Tis bedtijd...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef Einthovuh het volgende:
Dat duurde lang. Waar is Ajacied422 als je 'm nodig hebt.
Ik wilde 't niet doen want dan ben ik weer een 'topichunter'quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef Einthovuh het volgende:
Dat duurde lang. Waar is Ajacied422 als je 'm nodig hebt.
Ik was toen in de arena, hadden ze schermen met een verbinding met de spelersbus die onderweg was naar amsterdam... de héle tijd die Jan met een blik bier in zn klauwen de hyperactieve mongool aan het uithangenquote:
Beschuit naar Friesland.quote:
Het vertrouwen straalt er vanaf.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef -Willempie- het volgende:
overtuigend ingeschoten van die Torres
Goud, ja, ik had de lapo. Maar ik dacht er is vast iemand sneller.quote:
En gelijk was de show een stuk beterquote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
2x Castallion en Sno die geen huurling ismaar Hansie is redelijk in zijn waarde gelaten vandaag
Dat dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef wceend18 het volgende:
[..]
En gelijk was de show een stuk beter
Ik vond het wel grappig hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 21:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik was toen in de arena, hadden ze schermen met een verbinding met de spelersbus die onderweg was naar amsterdam... de héle tijd die Jan met een blik bier in zn klauwen de hyperactieve mongool aan het uithangen![]()
Die was zo lam als een bal
Mensen die geen Arabisch sprekenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg waarom hij geen nieuw topic opende
Dat jasje van Hansie was historisch manquote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
Aardig slechte show.
Voortaan maar Boskampie terug.
Minderheid in nederland.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die geen Arabisch spreken
Lolzquote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg waarom hij geen nieuw topic opende
Ja, dat jasje was ook wel een beetje sneu, hoewel Derksen dit keer Hansie toch iets fatsoenlijker behandelde dan normaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef Falco het volgende:
Jasje gooien was wel aardig, maar het wordt zo wel erg clownesk. Ik geef deze show een zeventje.
Voor een maandag wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:09 schreef Saavedra het volgende:
Prima showtje, niks mis mee, zeker een 7,5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |