te genieten van het programma? Net a;s een programma als Top Gear, daar ga je toch niet janken als je het niet eens bent over Clarkson zijn niet onderbouwde mening over een auto?
Lekker inhoudelijk reageer je, goed hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke man, je hebt helemaal gelijk. Heel Nederland is anti-psv en het komt allemaal door Derksen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zulke rare verbanden die je zelf klakkeloos, zonder enige onderbouwing neerpleurt ga ik ook niet in.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk reageer je, goed hoor
Misschien moet je even de doos leegschudden, zodat de zandkorrels eruit vallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk reageer je, goed hoor
Rare verbanden? Situaties zijn goed met elkaar te vergelijken en het verschil lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op zulke rare verbanden die je zelf klakkeloos, zonder enige onderbouwing ga ik ook niet in.
Goeiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je even de doos leegschudden, zodat de zandkorrels eruit vallen.
Onzin Derksen heeft altijd gezegd dat Rutten een zeer goede veldtrainer is en altijd is geweest maar de pursonality mist om het boegbeeld te zijn van een topclubquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het verschil is dat bij PSV de spelers er altijd een voor een uit worden gepikt en dan even worden afgemaakt. Bij Ajax gebeurt dit niet of iig stukken minder. Derksen roept al jaren dat Rutten een loser is en geen toptrainer en nu is het opeens een schande dat die ontslagen is. Ook is hij de hele tijd negatief over Cocu en toen De Boer begon was het allemaal fantastisch.
Het verband tussen Derksen en het feit dat de scheids een fout maakt bedoelde ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rare verbanden? Situaties zijn goed met elkaar te vergelijken en het verschil lijkt me duidelijk.
Eigenlijk zou je een trainer moeten hebben met de veldtrainkwaliteiten van Rutten en de camerageniekheid van Pastoor, of ze moeten samenwerken en Johan samen een poepie laten ruiken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin Derksen heeft altijd gezegd dat Rutten een zeer goede veldtrainer is en altijd is geweest maar de pursonality mist om het boegbeeld te zijn van een topclub
Als je bij een topclub 3 jaar geen prijs wint en het steeds naar de winterstop fout gaat is het niet meer dan logisch dat je ontslagen wordt. Bij Johan dan natuurlijk weer niet, lekker tegendraads zijn is hij goed in.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin Derksen heeft altijd gezegd dat Rutten een zeer goede veldtrainer is en altijd is geweest maar de pursonality mist om het boegbeeld te zijn van een topclub
Dat is het punt niet, daarnaast geen feit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je bij een topclub 3 jaar geen prijs wint en het steeds naar de winterstop fout gaat is het niet meer dan logisch dat je ontslagen wordt. Bij Johan dan natuurlijk weer niet, lekker tegendraads zijn is hij goed in.
De media beinvloed de publieke opinie en ook scheidsrechters kijken naar dit soort programma's, die letten de volgende keer wel even extra op Toivonen. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het verband tussen Derksen en het feit dat de scheids een fout maakt bedoelde ik.
En terecht. Blijft een nsb'ertje, die Toiboy.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De media beinvloed de publieke opinie en ook scheidsrechters kijken naar dit soort programma's, die letten de volgende keer wel even extra op Toivonen. Dat bedoelde ik.
Ik weet dat je dat bedoelde ja, en dat vind ik dus onzin. De publieke opinie wellicht voor een deel, maar ik geloof er niet in dat scheidsrechters anti-Toivonen zijn vanwege Derksen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De media beinvloed de publieke opinie en ook scheidsrechters kijken naar dit soort programma's, die letten de volgende keer wel even extra op Toivonen. Dat bedoelde ik.
Klopt. Totaal niet te vergelijken die situaties.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:53 schreef kalinhos het volgende:
Overigens zag je jn de herhaling dat Vertonghen direct op het moment vd aanslag al zn handen omhoog deed van wtf!Ook stond hij er vrij dichtbjj, niet heel gek als je bedenkt dat het op Ajax' helft gebeurde. De scheids gaf ook bijna direct rood. Toivonen stond op Heerenveens helft nog dacht ik en gaf de scheids bijna een beuk met zn 2 vingertjes.
Dat is nou net het hypocriete. Toen Jol en Adriaanse ontslagen werden was het wel logisch, maar bij Rutten dan opeens niet. Ook heeft Derksen Rutten vaak genoeg belachelijk gemaakt met dingen als Sliske de Rat en heeft ie ook gezegd dat Rutten nu echt wel een keer een prijs moet winnen. Als dat dan weer mis dreigt te gaan, is ontslag de enige optie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, daarnaast geen feit.
Het punt was dat Derksen altijd heeft gezegd dat Rutten niet ontslagen moet worden.
Maar nu in de laatste 2 maanden van z'n contract vindt hij het dus onzin, dat is gelijk het verschil bij de situaties Jol en Adriaanse.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is nou net het hypocriete. Toen Jol en Adriaanse ontslagen werden was het wel logisch, maar bij Rutten dan opeens niet. Ook heeft Derksen Rutten vaak genoeg belachelijk gemaakt met dingen als Sliske de Rat en heeft ie ook gezegd dat Rutten nu echt wel een keer een prijs moet winnen. Als dat dan weer mis dreigt te gaan, is ontslag de enige optie.
Een beuk? Laat me niet lachen zeg. Toivonen stond er trouwens ook gewoon dichtbij. Als aanvoerder mag je er best wat van zeggen, dus ook Vertonghen had van mij geen geel hoeven te krijgen. De ene wel geel en de andere geen geel geven klopt niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:53 schreef kalinhos het volgende:
Overigens zag je jn de herhaling dat Vertonghen direct op het moment vd aanslag al zn handen omhoog deed van wtf!Ook stond hij er vrij dichtbjj, niet heel gek als je bedenkt dat het op Ajax' helft gebeurde. De scheids gaf ook bijna direct rood. Toivonen stond op Heerenveens helft nog dacht ik en gaf de scheids bijna een beuk met zn 2 vingertjes.
Wat maakt het nou uit om hoeveel maanden het gaat? Als ze niet hadden ingegrepen dan wist je zeker dat je weer geen prijs pakt, nu maak je iig nog een kans.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar nu in de laatste 2 maanden van z'n contract vindt hij het dus onzin, dat is gelijk het verschil bij de situaties Jol en Adriaanse.
Overigens zal z'n geslis niet een reden voor ontslag zijn bij Johan.
Dat is jouw mening, geen feit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit om hoeveel maanden het gaat? Als ze niet hadden ingegrepen dan wist je zeker dat je weer geen prijs pakt, nu maak je iig nog een kans.
De kans is wel vrij groot. Derksen zegt de hele tijd dat het om die 3 potjes gaat en ook dat is onzin. Meteen na de winterstop ging het al mis tegen Utrecht (1-1) en Heralces (1-1). Daarna werd er nog verloren van Groningen (3-0) en won je met alle geluk van de wereld van Feyenoord. Ook die wedstrijd had je makkelijk kunnen verliezen. Daarna nog verloren van Twente, Valencia en NAC, dus het probleem lag er al veel langer. Je kan dan lekker blijven aanmodderen, maar het was wel duidelijk dat Rutten totaal niet meer wist wat ie moest doen en dat de organisatie ver te zoeken was.quote:
Dat heeft die toch zelf in de hand? Vorig seizoen werd er goed op hem gelet en als nog geeft die Vertonghen een elleboog. Lekker slim en hij doet het nog steeds. Tegen Valencia thuis nog.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het punt is dat jij het blijkbaar als een feit ziet dat dit een goede actie is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De kans is wel vrij groot. Derksen zegt de hele tijd dat het om die 3 potjes gaat en ook dat is onzin. Meteen na de winterstop ging het al mis tegen Utrecht (1-1) en Heralces (1-1). Daarna werd er nog verloren van Groningen (3-0) en won je met alle geluk van de wereld van Feyenoord. Ook die wedstrijd had je makkelijk kunnen verliezen. Daarna nog verloren van Twente, Valencia en NAC, dus het probleem lag er al veel langer. Je kan dan lekker blijven aanmodderen, maar het was wel duidelijk dat Rutten totaal niet meer wist wat ie moest doen en dat de organisatie ver te zoeken was.
Er waren ook helemaal geen aanwijzingen dat het beter zou gaan.
[ Bericht 4% gewijzigd door Oliver23 op 20-03-2012 08:02:05 ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:47 schreef Chatman. het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL
997.000
![]()
Kijkcijferrecord
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:39 schreef Doublepain het volgende:
“@SigaarSnor: Wéér een kijkcijferrecord voor Voetbal International! Gisteren (19/03) waren er 997.000 kijkers: http://t.co/zP4JHUCV #kijkcijfers #VI #VItv”
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:40 schreef Helpmefok het volgende:
Godsamme gaat het nou nog ooit over dat miljoen heen of wat.
Wat maakt dat nou uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:40 schreef Helpmefok het volgende:
Godsamme gaat het nou nog ooit over dat miljoen heen of wat.
Het is een schande dat Rutten ontslagen is ja, alsof het opeens magisch met PSV beter zal gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het verschil is dat bij PSV de spelers er altijd een voor een uit worden gepikt en dan even worden afgemaakt. Bij Ajax gebeurt dit niet of iig stukken minder. Derksen roept al jaren dat Rutten een loser is en geen toptrainer en nu is het opeens een schande dat die ontslagen is. Ook is hij de hele tijd negatief over Cocu en toen De Boer begon was het allemaal fantastisch.
PSV Suppo'squote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:10 schreef stoeltafel het volgende:
Op het psv netwerk willen ze aangifte tegen VI /Johan gaan doen voor dat NSB gebeuren en volgens hun moet de club echt niet doen, lol
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/771-356.php
Maar dan zelf niet weer terugkomen op de Been, Beenhakker kwestie hoor. Al kan ik dat nog begrijpen maar dat gezeur dat ze te kritisch op Clasie zijn etc. vind ik wel gelijkwaardig aan het Toivonen gejankquote:
Daarin is hij dan ook feitelijk onjuist. Het belachelijk maken is heel iets anders, dat doen hij en Gijp bij iedereen joh. Maar die lampies zien er gelijk een soort anti PSV complot inquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dan zelf niet weer terugkomen op de Been, Beenhakker kwestie hoor. Al kan ik dat nog begrijpen maar dat gezeur dat ze te kritisch op Clasie zijn etc. vind ik wel gelijkwaardig aan het Toivonen gejank
Ik heb juist het idee dat Derksen totaal nooit van mening verandert. Als hij aan het begin van het seizoen Björn Vleminckx of Janco een slechte aankoop vindt dan kan die jongen de ene na de andere erin schieten en topscorer worden maar het blijft een waardeloze aankoop.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:30 schreef Oidipous het volgende:
Maar zo zijn er tonnen voorbeelden te verzinnen hoe ze binnen een korte tijd drastisch van mening veranderen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef Waaghals het volgende:
wat een verontwaardiging, Phillips was toch ook gewoon fout in de oorlog
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:47 schreef Chatman. het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL
997.000
![]()
Kijkcijferrecord
997000 is idd meer dan 9000quote:
Verkapte ik zit vrijdag in Engeland postquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:03 schreef Grifte het volgende:
Godver zat me al dik te verheugen dat vrijdag Boskamp er zat, zit ik in Engeland, kijk het volgende week dinsdag wel terug
Hehe idd! Komop zeg.. wie neemt Derksen nou serieus ? Laat ze lekker lullen daar aan die tafel..ik moet er zelf ook altijd om lachen.. de ene keer is het Toivonen..de volgende keer is het weer McClaren of Kluivert etc etc.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol die mensen op dat psv forum.Je moet echt gigantisch veel lef hebben om over het overschrijden van fatsoensnormen door Derksen te klagen in een zaak die Toivonen treft.
Zenden ze dit in Engeland niet uit dan?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 01:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Verkapte ik zit vrijdag in Engeland post
Is dat zo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef Waaghals het volgende:
wat een verontwaardiging, Phillips was toch ook gewoon fout in de oorlog
Gelukkig hebben we de mp4quote:Op woensdag 21 maart 2012 01:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zenden ze dit in Engeland niet uit dan?!
Bij SV schiet het volgens mij niet opquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:42 schreef Ties02 het volgende:
heeft ook te maken met de competitie denk ik
Ja maar dat van Vertonghen is dan wel weer normaalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:53 schreef kalinhos het volgende:
Nee, is laatst een heel onderzoek naar gedaan. In het begin van de oorlog zijn hun fabrieken overgenomen door de Duitsers en heeft de naar Amerika gevluchte directie weinig tegengestribbeld. Later zijn ze een dubbelrol gaan spelen door een vriendelijk gezicht op te zetten naar de Duitsers, maar ondertussen via hun connecties geheime informatie het bezette Europa uit te smokkelen en bij de Amerikaanse geheime dienst af te leveren. Ze aten van twee walletjes met vooral hun eigen belang in het vizier, maar dat ze fout waren in die oorlog is te kort door de bocht.quote:
Die gast kan ook amper Nederlands hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 03:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Derksen denkt ook nog steeds dat Ola geen Nederlands kan
quote:Johan Derksen is één van de zes BN’ers die zich laat interviewen door Tijs van den Brink in het nieuwe programma Adieu God?. Hierin vertellen bekende landgenoten die christelijk opgevoed zijn over hun huidige band met het geloof. Dat heeft de EO woensdag gemeld. Derksen ontving Van den Brink eerder al eens in Voetbal International en ook toen ging het gesprek over geloof. “Die hele Bijbel vind ik een gedateerd sprookjesboek. Ik geloof er niets van“, zei de voetbalanalist.
De andere BN’ers die Van den Brink gaat interviewen zijn Anita Witzier, Erik van Muiswinkel, Goedele Liekens, Ronald Plasterk en Sara Kroos. “Hopelijk ontstaan er mooie ontmoetingen die tot nadenken stemmen“, zegt de interviewer.
Hij vervolgt: “Het is bijzonder dat zes bekende Nederlanders bereid zijn om op televisie te praten over hun christelijke opvoeding en wat die opvoeding met hen heeft gedaan. Het is toch een heel persoonlijk onderwerp.”
Adieu God? is vanaf donderdag 19 april wekelijks rond middernacht te zien op Nederland 2.
Maar daarom zit je er 3 × per week!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dat televisiewereldje staat me he-le-maal niet aan!
Soms denk ik bij mezelf: "Wat ben je toch een zelfingenomen kwal dat je 2x per dag op tv moet, wat heb jij eigenlijk te melden joh?"quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar daarom zit je er 3 × per week!
Hahahahaha
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Soms denk ik bij mezelf: "Wat ben je toch een zelfingenomen kwal dat je 2x per dag op tv moet, wat heb jij eigenlijk te melden joh?"
Maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik: "Nee, jij bent The Man, jij moet 3x per dag!"
Sinds wanneer is Goedele Likeend een BN'er???quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:16 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=125620
[..]
Doordekken was geweldigquote:
Ja dat is wel een mooie vrouw inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn vrouw blijft een goede MILF
Weer zwanger.
twitter:JonBaskamp twitterde op donderdag 22-03-2012 om 13:14:10Turkije wilt EK 2020 binnenhalen. Ik zou de tasjes maar goed dichthouden! reageer retweet
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:36 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JonBaskamp twitterde op donderdag 22-03-2012 om 13:14:10Turkije wilt EK 2020 binnenhalen. Ik zou de tasjes maar goed dichthouden! reageer retweet
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Vuile sneertjes naar Jack weer, het blijft een achterbakse jongen, een jaloers onderkruipsel.
quote:Drukke zomer voor 'zwangere' Wilfred Genee
Wilfred Genee en zijn vrouw Lili zijn in verwachting. Het stel mocht in september 2009 hun dochtertje Feline Issabeau begroeten, en nu is spruit nummer twee op komst.
De blijde gebeurtenis staat gepland voor de zomer, zo laat de 44-jarige presentator van Voetbal International weten aan RTL Boulevard. Lili is uitgerekend in augustus. Daarmee lijkt het een drukke zomerperiode te worden voor Wilfred, die in gesprek is met RTL over een programma tijdens de Olympische Spelen. Genee is naast VI Oranje eveneens te zien in het dagelijkse wielrenprogramma Tour du Jour. Voor Wilfred een zomer om naar uit te kijken dus.
Niet eens met Genee (als VI-fanquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef de_boswachter het volgende:
Maar Genee heeft wel gelijk.
Jack zat ook in een soort van garage waaraan je niet eens kon zien dat het ZA was.
Ja alleen had de locatie in Zuid Afrika geen enkele meerwaarde behalve spelers op schoot nemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:15 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Niet eens met Genee (als VI-fan).
Jack zit daar ook voor de radio. Dat gaat moeilijk in een kurhaus.
Daarnaast word ik een beetje moe van dat ''onze belastingcenten''. Ik kijk ook altijd met plezier naar de NOS tijdens EK's en WK's.
Ergo: ze hadden beter Jack steeds terug kunnen laten vliegen naar NL dan alle gasten naar Zuid-Afrika laten komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja alleen had de locatie in Zuid Afrika geen enkele meerwaarde behalve spelers op schoot nemen.
En gasten/analitici werden ook nog eens ingevlogen.
Laat gaan johquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja alleen had de locatie in Zuid Afrika geen enkele meerwaarde behalve spelers op schoot nemen.
En gasten/analitici werden ook nog eens ingevlogen.
Zolang bijstandsmoeders van de voedselbank moeten eten en bejaarden maar eens in de week gewassen worden moeten we zo'n privéfeestje van Jack & co. eigenlijk niet toejuichen.quote:
Ja maar dat zegt Geert Wilders ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zolang bijstandsmoeders van de voedselbank moeten eten en bejaarden maar eens in de week gewassen worden moeten we zo'n privéfeestje van Jack & co. eigenlijk niet toejuichen.
Boskamp natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmm, kiezen tussen het terras of Bos(s)kamp..
Boskamp natuurlijk LILLEKEN NATNEKquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmm, kiezen tussen het terras of Bos(s)kamp..
Je moest eens weten wat voor geld er over de balk word gegooid. Dan heb ik liever dat Jack & co het doet en we er nog IETS van terugzien, ipv dat het over de balk word gegooid voor onzinnige projecten of ipads voor wethouders. Dat laatste moet aangepakt worden. Niet de publieke omroepen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zolang bijstandsmoeders van de voedselbank moeten eten en bejaarden maar eens in de week gewassen worden moeten we zo'n privéfeestje van Jack & co. eigenlijk niet toejuichen.
3 zenders voor de publieke omroep is ook veel te overdreven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:30 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor geld er over de balk word gegooid. Dan heb ik liever dat Jack & co het doet en we er nog IETS van terugzien, ipv dat het over de balk word gegooid voor onzinnige projecten of ipads voor wethouders. Dat laatste moet aangepakt worden. Niet de publieke omroepen.
Dat vindt Geert Wilders ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:45 schreef satecl het volgende:
[..]
3 zenders voor de publieke omroep is ook veel te overdreven.
Geertje, nogmaals, niks mis mee! Laat gaan joh, zo'n man!quote:
Tegenover 20 commerciele zender?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:45 schreef satecl het volgende:
[..]
3 zenders voor de publieke omroep is ook veel te overdreven.
quote:'Ik kan me niet voorstellen dat het stabiele PSV zondag onderuit gaat in de Arena
Alvast gefeliciteerd met de overwinning dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:42 schreef MaxC het volgende:
Derksen die zich altijd zo ergert aan het opportunisme in de voetbalwereld over Ajax-PSV:
[..]![]()
![]()
Ongelooflijk ja. Echt ongelooflijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:42 schreef MaxC het volgende:
Derksen die zich altijd zo ergert aan het opportunisme in de voetbalwereld over Ajax-PSV:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig kunnen we nu VI gaan kijken, valt er toch nog wat te lachen.
Geen Voice Of Holland vanovond?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik dacht het begint, zie ik opeens allemaal schilderijen
Sowieso, moeten ze vaste gast maken. En dan Gijpie af en toe.quote:
Nee joh, aan wie moet hij dan koeken geven?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, moeten ze vaste gast maken. En dan Gijpie af en toe.
Schelveccioquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, aan wie moet hij dan koeken geven?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Schelveccio
Beste bezetting:
Genee - Boskamp - Schelveccio - JD
helemaal mee eens. dat is echt de harde kernquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Schelveccio
Beste bezetting:
Genee - Boskamp - Schelveccio - JD
asjeblieft ik wil het er niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ja, ze mogen het wel ff over Heracles gaan hebben idd. Mooie prestatie.
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is die Boskamp ook ontzettend dik
Ik wil hem een rol aanbieden als enforcer in mijn mafiacomedie. Nu het nog kan; die man is een medisch wonder.quote:
Bamihappie enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is die Boskamp ook ontzettend dik
Ja hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:29 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jochie. Mooie wedstrijd was dat.
Nee? Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Wel die shirtjes promoten, maar die gasten mogen het niet verkopen
Epische pens. Genomineerd voor Pens van het Jaar 2012. Bij deze. Ik denk niet dat hij... zijn eigen... zonder spiegel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |