Je kunt best wel zoiets voor jezelf beslissen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa vriendinnen van mij deden t wel eens omdat de jongen in kwestie die op mij afstapte in hun ogen fout was.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt best wel zoiets voor jezelf beslissen.
Meestal is het jaloezie, want het zijn meestal de lelijkste meiden die het hardst schreeuwen. Meiden die leuk zijn en sociale vaardigheden hebben, weten hoe ze met zo'n situatie om moeten gaan en vertrouwen erop dat hun vriendin volwassen genoeg is om een beslissing voor haarzelf te maken.
Een collega van mij is versierd door zijn vrouw.. ze kennen elkaar inmiddels al ruim 30 jaar en hebben 4 kinderen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef firefly3 het volgende:
Verder hoe langer je in the friendzone zit, hoe moeilijker het is om eruit te komen. Onmogelijk is het niet, maar je kansen verdunnen wel. Het kan zijn dat ze het pikt omdat ze al vanaf het begin gek op je was, maar als je er echt te lang mee door gaat dan is het bye bye.
Ja dat komt ook voor, en het komt zelfs ook vaak voor dat als de vrouw versiert dat de man haar wel aanneemt omdat hij al blij is met een relatie. Een man ziet meestal eerder waar hij op valt dan de vrouw. Wanhoop relaties komen vaak voor. Kijk maar op dit forum hoeveel gasten hier al blij zijn met een relatie, al is ze niet super knap of super lief.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Een collega van mij is versierd door zijn vrouw.. ze kennen elkaar inmiddels al ruim 30 jaar en hebben 4 kinderen.
Tot zover die theorie van jou
Het komt simpelweg neer op hoe goed je bij elkaar past en of er een klik is. Dan gaat het dus "vanzelf".
Ik ken mensen die zo zijn. Die breken af en toe wat, komen ook wel vaker op de eerste hulp terecht.. en dan nog boeit het ze geen fuck.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef firefly3 het volgende:
En als je voor het eerst gaat skiën en gelijk vanaf de hoogste piste gaat is het ook buiten je comfort zone. Dat je dan geen zenuwen voelt maar alleen spanning vind ik knap
Ik heb het over dingen die je voor het eerst doet, niet waarbij je al eerder motor hebt gereden of geskied. Dus voor het eerst parachute springen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zo zijn. Die breken af en toe wat, komen ook wel vaker op de eerste hulp terecht.. en dan nog boeit het ze geen fuck.
Zelf ben ik niet zo, maar ze zijn er wel. De vriend van mijn zusje is daar wel een aardig voorbeeld van. Die heeft zelfs het nieuws gehaald omdat hij met zijn motor uit de bocht was gevlogen op de snelweg toen hij veel te hard ging.. motor total loss en hij mag van geluk spreken dat hij nog leeft (hij vloog over de vangrail en kwam op een groenstrook terecht, de motor was minder gelukkig). Maar ook dit doet hem weinig.. hij moest meteen weer een nieuwe motor hebben en gaat nog regelmatig racen. Soms gaan ze ook naar de Nürburgring in Duitsland om echt het maximale uit hun motoren te halen.
Als je hem dan vraagt of hij niet bang is om dood te gaan lacht hij even en heeft hij zoiets van "whatever".
Geloof me, als hij parachute mag gaan springen dan doet hij het gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over dingen die je voor het eerst doet, niet waarbij je al eerder motor hebt gereden of geskied. Dus voor het eerst parachute springen bijvoorbeeld.
jij maakt er van dit ik niet buiten mijn comfortzone komt omdat ik niet zenuwachtig ben in die situaties.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef firefly3 het volgende:
Als alles volgens jou comfort zone is, waarom moet je je dan verbeteren? Dan kan je al alles.
kan spannend zijn, maar zenuwen? Nee dat niet. Ik zie wel wat er gebeurd, en wanneer er iets gebeurd handel ik wel op dat moment. Waarom over iets nadenken voor het gebeurd is?quote:En als je voor het eerst gaat skiën en gelijk vanaf de hoogste piste gaat is het ook buiten je comfort zone. Dat je dan geen zenuwen voelt maar alleen spanning vind ik knap
Qua vrouwen versieren valt de vriend van mijn zusje nog wel mee hoor.. het is namelijk een vrij stille jongen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat niet iedereen zenuwachtig wordt als hij of zij iets nieuws onderneemt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:58 schreef firefly3 het volgende:
Ja, die extreme types heb je ook. Maar eerlijk gezegt heb ik niet het gevoel dat ook_gek zo'n type is. Want als het je niet boeit dan escaleer je vanaf het begin al en ga je niet eerst een praatje maken. Dan durf je haar zoenent te ontmoeten en neem je haar gelijk mee. Een extreem voorbeeld is een gast genaam evil stifler, hij stapt de deur uit en heeft binnen tien min een meid bij hem thuis.
Je kan het echt niet los laten he? Je moe en zal je gelijk halen. Accepteer het nou eens gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
Heeft niets met opscheppen te maken, maar als je "versieren" ziet als gewoon een vrouw aanspreken en kijken waar het heen gaat, dan is het logisch dat je geen zenuwen hebt. Je zult ook niet hard afgewezen worden omdat je toch grotendeels als een gewoon aardig persoon gevonden word. Waar ze er 10 van spreekt op een avond.
Slingers om haar heen hangenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren om te kunnen zeggen, ik heb haar versierd?
Welk sprookjesboek heb jij gelezen dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef firefly3 het volgende:
Iemand die ik ken heeft bijv ook geen zenuwen, maar gaat voor de easy targets. (Meiden die toevallig alleen staan en met een smoes om aan te spreken, en meiden die meestal de knapste niet zijn etc). Dus letterlijk eerst een excuus verzinnen vanuit de omgeving om haar aan te spreken (dit zie ik hier heel vaak voorbij komen, zeg iets wat je opmerkt blabla). Als dit je methode is, logisch dat je geen zenuwen krijgt.
En aanspreken stelt vrij weinig voor, probeer maar eens harde fysieke escalatie vanaf het begin, in een groep van 5 super leuke vrouwen waarbij je de knapste meteen meeneemt. Breng het steeds verder naar het volgende niveau.
Als ze toestemming geeft haar te lichaam binnen te dringen. Dus tongzoenen telt ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het echt niet los laten he? Je moe en zal je gelijk halen. Accepteer het nou eens gewoon.
Of ik nou op een onbekende vrouw afstap voor een gesprek of als doel om telefoonnummer en etentje of drankje er uit te halen. Er is geen enkele vorm van zeenuwen. En als ze in het laatste geval nee zegt, prima. Ik heb het geprobeerd.
En voorbeelde van de gekste dingen is wel een vorm van opscheppen. Het draagt namelijk helemaal niks bij aan het onderwerp van dit topic. Het is alleen je eigen ego strelen, meer niet.
Zoveel mogelijk Telefoon nummers scoren en zoveel mogelijk vrouwen in mijn bed krijgen is al lang verleden tijd. Dat was zo rond de 20. Die periode ben ik echt overheen gegroeid.
Trouwens, wanneer versier je een vrouw. Wat moet er gebeuren om te kunnen zeggen, ik heb haar versierd?
Want hoe uitte jij dat je in jezelf geloofd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Ensemble het volgende:
Een beetje zelfvertrouwen helpt al heel erg veel bij het versieren. En dan spreek ik uit eigen ervaring deze week.
Inderdaad. Een telefoonnummer, etentje of drankje doet ze met vriendinnen en haar opa/oma ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze toestemming geeft haar te lichaam binnen te dringen. Dus tongzoenen telt ook.
Bij mij was het mijn uiterlijk veranderen. Nieuw kapsel, nieuwe kleren. Gewoon iets waar je een beetje meer mee opvalt en waar je je goed in voelt. Blijkbaar straal je dan toch onbewust meer zelfvertrouwen uit, en ook door complimenten die je dan van anderen krijgt geeft het je zelfvertrouwen een boost.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want hoe uitte jij dat je in jezelf geloofd?
Waarmee ben je het niet mee eens? En probeer het in de praktijk zou ik zeggen als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk sprookjesboek heb jij gelezen dan?
met een onbekend persoon die ze net heeft leren kennen, gho en ik maar denken dat dit bekend stond onder daten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een telefoonnummer, etentje of drankje doet ze met vriendinnen en haar opa/oma ook.
Kijk uit, het is een quickfix. Want na verloop van tijd dan heb je weer nieuwe kleding nodig of een nieuw kapsel. Echt zelfvertrouwen met vrouwen bouw je op door veel vrouwen te ontmoeten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Bij mij was het mijn uiterlijk veranderen. Nieuw kapsel, nieuwe kleren. Gewoon iets waar je een beetje meer mee opvalt en waar je je goed in voelt. Blijkbaar straal je dan toch onbewust meer zelfvertrouwen uit, en ook door complimenten die je dan van anderen krijgt geeft het je zelfvertrouwen een boost.
En ineens kwamen er steeds meer vrouwen een gesprek met mij voeren. En dat is best apart bij iemand die zo verlegen is als ik.
Dat zal in mijn geval niet zo geweest zijn. Mijn vriendinnetjes zijn leuker dan ik ben..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt best wel zoiets voor jezelf beslissen.
Meestal is het jaloezie, want het zijn meestal de lelijkste meiden die het hardst schreeuwen. Meiden die leuk zijn en sociale vaardigheden hebben, weten hoe ze met zo'n situatie om moeten gaan en vertrouwen erop dat hun vriendin volwassen genoeg is om een beslissing voor haarzelf te maken.
Het komt vaak voor dat zij het niet als date ziet maar hij welquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met een onbekend persoon die ze net heeft leren kennen, gho en ik maar denken dat dit bekend stond onder daten.
Houd toch op man, dus jij probeer zoveel mogenlijk vrouwen te zoenen of te neuken. Je zit tegen de 30 aan. Wat was het, 27 toch. Bovenstaande was leuk en spannend rond je 20ste. daar zal je ondertussen toch echt overheen gegroeid moeten zijn.
Maar goed dat is mijn mening.
Dan zou ik niet op jou afgestapt zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal in mijn geval niet zo geweest zijn. Mijn vriendinnetjes zijn leuker dan ik ben..
Ben je ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet op jou afgestapt zijn
Tuurlijk, maar zo doe je wel wat ervaring op, en elk beetje ervaring is meegenomen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kijk uit, het is een quickfix. Want na verloop van tijd dan heb je weer nieuwe kleding nodig of een nieuw kapsel. Echt zelfvertrouwen met vrouwen bouw je op door veel vrouwen te ontmoeten.
dat zegt al genoeg over het type vrouwquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het komt vaak voor dat zij het niet als date ziet maar hij welQuote van iemand: "Dan geeft ze je een kusje op het einde, en belt ze die zelfde avond de klootzak van de club op om haar te verwennen".
kan je even aanwijzen waar het stukje alles betalen staat in mijn reactie?quote:Verder is het natuurlijk geweldig als een gast alles voor haar betaald. Ik zou als ik een vrouw zou zijn ook een hoop etentjes laten betalen. Sommige vrouwen hebben twee of meer van dat soort gasten. 1 die haar naar x toe brengt, een ander die haar huisdieren verzorgt etc.
Kwaliteit gaat boven aantallen vind ik.
Het gevaar is eigenlijk een beetje dat je in je diepste onderbewustzijn haar positieve reactie koppelt aan de kleding die je draagt. Op de korte termijn geeft het vast wel even een boost, maar ik weet de consequenties niet over de lange termijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:25 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo doe je wel wat ervaring op, en elk beetje ervaring is meegenomen.
En dat beetje zelfvertrouwen helpt ook wel als je je al tijden slecht hebt gevoeld door andere dingen.
Je hebt gelijk, je kunt de kosten ook delen. Maar ze is niet verplicht om jou als enige te kiezen puur omdat je uit eten gaat. Ze heeft ook haar vrijheid. Dat je uit eten gaat betekend niet dat ze gelijk met niemand naar bed mag. Dus om het haar kwalijk te nemen is fout.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zegt al genoeg over het type vrouw
[..]
kan je even aanwijzen waar het stukje alles betalen staat in mijn reactie?
Je haalt er van alles bij om een reactie die haaks staat op jou mening onderuit te halen
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal daar dan wel rekening mee houden, om te proberen niet erg in die gedachtegang te vallen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gevaar is eigenlijk een beetje dat je in je diepste onderbewustzijn haar positieve reactie koppelt aan de kleding die je draagt. Op de korte termijn geeft het vast wel even een boost, maar ik weet de consequenties niet over de lange termijn.
Misschien kost het dan extra moeite om je oude gedachtegang te verwijderen. Je los te breken van kleding etc waarbij je daadwerkelijk weet dat jij goed genoeg bent, en niets te maken heeft met wat je draagt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:41 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal daar dan wel rekening mee houden, om te proberen niet erg in die gedachtegang te vallen.
Thx!quote:
Doe je het weer!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je kunt de kosten ook delen. Maar ze is niet verplicht om jou als enige te kiezen puur omdat je uit eten gaat. Ze heeft ook haar vrijheid. Dat je uit eten gaat betekend niet dat ze gelijk met niemand naar bed mag. Dus om het haar kwalijk te nemen is fout.
Je zei :quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe je het weer!
Er staat nergens dat er na een date een vrouw niks meer mag doen. Er staat nergens iets over wel of niet met iemand naar bed mogen gaan. En al helemaal niks over iets kwalijk nemen. Net als dat er niks staat over alles betalen.
Stop eens met dingen er bij verzinnen om te kunnen reageren. Want je reactie heeft als basis, dingen die daar helemaal niet staan
Het spreekt boekdelen. Dus je bent er bewust van dat ze het misschien niet eens als date ziet, en dezelfde avond zo vrij is dat ze met een andere gozer naar bed gaat die wel al stappen heeft ondernomen en geen doekjes eromheen windt?quote:dat zegt al genoeg over het type vrouw
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarmee ben je het niet mee eens? En probeer het in de praktijk zou ik zeggen als je het ergens niet mee eens bent.
Ik kan niet eens ontcijferen wat hier nou daadwerkelijk staat.quote:En aanspreken stelt vrij weinig voor, probeer maar eens harde fysieke escalatie vanaf het begin, in een groep van 5 super leuke vrouwen waarbij je de knapste meteen meeneemt. Breng het steeds verder naar het volgende niveau
Ik heb echt geen idee wat je allemaal in je hoofd haald. Een date is niks meer dan kijken of de klik er echt is en of je eventueel meer met elkaar wilt afspreken of niet. En ik weet wel zeker dat ze het als een date ziet, anders spreekt ze niet af met een wild vreemd persoon. Dat doet ze om te kijken of het is wat ze hoop of verwacht. En geintereseert is in mij ( in dit geval)quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zei :
[..]
Het spreekt boekdelen. Dus je bent er bewust van dat ze het misschien niet eens als date ziet, en dezelfde avond zo vrij is dat ze met een andere gozer naar bed gaat die wel al stappen heeft ondernomen en geen doekjes eromheen windt?
Ik spreek alleen vrouwen aan als ik naar huis loop van een avondje stappen, meestal niet als ik nuchter ben tenzij ik ze al via via ken oidquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
Als jij als vrouw rustig zou fietsen op je fiets.. Naar huis, wat zou jij er dan van vinden als er een nette semi-knappe malloot je zou aanspreken op je uiterlijk?
Ik vraag het me af na aanleiding van een dame met een ogenschijnlijk mooi figuur die voor mij fietste.
Thanks voor je advies, de volgende keer laat ik mijn fiets wel op school staan en ga ik eerst even stappenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik spreek alleen vrouwen aan als ik naar huis loop van een avondje stappen, meestal niet als ik nuchter ben tenzij ik ze al via via ken oid
Je moet het jezelf niet te moeilijk maken maar proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thanks voor je advies, de volgende keer laat ik mijn fiets wel op school staan en ga ik eerst even stappen
Achteraf zou ik het zien als een compliment, maar op dat moment zou ik het vooral zien als irritant.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
Als jij als vrouw rustig zou fietsen op je fiets.. Naar huis, wat zou jij er dan van vinden als er een nette semi-knappe malloot je zou aanspreken op je uiterlijk?
Ik vraag het me af na aanleiding van een dame met een ogenschijnlijk mooi figuur die voor mij fietste.
Kan je dat verder uitleggen voor mij? En onder welke bezigheid zou je het wel leuk vinden?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Achteraf zou ik het zien als een compliment, maar op dat moment zou ik het vooral zien als irritant.
Het al oude mysterie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb verder nog wel een vraag....
Hoe zorg je er voor dat vrouwen JOU aanspreken?
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aansprekenquote:
Heel af en toe wil het plaats vinden, maar dat is slechts persoonlijke ervaring.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aanspreken
Hoaxquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel af en toe wil het plaats vinden, maar dat is slechts persoonlijke ervaring.
Nee geen kassameisje.quote:
Zo ben ik aan mijn (ex)vriendje(s) gekomen hoor. Bij nader inzien doe ik blijkbaar iets foutquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aanspreken
Zo is mijn ex ook aan mij gekomenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo ben ik aan mijn (ex)vriendje(s) gekomen hoor. Bij nader inzien doe ik blijkbaar iets fout
Kan alleen als je de type bent van die chick... en ja meisje G sprak mij aan vanuit het niets. Maar gebeurd niet zo vaak volgens mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik nu eigenlijk ook wel. Maar vaak onschuldig... niet dat ze echt interesse tonen denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik word zo vaak aangesproken door meisjes, zorg gewoon dat je plezier hebt (of dat het zo lijkt) en dat je er goed uitziet
En daar ging het dus fout.quote:
Dit is echt waar. Als je treurig in een hoekje gaat zitten heb je veel minder kans om aangesproken te worden. Laat zien dat je er bent, maar niet zo veel dat het vervelend wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik word zo vaak aangesproken door meisjes, zorg gewoon dat je plezier hebt (of dat het zo lijkt) en dat je er goed uitziet
Op de fiets ben je gewoon onderweg en dan heb ik persoonlijk geen zin in een gesprekje met een onbekende, die mij aanspreekt om mijn uiterlijk oid. Negatieve meningen zijn niet per definitie onwaar, dus het kan geen kwaad om er soms wel waarde aan te hechten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je dat verder uitleggen voor mij? En onder welke bezigheid zou je het wel leuk vinden?
Achja.. Ik zou eigenlijk geen waarde moeten hechten aan negatieve meningen, volgens mij vindt de meerderheid het gewoon leuk om aangesproken te worden als de opening positief is... Dat iemand geen zin heeft om te praten merk je later wel.
Ik heb verder nog wel een vraag....
Nee, maar ik ben al extreem voorzichtig aangelegd wat betreft initiatief nemen.. Dus wat optimisme zou niet misstaan...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op de fiets ben je gewoon onderweg en dan heb ik persoonlijk geen zin in een gesprekje met een onbekende, die mij aanspreekt om mijn uiterlijk oid. Negatieve meningen zijn niet per definitie onwaar, dus het kan geen kwaad om er soms wel waarde aan te hechten.
Dus ik zie er niet uit? Genoeg mensen die het tegendeel beweren.... Ook vermaak ik me vaak prima.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat zijn volgens jou wel goede plekken voor een gesprekje met een onbekende?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op de fiets ben je gewoon onderweg en dan heb ik persoonlijk geen zin in een gesprekje met een onbekende, die mij aanspreekt om mijn uiterlijk oid. Negatieve meningen zijn niet per definitie onwaar, dus het kan geen kwaad om er soms wel waarde aan te hechten.
Ik kan me indenken plekken waar je vaker komt (bijvoorbeeld sportschool, bibliotheek, kroeg, bedenk maar wat).quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou wel goede plekken voor een gesprekje met een onbekende?
Dat vraag ik me ook wel af.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
En waar spreken vrouwen mannen aan? Het lijkt me sterk dat drommel ''geluk'' heeft.
Ik sport al 5 maanden... helaas geen contacten opgedaan... alleen wat oppervlakkige met een aantal jongens (dat is altijd heel makkelijk en geen behoefte aan).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me indenken plekken waar je vaker komt (bijvoorbeeld sportschool, bibliotheek, kroeg, bedenk maar wat).
Dan is of de locatie niet juist (er zitten geen vrouwen op jouw sportschool), of je plek niet juist (juist wel aan de bar gaan zitten).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik sport al 5 maanden... helaas geen contacten opgedaan... alleen wat oppervlakkige met een aantal jongens (dat is altijd heel makkelijk en geen behoefte aan).
Maar ja... in het krachttrainings gedeelte komen bijna geen meiden... en aan de bar zit ik nooit.
Ik durf nooit aan de bar te gaan zitten als ik nuchter benquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is of de locatie niet juist (er zitten geen vrouwen op jouw sportschool), of je plek niet juist (juist wel aan de bar gaan zitten).
Uitgaan is natuurlijk een hele goeie gelegenheid om vrouwen te ontmoeten. Helaas voor mij houd ik niet zo van uitgaan. In elk geval niet daar waar harde muziek is en gedanst wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik durf nooit aan de bar te gaan zitten als ik nuchter benIk moet altijd wat biertjes op hebben voordat ik relaxt ben.
En ja tijdens uitgaan word ik nu wel minstens een paar keer aangesproken door de dames.
hehe ik houd daar dus wel vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uitgaan is natuurlijk een hele goeie gelegenheid om vrouwen te ontmoeten. Helaas voor mij houd ik niet zo van uitgaan. In elk geval niet daar waar harde muziek is en gedanst wordt.
Maar je hebt verder daarmee nog geen successen weten te boeken? Waar kan dat aan liggen denk je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bedenk me net...
Als ik nuchter ben word ik ook eerder aangesproken.. Omdat ik dan gewoon simpelweg wacht tot iemand mij aanspreekt als ik aangekeken word... (Had je maar niet moeten kijken)
Geslotennnnnnn - niet flirterig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je hebt verder daarmee nog geen successen weten te boeken? Waar kan dat aan liggen denk je?
Ik vond je niet echt gesloten overkomen afgelopen dinsdagquote:
Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond je niet echt gesloten overkomen afgelopen dinsdag
Flirterig kan ik weinig over zeggen, er waren niet bepaald veel vrouwen aanwezig
Het is een kwestie van leren. Alleen al door op meets te verschijnen, kom ik al uit m'n comfortzone. Naarmate je je steeds prettiger voelt buiten je comfortzone, wordt de zone waar je je in bevind steeds meer je nieuwe confortzone en ga je je steeds prettiger voelen. Zo ervaar ik in elk geval het meeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...
Liever tussen aanhalingstekens omdat ik dat helemaal geen fijne eigenschap van mezelf vind en liever anders zou zijn, maar dat is gewoon erg lastig.
Daar merkte ik tijdens de meet verder niks van, je deed gewoon vrolijk mee en zat niet de hele tijd aan iemand vast te plakken zeg maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
Dus wat je nu zegt is, probeer!
En om dat te proberen heb ik wel positieve energie nodig... Ik ben ook lichtelijk depressief en alles houdt verband met alles heb ik het idee...
Iedereen wilt liever in de veilige zone zitten. Het is letterlijk jezelf telkens in het diepe gooien. Er zijn theorieën dat het komt omdat het menselijk lichaam zo min mogelijk energie wilt gebruiken. Maar zodra je die "angst" telkens weer overwint, ben je naderhand blij dat je actie hebt ondernomenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...
Liever tussen aanhalingstekens omdat ik dat helemaal geen fijne eigenschap van mezelf vind en liever anders zou zijn, maar dat is gewoon erg lastig.
Hey, proberen kan altijd. Soms zit ik in de trein niet te wachten op een praatje bijvoorbeeld, maar op andere momenten wel. En je hoort vaak genoeg over treinflirts die op meer uit kunnen lopen. In de trein is het echter wel zo dat je misschien beter kan inschatten of iemand er wel of niet open voor staat. Op de fiets is dat moeilijker.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben al extreem voorzichtig aangelegd wat betreft initiatief nemen.. Dus wat optimisme zou niet misstaan...
En dat wil je geen praatje, dan merk ik dat toch wel?
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zinquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar merkte ik tijdens de meet verder niks van, je deed gewoon vrolijk mee en zat niet de hele tijd aan iemand vast te plakken zeg maar.
Maar lijkt me wel handig om eerst uit die depressie te komen, anders kom je nooit lekker in je vel te zitten.
Ga je verder nog naar meets bijvoorbeeld? Of was dinsdag je eerste?
Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..
Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..
Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaat).
Haha, thxquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppie
Je ziet er niet slecht uit, kunt Silk met 1 hand optillen () en bovendien heb je ook nog eens een goeie muzieksmaak
Misschien bedoelde hij dat jouw doel (succesvol een meisje/vrouw versieren) te hoog is?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?
Ik denk dat het een knop is die ik om zou moeten zetten en dat er geen makkelijke manier bestaat om die om te draaien. Dat ik door mijn grote comfort zone alles enorm zwaar maak voor mezelf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat jouw doel (succesvol een meisje/vrouw versieren) te hoog is?
Haha, ja ik weet, maar hij is pas aankomend weekend voor het eerst openquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, thx
Hup naar de sportschool koffie
Totdat het een keer lukt en dan kom je meestal wel tot inkeer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een knop is die ik om zou moeten zetten en dat er geen makkelijke manier bestaat om die om te draaien. Dat ik door mijn grote comfort zone alles enorm zwaar maak voor mezelf.
Ik denk niet dat er zo'n knop bestaat. Alles wat je nieuw probeert, zal je moeten leren. Het gaat (meestal) niet vanzelf. Uit je comfortzone stappen is lastig, maar niet onmogelijk. Door je gewoon ergens prettig te voelen (bijvoorbeeld bij een meet) straal je meteen al meer zelfverzekerdheid uit. En dat terwijl je er eigenlijk niets voor hoeft te doen, behalve lol hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een knop is die ik om zou moeten zetten en dat er geen makkelijke manier bestaat om die om te draaien. Dat ik door mijn grote comfort zone alles enorm zwaar maak voor mezelf.
Dus gewoon doen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat het een keer lukt en dan kom je meestal wel tot inkeer.
Mensen vragen het soms maar het is moeilijk antwoorden. En inderdaad, je moet doen, met alleen denken en kijken kom je er niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus gewoon doen...
Ik hoor nooit echt verhalen van mensen die heel direct flirten.. Wat voorn directe flirt opmerkingen zou je kunnen maken? Indirect gebrabbel kan ik wel.. Mijn emoties of lust gevoelens uiten zou ik ook niet zo snel doen wat ik denk ik wel zou moeten doen in bepaalde situaties.. (Nouja moeten.. Ik zou het wel eens willen ervaren en proberen)
Maar, werkt direct flirten? Ik vind dat al heel snel klinken als opgeilen eigenlijk... -.- Hmm...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen vragen het soms maar het is moeilijk antwoorden. En inderdaad, je moet doen, met alleen denken en kijken kom je er niet.
In het algemeen. Mensen worden vaak depressief als ze niet kunnen voldoen aan hun eigen eisen. Tien dagen lang elke negatieve emotie negeren en omzetten in iets positiefs kost veel moeite, maar aan het einde van de periode ben je er vanaf. Je hersens willen namelijk niet van gemoed stand wisselen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?
Et zit diep, ik heb het idee dat mijn eigen eisen helemaal niet zo groot zijn, ik wil gewoon meer ''leven'' En niet het omgekeerde... Dus eigenlijk niks doen wat ik leuk vind....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In het algemeen. Mensen worden vaak depressief als ze niet kunnen voldoen aan hun eigen eisen. Tien dagen lang elke negatieve emotie negeren en omzetten in iets positiefs kost veel moeite, maar aan het einde van de periode ben je er vanaf. Je hersens willen namelijk niet van gemoed stand wisselen.
Niks verwachten van mensen is een slimme stap. Direct flirten werkt in mijn ervaring het beste.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar, werkt direct flirten? Ik vind dat al heel snel klinken als opgeilen eigenlijk... -.- Hmm...
Ik kap situaties gewoon te snel af omdat ik het onbekende eng vind denk ik... Er teveel eisen aan stel ook omdat ik een meisje wel iets zou moeten vinden hebben wat me erg aanspreekt.. (Terwijl je in een avondje discotheek eigenlijk niks zou moeten verwachten van iemand dus ze ook niet geweldig speciaal hoeft te zijn)
Stap 1 heb je al.. het probleem herkennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je ''direct flirten'' Concretiseren voor me?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niks verwachten van mensen is een slimme stap. Direct flirten werkt in mijn ervaring het beste.
Jij kwam ermee, maar goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je ''direct flirten'' Concretiseren voor me?
Dat werkte bij mij dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niks verwachten van mensen is een slimme stap. Direct flirten werkt in mijn ervaring het beste.
Ik kan ook niet bepalen wat wel werkt voor andere mensen en wat niet.quote:
Nee, maar ik reageer enkel uit mijn ervaring.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bepalen wat wel werkt voor andere mensen en wat niet.
Ok, maar dan ga je de rest van de date alleen maar over koetjes en kalfjes en over het werk praten? Nee toch? Dan maak je meer opmerkingen over haar fysiek lijkt me?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij kwam ermee, maar goed.
"Hey, ik zag je staan en vind je wel leuk, heb je zin om wat te gaan drinken?"
De laatste dingen, die genoemd worden, zoals bovenstaande, en een vrouw op een fiets of welke andere gekke plek aanspreken, dat is toch per persoon verschillend? Gespreksonderwerpen, toegankelijkheid..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, maar dan ga je de rest van de date alleen maar over koetjes en kalfjes en over het werk praten? Nee toch? Dan maak je meer opmerkingen over haar fysiek lijkt me?
Net wat je wil. Laat het in ieder geval niet aanvoelen alsof je een lijstje afwerkt. Ik improviseer ook maar wat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, maar dan ga je de rest van de date alleen maar over koetjes en kalfjes en over het werk praten? Nee toch? Dan maak je meer opmerkingen over haar fysiek lijkt me?
Fysieke escalatie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik was net ook uit mijn comfort zone en sprak een knappe meid aan in een volle trein. En moet straks weer uit mijn comfort zone, fysieke escalatie met een vreemde buiten moet ik nog leren.
Fysieke escalatie wil zeggen dat 't lichamelijk gebruik toeneemt, bijvoorbeeld door een geweldsdelictquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Fysieke escalatie = vast pakken bij haar arm bijv als ze voorbij loopt om haar staande te houden. Maar wel op een manier dat ze weet dat je meer wilt en dat ze zich comfortabel voelt. Op straat is de grens tussen creepy en charmant hierbij wel veel dunner.
Maar blijf je onder dat improviseren netjes? En ''flirt'' je niet echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net wat je wil. Laat het in ieder geval niet aanvoelen alsof je een lijstje afwerkt. Ik improviseer ook maar wat.
Doorgaans niet nee, anders is het geen flirten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar blijf je onder dat improviseren netjes? En ''flirt'' je niet echt?
Vooral stampij gaan maken bij de balie van de supermarkt dan, dan ben je stoer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef richard_prf het volgende:
Damn jonger dan 18 geschat worden met mijn 28 voelt wel als een behoorlijke belediging.... Meisje tijdens carnaval schatte me nog op 25 dat zie ik dan wel weer als een compliment.
Vage shit :S
Ja nou ja... dit is de eerste keer in 30 keer of zo dat dit gebeurde.. ik moet er maar niet teveel waarde aan hechten denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral stampij gaan maken bij de balie van de supermarkt dan, dan ben je stoer.
Niet mekkeren en je ID laten zien. Je beledigd voelen daarom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nou ja... dit is de eerste keer in 30 keer of zo dat dit gebeurde.. ik moet er maar niet teveel waarde aan hechten denk ik.
Ja ik heb vreemde genen...ik verouder heel langzaam of zo... maar ik ben bijna fucking 30.. dus 16/17 jaar geschat worden zie ik als een diepe belediging.... 21- 25 zie ik dan weer als compliment.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet mekkeren en je ID laten zien. Je beledigd voelen daarom.
Of je er een probleem van wil maken is helemaal aan jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb vreemde genen...ik verouder heel langzaam of zo... maar ik ben bijna fucking 30.. dus 16/17 jaar geschat worden zie ik als een diepe belediging.... 21- 25 zie ik dan weer als compliment.
Nee ik wil het niet... maar als dit soort dingen mij overkomen kan ik niet meer zo logisch nadenken, rationeel denken of relativeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of je er een probleem van wil maken is helemaal aan jou.
Laat een korte tijd je baard staan, dat helpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet... maar als dit soort dingen mij overkomen kan ik niet meer zo logisch nadenken, rationeel denken of relativeren.
Ik ben geneigd om mijn zelfbeeld hierdoor negatief te beinvloeden..
Ik vergeet dan dat die chick waarmee ik toen gezoend had mij op 25 schatte (toen was ik eindelijk blij dat ik er ouder begon uit te zien)... maar die milf schatte me op 20... en meisje G ... nooit gevraagd maar ik loog 22 die avond en ze geloofde het. Toen ik haar later vertelde dat ik 28 was kon ze dat niet geloven.
Een baby face hebben sucks!
Ja maybe... ik heb wel een snelle baardgroei... maybe moet ik het eens proberen te laten staanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat een korte tijd je baard staan, dat helpt.
Bijna 30 en dat nooit geprobeerd? Mkay, move along.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maybe... ik heb wel een snelle baardgroei... maybe moet ik het eens proberen te laten staan
Nee wel vaak verschillende kapsels maar baarden en snorren vind ik over het algemeen niet zo mooi staan bij de meeste mannen. Maar ja... maybe moet ik er toch eens over nadenken als ik daadwerkelijk zo jong lijk. Op die manier kom ik natuurlijk never nooit aan de vrouw.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bijna 30 en dat nooit geprobeerd? Mkay, move along.
Als je nu vijftig was had je het een immens compliment gevonden. Druk maken over zulke dingen zit enkel progressie in de weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee wel vaak verschillende kapsels maar baarden en snorren vind ik over het algemeen niet zo mooi staan bij de meeste mannen. Maar ja... maybe moet ik er toch eens over nadenken als ik daadwerkelijk zo jong lijk. Op die manier kom ik natuurlijk never nooit aan de vrouw.
Bah godverdomme... en ik maar denken dat ik er eindelijk ouder begon uit te zien gezien mijn recentelijke successen bij de dames.
Dat lijkt me anatomisch onmogelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef richard_prf het volgende:
Tja... ik heb ook positieve dingen meegemaakt de laatste tijd dus dat helpt wel heel erg daar kan ik altijd weer op terug vallen...
Ach beter te jong worden geschat dan te oud op mijn leeftijd al blijft 17 wel erg lullig... weet ik ook meteen waarom ik nooit succes had bij de dames.... als je eruit ziet als 8 als je 20 bent
Ik blijf altijd netjes... Brave jongen dat ik ben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doorgaans niet nee, anders is het geen flirten.
Ja ok ik overdrijf...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat lijkt me anatomisch onmogelijk eigenlijk.
Dat vind ik wel een beetje... XDquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ok ik overdrijf...
Ik kan nog wel herinneren toen ik 17 was en wat oude nintendo games ging verkopen aan een huisvrouwtje bij haar thuis. Toen vroeg ze ergens halverwege of ik bij haar zoon op school zat... hij zat in groep 8 van de lagere school
Koetschi koetchi!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Och dat gebeurd wel vaker toch. Mij werd ook gevraagd of ik bij de 16-jarige scholieren hoorde in de Mc
Terwijl ik ook al lang de 16 ben gepasseerd.
Je moet dan een berichtje in dr fotoboek posten. That's all. True storyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koetschi koetchi!
Cas, hoe daag ik jou uit om mij aan te spreken zonder vervelend te doen en jou interesse voor mij te laten hebben - in de hypothetische veronderstelling dat jij geen vriend hebt en op mij zou vallen. -
Als ik vragen mag![]()
nee hoor detroit hard mij met msnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet dan een berichtje in dr fotoboek posten. That's all. True story
Dan spreek ik haar aan ipv andersom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet dan een berichtje in dr fotoboek posten. That's all. True story
Dat kan denk ik alleen als je er heel goed uitziet of een hele goede indruk maakt op fok met goede posts of zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan spreek ik haar aan ipv andersom.
zie mijn post..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan denk ik alleen als je er heel goed uitziet of een hele goede indruk maakt op fok met goede posts of zo
Ik snap serieus niet hoe anderen dat doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijne blijkbaar ook niet
Je bent verliefd, ten eerste: gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:06 schreef Nikolai-ITS het volgende:
Ik heb ben verlieft op iemand ik weet niet of die ook verlieft is op mij. In ieder geval vind dat ik meer ben dan alleen leuk ben volgens mij vindtie me wel leuk :$ ben best wanhopig hoe doe je dat dan vragen?
Nintendo was toen tenminste nog goed. Maar wth, als je met een baard aan komt zetten is dat vast niet het geval.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ok ik overdrijf...
Ik kan nog wel herinneren toen ik 17 was en wat oude nintendo games ging verkopen aan een huisvrouwtje bij haar thuis. Toen vroeg ze ergens halverwege of ik bij haar zoon op school zat... hij zat in groep 8 van de lagere school
Weet je zeker dat het twijfelen was? Op sommige plekken vragen ze het aan iedereen die onder de 25 lijkt of onder de 21. Was dat ook niet zo'n nieuw beleid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef richard_prf het volgende:
Ik kocht zojuist een fles bananen pisang en toen ik wilde afrekenen moest ik mijn ID laten zien of ik wel 18 was .... mevrouw twijfelde heel erg :S....
Ik moest laatst ook mijn ID laten zien dus kan best dat het een nieuw beleid is voorheen was het in ieder geval nooit nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het twijfelen was? Op sommige plekken vragen ze het aan iedereen die onder de 25 lijkt of onder de 21. Was dat ook niet zo'n nieuw beleid?
Ja ze zei letterlijk dat ze twijfelde.. keek me ook een paar keer aan toen ik in de rij stond lol.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het twijfelen was? Op sommige plekken vragen ze het aan iedereen die onder de 25 lijkt of onder de 21. Was dat ook niet zo'n nieuw beleid?
Een vriend van me op vakantie ooit ook ja, die gast leek wel een brandslang, maar dan met kots.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef richard_prf het volgende:
De bananen pisang is me verkeerd gevallen.
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #174 Rokjes moeten uit, altijdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef richard_prf het volgende:
De bananen pisang is me verkeerd gevallen.
Nee ik hoef gelukkig nooit te kotsen van alcohol. Ik heb gewoon een beetje op nuchtere maag gedronkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een vriend van me op vakantie ooit ook ja, die gast leek wel een brandslang, maar dan met kots.
Dat deed ik laatst met wodka, dat was best pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik hoef gelukkig nooit te kotsen van alcohol. Ik heb gewoon een beetje op nuchtere maag gedronken
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #174 Rokjes moeten uit, altijd
Als je dat zomaar bij een vrouw doet, dan ben je gewoon creepy en kan je van geluk spreken als ze niet meteen begint te gillen of pepper spray naar je spuitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Fysieke escalatie = vast pakken bij haar arm bijv als ze voorbij loopt om haar staande te houden. Maar wel op een manier dat ze weet dat je meer wilt en dat ze zich comfortabel voelt. Op straat is de grens tussen creepy en charmant hierbij wel veel dunner.
Anderzijds verbaast het mij niet echt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef richard_prf het volgende:
Damn jonger dan 18 geschat worden met mijn 28 voelt wel als een behoorlijke belediging.
Je hebt verschillende vormen van nuchter zijn hè? Wanneer je je zonder problemen chemisch wilt laten castreren, dan is dat ook een vorm van nuchterheid.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Anderzijds verbaast het mij niet echt.
Iemand van 28 hoort toch wat nuchterder in het leven te staan.
Leg uitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:04 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je je zonder problemen chemisch wilt laten castreren, dan is dat ook een vorm van nuchterheid.
Ik hoop dat je sarcastisch wasquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
Ik kan het bij richard alleen maar toejuichen.
Toevallig waarvan de huidige man kanker heeft en waarvan de roots in Nigeria liggen? En die ook even klein beetje geld nodig zijn om deze maand door te komen? Maar je krijgt het wel terug met 50% rentequote:Op zondag 11 maart 2012 00:11 schreef Chamastya het volgende:
Even hoor boeit verder niet hoe en wie maar ik word ter relatie gevraagd per email mag ik terug schrijven verzin eens iets beter dan een email? Ik vind dit wel heel erg namelijk
Waar heb jij het nou over, Advies is ook ver te zoeken hierquote:Op zondag 11 maart 2012 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toevallig waarvan de huidige man kanker heeft en waarvan de roots in Nigeria liggen? En die ook even klein beetje geld nodig zijn om deze maand door te komen? Maar je krijgt het wel terug met 50% rente
Er zijn ook andere gelegenheden om vrouwen te ontmoeten. Het hoeft niet per se bij het uitgaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 05:24 schreef geenvetzak het volgende:
ik heb echt serieus problemen met beslissingen die niet in mijn handen liggen (zoals afwijzing enzo). daarboven op kan ik niet goed communiceren in een uitgaansomgeving (harde muziek, tegenzin om interesse te tonen, onzeker over dansen etc.), en tegen de tijd dat ik daar over heen ben komt er uberhaubt geen verstaanbaar woord meer uit mijn mond... FML
Het gaat me er niet om waar ik vrouwen ontmoet, het gaat er om dat ik niet goed kan omgaan met aandacht krijgen/vragen om aandacht. En daar draait versieren toch om?quote:Op zondag 11 maart 2012 08:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Er zijn ook andere gelegenheden om vrouwen te ontmoeten. Het hoeft niet per se bij het uitgaan.
Daarbij zijn er ook kroegen waar de muziek niet keihard aanstaat.
Dat dacht ik vroeger ook bij de dingen die ik nu doe. Er is een gast die zelfs een vrouw vingerend kan openen in een park. Maar die is wel heel extreem goed, want hij doet niets anders dan vrouwen ontmoeten dag in dag uit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je dat zomaar bij een vrouw doet, dan ben je gewoon creepy en kan je van geluk spreken als ze niet meteen begint te gillen of pepper spray naar je spuit
Niet alles is waar he dat op internet staatquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger ook bij de dingen die ik nu doe. Er is een gast die zelfs een vrouw vingerend kan openen in een park. Maar die is wel heel extreem goed, want hij doet niets anders dan vrouwen ontmoeten dag in dag uit.
Het is vooral gebrek aan ervaring waardoor het komt. Het is ervoor zorgen dat je zo veel vrouwen ontmoet dat je er een gewoonte van maakt. De puzzelstukjes vallen dan vanzelf op z'n plek.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:53 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om waar ik vrouwen ontmoet, het gaat er om dat ik niet goed kan omgaan met aandacht krijgen/vragen om aandacht. En daar draait versieren toch om?
Heel veel dingen die ik vroeger voor onmogelijk hield, doe ik nu ineens zelf ook. (meestal alleen op goede momenten waarbij ik me helemaal 100% top voel etc). En die gast kan het echt, hij is analfabeet, verkoopt alcohol op straat en doet niets anders dan dat en vrouwen "versieren". Hij heeft totaal geen geweten waardoor hij zo goed is geworden.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet alles is waar he dat op internet staat
Wat voor dingen zijn dat dan precies?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heel veel dingen die ik vroeger voor onmogelijk hield, doe ik nu ineens zelf ook.
Op een (hele) goede avond verwen ik een meid tussen haar benen in de cafe/club. Eerst werd hier gelachen dat een maat van me het vertelde dat hij het een keer gedaan heb, de laatste half jaar heb ik het zelf een paar keer gedaan. Maar op een kut avond "scoor" ik helemaal niets.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat voor dingen zijn dat dan precies?
Yepquote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef geenvetzak het volgende:
wacht, heb je het nou over een gast die bij vrouwen begint met vingeren, voordat ie ook maar iets heeft gezegd?
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
YepHij heeft al seks gehad met meer dan 600 vrouwen en er lopen misschien wel heel veel van die kleine gastjes rond waar hij eigenlijk vader van is.
Waar wij mee bezig zijn, meer lef krijgen, hoeft hij niet meer te doen omdat heel die hersen verbinding weg is. De foute theorie dat vrouwen op slimme rijke mooie mannen vallen wordt hier duidelijk gekapot geslagen, hij heeft alle soorten vrouwen gehad
Neuken is het doel en dat doel heiligt alle middelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Meneer de PUA artiest, firefly03 houden we ons een beetje in?
Denken dat versieren alleen om neuken draait
Maar lang niet voor iedereen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neuken is het doel en dat doel heiligt alle middelen.Althans voor sommige dan
Zekerquote:
Amen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerseks is zeker iets wat leuk, lekker en belangrijk is. Maar er is meer dan dat. Aandacht, liefde en intimiteit is veel belangrijker. Seks en intimiteit is heel wat anders
Geldt ook voor de bi en homo's onder ons als je zo maar iemand begint af te trekkenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
En als je zomaar iemand begint te vingeren is dat nog altijd aanranding, zijn mijn woorden niet maar die van de Nederlandse wet.
Vrouwen mogen dit echter wel, ons hoor je niet klagen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt ook voor de bi en homo's onder ons als je zo maar iemand begint af te trekken
Dat meisje waarmee ik vorige week een date heb gehad. Dat contact betekend voor mij veel meer dan ik een one night stand zou hebben met iemand.quote:
Vrouwen worden ook spontaan verliefd op hem. Liefde en seks is met elkaar verstrengelt, en vrouwen willen liever geen seks met mannen waar ze niets voor voelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Meneer de PUA artiest, firefly03 houden we ons een beetje in?
Denken dat versieren alleen om neuken draait
Kleine kanttekening wel bij sommige vrouwen moet ik er niet aan denken dat ze mijn geslachtsdeel beroerenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dit echter wel, ons hoor je niet klagen.
Dat is waar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleine kanttekening wel bij sommige vrouwen moet ik er niet aan denken dat ze mijn geslachtsdeel beroeren
Maar over het algemeen zal een man veel minder snel klagen als zoiets gebeurd.quote:
Hij zal haar vast wel eerst een paar seconde aankijken voordat hij het doet. In elkaars ogen kan je bijna alles aflezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
En als je zomaar iemand begint te vingeren is dat nog altijd aanranding, zijn mijn woorden niet maar die van de Nederlandse wet.
Geloof er niks van. Volgens mij is die hele stifler of een hoax, of een erg trieste mongool.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen worden ook spontaan verliefd op hem. Liefde en seks is met elkaar verstrengelt, en vrouwen willen liever geen seks met mannen waar ze niets voor voelen.
Maar ik zal me inhouden.
Oh sorry, als je elkaar eerst aankijkt en dan vingers in haar kut steekt dan is het wel goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zal haar vast wel eerst een paar seconde aankijken voordat hij het doet. In elkaars ogen kan je bijna alles aflezen.
Ja maar, ik las het in je ogenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sorry, als je elkaar eerst aankijkt en dan vingers in haar kut steekt dan is het wel goed.
Je ogen zeiden dat je vingers in je kut wou, ga het nou niet ontkennen muts.quote:
Dit ben ik nog met je eens ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef firefly3 het volgende:
Als je meer ervaring hebt leer je het om op te merken of een vrouw jou leuk vind en opgewonden is of niet.
Je hebt ook gelijk dat hij veel te extreem is, zo wil je niet wordenquote:
hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op een (hele) goede avond verwen ik een meid tussen haar benen in de cafe/club. Eerst werd hier gelachen dat een maat van me het vertelde dat hij het een keer gedaan heb, de laatste half jaar heb ik het zelf een paar keer gedaan. Maar op een kut avond "scoor" ik helemaal niets.
Ik heb net een paar filmpjes van dat Real Social Dynamics gezien, waaronder eentje met die Stifler in het publiek.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Volgens mij is die hele stifler of een hoax, of een erg trieste mongool.
http://www.rsdnation.com/node/199154?page=1
Dat is het bij mij niet in ieder gevalquote:Op zondag 11 maart 2012 17:44 schreef firefly3 het volgende:
De afgunst bleek eigenlijk een zelfreflectie te zijn waarbij ik met de neus op de feiten werd gedrukt dat hun wel met super leuke vrouwen weg kwamen en ik niet.
Het komt bij mij vanuit een plek van liefde en geven, niet van een "hehe weer 1tje gescoord" plek of "bedankt je vult een gat op wat ik nog miste in mijn onzekerheid".quote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat is het bij mij niet in ieder geval
Maar ik heb ook het gevoel dat ik jouw mening over wat een leuke vrouw is niet deel. Ze laat zich ten eerste sowieso niet vingeren in een uitgaansgelegenheid door een vreemde. Dat zou voor mij een afknapper zijn.
Ach die persoon is hard op weg om het weer eens een paar maandjes zonder R&P of FOK! te doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:21 schreef ook_gek het volgende:
Jammer dat 1 persoon die alles gelooft wat op internet staat en constand over zich zelf aan het praten is over wat hij wel niet allemaal gedaan heeft een topic leuk topic zo omzeep kan helpen. Maar je kan er een streepje bij zetten qua neuken hoor knul. Dit ropic weet je goed te verneuken.
Want met al je "geweldige" verhalen ga jij volledig aan het onderwerp en doel van dit topic voorbij.
Het enige wat de users hier willen is weten hoe ze een vrouw kunnen aanspreken of moet laten merken hoe je iemand de indruk kan geven dat ze iemand leuk vinden.
En niet over 600 mensen neuken, of omgevraagt een vinger in een kut te stoppen.
Ik ook niet om eerlijk te zijn. Hij helpt echt niemand zoquote:Op zondag 11 maart 2012 18:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach die persoon is hard op weg om het weer eens een paar maandjes zonder R&P of FOK! te doen.
Wij zijn ook niet zo kapot van die onemansshow.
Is het te vroeg om te zeggen dat jullie nu een relatie hebben?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:40 schreef Capstan het volgende:
Misschien is het topic erbij gebaat als ik dan na twee weken weer eens een heel erge on-topic update geef
Vandaag ben ik met de aller- allerliefste, leukste en mooiste jongedame die er is een dagje naar het Spoorwegmuseum geweest. Het was echt een heel erg geslaagde dag, en dat kwam echt gewoon door haar aanwezigheid. Want al was het museum zelf ook heel erg leuk, het allerleukste liep daar gewoon naast mij
Dit was inmiddels onze vijfde "date" en we kijken allebei alweer heel erg uit naar wat nog gaat volgen
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef elf04 het volgende:
Als aanvulling op de post van Capstan kan ik zeggen dat ik ook de meest geweldige dag heb gehad![]()
Tijn, officieel hebben we nog niks. Maar onofficieel zou je het wel zo kunnen zeggen
Daar was toch een formule voorquote:Op zondag 11 maart 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
zolang jullie op regelmatige basis alleen met elkaar daten is het gewoon een relatie![]()
Maar een scharrel heb je toch ook voor vaker dan 2x?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was toch een formule voor
1 date = date
2 dates= scharrel
3 of meer dates = relatie
Ja klopt ook niet was volgens mij uit spuiten en slikken.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar een scharrel heb je toch ook voor vaker dan 2x?
Ik date al lang niet meerquote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was toch een formule voor
1 date = date
2 dates= scharrel
3 of meer dates = relatie
Ik zou nooit iemand willen delenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik date al lang niet meer![]()
Wij besloten tot een relatie toen ik Detroit niet wilde delen
Nee maar ik heb in het begin wel met anderen gedate. Ok, ik ging te vroeg van de date weer naar Detroit, maar het kwartje viel niet. Kwartje viel pas toen hij vertelde dat hij een date had. Nog over gesproken, waar ook naar voren is gekomen dat ik erg hypocriet benquote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand willen delen
Ik heb eigenlijk nooit echt gedate. Vorig jaar een date en afgelopen week weer eentje. Waar dat heen gaat nog geen idee. We hebben contact en dat is leuk. Dat is voorlopig het belangrijkste.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb in het begin wel met anderen gedate. Ok, ik ging te vroeg van de date weer naar Detroit, maar het kwartje viel niet. Kwartje viel pas toen hij vertelde dat hij een date had. Nog over gesproken, waar ook naar voren is gekomen dat ik erg hypocriet benMaar uiteindelijk toch besloten met zijn 2 verder te gaan
Wat zeg je dat toch liefquote:Op zondag 11 maart 2012 20:16 schreef elf04 het volgende:
Ik wil ook absoluut niet delen!
De reden dat het nog niet officieel is, is dat ik tot nu toe bijna niet kon geloven dat het echt zo goed is als het voelt. Helaas heb ik wat slechte ervaringen gehad en die hebben me een beetje terughoudend gemaakt...
Maar nu weet ik het steeds meer zeker, het is goed en hij is wat ik wil
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef elf04 het volgende:
Als aanvulling op de post van Capstan kan ik zeggen dat ik ook de meest geweldige dag heb gehad![]()
Tijn, officieel hebben we nog niks. Maar onofficieel zou je het wel zo kunnen zeggen
Gefeli, heel erg tof voor jullie.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:40 schreef Capstan het volgende:
Misschien is het topic erbij gebaat als ik dan na twee weken weer eens een heel erge on-topic update geef
Vandaag ben ik met de aller- allerliefste, leukste en mooiste jongedame die er is een dagje naar het Spoorwegmuseum geweest. Het was echt een heel erg geslaagde dag, en dat kwam echt gewoon door haar aanwezigheid. Want al was het museum zelf ook heel erg leuk, het allerleukste liep daar gewoon naast mij
Dit was inmiddels onze vijfde "date" en we kijken allebei alweer heel erg uit naar wat nog gaat volgen
Grote kans dat ze denken dat je wat te compenseren hebtquote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb een nieuwe auto, als de chicks me nou nog niet diggen weet ik het ook niet meer
Bartje is gewoon een catch, met of zonder autoquote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grote kans dat ze denken dat je wat te compenseren hebt![]()
Wel monogaam blijven hequote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartje is gewoon een catch, met of zonder auto
Ik ben heel monogaam.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel monogaam blijven he![]()
Maar serieus een mooie auto gaat echt niet helpen om je ineens een vrouwe magneet te maken. Dat doen alleen uitstraling, houding en gedrag
Truth thatquote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben heel monogaam.
Maar serieus, er is niets mis met bart zijn houding en uitstraling en gedrag. Dat is het gekke ook. Bart moet wat meer vertrouwen hebben en zichzelf durven open te stellen, that's all
Mogen ze uitproberen, er wacht ze een mooie verrassing danquote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grote kans dat ze denken dat je wat te compenseren hebt![]()
Fijn voor hunquote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mogen ze uitproberen, er wacht ze een mooie verrassing dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zitten er wel meer in het topic met onnodig weinig zelfvertrouwen
Wat dat betreft vind ik de positieve wending van capstan een opsteker![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh dat zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zitten er wel meer in het topic met onnodig weinig zelfvertrouwen
Wat dat betreft vind ik de positieve wending van capstan een opsteker![]()
Maar hoe verander je dat? Hoe doorbreek je die cirkel van weinig zelfvertrouwen?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, de petjes gebruiken ook hun blik op wielen als lokmiddel, dus waarom zou het voor mij niet werken. Sja, het soort vrouwen is niet alles, maar heej
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Ach, ik vind het wel prima zo zonder vrouw ook. Ik mag tenminste zelf m'n geld uitgeven
PlayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, de petjes gebruiken ook hun blik op wielen als lokmiddel, dus waarom zou het voor mij niet werken. Sja, het soort vrouwen is niet alles, maar heej14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
What if it gets me laid?quote:
600....quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
YepHij heeft al seks gehad met meer dan 600 vrouwen en er lopen misschien wel heel veel van die kleine gastjes rond waar hij eigenlijk vader van is.
Nothing if you give them my number afterwardsquote:
Geen idee. Idd raar gedrag.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef InterMilan het volgende:
Laatst op zaterdagavond in de kroeg met een meisje gezoend van mijn studentenvereniging, ze was heel klef enzo, en naar mijn weten niet dronken oid...
Maar dan kom ik haar doordeweek op de vereniging tegen, en dan kijkt ze me niet eens aan, of heel kort en weet dan niet hoe snel ze weg moet kijken. Zeg ik gewoon hoi, zegt ze heel snel hoi en loopt door...
Zo afstotelijk ben ik toch ook weer niet volgens mij, wat is dat voor kinderachtig gedrag.
Klinkt als een slettebakje dat je wel een leuk snoepje vond voor een avondje.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef InterMilan het volgende:
Laatst op zaterdagavond in de kroeg met een meisje gezoend van mijn studentenvereniging, ze was heel klef enzo, en naar mijn weten niet dronken oid...
Maar dan kom ik haar doordeweek op de vereniging tegen, en dan kijkt ze me niet eens aan, of heel kort en weet dan niet hoe snel ze weg moet kijken. Zeg ik gewoon hoi, zegt ze heel snel hoi en loopt door...
Zo afstotelijk ben ik toch ook weer niet volgens mij, wat is dat voor kinderachtig gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Haar van achter besluipen, op d'r schouder tikken, en als ze dan weg wil sprinten stevig vastpakken en vol op d'r giechel nemen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef InterMilan het volgende:
Mja dat zal allemaal best maar je kunt toch wel gewoon hoi tegen iemand zeggen, heb echt steeds het idee alsof ik iets verkeerd heb gedaan ofzo![]()
Ik hoef echt geen relatie ofzo met haar hoor
Wat voor auto heb je?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb een nieuwe auto, als de chicks me nou nog niet diggen weet ik het ook niet meer
Oh nee dat zal het zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?
Ik ga binnenkort een BMW kopen.
Heb een paar keer gehad dat hele jonge chicks van een jaar of 18 , 19 probeerde te flirten in de auto alleen reageerde ik er niet op... nu begrijp ik het wel dat ik blijkbaar jonge meiden aantrek gezien ik vrijdag mijn ID moest laten zien toen ik een fles drank kocht.
Ja wat kan het anders zijn?quote:
Je bent er te veel mee bezig. Probeer het van je af te zetten, het maakt (nu) niet (meer) uit. Het is geen nadeel (meer) in ieder geval. Bijna elke post hier gaat over het feit dat je jonger lijkt dan je bent inmiddels. Erg vervelend dat het in je verleden tegen je heeft gewerkt, maar dat verleden ligt achter je.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja wat kan het anders zijn?
Ik werd in Antwerpen toen ik met Halcon uitging door 20 jarigen aangesproken omdat ze dachten dat ik ongeveer hun leeftijd was
Over verleden gesproken... het is wel pijnlijk om te zien dat werkelijk iedereen van mijn VWO klas uit mijn middelbare schooltijd een relatie heeft zelfs de grootste nerds en de helft is al getrouwd of heeft kinderen... Erg handig dat facebook.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent er te veel mee bezig. Probeer het van je af te zetten, het maakt (nu) niet (meer) uit. Het is geen nadeel (meer) in ieder geval. Bijna elke post hier gaat over het feit dat je jonger lijkt dan je bent inmiddels. Erg vervelend dat het in je verleden tegen je heeft gewerkt, maar dat verleden ligt achter je.
Nope... het is terecht..ik ben geen leuk persoon. Het is niet zo dat ik mezelf zielig vind hierdoor die tijd ligt allang achter me en ik ga er ook niet depressief over zijn zoals ik dat een paar jaar geleden wel zou hebben gedaan.quote:
Toch hoe kun je dat meten door uitlatingen op een forum?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:45 schreef Senor__Chang het volgende:
Je instelling maakt dat je geen leuk persoon bent.
Dat is even kut, maar dat ze een relatie hebben betekent niet dat ze ook gelukkig zijn. Sowieso moet je jezelf niet met anderen vergelijken. Dat jouw leven tot nu toe wat anders is gelopen betekent niet dat het voor jou niet net zo kan eindigen. Je grootste problemen zijn grotendeels al overwonnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Over verleden gesproken... het is wel pijnlijk om te zien dat werkelijk iedereen van mijn VWO klas uit mijn middelbare schooltijd een relatie heeft zelfs de grootste nerds en de helft is al getrouwd of heeft kinderen... Erg handig dat facebook.
Van bepaalde gasten had ik toch wel verwacht dat ze ook eeuwig single zouden blijven gezien hun looks of gedrag.... maar uiteindelijk ben ik degene die als enige gefaald heeft Q_Q
Nouja, bij elke gebeurtenis wil hij toch even benadrukken hoe kansloos hij is.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Toch hoe kun je dat meten door uitlatingen op een forum?
Tja, misschien zijn het voor de meerderheid ook wel kansloze, wanhopige en of leleijke vrouwen waar ze mee zijn opgescheept. Ben je dan beter af? Je moet echt die liever iets dan niets denkwijze proberen uit te schakelen. Helpt mij altijd wel, gewoon denken, zou ik nu willen ruilen met diegene? Is het antwoord nee of twijfel dan kun je het alleen zijn weer wat beter relativeren.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Over verleden gesproken... het is wel pijnlijk om te zien dat werkelijk iedereen van mijn VWO klas uit mijn middelbare schooltijd een relatie heeft zelfs de grootste nerds en de helft is al getrouwd of heeft kinderen... Erg handig dat facebook.
Van bepaalde gasten had ik toch wel verwacht dat ze ook eeuwig single zouden blijven gezien hun looks of gedrag.... maar uiteindelijk ben ik degene die als enige gefaald heeft Q_Q
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef DeHovenier het volgende:
JOVD
Ga naar een kroeg die wel gezellig is? Makkelijker gezegd dan gedaan wel, ik loop ook niet zomaar een kroeg binnen als ik daar niks heb te zoeken
Ga sporten? Zoek mensen met dezelfde hobby's?
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik ben wel naar een Fok!meet geweest, en ik ga hardlopen met een groepje.
Verder is sporten niets voor mij. Ik heb een tijdje op fitness gezeten, maar ik had het al snel weer gezien. Met mijn hobby's kom je (vaak) alleen hele lelijke mensen tegen, dus dat zit ook niet zo mee. Meestal ook zo labiel als het maar kan.quote:De JOVD is de Jongerenorganisatie Vrijheid en Democratie en bestaat al sinds 1949. Sinds 1 januari 2000 zijn wij officieel de jongerenorganisatie van de VVD. We zijn echter in politiek opzicht volledig onafhankelijk, zodat onze standpunten kunnen afwijken. De fundamenten van de JOVD lees je in onze beginselverklaring.
Dat dus. Lange afstandsrelaties heb ik trouwens ontzettend slechte ervaringen mee, dus dat hoeft nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tips om dates te regelen buiten de kroeg om?
Bij van die animeconventies? Dat zal wel ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Verder is sporten niets voor mij. Ik heb een tijdje op fitness gezeten, maar ik had het al snel weer gezien. Met mijn hobby's kom je (vaak) alleen hele lelijke mensen tegen, dus dat zit ook niet zo mee. Meestal ook zo labiel als het maar kan.
Ik ben ook naar de POLMeet geweest, maar goed, dat zijn uitsluitend mannen. Wel gezellig overigens
Lastig voor ons hoor. In de stad waar ik woon zijn ook niet zo veel uitgaansgelegenheden die de moeite waard zijn.
Ja dag, ik ben 16.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
Is je aanmelden op relatieplanet.nl en dergelijke een optie?
Over het algemeen wel, ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij van die animeconventies? Dat zal wel ja.
Hoi trouwens.
Voor mij wel als er leuke referenties van zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
Is je aanmelden op relatieplanet.nl en dergelijke een optie?
Je hoort veel mensen ook over Badoo o.i.d. praten. Misschien is dat wat?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor mij wel als er leuke referenties van zijn
Maand kopen is ook niet zon probleem, mits het na een maand gewoon stopt
Er komt al snel een POLMeet aan, dus deze laat ik schieten. Anders blijf ik reizen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus?
Is dit wat? [Stapmeet 6 april] Ja alweer ja
Die zoeken dus een zaaddonorquote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zat effe wat te kijken op rp?
Is het normaal dat de vrouwen meteen over relatie, kinderen en etc beginnen te praten? Als ik ergens geen zin heb bij een date, lijkt me meer iets voor de 10e date
Hoeft niet perse vreemd te zijn. Ligt eraan.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zat effe wat te kijken op rp?
Is het normaal dat de vrouwen meteen over relatie, kinderen en etc beginnen te praten? Als ik ergens geen zin heb bij een date, lijkt me meer iets voor de 10e date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |