Tis bedtijd...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef Einthovuh het volgende:
Dat duurde lang. Waar is Ajacied422 als je 'm nodig hebt.
Ik wilde 't niet doen want dan ben ik weer een 'topichunter'quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef Einthovuh het volgende:
Dat duurde lang. Waar is Ajacied422 als je 'm nodig hebt.
Ik was toen in de arena, hadden ze schermen met een verbinding met de spelersbus die onderweg was naar amsterdam... de héle tijd die Jan met een blik bier in zn klauwen de hyperactieve mongool aan het uithangenquote:
Beschuit naar Friesland.quote:
Het vertrouwen straalt er vanaf.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef -Willempie- het volgende:
overtuigend ingeschoten van die Torres
Goud, ja, ik had de lapo. Maar ik dacht er is vast iemand sneller.quote:
En gelijk was de show een stuk beterquote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
2x Castallion en Sno die geen huurling ismaar Hansie is redelijk in zijn waarde gelaten vandaag
Dat dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef wceend18 het volgende:
[..]
En gelijk was de show een stuk beter
Ik vond het wel grappig hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 21:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik was toen in de arena, hadden ze schermen met een verbinding met de spelersbus die onderweg was naar amsterdam... de héle tijd die Jan met een blik bier in zn klauwen de hyperactieve mongool aan het uithangen![]()
Die was zo lam als een bal
Mensen die geen Arabisch sprekenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg waarom hij geen nieuw topic opende
Dat jasje van Hansie was historisch manquote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
Aardig slechte show.
Voortaan maar Boskampie terug.
Minderheid in nederland.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die geen Arabisch spreken
Lolzquote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg waarom hij geen nieuw topic opende
Ja, dat jasje was ook wel een beetje sneu, hoewel Derksen dit keer Hansie toch iets fatsoenlijker behandelde dan normaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef Falco het volgende:
Jasje gooien was wel aardig, maar het wordt zo wel erg clownesk. Ik geef deze show een zeventje.
Voor een maandag wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:09 schreef Saavedra het volgende:
Prima showtje, niks mis mee, zeker een 7,5.
Dank.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)8ecfcd8b2ad56a66.mp4
Hier!
Thanksquote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
Hier!
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
anderhalf uur na de uitzending nog niks.......
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
Hier!
Weer een jasje gooi moment ja?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Specularium het volgende:
Het jasje zat in de zapservice hoor.
Niemand snapte het in de P&W studio.
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
Hier!
idd, kijk gewoon online via rtlgemist joh, heerlijk toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Zo traag als dikke stront de berg op laat die link god wat word ik levensmoe van dit gezeik
Das nu het probleem ouwe reus, daar staat hij nietquote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, kijk gewoon online via rtlgemist joh, heerlijk toch.
Oh kut, voor niets download gestoptquote:Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Das nu het probleem ouwe reus, daar staat hij niet
Thanks!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
Hier!
Ah begon hij weer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:09 schreef tompsv18 het volgende:
Verder is het natuurlijk te hopen dat Toivonen Derksen even aan gaat klagen, die opmerking ging veel te ver en die hetze mag wel een keer stoppen.
Hij deed niks verkeerds, die scheids had gewoon rood moeten geven aan Djuricic. Toivonen dan vergelijken met een NSB'er staat nergens op en valt onder het kopje smaad. Vertonghen kwam zelfs oversteken van de andere kant van het veld om Boussaboun een rode kaart aan te naaien en daar wordt dan niks over gezegd. Hypocrisie ten top.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat had hij dan moeten zeggen, sympathieke gozer die Ola? Hehe.
Het is gewoon een feit dat Derksen ELKE week iets negatiefs over Toivonen moet melden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Klein NSB'ertje staat natuurlijk voor verradertje, wat hij is met zijn om kaarten vragen. Maar ik heb niet de illusie dat deze post zin heeft want tegen blinde clubliefde kan geen argument op.
Overdrijf niet zo manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij deed niks verkeerds, die scheids had gewoon rood moeten geven aan Djuricic. Toivonen dan vergelijken met een NSB'er staat nergens op en valt onder het kopje smaad.
Vertonghen stond er vlak naast. Dit is gewoon een leugen. Triest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef tompsv18 het volgende: Vertonghen kwam zelfs oversteken van de andere kant van het veld om Boussaboun een rode kaart aan te naaien en daar wordt dan niks over gezegd. Hypocrisie ten top.
Lekker boeiend waar die stond, hij stond er iig verder vanaf dan Toivonen. Punt blijft dat er niks over werd gezegd. En ja, het valt zeker onder smaad. Deze opmerking en die hele waslijst aan opmerkingen die Derksen al heeft gemaakt in het verleden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo manAls je dit smaad vindt heb je een heel vertekend beeld van de realiteit.
[..]
Vertonghen stond er vlak naast. Dit is gewoon een leugen. Triest.
Interessant man ik zou direct een advocaat in handen nemen en vooral stoppen met het kijken van VI.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar die stond, hij stond er iig verder vanaf dan Toivonen. Punt blijft dat er niks over werd gezegd. En ja, het valt zeker onder smaad. Deze opmerking en die hele waslijst aan opmerkingen die Derksen al heeft gemaakt in het verleden.
Toivonen en Labyad zijn smeerlappen, Mertens valt altijd, Strootman is niet goed genoeg want hij was kut tegen Duitsland (quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Niet alles van PSV is fout, Johan behoorde zelfs tot de Jan Reker fanclub, maar hij is een beetje zwart/wit in zijn meninkjes. Iemand is of helemaal oké of helemaal fout. Toivonen dus, maar ook Kuyt, Koevermans, Blatter, Andries Jonker, Pastoor, Ten Have en Van Geel zitten in het foute pulletje.
Vind ik wel meevallen. Valt onder dezelfde noemer als z'n gezeur over Pantelic, Lazovic, enzovoort. Hij heeft gewoon een mening en wijkt daar niet vanaf. Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar die stond, hij stond er iig verder vanaf dan Toivonen. Punt blijft dat er niks over werd gezegd. En ja, het valt zeker onder smaad. Deze opmerking en die hele waslijst aan opmerkingen die Derksen al heeft gemaakt in het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klinkt als de Feyenoord users en dat terwijl hij net zo negatief over Ajax is. Waarom is het zo moeilijk om wat Derksen zegt als zijn mening te zien en gewoon te genieten van het programma? Net a;s een programma als Top Gear, daar ga je toch niet janken als je het niet eens bent over Clarkson zijn niet onderbouwde mening over een auto?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen en Labyad zijn smeerlappen, Mertens valt altijd, Strootman is niet goed genoeg want hij was kut tegen Duitsland (), verdediging is altijd kut, Wijnaldum en Matavz zijn niet goed genoeg voor PSV etc. Altijd negatief
Nooit een keer van: Zo, wat was die Mertens goed
Maarja ik ga nu kijken misschien dit keer niet
Deze opmerking van vandaag ging gewoon over de fatsoenslijn heen, dat lijkt me duidelijk. Mensen zijn snel beinvloed en nemen dit soort dingen dus ook over. Ook de scheidsrechters natuurlijk, dat was dit weekend wel te zien. In plaats van Djuricic zijn tweede gele en dus rood te geven, kreeg Toivonen geel. Vertonghen deed hetzelfde en kreeg niks, Boussaboun een rode kaart.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Valt onder dezelfde noemer als z'n gezeur over Pantelic, Lazovic, enzovoort. Hij heeft gewoon een mening en wijkt daar niet vanaf. Lekker boeiend.
tompsvquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:37 schreef Oliver23 het volgende:
HANSIE HANSIE_O_
Prachtig fragment. Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke man, je hebt helemaal gelijk. Heel Nederland is anti-psv en het komt allemaal door Derksen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deze opmerking van vandaag ging gewoon over de fatsoenslijn heen, dat lijkt me duidelijk. Mensen zijn snel beinvloed en nemen dit soort dingen dus ook over. Ook de scheidsrechters natuurlijk, dat was dit weekend wel te zien. In plaats van Djuricic zijn tweede gele en dus rood te geven, kreeg Toivonen geel. Vertonghen deed hetzelfde en kreeg niks, Boussaboun een rode kaart.
Het verschil is dat bij PSV de spelers er altijd een voor een uit worden gepikt en dan even worden afgemaakt. Bij Ajax gebeurt dit niet of iig stukken minder. Derksen roept al jaren dat Rutten een loser is en geen toptrainer en nu is het opeens een schande dat die ontslagen is. Ook is hij de hele tijd negatief over Cocu en toen De Boer begon was het allemaal fantastisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je klinkt als de Feyenoord users en dat terwijl hij net zo negatief over Ajax is. Waarom is het zo moeilijk om wat Derksen zegt als zijn mening te zien en gewoon te genieten van het programma? Net a;s een programma als Top Gear, daar ga je toch niet janken als je het niet eens bent over Clarkson zijn niet onderbouwde mening over een auto?
Lekker inhoudelijk reageer je, goed hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke man, je hebt helemaal gelijk. Heel Nederland is anti-psv en het komt allemaal door Derksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |